بهترین عطرهای زنانه مناسب زمستان با ماندگاری بالا و قیمت مناسب

بهترین عطرهای زنانه مناسب زمستان با ماندگاری بالا و قیمت مناسب


13 مهر 1398 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
خوشبوترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب برای پاییز و زمستان 2019

برای خرید یک عطر زنانه یا مردانه مناسب همیشه اصلی‌ترین گزینه بو و رایحه عطر متناسب با فصل و سلیقه فردی و البته در اغلب موارد قیمت مناسب عطر است. البته به جز این موارد پخش بوی بالا و ماندگاری عطر هم برای کسانی که به عطر به چشم یک کالای ضروری نگاه می‌کنند هم اهمیت فراوانی دارد. اگر برای خرید یک عطر خوشبوی زنانه برای روزهای سرد سال به دنبال گزینه‌های مناسبی می‌گردید که تمام ویژگی‌های گفته شده را داشته باشند در مورد بهترین و خوشبوترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب برای پاییز و زمستان ۲۰۱۹ در مجله کوروش بخوانید.

 

۱- عطر زنانه Euphoria by Calvin Klein Perfume

 

خوشبوترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب برای پاییز و زمستان 2019

 

این عطر زنانه خوشبو با رایحه گلی و شرقی از جمله محبوب‌ترین عطرهای زنانه برای روزهای سرد سال است. ایفوریا عطر مورد علاقه زنانی است که عاشق عطرهای جذاب و اغواکننده هستند. نت اولیه عطر رایحه خوش میوه انار است یعنی از همان ابتدا بوی پاییز و زمستان را به مشام شما می‌آورد. سپس بوی گل ارکیده و نیلوفر آبی هوش از سر شما می‌پراند و نت پایانی و ماندگار این عطر گرم و شیرین بوی عنبر، گل بنفشه و مشک است. رایحه ایفوریا علیرغم شیرینی و گرمی نت‌های آن به خاطر بوی ملایمی که دارد به درد فصل بهار هم می‌خورد اما برای روزهای گرم تابستان زیادی گرم است. به خصوص اگر شما از آن‌دسته افرادی هستید که از بوی عطرهای گرم در هوای گرم آزرده می‌شود. ماندگاری عطر حدود ۵ تا ۸ ساعت است و برای یک عطر خوشبو در رنج قیمت ایفوریا یک عطر با ماندگاری خوب و پخش بوی بالا محسوب می‌شود.

 

۲- عطر زنانه Bvlgari Jasmin Noir

 

Bvlgari Jasmin Noir

 

عطری گرم و مجلل و لاکچری با رایحه چوبی و گلی برای خانم‌های که در همه حال شیک بودن و قدرت و تسلط را توامان می‌خواهند. این محصول مشهور کمپانی بولگاری رایحه‌ای گرم و شیرین دارد. همان‌طور که از اسم عطر پیداست نت آغازین عطر بوی خوش یاس است. سپس نت میانی با بوی خوش شکوفه‌های بادام و یاس به مشام می‌رسد و نت پایانی و ماندگار عطر هم یک شیرینی کلاسیک دارد که از رایحه گیاهاین نعناع هندی، مشک، شیرین بینان، عنبر و دانه‌های لوبیا تونکا ناشی می‌شود. اگر خانمی جوان هستید یا در سنین میانسالی قرار دارید Bvlgari Jasmin Noir اصلا برای شما طراحی شده است. بوی گرم و شیرین و آرام‌بخش عطر آن را به انتخابی مناسب در میان بهترین و خوشبوترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا برای روزهای سرد پاییز و زمستان تبدیل می‌کند.

 

۳- عطر زنانه Alien EDP

 

Bvlgari Jasmin Noir

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

این عطر خوشبو و مشهور از کمپانی فرانسوی «تیری مولگر» حالا دیگر هواداران پر و پاقرصش را در میان خانم‌های سرتاسر دنیا به دست آورده است. این عطر زنانه خوشبو و لاکچری که اصلا برای شب‌های سرد زمستان طراحی شده است و به عقیده کارشناسان عطر و هوادارانش به خوبی در این زمینه موفق بوده با نت ابتدایی یاس شروع می‌شود و سپس بوی خوش انواع چوب‌های جنگلی و عنبر سائل و یاسمن هوش از سرتان می‌پراند.

 

۴- عطر زنانه Beyonce Heat Rush

 

خوشبوترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب برای پاییز و زمستان 2019

 

یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا. اگر اعتقاد به داشتن عطری برای تمام فصول دارید و عادت ندارید برای هر فصل یک عطر بخرید بهتر است سراغ این عطر خوشبوی محصول خانه مد خواننده مشهور «بیانسه» بروید. ادکلنی ملایم که در عین حال گرم و پرانرژی و فریبنده است. در توصیف «بیانسه هیت راش» آمده که قلب شما را به تپش می‌اندازد و دل‌تان را گرم می‌کند. نت ابتدایی عطر رایحه فریبنده شکوفه انبه است و در ادامه بوی خوش ختمی، کهربا، چوب تیک، گل ارکیده، عنبر و مشک نوید یک عطر خوشبو و منحصر به فرد را به شما می‌دهد. ماندگاری و پخش بوی متوسط رو به بالای این عطر و عطر گلی و میوه‌ای آن را به یک انتخاب مناسب برای پاییز و زمستان تبدیل کرده است.

 

۵- عطر زنانه Happy by Clinique

 

خوشبوترین عطرهای زنانه لاکچری با ماندگاری بالا و قیمت مناسب برای پاییز و زمستان 2019

 

وقتی به روزهای سرد زمستان فکر می‌کنیم عطر چه میوه‌هایی در مشام‌تان می‌پیچد؟ پرتقال و نارنگی؟ پس در انتخاب این عطر شک نکنید. یک عطر گلی میوه‌ای با عطر بی‌نظیر پرتقال و گریپ فروت، نارنگی و سیب و البته ترنج در نت ابتدایی که شما را سرمست می‌کند. نت میانی عطر گلی است و ارکیده، رز، گل برف و فریزیا نوید یک صبح شاداب زمستانی با آفتابی ملایم که پوست را نوازش می‌کند برای شما دارد. نت پایانی عطر هم که تا انتها با شما می‌ماند بوی گل ابریشم، مگنولیا، گل سوسن، مشک و کهرباست.

 

۶- عطر زنانه Red Door by Elizabeth Arden

 

خوشبوترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب برای پاییز و زمستان 2019

 

«الیزابت آردن در قرمز» با رایحه گرم و شیرین و ماندگاری طولانی و پخش بوی بالا یکی از بهترین گزینه‌ها برای روزهای سرد و برفی است. الیزابت آردن در قرمز  با تم گلی شرقی از همان ابتدا نوید یک عطر زمستانی شیک و لوکس زنانه را به شما می‌دهد. نت ابتدایی عطر بوی خوش شکوفه‌های پرتقال، بادریان رومی، آلو، گل بنفشه و رز و هلو است. در ادامه بوی عطر بیشتر گلی می‌شود و رایحه گل میخک، ارکیده، رز، یلانگ یلانگ، میخک صد پر، گل سوسن و یاس و عنبر به مشام می‌رسد و در آهسته آهسته به سمت تم پودر و گلی می‌رود. نت پایانی عطر هم مشک، کهربا، سدر، خس خس، صندل سفید و گل آفتاب‌پرست است.

 

کالابرگ الکترونیک