تست روانشناسی میوه‌ها به شما می‌گوید گلابی هستید یا هلو

تست روانشناسی میوه‌ها به شما می‌گوید گلابی هستید یا هلو


6 شهریور 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
تست روانشناسی میوه‌ها

تست روانشناسی میوه‌ها از جمله تست‌های جذاب شخصیت‌شناسی به خصوص برای عاشقان میوه است. احتمالا شما هم به بعضی میوه‌ها بیشتر از بقیه علاقه دارید،اما دلیلش را می‌دانید؟ ظاهرا علاقه شما به یک میوه خاص از ویژگی‌های شخصیتی شما نشات می‌گیرد. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید با آزمون‌هایی مثل تست روانشناسی میوه‌ها می‌توان خصوصیات شخصیتی افراد را براساس میوه‌ای که بیشتر از بقیه دوست دارند، تجزیه و تحلیل کرد. در این نوشتار با ما باشید تا براساس مقاله‌ای از سرویس سبک زندگی و در مجله کوروش به شما بگوییم با توجه به میوه مورد علاقه‌تان چه خصوصیات اخلاقی و شخصیتی دارید.

 

تست روان شناسی جالب و هیجان انگیز میوه در میان انواع تست های روان شناسی دیگر بسیار جذاب و کاملا روانشناختی می باشد. این مطلب یک تست روان‌شناسی ساده است که نشان می‌دهد شخصیت افراد مختلف نسبت به انتخاب میوه مورد علاقه‌شان چگونه است. با انتخاب این میوه اسرار و رموز شخصیت شما به سرعت فاش شود در حقیقت این تست روانشناسی به سادگی نشان می‌دهد که شخصیت افراد مختلف نسبت به انتخاب میوه مورد علاقه شان چگونه است. با تست روانشناسی جالب میوه می توان گفت هر فردی چه خصوصیاتی را داراست.

سیب؛ مدیر، عاشق زندگی و سفر

 

سیب؛ مدیر، عاشق زندگی و سفر

 

اگر معمولا نخستین انتخاب شما در یک سبد پر از میوه «سیب» است، براساس تست روانشناسی میوه‌ها، شخصیتی برون‌گرا دارید و عاشق زندگی هستید. عاشقان سیب معمولا آدم‌های ولخرجی هستند که کمی بدون فکر و از روی احساس پول خرج می‌کنند، رک و روراست هستند و ظاهری سرد و جدی اما خلق و خویی ملایم دارند. اگر شما هم در میان میوه‌ها سیب را ترجیح می‌دهید احتمالا در لحظه تصمیم می‌گیرید، فردی باهوش هستید و به درد کارهای مدیریتی می‌خورید چرا که در شرایط سخت توانایی تصمیم‌گیری سریع و معمولا درست را دارید. سیب‌خورها عاشق سفر هستند، جذبه و کاریزما دارند و شریک زندگی‌شان را عاشقانه دوست دارند. شور و شوق عاشقان سیب برای زندگی کردن مثال‌زدنی و بی‌همتاست.

 

 

 موز؛ سازگار، دلسوز و کمی ترسو

 

 موز؛ سازگار، دلسوز و کمی ترسو

 

میوه مورد علاقه‌تان موز است؟ ناراحت می‌شوید اگر بگوییم زیاد اعتماد به نفس ندارید و کمی هم ترسو هستید؟ البته نگران نباشید، طبق آمار تست روانشناسی میوه‌ها در عوض شما فردی خونگرم، دوست‌داشتنی و دلسوز هستید. این احساس دلسوزی نه تنها نسبت به خانواده و خویشاوندان نزدیک بلکه نسبت به تمام موجودات در وجود شماست. عاشقان موز افرادی خوش‌مشرب هستند و مانیفست و روش زندگی‌شان آن‌ها را به افرادی قابل ستایش تبدیل می‌کند.

البته نقطه ضعف افرادی که میوه مورد علاقه‌شان موز است این است که معمولا افراد مختلف از خوی ملایم و معتدل و مهربان آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند.  دوست‌داران موز، شریک عاطفی و زن یا مرد زندگی‌شان را در هر حالت فیزیکی و روحی که باشد ستایش می‌کنند و به نظرشان بی‌همتاترین یار نصیب‌شان شده است.اگر دل‌تان می‌خواهد یک فرد سازگار و هماهنگ و موافق در روابط دوستی و عاطفی در کنارتان باشد از او بپرسید آیا موز دوست دارد؟ شک نکنید که پاسخ او مثبت است.

تخفیف شوینده های افق کوروش
حتما بخوانید  نگاهی به زندگینامه و خدمات لویی پاستور + جملات مشهور او

 

 

انگور سیاه؛ خونگرم، اجتماعی و منحصر‌به‌فرد

 

انگور سیاه؛ خونگرم، اجتماعی و منحصر‌به‌فرد

 

در تست روانشناسی میوه‌ها، کسانی که «انگور سیاه» دوست دارند معمولا افرادی مودب و خوش‌طبع هستند. این افراد به سرعت عصبانی می‌شوند و البته به همان سرعت هم آرام می‌شوند و عصبانیت‌شان فروکش می‌کند. دوستداران انگور سیاه افرادی خونگرم، و با احساس هستند که اطرافیانشان از بودن در کنارشان لذت می‌برند. آن‌ها همواره زیبایی را در هر شکلی که باشد تحسین می‌کنند، اجتماعی هستند و از بودن در جمع لذت می‌برند، شاید به همین دلیل است که در هر جمعی معمولا محبوب هستند.

در تست روانشناسی میوه‌ها، عاشقان انگور سیاه به خاطر سبک زندگی و دیدی که به دنیا دارند آدم‌هایی محبوب هستند که هواخواهان زیادی دارند و سبک زندگی‌ و حتی لباس پوشیدن‌شان منحصر‌به‌فرد است. اگر شما هم «انگور سیاه» میوه محبوب‌تان است به احتمال زیاد از هر چالشی در زندگی شخصی و کاری لذت می‌برید. سبک زندگی ایده‌آل برای این افراد این است که شور و شوقی را که نسبت به زندگی دارند با شریک عاطفی‌شان سهیم شوند.

 

 

 

 

گیلاس؛ خلاق و عاشق خانواده

 

گیلاس؛ خلاق و عاشق خانواده

 

در مبحث تست روانشناسی میوه‌ها اگر «گیلاس» میوه مورد علاقه شماست از آن‌دسته افرادی هستید که تصور می‌کنند زندگی همیشه بر وفق مرادشان نیست. عاشقان گیلاس معمولا بالا و پایین‌های زیادی را در زندگی تجربه می‌کنند و معمولا پول زیادی دست‌شان را نمی‌گیرد و به اصطلاح روزی‌شان کم است. این افراد معمولا به ندرت پول زیادی به حساب‌شان می‌آید و خلاصه این‌که از نظر مالی روبراه نیستند. با این‌همه عاشقان گیلاس ذهنی خلاق و مبتکر دارند. «گیلاسی‌ها» افرادی بی‌ریا و صادق و در روابط عاطفی وفادار هستند هر چند که به زبان آوردن احساسات برای‌شان چندان ساده نیست. خانه و خانواده، مامن امن و پناهگاه آن‌هایی است که معمولا ترجیح می‌دهند از بین میوه‌ها گیلاس را انتخاب کنند و هیچ چیز به اندازه بودن در جمع خانواده و فامیل برای آن‌ها دلچسب نیست.

 

 

نارگیل؛ متفکر، اجتماعی و سرسخت

 

نارگیل؛ متفکر، اجتماعی و سرسخت

 

«نارگیل» به ندرت پای ثابت و همیشگی سبد میوه است اما اگر شما عاشق نارگیل هستید و در هر شرایطی آن را به سایر میوه‌ها ترجیح می‌دهید براساس تست روانشناسی میوه‌ها فردی جدی، متفکر و اهل مباحثه هستید. عاشقان نارگیل علاقمند به روابط اجتماعی هستند و در عین لجوج و سرسخت بودن معمولا اهل ریسک و بی‌پروایی نیستند. اگر شما هم میوه نارگیل را دوست دارید به احتمال زیاد فردی زیرک، ناقلا، باهوش، سریع‌الانتقال و گوش به زنگ هستید که همیشه در رده‌های بالای شغلی جا دارید و اتفاقا وظایف‌تان را هم به نحو‌احسن انجام می‌دهید. اگر چه معمولا با عقل و احساس در مورد مسائل عاطفی زندگی تصمیم می‌گیرید اما ترجیح شما در زندگی عاطفی یک شریک عاقل و پخته است.

 

 

انبه؛ قدرتمند و اهل مدارا

 

انبه؛ قدرتمند و اهل مدارا

 

تست‌های روانشناسی میوه‌ها می‌گویند که عاشقان «انبه» اهل حساب و کتاب هستند. این افراد حسابگر با استعداد ذهنی که دارند دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختص به خودشان را دارند، معمولا افرادی تاثیرگذار هستند و کنترل اوضاع را در اختیار دارند. اگر شما هم عاشق میوه انبه هستید به احتمال زیاد از چالش‌های ذهنی لذت می‌برید و علیرغم قدرت و تاثیرگذاری فراوان در اجتماعات مختلف، هموراه با شریک عاطفی‌تان فردی مهربان و مدارا کننده هستید.

حتما بخوانید  ارتباط ماه تولد و همسر آینده | زوج مناسب شما متولد چه ماهی است؟

 

 

 

 

پرتقال؛ متین، صبور و عاشق‌پیشه

 

پرتقال؛ متین، صبور و عاشق‌پیشه

 

به عنوان یک فرد «پرتقال دوست» در تست روانشناسی میوه‌ها به احتمال زیاد شما آدمی قوی، متین و صبور هستید که در عین حال با درایت، سخت‌کوشی و جسارت کارهای‌تان را پیش می‌برید. افرادی که «پرتقال» میوه محبوب‌شان است کمی خجالتی هستند، با این‌همه به عنوان انسان‌هایی سخت‌کوش و قابل‌اعتماد در دوستی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. «پرتقالی‌ها» با وسواس فراوان دوست و شریک زندگی‌شان را انتخاب می‌کنند و با تمام وجود به آن‌ها عشق می‌ورزند. هواداران پرتقال پیچیدگی و حساب و کتاب در امور مالی را دوست ندارند.

 

 

هلو؛ جذاب و عمل‌گرا

 

هلو؛ جذاب و عمل‌گرا

 

اگر «هلو» دوست دارید از زندگی نهایت لذت را می‌برید. طبق تست روانشناسی میوه‌ها، «هلویی‌ها» منشی دوستانه دارند، رک‌گو و صریح‌اللهجه و البته جذاب و دلربا هستند. آن‌ها به عنوان دوستانی خوب و قابل‌اعتماد به سرعت می‌بخشند و فراموش می‌کنند و ارزش دوستی را می‌دانند. این افراد مستقل و جاه‌طلب معمولا فعال و جسور و بی‌باک هستند. «هلویی‌ها» انسان‌هایی عاشق‌پیشه، احساساتی، صادق و در عشق بی‌ریا هستند. با این‌همه عاشقان میوه هلو معمولا دوست ندارند در جمع عشق‌شان را ابراز کنند و در امور احساسی و عاشقانه بیشتر اهل عمل هستند تا حرف.

 

 

آناناس؛ عجول ولی یکرنگ

 

آناناس؛ عجول ولی یکرنگ

 

اگر «آناناس» میوه محبوب شماست احتمالا خیلی زود تصمیم می‌گیرید و خیلی سریع هم به آن عمل می‌کنید و به عبارتی عجول هستید. «آناناسی‌ها» معمولا اهل ریسک به خصوص در زمینه تغییر شغل و فعالیت‌های اجتماعی هستند. این افراد در انجام کارهای مدیریتی و سازمانی خبره هستند و معمولا کاری نیست که از پسش برنیایند. عاشقان آناناس افرادی قابل اعتماد و صادق و معمولا در انتخاب دوست دقیق هستند و شاید به همین خاطر یک یا دو دوست صمیمی بیشتر ندارند. در موقعیت‌های عاطفی معمولا احساسات‌شان را آشکار نمی‌کنند. شریک عاطفی یا همسر یک فرد عاشق «آناناس» معمولا تحت‌تاثیر یکرنگی ظاهر و باطن اوست اما از ابراز علاقه زبانی او معمولا ناامید می‌شود.

 

 

 

 

گلابی؛سر‌سخت، خجالتی و موفق

 

گلابی؛سر‌سخت، خجالتی و موفق

 

میوه محبوب شما «گلابی» است؟ طبق تست روانشناسی میوه‌ها، عاشقان «گلابی» عموما افرادی هستند که وقتی روی یک موضوع یا کاری تمرکز می‌کنند در انجام آن موفق می‌شوند. گلابی‌ها معمولا خجالتی هستند و در بیان احساسات کمی سختگیر به نظر می‌رسند. آن‌ها دوست دارند سریع نتیجه کارشان را ببینند و از چالش‌های ذهنی مفید لذت می‌برند. عاشقان گلابی افرادی قوی و خوش‌بنیه هستند که استراحت برای‌شان چندان معنایی ندارد. «گلابی‌ها» در انتخاب دوست سختگیر هستند اما وقتی با کسی دوست می‌شوند به سختی از او دل می‌کنند.

 

 

 

منبع: Fine Dining Lovers

 

کالابرگ الکترونیک