۳۰ ایده کادو ولنتاین برای آقایان و پسرها قیمت مناسب در سال ۲۰۲۳

۳۰ ایده کادو ولنتاین برای آقایان و پسرها قیمت مناسب در سال ۲۰۲۳


18 بهمن 1401 . زمان مطالعه: 11 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
30 ایده کادو ولنتاین مردانه و برای پسر با قیمت مناسب در سال 2023

کادوی روز ولنتاین چی برای آقایان چی بخربم؟ ولنتاین روز عشق و قدردانی از کسی که دوستش دارید و روز هدیه‌های جذاب ولنتاینی و ابزار علاقه کردن است. روزی برای مرور همه خاطرات شیرینی دو نفره و یادآوری این موضوع که چقدر هم را دوست دارید. خریدن یک کادوی جذاب برای پسر و مرد برای روز ولنتاین اولین فکری است که همه ما با نزدیک شدن به این روز به ذهنمان خطور می‌کند. برای این‌که با بهترین لیست کادوی ولنتاین برای مردان آشنا شوید، در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش با ما همراه باشید.

 

 

۱- ست کیف پول و جا کارتی

 

هدیه ولنتاین برای همسر چی بخریم؟

 

«کیف پول» یا «جا کارتی» چیزهای ضروری هستند که همه مردان از آن استفاده می‌کنند. در دست گرفتن کادویی که شما برای نامزد یا همسرتان خریده‌اید هر روز به او حس خوبی را منتقل می‌کند و موجب می‌شود در روز چندین بار به شما فکر کند یک ایده هدیه ولنتاین برای عشق و همسر است.

از طرف دیگر خیلی از مردان عادت کرده‌اند که همه پول و کارت‌های خود را یک جا قرار دهند و به همین دلیل حجم کیف پول آن‌ها بسیار زیاد می‌شود و ظاهر نامناسبی پیدا می‌کند. با هدیه دادن یک کیف پول و جا کارتی «سِت» می‌توانید به او کمک کنید تا کارت‌ها را در کیف جداگانه‌ای قرار دهد و نظم بیشتری به کیف پول خود دهد.

 

۲- ست اصلاح

 

این ایده واقعاً برای هدیه ولنتاین پسر و مرد فوق‌العاده است، چون شما می‌توانید آن را با هر بودجه‌ای تهیه کنید. برای خرید یک ست اصلاح مردانه می‌توانید یک ست ژیلت و افتر‌شیو تهیه کنید و یا یک ریش تراش گرانقیمت به عنوان کادو ولنتاین مردانه بخرید.

می‌توانید یک پک بعد از اصلاح تهیه کنید و طبق بودجه و نیاز همسرتان چیزهایی را که نیاز دارد، برایش بخرید.

 

۳- کیف لپ تاپ

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

هدیه ولنتاین مردانه/ پسرانه چی بخرم؟

 

اکثر مردان علاقه عجیبی به کامپیوتر خود دارند و در بسیاری از مواقع لپ تاپ را به محل کار و مسافرت نیز حمل می‌کنند. خرید یک کیف لپ تاپ چرم و زیبا می‌تواند یکی از بهترین ایده‌های کادوی ولنتاین برای مردان باشد.

به طور معمول هزینه کیف چرم لپ تاپ کمی بیشتر از سایر انواع کیف است، اما جلوه و دوام بسیار زیادی دارد و تا سال‌ها بدون هیچ مشکلی قابل استفاده خواهد بود.

 

۴- ساعت مچی کلاسیک و هوشمند

 

کادو ولنتاین برای پسر ارزان و به صرفه

 

ساعت بهترین کادوی ولنتاین مردانه است که تیپ و استایل یک مرد را کامل می‌کند. خرید یک ساعت مچی مردانه به عنوان کادوی سورپرایزی ولنتاین می‌تواند در هر ساعتی که می‌گذرد، عشق شما را به یاد همسر یا عشقتان بیندازد.

بهتر است برای کادوی ولنتاین آقایان از یک ساعت کلاسیک و عقربه‌ای یا ساعت مچی هوشمند استفاده کنید و ساعتی را انتخاب کنید که با هر تیپ و رنگ لباس هماهنگی دارد.

 

۵- جعبه ابزارآلات فنی

 

اگر مرد زندگی شما علاقه زیادی به کارهای فنی دارد، این هدیه ولنتاین مردانه برای او بسیار مناسب است. شما می‌توانید این جعبه ابزار را با توجه به علایق و شغل او انتخاب کنید. بیشتر مردان از داشتن یک ست ابزارآلات جذاب لذت می‌برند و با داشتن آن احساس قدرت بیشتری را تجربه می‌کنند.

برای این کار می‌توانید یک مته برقی برای او بخرید یا یک ست پیچ گوشتی یا تعمیرات ماشین تهیه کنید.

 

۶- لباس مردانه

 

انواع لباس همیشه ایده خوبی برای کادو دادن به خصوص برای کادو مردانه لاکچری ولنتاین است. شما می‌توانید به عنوان کادوی ولنتاین برای مردان هر نوع لباسی را خریداری کنید. از آنجایی که روز ولنتاین در زمستان است، خرید یک لباس زمستانی می‌تواند ایده خوبی کادو ولنتاین مرد/ پسر باشد.

می‌توانید یک کاپشن، سوئیشرت، بلوز بافت، بلوز مردانه، شال گردن، ست شال و کلاه و یا یک دستکش مردانه زیبا برای او بخرید.

 

۷- هدفون یا اسپیکر

 

ایده کادو ولنتاین برای پسر

 

بیشتر مردان از گوش دادن به موسیقی با صدای بلند لذت می‌برند. اگر همسر یا نامزد شما نیز به موسیقی علاقه زیادی دارد، می‌توانید برای هدیه ولنتاین مردانه به او یک هدفون یا اسپیکر همراه هدیه دهید. مطمئن باشید او با دیدن این وسایل کاربردی به عنوان کادوی ولنتاین پسرانه و مردانه به شدت لذت خواهد برد.

 

۸- عینک آفتابی

 

تا زمانی که آفتاب وجود دارد، عینک آفتابی نیز وسیله‌ای کاربردی و مهم در زندگی محسوب می‌شود. به عنوان کادوی ولنتاین برای پسر می‌توانید با توجه به فرم صورت او یک عینک آفتابی زیبا برایش تهیه کنید.

برخی از مدل‌ها برای بیشتر فرم صورت‌ها مناسب هستند. بهتر است اندازه عینک آفتابی قبلی او را برای خرید یک عینک جدید به عنوان کادوی ولنتاین مردانه در نظر بگیرید و او را با این عینک سورپرایز کنید.

 

۹- پک شکلات دست ساز

 

بهترین-کادوی-ولنتاین-مردانه-و-پسرانه

 

بیشتر مردان عاشق طعم شیرینی و شکلات هستند و هیچ چیز جذاب‌تر از آن نیست که خودتان چند شکلات خانگی زیبا با سلیقه خودتان درست کنید و آن را در یک جعبه کادو ولنتاین تزیین شده به عشقتان هدیه دهید.

برای این کار تنها لازم است که چند شکلات تخته‌ای و چند قالب شکلات زیبا خریداری کنید و بعد از آب کردن شکلات، آن را داخل قالب بریزید. در نهایت نیز شکلات‌ها را با شکلات سفید یا رنگی آب شده تزئین کنید و در یک باکس قرار دهید و همسر و نامزدتان را با این شکلات‌های دست ساز سورپرایز کنید.

درست کردن شکلات قلب سورپرایز ولنتاین هم یک ایده مناسب برای کادوی روز ولنتاین پسر و مرد با همه رنج قیمت است. توصیه می‌کنیم مقاله طرز تهیه کوکی قلبی ولنتاین و پاپسیکلز ولنتاین را هم در مجله کوروش بخوانید.

 

۱۰- لوازم و اکسسوری‌های مربوط به گوشی تلفن همراه

 

این روزها تلفن همراه بیشتر از هر چیز دیگری در زندگی ما نقش دارد و خرید لوازم آن می‌تواند به راحت‌تر شدن کارهای ما کمک زیادی کند. شما می‌توانید به عنوان کادوی ولنتاین برای مردان قاب گوشی، کیبورد گوشی، هندزفری، شارژر بی‌سیم و هر چیزی که فکر می‌کنید جذاب است برای عشقتان خریداری کنید، آن را در یک جعبه زیبا تزئین کنید و به او هدیه دهید.

 

۱۱- هودی مردانه

 

به عنوان کادو ولنتاین برای آقایان، «هودی» یک انتخاب کاربردی است. یکی از ویژگی‌های خوب هودی‌ این است که علاوه‌ بر فصل زمستان، در فصل بهار هم می‌توان از آن استفاده کرد. هودی‌های مردانه با رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی در بازار وجود دارند که می‌توانند رضایت هر سلیقه‌ای را جلب کنند.

با خرید هودی یک کادو کاربردی و جذاب تهیه کرده‌اید. به‌ علاوه، هودی‌ها هم قابل استفاده در خانه هستند، هم آقایان می‌توانند هنگام پیاده‌روی و ورزش آن‌ها را بپوشند. پس خیالتان راحت باشد هیچ آقایی از گرفتن هودی به عنوان هدیه ناراحت نمی‌شود.

 

۱۲- ماگ با طرح‌های دلخواه

 

ماگ با طرح‌های دلخواه برای کادوی ولنتاین آقایان و پسرها

 

«ماگ» هم می‌تواند ایده‌ جالبی جهت هدیه‌ برای مرد و همسر در روز ولنتاین باشد. می‌توانید ماگ را به‌ تنهایی، همراه با یک یادداشت رمانتیک یا به همراه وسیله‌ دیگری هدیه بدهید. طرح‌ها و قیمت‌های ماگ‌ها بسیار متنوع است.

شما با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و علایق طرف مقابل خود می‌توانید یک هدیه زیبا را بخرید و هدیه بدهید. اگر  طرح‌های موجود در بازار باب سلیقه‌‌تان نبود، می‌توانید یک طرح ویژه بر روی ماگ چاپ کنید و هدیه بدهید.

 

۱۳- پاوربانک

 

یکی از لوازم ضروری و بسیار کاربردی برای آقایان، پاور بانک است. با خرید پاور بانک می‌توانید بخش مهمی از نیازهای همسرتان را برطرف کنید چون به کمک این دستگاه، دیگر نیازی نیست نگران تمام شدن شارژ گوشی همسرتان در خارج از خانه باشید.

حتی در خانه هم می‌توان از پاور بانک استفاده کرد تا فرد مجبور نباشد حتما کنار پریز برق بنشیند. به‌علاوه، از پاور بانک‌ها می‌توان برای شارژ کردن دسته‌ پلی‌استیشن، تبلت، ساعت مچی هوشمند و …  استفاده کرد.

 

 

۱۴- کادو دست ساز برای ولنتاین

 

با نزدیک شدن به ولنتاین بازار هدیه‌ دست ساز عاشقانه و ایده‌هایی نو برای ساخت کادو دست ساز ولنتاین برای آقایان و خانم‌ها حسابی داغ می‌شود. قطعاً هیچ ایده‌ای در روز ولنتاین شیرین‌تر از ساخت یک کادو ولنتاین دست ساز برای دوست و همسر نیست.

شما می‌توانید بدون صرف هزینه‌ای زیاد خودتان یک کادوی دست ساز ولنتاین خاص برای مردی که دوستش دارید، درست کنید. برای مطالعه مطلب ساخت کادوهای دست ساز برای ولنتاین روی لینک مقاله مورد نظر بزنید.

 

 

۱۵- شمع دست ساز برای کادو ولنتاین مردانه

 

شمع دست ساز برای کادو ولنتاین مردانه

 

درست کردن شمع در خانه اصلا کار سختی نیست. در عین حال یک هدیه رمانتیک و پر ارزش برای مناسبت‌های خاص مثل روز ولنتاین است. برای شمع‌سازی در منزل می‌توانید پارافین‌های گوناگونی مثل قالبی، ژله‌ای، کریستالی، پولکی و … را از فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها خریداری کنید.

همچنین از پارافین شمع‌های قدیمی که دیگر استفاده نمی‌شوند هم می‌توانید استفاده کنید. برای مطالعه روش ساخت انواع شمع ساده و معطر طرز تهیه شمع دست ساز در خانه روی لینک مقاله مورد نظر بزنید.

 

۱۶- دستبند چرم و طلا بهترین ایده کادو ولنتاین برای پسر

 

دستبند چرم و طلا بهترین ایده کادو ولنتاین برای پسر

 

اگر به دنبال پیشنهاد کادو ولنتاین برای پسر در سال ۲۰۲۳ هستید و دوست دارید ولنتاین امسال هدیه ارزشمندی به کسی که دوستش دارید، بدهید، می‌توانید یک «دستبند چرم و طلا» به عشقتان هدیه دهید.

شاید در نگاه اول تصور کنید که خرید طلا هزینه زیادی دارد، اما باید بدانید که این ایده برای خرید کادو روز ولنتاین برای پسر بسیار هوشمندانه است و برخلاف جذابیت زیادی که دارد، با هر نوع بودجه‌ای سازگاری دارد.

می‌توانید برای خرید این دستبندها از هر مقدار طلایی که با بودجه شما سازگار است استفاده کنید و سپس آن را روی دستبند چرم مد نظرتان متصل کنید. البته اگر به دنبال کادو ولنتاین برای پسر ارزان قیمت هستید، بهتر است اصلاً به سراغ خرید طلا نروید و به دستبند چرم اکتفا کنید.

 

سوالات متداول

 

کادو ولنتاین برای پسر ارزان قیمت چی بخریم؟

 

اگر بودجه زیادی ندارید ولی نمی‌خواهید در روز ولنتاین دست خالی باشید، می‌توانید هدیه‌های ارزان قیمت ولنتاین برای پسر مثل ماگ، شمع دست ساز، کادوهای دست‌ساز، جاکارتی، کیف پول، هودی و … بخرید. یا با شکلات و گل طرف مقابل را سورپرایز کنید.

 

ایده کادو سورپرایز برای روز ولنتاین چیست؟

 

برای روز ولنتاین در کنار کادو می‌توانید عکس‌های خاطره‌انگیزتان را چاپ کنید، یک یادداشت محبت‌آمیز بنویسید و در ماشینش بگذارید یا یک کارت پستال برای طرف مقابل پست کنید. حتی می‌توانید با خرید بلیط کنسرت یا سفر او را غافلگیر کنید.

 

ولنتاین دختر کادو میگیره یا پسر؟

 

ولنتاین روز عشق و دوست داشتن است و معمولاً هر فرد برای کسی که از صمیم قلب دوستش دارد، هدیه، گل یا شکلات تهیه می‌کند.

 

 

کالابرگ الکترونیک