۳۰ درصد تخفیف پردیس سینمایی کوروش برای اعضای باشگاه مشتریان افق کوروش

۳۰ درصد تخفیف پردیس سینمایی کوروش برای اعضای باشگاه مشتریان افق کوروش


29 خرداد 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
پردیس سینمایی کوروش

اهل فیلم و سینما هستید؟ ترجیح می‌دهید در یک مجتمع سینمایی پیشرفته و مطابق با اصول استاندارد بین‌المللی یک سینما برای نمایش فیلم، فیلم سینمایی مورد علاقه‌تان را تماشا کنید؟ این را می‌دانستید که در صورت عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش می‌توانید از تخفیف ۳۰ درصدی پردیس سینمایی کورش استفاده کنید. نحوه عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش، مختصری از مزایای این عضویت و استفاده از تخفیف ۳۰ درصدی پردیس سینمایی کوروش برای اعضای باشگاه مشتریان فروشگاه‌های افق کوروش را از بخش باشگاه مشتریان در مجله  کوروش بخوانید.

چگونه در باشگاه مشتریان افق کوروش عضو شویم؟

 

چگونه در باشگاه مشتریان افق کوروش عضو شویم؟  

 

برای عضو شدن در باشگاه مشتریان سه راه پیش رو دارید:

 

ازطریق فروشگاه‌های افق کوروش

برای عضویت در باشگاه مشتریان باید شماره موبایل خود را به صندوق‌دار فروشگاه اعلام نمایید. در همان روز، برای شما پیامکی ارسال می‌گردد که حاوی نام کاربری (شماره موبایل)، رمز عبور و آدرس وبسایت باشگاه مشتریان است.

با مراجعه به وبسایت باشگاه مشتریان افق کوروش

www.club.okcs.com

روی گزینه عضویت کلیک کنید و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

 

از طریق اپلیکیشن باشگاه مشتریان افق کوروش

از طریق درگاه‌های زیر اپلیکیشن باشگاه مشتریان افق کوروش را روی موبایل خود دانلود و نصب کرده و برای ثبت نام اطلاعات خود را تکمیل کنید. اپلیکیشن باشگاه مشتریان را به طرق زیر روی گوشی موبایل خود نصب کنید:

 

*دریافت نسخه ios از سیب اپ

*دانلود از گوگل پلی

*دانلود مستقیم در صورت  داشتن نسخه اندروید موبایل

*دریافت از اول مارکت

*دریافت از سایت بازار

 

حتما بخوانید  3 ماه تخفیف بزرگ‌ترین سایت تخفیف ایران(نت برگ) برای باشگاه مشتریان افق کوروش

با مراجعه به وبسایت باشگاه مشتریان و یا اپلیکیشن به بخش مدیریت کارت در منو باشگاه من مراجعه و کارت‌های پر‌مصرف خود را در سیستم ثبت کنید. بعد از گذشت ۲۴ ساعت کارت‌های شما در سیستم فعال شده و در صورت پرداخت با هر یک از آن‌ها، امتیاز خود را دریافت نمایید.

 

عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش چه مزایایی دارد؟

 

عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش چه مزایایی دارد؟

 

با عضویت در باشگاه مشتریان می‌توانید هم از امتیازات و خریدهای ویژه از فروشگاه‌های افق کوروش در سرتاسر کشور بهره‌مند شوید و هم از خدمات سایر مراکز حضوری و اینترنتی طرف قرارداد با تمام شعب این فروشگاه‌های زنجیره‌ای استفاده کنید و به این ترتیب امتیازاتی را که در باشگاه مشتریان کسب کرده‌اید مصرف کنید. به طور کلی این مراکز برای استفاده اعضای باشگاه مشتریان شامل مراکز خرید و تجاری، سفرهای برون و درون شهری، تفریحی و رفاهی، درمانی و پزشکی، فست‌فود، کافه و رستوران، فرهنگی و هنری، علمی و آموزشی و خدمات اینترنتی می‌شود و در سراسر کشور تعداد آن‌ها در حال افزایش است.

این مطالب هم به شما اطلاعات خوبی در این باره می‌دهند:

 

با عضو شدن در باشگاه مشتریان افق کوروش از فروشگاه عطر آرانیکا تخفیف بگیرید

استفاده از تخفیفات قطارهای پنج ستاره فدک برای اعضای باشگاه مشتریان

 

تخفیف ۳۰ درصدی پردیس سینمایی کورش برای اعضای باشگاه مشتریان

 

تخفیف 30 درصدی پردیس سینمایی کورش برای اعضای باشگاه مشتریان

 

پردیس سینمایی کورش، بزرگ‌ترین پردیس سینمایی کشور در طبقات  ۴ و۶ مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش با سرمایه گذاری گروه صنعتی گلرنگ طی چهارسال ساخته شده است.

۱۶۰۰۰متر مربع از مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی پردیس کورش به ۱۲ سالن سینما اختصاص داده شده که ۲۸۰۰ صندلی به ظرفیت سینماهای کشور اضافه کرده است . همچنین این سینما دارای رستوران‌های گوناگون و پارکینگ طبقاتی است. برای استفاده از خدمات پردیس سینمایی کورش و پیگیری آخرین اخبار در مورد فیلم‌ها اپلیکیشن این مجموعه را هم می‌توانید روی سیستم عامل‌های اپل و آندروید نصب کنید. با نصب اپلیکیشن KouroshMall می‌توانید کار خرید و رزرو بلیت سینما را به راحتی انجام دهید. اپلیکیشن KouroshMall را می‌توانید از گوگل پلی و  سیب اپ دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

حتما بخوانید  پیام مدیر عامل افق کوروش درخصوص نسخه جدید اپلیکیشن باشگاه افق کوروش

 

لینک اپلیکیشن در سیب اپ

لینک دریافت اپلیکیشن از گوگل پلی

اپلیکیشن کوروش مال

 

چگونه از پردیس سینمایی کورش تخفیف ۵۰ درصدی بگیریم

 

چگونه از پردیس سینمایی کورش تخفیف 50 درصدی بگیریم

 

اگر از جمله اعضای باشگاه مشتریان افق کوروش هستید و قصد دارید از طریق وبسایت باشگاه مشتریان از خدمات سایت و اپلیکیشن پردیس سینمایی کوروش استفاده کنید ابتدا به وبسایت club.okcs.com وارد شوید. به قسمت جوایز و خدمت‌دهندگان در منو نوار بالای سایت مراجعه و روی گزینه کدهای تخفیف کلیک کنید. بعد از آن وارد صفحه‌ای می‌شوید که نام مراکز خدماتی طرف قرارداد با فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش لیست شده است. با کلیک کردن روی خرید بسته و مشاهده آیکون پردیس سینمایی کورش می‌توانید از تخفیف ۳۰ درصدی این مجموعه برای اعضای باشگاه مشتریان استفاده کنید.

پس از دریافت کد تخفیف ۳۰% سینما کورش، با همان شماره موبایل در وبسایت سینما کورش ثبت نام نمایید و مراحل خرید اینترنتی بلیط را انجام دهید.

اگر اپلیکیشن باشگاه مشتریان افق کوروش را روی گوشی، تبلت، کامپیوتر ویندوز یا مک‌بوک خود نصب کرده‌اید و می‌خواهید از خدمات سایت و اپلیکیشن پردیس سینمایی کورش جهت استفاده از کد تخفیف ۳۰ درصدی آن برای اعضای باشگاه استفاده کنید ابتدا وارد منو شوید، به قسمت جوایز و خدمت‌دهندگان بروید و سپس روی گزینه کدهای تخفیف کلیک کنید. با کلیک کردن روی خرید بسته و مشاهده آیکون سایت و اپلیکیشن پردیس سینمایی کورش می‌توانید از کد تخفیف ۳۰ درصدی استفاده کنید.

پس از دریافت کد تخفیف ۳۰% سینما کورش، به وب سایت سینما کوروش مراجعه و قبل از پرداخت در کادر مخصوص کدهای تخفیف وارد نمایید.

درصد تخفیف برای کل فاکتور شما اعمال می شود.

 

ورود به سایت پردیس سینمایی کوروش

دریافت اپلیکیشن باشگاه مشتریان افق کوروش

 

کالابرگ الکترونیک