۷ ایده جالب و ساده برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

۷ ایده جالب و ساده برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون


13 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

دکوراسیون فضای اطراف میز تلویزیون، به خصوص زمانی که تلویزیون را به دیوار نصب کرده‌اید یک فضای خوب برای نصب و قرار دادن لوازم دکوری مورد علاقه شما و متناسب با حال و هوای چیدمان منزل‌تان است. ۷ ایده جالب و کاربردی برای دکوراسیون فضای اطراف میز تلویزیون را در مجله کوروش بخوانید.

 

نقل‌مکان به خانه‌های جدید همیشه برای افراد یک‌خانه پر از هیجان و جذابیت است. اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون منزل تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصاً خانم خانه می‌شود. شما باید تصمیم بگیرید که وسایل خود را در محیط جدید و فضایی که مشاهده می‌کنید به چه نحوی چیدمان کنید تا یک فضای مناسب را فراهم بیاورید. و طوری طراحی دکوراسیون منزل خود را انجام دهید که بازتابی از شخصیت و احساس و سلیقه شما باشد.

 

 

۱- یک گالری دیواری درست کنید

 

یک گالری دیواری درست کنید

 

اگر میز تلویزیون را به دیوار نصب کرده‌اید برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون می‌توانید از فضای اطراف آن به عنوان یک گالری استفاده کنید و تعداد زیادی تابلو متناسب با فضا و حال و هوای منزل به دیوار نصب کنید. حتی می‌توانید می‌توانید روی دیوار و بالای میز تلویزیون یک شلف ساده نصب کنید و روی آن را با لوازم دکوری بپوشانید. روی میز تلویزیون را هم با چند آباژور، کتاب و شمع و هر وسیله دکوری که مورد علاقه و سلیقه شماست تزیین کنید.

حتما بخوانید  روانشناسی و مکمل‌ های رنگ زرد در دکوراسیون داخلی مدرن

 

 

۲- لوازم دکوری دیواری

 

لوازم دکوری دیواری

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

اگر می‌خواهید فضای بالای دیوار پشت تلویزیون را به یک گالری تبدیل کنید لزوما مجبور نیستید که از قاب عکس یا تابلوهای قاب‌دار استفاده کنید. یک ایده جالب نصب لوازم دکوری مثل چراغ‌های تزیینی دیورای، شلف‌های دیواری کوچک یا یک تابلوی سرتاسر است.

 

 

۳- سبک روستیک را امتحان کنید

 

سبک روستیک را امتحان کنید

 

یک ایده جالب و بامزه برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون استفاده از چمدان‌های قدیمی است. یک میز چوبی قدیمی به سبک روستیک به عنوان میز تلویزیون بگذارید، روی آن چند گلدان گل طبیعی بچینید و برای فضای پشت تلویزیون روی دیوار هم چند تکه چوب الوار نصب کنید. روی الوارهای چوبی تلویزیون را نصب کنید تا حال و هوای منزل به دکوراسیون روستیک نزدیک شود.

 

 

بیشتر بخوانید: ۷ روش آسان تغییر و طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب برای فصل پاییز

 

 

۴- سبد ایده خوبی است

 

سبد ایده خوبی است

 

یک ایده دیگر برای دکوراسیون روستیک استفاده از سبدهای چوبی است. این سبدهای چوبی را روی دیوار نصب کنید. روی میز تلویزیون را هم با سبد تزیین کنید. توی سبد روی میز را می‌توانید گل بگذارید. یک فانوس دکوری که داخل آن با شمع تزیین شده هم ایده شیک و جذابی برای روی میز تلویزیونی است.

 

 

۵- یک ایده خوب برای خانه‌های کوچک

 

یک ایده خوب برای خانه‌های کوچک

 

اگر خانه نقلی و جمع و جوری دارید می‌توانید از دکوراسیون فضای اطراف میز تلویزیون به عنوان محلی برای نگهداری وسایل استفاده کنید. برای مثال یک شلف ساده بالای میز تلویزیون نصب کنید و از آن به عنوان یک کتابخانه استفاده کنید. میز زیر تلوزیون را هم از نوع کشو دار انتخاب کنید و لوازم اضافی را در کشوها بچینید. قسمتی از فضای زیر میز تلویزیون را هم بدون کشو بگذارید تا لوازم اضافی مثل پاف و کوسن را زیر آن جا بدهید.

حتما بخوانید  اکسنت وال یا دیوار شاخص چیست | کاربردها و بایدها و نبایدهای اکسنت وال

 

 

۶- یک کمد دکوری در فضای اطراف تلویزیون بسازید

 

یک کمد دکوری در فضای اطراف تلویزیون بسازید

 

یک ایده عالی و منحصر به فرد به خصوص برای خانه‌های نقلی استفاده بهینه و مقرون به صرفه از تمام فضای دیوار است. می‌توانید تلویزیون را به دیوار نصب کنید و تمام فضای دیوار اطراف را با یک کمد سرتاسر که در قسمت پایین شامل یک یا چند کمددار یا بدون در در  و در اطراف و کناره‌ها و قسمت بالا چندین شلف کار شده دکور کنید. داخل کمدهای پایینی لوازم اضافی و کتاب بچینید و روی شلف‌ها را با لوازم دکوری تزیین کنید.

 

 

۷- همه چیز را توی دیوار مخفی کنید

 

همه چیز را توی دیوار مخفی کنید

 

یک پیشنهاد جالب و هیجان‌انگیز برای شما داریم. دل‌تان می‌خواهید همه چیز را پنهان و در عین حال دکوراسیون خانه را شکیل و منحصر به فرد کنید؟ یک دکور چوبی دردار روی دیوار تعبیه کنید، تلویزیون را داخل آن بگذارید و به دیوار نصب کنید و درب کمد دکوری را ببینید و به این ترتیب همه چیز را داخل دیوار مخفی کنید. قسمت زیر کمد جا تلویزیونی را هم می‌توانید شلف نصب کنید و لوازم دکوری بچینید.

 

 

این مطالب را هم بخوانید:

 

 

 

منبع: Home Edit

کالابرگ الکترونیک