معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی اندروید و آیفون

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی اندروید و آیفون


9 بهمن 1399 . زمان مطالعه: 5 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
اپلیکیشن-یادگیری-زبان-ترکی

اگر می‌خواهید زبان ترکی یاد بگیرید، یکی از بهترین راه‌ها نصب اپلیکیشن های یادگیری زبان ترکی است. در این مقاله از مجله کوروش بهترین اپلیکیشن ها و برنامه های یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی را معرفی می‌کنیم.

Memrise یادگیری سریع زبان ترکی با اپلیکیشن

اپلیکیشن-یادگیری-زبان-ترکی

 

تعداد اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی که قابلیت آموزش در سریع ترین زمان ممکن را داشته باشند، زیاد نیست. اپلیکیشن Memrise یکی از اپلیکیشن های معروف در یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی است. شعار این اپلیکیشن «سریع ترین راه برای یادگیری زبان» است. در برچسب نصب Memrise آمده است: سریع یاد بگیرید و از آن لذت ببرید. Memrise در ابتدای امر، واژگان ابتدایی و ساده در زبان ترکی را آموزش می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن در کمتر از ۵ دقیقه در روز به دایره واژگان زیادی دست پیدا کنید. زمان استفاده از اپلیکیشن را می‌توانید روزانه به انتخاب خود زیاد و کم کنید. کافیست تا در تنظیمات آن مدت زمانی که هر روز فرصت مطالعه دارید را مشخص کنید.

 

یکی از ویژگی‌های اپلیکیشن Memrise راهنمای تلفظ ویدیویی است. زبان آموزان با تلفظ واقعی زبان ترکی آشنا می‌شوند. همچنین اگر دچار مشکلات در زمینه دسترسی به اینترنت هستید، Memrise این قابلیت را دارد تا دروس ترکی را به صورت آفلاین و بارگذاری در اختیار شما قرار دهد. قیمت این اپلیکیشن ۲۴ دلار است. شما با پرداخت ۲۴ دلار می‌توانید از خدمات این اپلیکیشن برای سه ماه استفاده کنید.

 

 

با اپلیکیشن یادگیری و آموزش‌ دولینگو (Duolingo) زبان ترکی را کامل یاد بگیرید

 

اپلیکیشن-یادگیری-زبان-ترکی

 

اگر بخواهیم در مورد یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی صحبت کنیم و بلافاصله از یک اپلیکیشن نام ببریم یا یکی از بهترین برنامه ها را معروف یاد کنیم، مطمئنا این اپلیکیشن «دولینگو» است. دولینگو تمرینات روزانه زیادی برای زبان آموزان دارد. تمام روند آموزش با تمرین انجام می‌شود. دولینگو نیز مانند اپلیکیشن Memrise از آموزش روزانه ۵ دقیقه شروع می‌شود. کاربر می‌تواند بنا بر انتخاب خود، مدت زمان آموزش‌ روزانه را تغییر داده و بالا ببرد. تنها تفاوت اصلی دولینگو با سایر اپلیکیشن ها ارائه دروس گرامری زبان ترکی است. با آموزش زبان دولینگو شما علاوه بر تلفظ با قواعد و گرامر زبان ترکی آشنا می‌شوید. بنابراین می‌توانید جملات درست و کامل را از همان ابتدا به کار ببرید.

 

یکی از بخش های جذاب اپلیکیشن دولینگو بازی‌های روزانه بین آموزش زبان ترکی استانبولی است. بازی‌ها به صورت پازل تعریف شده‌اند. تکمیل هر پازل ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در روز زمان می‌برد. پازل‌ها بر مبنای آموزش زبان ترکی طراحی شده‌اند. بنابراین حل پازل‌ها برای تمرین لغات یاد گرفته در پایان هر درس است. اشتراک اپلیکیشن دولینگو از ۹ دلار شروع شده و تا ۷۹ دلار هم هست. شما می‌توانید بنا به خدماتی که انتخاب می‌کنید، قیمت را تعیین کنید.

 

 

یادگیری سریع زبان ترکی با «آی‌تاکی» Italki

 

اپلیکیشن-یادگیری-زبان-ترکی

 

آی‌تاکی یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها و برنامه های یادگیری و آموزش زبان ترکی استانبولی است که توسط میلیون‌ها زبان آموز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید برای انواع مختلف دروس، معلم زبان بگیرید و بیاموزید. معلم‌ها می‌توانند فقط با شما گرامر کار کنند یا تمرین مکالمه داشته باشند. همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد. آی‌تاکی در واقع نوعی پلتفرم آموزش و یادگیری از طریق معلم خصوصی است.

 

نرخ هر معلم از ۶ دلار تعیین می‌شود و تا ۲۰ دلار ادامه دارد. یکی از ویژگی‌های اپلیکیشن یادگیری زبان ترکی آی‌تاکی فرصت آشنایی معلمانی است که زبان مادری آن‌ها ترکی است. شما به سادگی می‌توانید در اپلیکیشن آی‌تاکی ثبت نام کنید و پروفایل معلمان رسمی آموزش زبان ترکی را ببینید. کلاس‌های آنلاین در آی‌تاکی از طریق اسکایپ و یا سایر ابزارهای ارتباطی برگزار می‌شوند. روش برقراری ارتباط با معلم یادگیری زبان ترکی به خود شما بستگی دارد. زمان و وقتی که در این کلاس صرف می‌کنید بستگی به خود شما و اهدافتان در یادگیری زبان ترکی دارد.

 

 

کالابرگ الکترونیک