بهترین بازی‌های کامپیوتری ۲۰۲۰ | ۵ بازی منتخب از نگاه کارشناسان

بهترین بازی‌های کامپیوتری ۲۰۲۰ | ۵ بازی منتخب از نگاه کارشناسان


27 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین بازی‌های کامپیوتری 2020

چه گیمر حرفه‌ای باشید چه تنها کسی باشید که به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارد و می‌خواهد اوقات فراغتش را پر کند، کیفیت و هیجان بازی مهم است. قطعا نمی‌خواهید وقتی در اوج بازی هستید، بازی هنگ کند و از برنامه خارج شود یا کیفیت تصویر به هم بخورد. بهترین بازی‌های کامپیوتری در هر شکل و ابعادی وجود دارد، از عناوین گسترده جهانی گرفته تا بازی‌های کوچک اما همه‌جانبه و باکیفیت بالا. ما برای شما، طبق نظرات گیمرها و سایت‌ها، ۵ بازی از بهترین بازی‌های کامپیوتری ۲۰۲۰ برای دانلود را از سایت لپ‌تاپ مگ را در سرویس علم و تکنولوژی  مجله کوروش جمع‌آوری کرده‌ایم.

بهترین بازی‌های کامپیوتری ۲۰۲۰

 

۱. باگسنایکس (Bugsnax)

 

بهترین بازی‌های کامپیوتری 2020؛ باگسنایکس (Bugsnax)

 

«باگسنایکس»یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری سال ۲۰۲۰ است که انگار ما برای رفتن به سال ۲۰۲۱ به آن نیاز داریم. این بازی یادآوری می‌کند که خلاقیت می‌تواند درمان شود. آخرین نسخه نسبت به بازی‌های قبلی، کیفیت بهتری دارد و موفقیت‌آمیزتر است. لذت بردن از این بازی آسان است؛ اما توصیف آن دشوار است. این بازی شما را به یک ماجراجویی عجیب ‌و غریب هدایت می‌کند که در آن هدف شما این است که با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف، موجودات عجیب را شکار کنید.

 

انجام این کار به شما کمک می کند تا اسرار جزیره «اسنک‌توث»(Snaktooth) که بازی در آنجا برگزار می‌شود، کشف کنید. در طول راه، با شخصیت‌هایی روبه‌رو خواهید شد که بازیگران و شخصیت‌های معروف، آنها را صداگذاری کرده‌اند. باگسنایکس یک بازی آسان است که برای افراد در هر سنی توصیه می‌شود.  داستان این بازی، داستانی ارزشمند از شرکت معروف «پیکسار» (Pixar) است و شما را با معماهای چالش‌برانگیز، رمز و رازهای جذاب و شخصیت‌های جالب آشنا می‌کند. این بازی یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری ۲۰۲۰ است.

 

 

حتما بخوانید: پرطرفدارترین و بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی برای مبتدی‌ها

 

 

۲. دووم ابدی (Doom Eternal)

 

بهترین بازی‌های کامپیوتری 2020؛ دووم ابدی (Doom Eternal)

 

یکی دیگر از بهترین بازی‌های کامپیوتری ۲۰۲۰، «دووم ابدی» است. کاوش در جهنم شرورانه  دووم ابدی بسیار لذت‌بخش‌تر از آن است که بازی را تنها خشونت و بی‌رحمی ببینیم. بازیکنان در این بازی، در دنیاهای بیگانه آینده، کلان‌شهرهای که توسط نیروهای اهریمنی اداره می‌شود و ساختمان‌های عظیم‌الجثه الهام گرفته از معماری دوران رنسانس، سفر می‌کنند. محیط بازی دووم اترنال که با پالت رنگ گسترده خود بیشتر ارتقاء یافته است؛ به قدری حیرت‌انگیز و زیباست که هر لحظه برای انعکاس و تقدیر از مناظر، به زمان نیاز دارد.

 

دووم ابدی حق رأی‌ دادن را خیلی خوب می‌فهمد و آن‌قدر در الگوهای رفتاری خود پیچیده است که تعامل با لحظات جدی‌تر آن اغلب دشوار است. داستان به‌هم ریخته است، اما به‌سرعت جای خود را پیدا می‌کند؛ سپس روایت به نیمه‌دوم ادامه می‌یابد و همه‌چیز به شکلی حماسی، در هم می‌پیچد.

 

 

حتما بخوانید: بهترین بازیهای آنلاین و غیر آنلاین برای افزایش حافظه و تمرکز بزرگسالان

 

 

۳. شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت (Microsoft Flight Simulator)

 

بهترین بازی‌های کامپیوتری 2020؛ شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت (Microsoft Flight Simulator)

 

«مایکروسافت فلایت سیمولیتر» یا شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت، تجربه مجازی چشم‌گیر و نفس‌گیری است که شما را به آسمان‌های وسیع زمین پرتاب می‌کند. شما با انجام این بازی، بهشت ​​خیره کننده زیباترین تالاب‌های جهان، صخره‌های پوشیده‌شده از آهک تایلند و کلیساهای جامع رنگارنگ و پرپیچ‌و‌خم مسکو را می‌بینید و به‌خاطر کیفیت این بازی، به سازندگان آن درود می‌فرستید!

همان طور که یک بار، چترباز فلیکس باومگارتنر (Felix Baumgartner ) گفت: «بعضی اوقات شما باید واقعا بالا بروید تا بفهمید واقعا چقدر کوچک هستید.» انجام این بازی شما را به اوج می‌برد و می‌توانید سیاره زمین را به‌راحتی دور بزنید و کاوش کنید؛ از نروژ تا ماداگاسکار.

با وجود وسعت زمین، مایکروسافت موفق شده است داده‌های گسترده ماهواره‌ای را برای این بازی جمع‌آوری کند و در اختیار شما قرار دهد. شما هرگز از انجام این بازی که جزو بهترین بازی‌های کامپیوتری در ۲۰۲۰ است؛ خسته نمی‌شوید.

 

 

۴. کنترل (Control)

 

بهترین بازی‌های کامپیوتری 2020؛ کنترل (Control)

 

«کنترل» یک کار هنری خیره کننده است، در ارائه کارگردانی و اجراهای استثنایی، مثل اکثر فیلم‌های سینمایی است. این بازی، یکی از آن تجربه‌هایی است که فاصله بین فیلم و بازی را بیشتر کاهش می‌دهد و این دو را با هم در یک پکیج کامل قرار می‌دهد. کنترل، بدون شک یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری ۲۰۲۰ است.

اگر جدیدترین گرافیک Nvidia GeForce RTX را داشته باشید، ویترینی از سایه و چراغ به دست شما می‌رسد. این اولین بازی است که با «گرافیک ردیابی‌شده» بهبود یافته است.

بازی دارای یک داستان عجیب‌ و‌ غریب و جذاب است که فرض می‌کند شما قبل از توضیح همه‌چیز، به اندازه کافی باهوش هستید و می‌توانید مسائل را بپذیرید. کنترل از برخی جهش‌های دشوار رنج می‌برد؛ اما بازی با یک سری ابرقدرت‌های دیوانه در یک ساختمان بی ‌پایان و مرموز متعلق به یک آژانس مخفی دولتی، شما را حفظ می‌کند.

 

 

۵. دنیاهای خارجی (The outer worlds)

 

بهترین بازی‌های کامپیوتری 2020؛ دنیاهای خارجی (The outer worlds)

 

بازی «دنیاهای خارجی» همان چیزی است که همه درمورد دنیای خارج می‌گویند؛ و به نوعی حق با آنهاست. این بازی شما را به جای مسافر یک کشتی مستعمره گمشده که صدها سال در خواب بوده است، قرار می‌دهد.

شما وارد سیستم ستاره Halcyon می‌شوید و باید راهی پیدا کنید تا همسفران خود را از خوابی ناخوشایند، بیدار کنید. در طول راه، شما با بازیگران و شخصیت‌های مختلف روبه‌رو خواهید شد. در این محیط پر از زندگی، عجیب‌و‌غریب، بیگانه و دارای مناظر پر جنب‌وجوش، کمی وقت بگذارید، متوقف شوید و مناظر را تماشا کنید. فقط مطمئن شوید که در حین انجام بازی، مراقب کمر و گردن خود هستید؛ زیرا این بازی شما را ساعت‌ها به خودش جذب می‌کند.

 

 

حتما بخوانید: ۹ بازی جذاب فکری برای تقویت هوش و حافظه کودکان و بزرگسالان

 

 

کالابرگ الکترونیک