روش‌های صحیح پوشاندن جوش صورت با آرایش و کانسیلر و کرم پودر

روش‌های صحیح پوشاندن جوش صورت با آرایش و کانسیلر و کرم پودر


25 آبان 1400 . زمان مطالعه: 5 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
پوشاندن آرایش جوش صورت

پوشاندن عیب‌های صورت، لک و جوش و آکنه و چاله‌های صورت با آرایش و گریم ممکن است. اگر روش‌های صحیح پوشاندن جوش‌های صورت با آرایش را بدانید، می‌توانید جوشتان را پنهان کنید، بدون اینکه کسی بویی ببرد. به شرطی برای پوشاندن جوش‌های صورت با آرایش از روش‌های مناسبی استفاده کنید، می‌توانید جوش‌ها را بدون بدترکردن، پنهان کنید. می‌توانید نکاتی را که در این مقاله برای این کار شرح داده‌ایم، دنبال کنید و با خیال راحت به مهمانی بروید. روش‌های صحیح پوشاندن جوش صورت با آرایش و کانسیلر و گریم را در سرویس سبک زندگی و در مجله کوروش بخوانید.

 

البته که بهترین کار درمان جوش صورت است اما تصور کنید شب قبل از یک رویداد مهم است و جلوی آینه می‌بینید که جوش بزرگی وسط پیشانی یا صورتتان سبز شده است. عجب شانسی! حالا باید چکار کنید؟

 

برای پوشاندن جوش ها با آرایش ،باید روش صحیح پایه گذاری و آماده سازی پوست برای آرایش را بدانید تا پوست شما صاف اما طبیعی به نظر برسد. اگر روش صحیح پوشاندن جوش با آرایش را ندانید، ممکن است چهره‌ای مصنوعی برای خود بسازید.

 

شما باید بدانید که از چه لوازمی برای پوشاندن جوش‌ها و آکنه ها استفاده کنید و همچنین چگونه و تا چه حدی از این لوازم استفاده کنید. با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با این ترفند ها و روش‌های پنهان کرده جوش، آشنا کنیم.

 

 

کاربرد کانسیلر برای اصلاح رنگ صورت و پوشاندن جوش‌ و آکنه

 

کاربرد کانسیلر برای اصلاح رنگ صورت و پوشاندن جوش‌ و آکنه

 

اگر برای پوشاندن جوش یا جوش‌های سر سیاه، کرم ‌پودر به‌تنهایی آن را پوشش نمی‌دهد؛ می‌توانید از کانسیلرهای اصلاح رنگ برای پوشاندن جوش صورت استفاده کنید. برای آرایش صورت جوش‌دار باید در انتخاب رنگ کانسیلر دقت کنید. کاربرد کانسیلر با انتخاب صحیح رنگ آن حسابی خودش را در گریم و آرایش نشان می‌دهد.

 

به‌عنوان مثال؛ اگر یک جوش قرمز و ملتهب دارید باید کانسیلر سبز را انتخاب کنید، که می‌تواند به شما کمک کند قرمزی جوش را خنثی کنید و اگر جوش‌های سر سیاه همان چیزی است که می‌خواهید پنهان کنید، رنگ زرد کانسیلر برای پوشاندن و محو کردن جوش سرسیاه بسیار مناسب است.

 

 

تاثیر کانسیلر برای پوشاندن جوش صورت با آرایش

 

بعد از اصلاح رنگ، نوبت به کانسیلر می‌رسد. ممکن است بپرسید بهترین کانسیلر برای انواع مشکلات پوستدر بازار هست اما بهترین کانسیلر برای جوش و آکنه چیست؟ در واقع، بهترین روش برای پوشاندن جوش یک رویکرد ۲ مرحله‌ای است: ابتدا باید از یک کانسیلر سبک و سپس لایه‌ای از یک کانسیلر متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید.

 

ابتدا یک کانسیلر مایع بگیرید که ۱ یا ۲ سایه روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد. قبل از استفاده از کانسیلر و پایه معمولی، کانسیلر مایع را به آرامی روی آن قرار دهید. البته باید توجه داشته باشید که کانسیلر خود را عاقلانه انتخاب کنید. برای پوشاندن لکه‌ها و جوش‌ها، کانسیلر کرمی همیشه ایده خوبی است.

 

در واقع کانسیلرهای پودری ظاهر خوبی را به پوست شما نمی‌دهند. پس از استفاده از کانسیلر دیگر خود، از همان کانسیلر در سایه دیگری استفاده کنید. سایه‌ای که کاملا با پوست شما مطابقت دارد. آن را با اسفنج آرایش خود به آرامی روی صورتتان بمالید تا بتوانید جوش‌های خود را از زوایایی بپوشانید که ممکن است با انگشتان خود نتوانید به آن برسید.

 

 

برای پنهان کردن جوش از کرم‌پودر مناسبی استفاده کنید

 

برای پنهان کردن جوش از کرم‌پودر مناسبی استفاده کنید

 

پیدا کردن بهترین کرم‌ پودر برای آرایش و پوشاندن جوش و آکنه یک امر ضروری است. به دنبال بهترین کرم‌ پودر باشید؛ کرم‌پودری که منافذ پوستتان را مسدود نکند و پایه رنگ مناسبی را برای پوستتان برای یک میکاپ و آرایش لایت و ملایم داشته باشد.

 

صرف نظر از اینکه شما چه پایه‌ای برای پوست مستعد آکنه انتخاب کرده‌اید، آن را با یک اسفنج آرایشی به آرامی روی پوست خود بمالید. درست مانند آنچه که با اصلاح کننده رنگ خود انجام داده‌اید.

 

 

بیشتر بخوانید: تکنیک های پاک کردن آرایش با روغن زیتون

 

 

برای بهبود جوش‌ها حتما شب‌ها بدون آرایش بخوابید

 

اگر می‌خواهید بدون بدتر شدن جوش‌های خود آرایش کنید، مهم‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید پاک‌کردن آرایش‌تان است. بسیار مهم است که در پایان روز و قبل از خواب، تمام مواد را از صورت‌تان بشویید و پاک کنید. این به این دلیل است که وقتی با آرایش می‌خوابید، مواد آرایشی با هوا و گرد و خاک ترکیب شده در سطح پوستتان نفوذ می‌کند و این می‌تواند باعث مسدودشدن منافذ پوست و به نوبه خود، باعث خراب‌شدن پوست و ایجاد لکه یا جوش‌های بیشتری شود.

 

 

سوالات متداول

 

۱- آیا استفاده از لوازم آرایش سبب وخیم تر شدن وضعیت جوش‌ها می گردد؟

 

برای مدت کوتاه خیر ولی اگر آرایش برای مدت طولانی باقی بماند از بهبود آن جلوگیری می‌کند.

 

 

۲- چه کرم پودر و کانسیلری برای پوشاندن جوش مناسب است؟

 

پوست هر فردی در برابر لوازم آرایشی مختلف واکنش های متفاوت دارد در نتیجه باید با تحقیق کانسیلر و کرم پودر مخصوص خودتان را بیابید.

 

کالابرگ الکترونیک