کدام سبک‌ها و ترندهای دکوراسیون در سال ۲۰۲۱ دیگر مد نیستند؟

کدام سبک‌ها و ترندهای دکوراسیون در سال ۲۰۲۱ دیگر مد نیستند؟


9 دی 1399 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
کدام سبک‌ها و ترندهای دکوراسیون در سال 2021 دیگر مد نیستند؟

ترندهای طراحی داخلی و دکوراسیون هر سال دستخوش تغییراتی قرار می‌گیرند و همه ما دوست داریم تغییراتی که در سال جدید در منزلمان ایجاد می‌کنیم، مطابق مد سال و به روز باشد. شاید فکر کنید که پیروی از مد برای به روزرسانی ظاهر خانه برای همه اهمیت ندارد، اما مسلماً استفاده از رنگ‌ها و سبک‌هایی که دیگر با دنیای مد خداحافظی کرده‌اند، می‌تواند جلوه قدیمی به منزل شما ببخشد. در صورت آشنایی با بایدها و نبایدهای انواع سبک دکوراسیون داخلی ۲۰۲۱، تخمین زدن این که کدام ایده‌ها برای دکوراسیون امسال مناسب نیستند، برای شما راحت‌تر خواهد بود. در این مقاله می‌توانید در مورد جدیدترین سبک دکوراسیون داخلی ۲۰۲۱ که ترجمه‌ای از وب‌سایت‌های indecortrends و pouted است در مجله کوروش بخوانید.

 

 

دکوراسیون کاملاً سفید را فراموش کنید

 

کدام سبک‌های دکوراسیون در سال 2021 دیگر مد نیستند؟

 

در انواع سبک دکوراسیون داخلی دیوار مدرن و کلاسیک رنگ سفید انتخابی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت و آن را منسوخ شده اعلام کرد. هر سال تغییرات زیادی در دنیای مد و دکوراسیون ایجاد می‌شود، اما دیوار سفید همیشه با همه رنگ‌ها هماهنگ است و موجب جلوه بخشیدن به فضای ما می‌شود. اما اگر جز افرادی هستید که یک دکوراسیون کاملاً سفید را انتخاب کرده‌اید، بهتر است بدانید که این مورد در جدیدترین سبک دکوراسیون دیگر در سال ۲۰۲۱ جایگاهی ندارد. امسال قرار نیست برای کفپوش‌های خانه، دیوار و سقف و همه لوازم منزلتان رنگ سفید را انتخاب کنید. شما می‌توانید با استفاده از ترکیب رنگ‌های دیگر تغییری اساسی در دکوراسیون منزلتان ایجاد کنید. امسال بهتر است رنگ سفید را با رنگ‌هایی با توناژ گرم‌تر و متفاوت‌تر ست کنید.

 

از رنگ صورتی پاستلی فاصله بگیرید

 

کدام سبک‌های دکوراسیون در سال 2021 دیگر مد نیستند؟

 

شاید تا سال گذشته رنگ صورتی پاستلی، یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای دکوراسیون و جز ترندهای دکوراسیون داخلی مدرن در سبک‌های مختلف از فرانسوی گرفته تا مینیمال و بوهو و … محسوب می‌شد؛ اما امسال این رنگ جایگاهی در دکوراسیون ۲۰۲۱ ندارد. اگر به رنگ‌های پاستلی علاقه زیادی دارید، می‌توانید به جای صورتی از رنگ خاکستری و یا رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

 

استفاده از گل‌های مصنوعی را در سبک دکوراسیون ۲۰۲۱ فراموش کنید

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

کدام سبک‌های دکوراسیون در سال 2021 دیگر مد نیستند؟

 

در انواع سبک دکوراسیون داخلی استفاده از گل‌های مصنوعی در خانه هیچ‌گاه ایده خوبی نبوده است. تا زمانی که می‌توان از گل‌های طبیعی و زیبا استفاده کرد، استفاده از گل مصنوعی هیچ زیبایی به خانه شما اضافه نمی‌کند. سبک دکوراسیون ۲۰۲۱ مملو از گل‌های طبیعی در جای جای خانه است. امسال اضافه کردن گل‌های طبیعی به دکوراسیون خانه یک روش راحت و کم هزینه برای جلوه بخشیدن به فضا است و می‌تواند بر زیبایی و القای حس مثبت در خانه شما نیز تأثیر زیادی بگذارد.

 

اکسسوری‌های رزگلد جایی در سبک دکوراسیون ۲۰۲۱ ندارند

 

کدام سبک‌های دکوراسیون در سال 2021 دیگر مد نیستند؟

 

شاید تا سال گذشته استفاده از اکسسوری‌هایی به رنگ رزگلد به یک ترند زود گذر تبدیل شده بودند. اما بهتر است بدانید هیچ رنگی نمی‌تواند جای رنگ‌های طلایی و نقره‌ای را در دکوراسیون بگیرد. این رنگ‌ها از قدیم جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون کلاسیک داشتند و هنوز هم جلوه فوق‌العاده‌ای به فضای مدرن و کلاسیک خانه شما خواهند بخشید.

 

اتاق کودک با دکوراسیون نامفهوم کودکانه را از یاد ببرید

 

انواع سبک دکوراسیون داخلی سال ۲۰۲۱ به شما یادآوری می‌کند که لازم نیست برای کودکتان یک اتاق با دکوراسیون نامفهوم بچگانه طراحی کنید. بهتر است سبک دکوراسیون اتاق کودک را طبق اصولی طراحی کنید که قرار گرفتن کودک در آن فضا موجب رشد شخصیت او شود و به آینده او کمک کند. امسال پیشنهاد می‌شود سبک دکوراسیون اتاق کودک را با توجه به مفاهیم اساسی طراحی کنید و حس کنجکاوی و فکر کردن کودکتان را تحریک کنید. در سبک دکوراسیون ۲۰۲۱ استفاده از علایق کودک در طراحی اتاق او نقش بسیار مهمی دارد.

 

فرش‌هایی فانتزی با پرز بلند دیگر در سبک دکوراسیون ۲۰۲۱ مد نیستند

 

کدام سبک‌های دکوراسیون در سال 2021 دیگر مد نیستند؟

 

شاید با نشستن روی فرش‌هایی که پرز بلندی دارند، احساس خوشایندی به شما دست دهد. اما بهتر است بدانید که این نوع فرش‌ها ظاهر چندان شیکی ندارد و امسال به طور کامل منسوخ شده‌اند. اگر می‌خواهید خانه خود را مطابق با سبک دکوراسیون ۲۰۲۱ چیدمان کنید، بهتر است به دنبال فرش‌هایی با پرز کوتاه یا فرش‌های معمولی باشید.

 

استفاده از سایبان برای تخت خواب در سبک دکوراسیون ۲۰۲۱ جایی ندارد

 

کدام سبک‌های دکوراسیون در سال 2021 دیگر مد نیستند؟

 

شاید استفاده از سایبان به تازگی جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون اتاق خواب پیدا کرده بود. اما بهتر است بدانید این مد زود گذر امسال دیگر جایگاهی در سبک دکوراسیون ۲۰۲۱ ندارد. از دید بسیاری از افراد استفاده از این سبک تخت خواب جلوه کودکانه‌ای به فضا می‌دهد و چندان زیبا نیست. از همین رو این سایبان‌ها امسال از سبک دکوراسیون و ترندهای روز دنیا حذف شدند.

 

لامپ‌ها و لوسترهای حبابی را تعویض کنید

 

درست از حوالی سال ۲۰۱۶ بود که سر و کله انواع لامپ‌های حبابی با سایز و اندازه‌های بزرگ پیدا شد. این نوع لامپ‌ها خیلی زود به جای لوستر در خانه‌ها و کافه‌ها مورد استفاده قرار گرفتند. اما تحقیقات نشان داده که هر چقدر به جلو می‌رویم استفاده از این نوع لامپ‌ها کمتر می‌شود و مردم دیگر به آن علاقه‌ای نشان نمی‌دهند. بیشتر مردم ترجیح می‌دهند از لوستر یا چراغی استفاده کنند که نور بیشتری دارد و فضا را روشن‌تر می‌کند. بهتر است امسال از این نوع لوسترهای حبابی فاصله بگیرید و به دنبال ایده جدیدی باشید.

 

در سبک دکوراسیون ۲۰۲۱ استفاده از پنل‌های دیواری چوبی ممنوع است

 

کدام سبک‌های دکوراسیون در سال 2021 دیگر مد نیستند؟

 

در طول دهه ۷۰ استفاده از پنل‌های چوبی برای جذابیت به دیوارهای خانه مورد استفاده قرار گرفت و تا سال گذشته نیز به عنوان ایده‌ای فوق‌العاده برای زیبایی بخشیدن به دیوارهای خانه محسوب می‌شد. اما بهتر است بدانید که استفاده از این پنل‌ها در جدیدترین انواع سبک دکوراسیون ۲۰۲۱ و ترندهای دکوراسیون ۲۰۲۱ جایی ندارد و از آن به عنوان یک ایده منسوخ شده که موجب ایجاد تاریکی در خانه می‌شود، یاد می‌شود. تجزیه و تجلیل‌هایی که سبک دکوراسیون انجام شد، نشان داد که ضررها و نکات منفی این پنل‌ها از سود و منفعت آن بیشتر است.

 

 

کالابرگ الکترونیک