طرز تهیه گل کلم سوخاری رستورانی برای کاهش وزن و لاغری

طرز تهیه گل کلم سوخاری رستورانی برای کاهش وزن و لاغری


15 شهریور 1399 . زمان مطالعه: 3 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
طرز تهیه گل کلم سوخاری رستورانی برای کاهش وزن و لاغری

گل کلم سوخاری یکی از انواع فینگرفود رژیمی برای مهمانی و دورهمی و یک غذای انگشتی برای بچه‌ها و بزرگترهاست. طرز تهیه گل کلم سوخاری رستورانی لذیذ و خوشمزه را در مجله کوروش بخوانید.

طرز تهیه گل کلم سوخاری رستورانی

 

طرز تهیه گل کلم سوخاری رستورانی برای کاهش وزن و لاغری

 

مواد لازم

 

گل کلم متوسط: ۱ عدد

تخم مرغ: ۲ عدد

آرد سوخاری: ½ لیوان فرانسوی دسته‌دار

آرد گندم: ½ لیوان فرانسوی دسته‌دار

شیر: ½ لیوان فرانسوی دسته‌دار

پودر سیر: ½ قاشق چایخوری

پودر فلفل قرمز: ۱ قاشق چایخوری

پودر فلفل سیاه: ۱ قاشق چایخوری

نمک: به مقدار دلخواه

 

طرز تهیه

 

 Cauliflower

 

طز تهیه گل کلم سوخاری رستورانی تا حدود زیادی شبیه قارچ سوخاری است. در یک کاسه مناسب تخم مرغ‌ها را بشکنید و خوب هم بزنید. همه مواد به جز گل کلم و آرد سوخاری را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شوند. در یک قابلمه آب جوش بیاورید و نمک بریزید. گل کلم را به آب جوش اضافه کنید تا مقداری آبپز شوند و سپس آبکش کنید. ۳ دقیقه زمان برای آبپز شدن گل کلم کافی است.

 

تکه‌های آب پز شده گل کلم را به ترتیب ابتدا در آرد گندم، سپس در تخم مرغ مزه‌دار شده با ادویه‌ها و سپس در آرد سوخاری بغلتانید. در یک ماهیتابه گود روغن را خوب داغ کنید و گل کلم‌ها را در روغن داغ سوخاری کنید. وقتی گل کلم‌ها سرخ و طلایی شدند با کفگیر سوراخ‌دار از روغن بیرون بیاورید و روی دستمال آشپزخانه بگذارید تا روغن اضافی‌شان گرفته شود.

 

گل کلم سوخاری را مثل قارچ سوخاری به عنوان غذای اصلی یا پیش غذا با انواع سس و چاشنی دلخواه‌تان مثل سس تارتار می‌توانید میل کنید. گل کلم سوخاری یک غذای خوشمزه و سیر کننده برای افرادی است که رژیم کاهش وزن و لاغری دارند و به دنبال دستور پخت غذاهای مقوی، کم حجم و سیر کننده هستند.

 

 

کالابرگ الکترونیک