بهترین ابزار خانه هوشمند در سال ۲۰۲۱ که زندگی شما را آسان می‌کنند

بهترین ابزار خانه هوشمند در سال ۲۰۲۱ که زندگی شما را آسان می‌کنند


10 تیر 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین ابزار خانه هوشمند در سال 2021 که زندگی شما را آسان می‌کنند
فهرست محتوا پنهان

بهترین ابزار خانه هوشمند در سال ۲۰۲۱ که در ابتدای آن هستیم می‌توانند امسال برای شما معجزه کنند. این وسیله ها به کمک اینترنت می‌خواهند زندگی آسان و بدون دغدغه‌ای را برایتان به ارمغان آورند. اگر همه دستگاه‌های خانگی بتوانند به اینترنت وصل شوند، شما یک خانه هوشمند خواهید داشت. اینترنت فقط برای رایانه‌ها و تلفن‌های هوشمند نیست و می‌تواند در خانه شما معجزه کند. ساعت، بلندگو، چراغ، زنگ در، دوربین‌های حفاظتی، پنجره، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، لوازم خانگی، وسایل آشپزی و… از جمله این ابزار هستند. در سرویس سبک زندگی از مجله کوروش به برترین ابزار و وسایلی که می‌توانند خانه هوشمند شما را محقق کنند، می‌پردازیم.

ابزار خاصی که در خانه هوشمند مطیع دستورات صوتی شما هستند

 

بلندگوی هوشمند Amazon Echo

 

بلندگوی هوشمند Amazon Echo

 

بلندگوی اکو آمازون، دستیار صوتی شما است که به کمک الکسا با شماری از دستگاه های هوشمند خانگی مستقیماً کار می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این ابزار بیشتر وسایل خانه را با صدای خود کنترل کنید.

 

 

بلندگوی هوشمند Nest Hub Google

 

بلندگوی هوشمند Nest Hub Google

 

اگر Google Assistant را به Amazon Alexa ترجیح می‌دهید، می‌توانید بر بلندگوی هوشمند گوگل سرمایه گذاری کنید. اسپیکر هوشمند گوگل می‌تواند علاوه بر پخش موسیقی، صدای شما را بشنود و دستورات شما را عملیاتی کند.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین ابزار ارزان قیمت برای خانه هوشمند در سال ۲۰۲۱

 

 

پریز و دوشاخه هوشمند دی-لینک D-Link Wi-Fi Plug Smart

 

پریز و دوشاخه هوشمند دی-لینک D-Link Wi-Fi Plug Smart

 

کنترل دستگاه‌های بیرون از خانه مانند لامپ حیاط، پمپ استخر و… با این ابزار در تلفن هوشمند شما آسان می‌شود. این پلاگین ضد آب مجهز به دو خروجی و پورت USB است. از دستورات صوتی Alexa و Google پشتیبانی می‌کند و با استفاده از برنامه های IFTTT با سایر دستگاه‌ها در خانه هوشمند کار می‌کند.

 

 

نظارت بر خانه هوشمند با دوربین و حسگرهای متصل به اینترنت اشیا

 

 

دوربین امنیتی خانگی Arlo Ultra

 

دوربین امنیتی خانگی Arlo Ultra

 

آرلو با ضبط ویدیو با کیفیت واقعی ۴K ایمنی خاصی به خانه شما هدیه می‌دهد. بزرگنمایی خودکار، ردیابی حرکت، دید در شب رنگی، فلاش و آژیر یکپارچه، زاویه دید ۱۸۰ درجه و موارد دیگر امنیت خانه هوشمند شما را تضمین می‌کند. این وسیله از بهترین ابزارها برای خانه هوشمند شما خواهد بود.

حتما بخوانید  8 تا از بهترین روش‌ های نگهداری سیب زمینی خام و پخته

 

 

نانیت – Nanit؛ ردیاب خواب

 

نانیت - Nanit؛ ردیاب خواب

 

تنفس، ردیابی خواب و نظارت‌های دیگری را می‌توانید با این ابزار داشته باشید. داده‌هایی که این وسیله به خانه هوشمند شما می‌دهد، زندگی را آسان‌تر و ایمن‌تر خواهد کرد.

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل خرید ساعت هوشمند

 

 

سیستم امنیتی آگوست؛ قفل هوشمند با صدای شما

 

سیستم امنیتی آگوست؛ قفل هوشمند با صدای شما

 

قفل هوشمند Wi-Fi آگوست از آمازون الکسا، دستیار هوشمند اپل (HomeKit) و دستیار گوگل پشتیبانی می‌کند. این قفل هوشمند با صدای شما امنیت را برای منزل به ارمغان می‌آورد. می‌توانید بدون کلید وارد خانه شوید و دیگر انبوهی از کلیدها را همراه خود جابجا نکنید. بهترین ابزار خانه هوشمند شاید همین باشد!

 

 

خانه هوشمند ویوینت

 

خانه هوشمند ویوینت

 

ابزار جالب ویونیت، به صورت شبانه روزی نظارت بر خانه هوشمند شما را انجام می‌دهد. خدمات اختیاری اتوماسیون را می‌توانید از ویونیت بخواهید و با تلفن هوشمند خود آن را پیگیری نمایید. صفحه کنترل صفحه لمسی این ابزار جلوه خاصی از هوشمندی و فناوری به خانه شما می‌دهد.

 

 

سیستم امنیت و خانه هوشمند SimpliSafe

 

سیستم امنیت و خانه هوشمند SimpliSafe

 

سنسورهای موجود در این وسیله بلایایی همچون آتش‌سوزی، سیل و… را به اطلاع شما می‌رساند. راه حل یکپارچه به کمک حسگرهایش امنیت خانه را به ارمغان آورده است. شما به آسانی می‎توانید با تلفن هوشمند خود بر آن از راه دور مدیریت کنید و نگرانه خانه نباشید.

 

 

بیشتر بخوانید: ۶ ایده هوشمندانه برای دکوراسیون و طراحی داخلی پذیرایی

 

 

گرمایش و سرمایش با بهترین ابزار در خانه هوشمند

 

 

ترموستات هوشمند Ecobee؛ فناوری صوتی قدرتمند

 

ترموستات هوشمند Ecobee؛ فناوری صوتی قدرتمند

 

Ecobee ابزاری هوشمند است که با صدا ترموستات خانه را کنترل می‌کند. فناوری صوتی قدرتمندتر و Wi-Fi دو راهکار این وسیله برای خانه هوشمند شما هستند.

 

 

ترموستات Nest؛ سیستم گرمایش و سرمایش خانه هوشمند

 

ترموستات Nest؛ سیستم گرمایش و سرمایش خانه هوشمند

 

شما می‌توانید با این وسیله، سیستم گرمایش و سرمایش خانه هوشمند خود را از طریق تلفن یا صدا کنترل کنید. دما را تنظیم کنید و از راه دور مصرف انرژی خود را کنترل نمایید. Nest Thermostat با ۱۲۹ دلار مقرون به صرفه ترین مدل برای کسانی است که می‌خواهند در خانه هوشمند خود یک ترموستات خاص داشته باشند.

 

 

کولر گازی GE Energy Star 115 بهترین ابزار خانه هوشمند!

 

کولر گازی GE Energy Star 115 بهترین ابزار خانه هوشمند!

 

شما می توانید با تلفن هوشمند و یا با صدای خود کولر را کنترل کنید. کافیست آمازون الکسا، دستیار گوگل و یا سیری اپل را داشته باشید تا با این کولر ارتباط برقرار کنید. حتما در روزهای گرم تابستان فاصله با کلید کولر را فرسنگ‌ها دیده‌اید! حالا با این ابزار کولر آماده روشن یا خاموش شدن است. این کولر گازی جالب گزینه‌های زمان‌بندی انعطاف‌پذیر و گزارش مصرف انرژی را هم در اختیار شما می‌گذارد. این ابزار را از پدر خانه دور نگه دارید تا کولر را خاموش نکند!!

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۸ فواید و ضررهای گوشی هوشمند برای کودکان

 

 

لامپ‌های جدید برای روشنایی در خانه هوشمند

 

 

لامپ LED هوشمند Yeelight

 

لامپ LED هوشمند Yeelight

 

این لامپ ۱۶ میلیون رنگ ارائه می‌دهد و به صورت بی‌سیم به شبکه خانه هوشمند شما وصل می‌شود. از دستورات صوتی Apple HomeKit ، IFTTT و Alexa ،Google و Siri پشتیبانی می‌کند. این وسیله همچنین به شما امکان می‌دهد جلوه های روشنایی را مطابق میل خود بسازید. کافیست به او دستور دهید.

 

 

لوازم آشپزی در خانه هوشمند

 

حتما بخوانید  11 راهکار طلایی نگهداری گل و گیاه در تابستان

 

فر براوا؛ اجاق‌های آشپزخانه متصل به اینترنت

 

فر براوا؛ اجاق‌های آشپزخانه متصل به اینترنت

 

اجاق‌های آشپزخانه متصل به اینترنت رفته رفته در حال رایج شدن هستند. فر براوا می‌تواند غذا را به ده روش مختلف بپزد. زمان‌بندی و برنامه ریزی از دیگر قابلیت‌های این ابزار هوشمند است. این وسیله همچنین دارای دوربین‌های داخلی برای تماشای پخت غذا است تا ببینید شرایط چگونه است. شما با داشتن این ابزار خاص که به اینترنت هم وصل می‌شود، دستیار فناورانه‌ای در آشپزخانه خود دارید.

 

 

اجاق گاز Anova بهترین ابزار خانه هوشمند برای پخت و پز

 

بهترین ابزار خانه هوشمند برای آشپزی

 

به لطف کنترل‌گرهای داخلی و Wi-Fi موجود در این اجاق گاز هوشمند، می‌توانید با اپلیکیشن آن از هرجای دیگر با تلفن همراه خود فرآیند پخت و پز را کنترل کنید. آشپزی فرآیندی جالب و دلپذیر است اما گاهی بسیار عجله دارید. می‌توانید مواد اولیه را به این اجاق گاز هوشمند بسپارید و از راه دور غذا را بپزید. کافیست هنگامی که از محل کار به خانه رسیدید، دستان خود را بشویید و غذای آماده شده را نوش جان کنید.

 

 

باربیکیو هوشمند Traeger Ironwood 650

 

باربیکیو هوشمند برای خانه هوشمند

 

چه یک تازه‌کار در حوزه کباب باشید و چه یک متخصص حرفه‌ای در آماده کردن هر نوع کباب، بد نیست نگاهی به این ابزار بیاندازید. پخت و پز با یک کوره مناسب می‌تواند تفاوت بین شکست و موفقیت در راه پر خطر کباب باشد! با استفاده از این وسیله هرگز نگران مواردی مانند شعله ور شدن، دمای ناهموار پخت و پز و… نخواهید بود. با فناوری موجود در این ابزار، شما یک باربیکیوی خاص در خانه هوشمند خود دارید.

 

 

بیشتر بخوانید: اتوماسیون خانگی چیست؛ زندگی بهتر انسان در خانه هوشمند

 

 

بهترین ابزار خانه هوشمند برای ورزش

 

استودیو تمپو – مربی خانگی شما

 

استودیو تمپو - مربی خانگی شما

 

ماشین آموزش قدرت هوشمند Tempo Studio برای همه افزاد از مبتدی تا پیشرفته مناسب است. از سنسورهای سه بعدی و فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به درستی ورزش کنید. شما با این ابزار جالب مربی بدنسازی خود را در کنج خانه هوشمند همراه خواهید داشت. با استودیو تمپو دیگر بهانه‌ای برای ورزش نکردن نخواهید داشت و هیچ حرکتی را اشتباه نخواهید زد!

 

 

تختخواب باهوش، بهترین ابزار خانه هوشمند

 

تخت خواب باهوش، بهترین ابزار خانه هوشمند

 

این روزها روش های زیادی برای ردیابی خواب شما وجود دارد. از ردیاب‌های تناسب اندام گرفته تا ساعت‌های هوشمند، اما شاید هیچ چیزی بهتر از تشک هوشمند نباشد. این وسیله شامل سنسورهای بیومتریک برای بهتر خوابیدن است. شما برای مشاهده روند خواب و معیارهای سلامتی و کسب بینش در مورد چگونگی خواب بهتر می‌توانید از برنامه‌ای در تلفن هوشمند استفاده کنید. برای بهبود کیفیت خواب می‌توانید به چنین لوازمی در خانه هوشمند بیاندیشید.

 

 

چمن زنی رباتیک در خانه هوشمند

 

ربات چمن زنی Worx Landroid خاص‌ترین ابزار در خانه هوشمند

 

ربات چمن زنی Worx Landroid خاص‌ترین ابزار در خانه هوشمند

 

این ابزار جالب و رباتیک درواقع یک ماشین چمن زنی است که عملکرد خوبی در کار خود دارد. این دستگاه دارای  GPS و Wi-Fi است و با یک برنامه موبایل کار می‌کند که به شما امکان می دهد آن را از هر مکان آن کنترل کنید. فناوری مکان‌یابی و اتصالش به اینترنت آن را همیشه در دسترس شما قرار می‌دهد. دیگر نگران وضعیت فضای سبز خانه و حیاط خانه هوشمند خود نباشید که این ربات کارش را بلد است.

 

 

منبع: pcmag

کالابرگ الکترونیک