۱۲ عطر زنانه قیمت مناسب با رایحه‌ای شبیه گران‌ترین عطرهای دنیا

۱۲ عطر زنانه قیمت مناسب با رایحه‌ای شبیه گران‌ترین عطرهای دنیا


10 اردیبهشت 1400 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
عطر زنانه قیمت مناسب

انتخاب عطر مناسب برای فصول مختلف سال کار چندان آسانی نیست. این‌که بدانید با توجه به آب و هوا و حال و هوای هر فصل از سال چه عطر و رایحه‌ای را باید انتخاب کنید که نه سبب آزار اطرافیان‌تان شود و آلرژی و سردرد خودتان را تحریک کنند یک هنر ارزشمند است. از سوی دیگر اغلب افراد بدشان نمی‌آید عطری با قیمت مناسب و در عین حال شیک و خوشبو که رایحه‌اش همه را به یاد عطرهای مشهور دنیا بیندازد، تهیه کنند. ۱۲ عطر زنانه قیمت مناسب مشهور و پرفروش که اتفاقا دست کمی از مشهورترین و گران‌ترین عطرهای دنیا ندارند را از سرویس  سبک زندگی در مجله کوروش به شما معرفی می‌کنیم.

 

 

۱- عطر زنانه قیمت مناسب Happy by Clinique

 

 

عطر زنانه قیمت مناسب Happy by Clinique

 

عطر زنانه شماره یک برند مشهور «کلینیک» با بوی غالب میوه زمستانی گریپ‌فروت تو سرخ، شکوفه‌های درخت انگور وحشی و ترکیبی از بوی دسته گل‌های عروسی سنتی در منطقه هاوایی مشام شما را نوازش می‌دهد. عطر زنانه قیمت مناسب Happy by Clinique با بوی غالب مرکبات و گل یک عطر مناسب برای محل کار و کلاس درس و نیز عطری مطلوب برای مهمانی‌های شب و عصرهای کوتاه پاییز و زمستان محسوب می‌شود.

 

 

۲- عطر دخترانه ARI by Ariana Grande Eau de Parfum Spray

 

عطر دخترانه ARI که به نام «آریانا گرانده» خواننده مشهور و جوان آمریکایی طراحی شده است با شعار «اجازه بده عاشقت باشم» در سال ۲۰۱۵ به بازار آمد و هنوز هم از جمله عطرهای پرفروش با قیمت مناسب در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود. رایحه غالب عطر بوی مارشمالو، گریپ فروت صورتی، مشک و چوب‌های بلوند است.

 

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

۳- عطر زنانه Ralph Fresh Eau de Toilette by Ralph Lauren

 

 

عطر زنانه ارزان

 

برند مشهور و گران‌قیمت «رالف لورن» که معمولا محصولات لوکس را به بازار می‌فرستد این بار با طراحی یک عطر زنانه قیمت مناسب راه را برای خرید افراد متوسط و معمولی هم باز کرده است. این عطر تر و تازه با بوی غالب گل مگنولیا، لیمو و هندوانه عطری مناسب برای استفاده روزانه است.

حتما بخوانید  جدیدترین مدل و ترندهای شال و روسری سال 2022/1401

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه

 

 

۴- Eternity by Calvin Klein

 

یک عطرزنانه قیمت مناسب دیگر از برند مشهور Calvin Klein که با رایحه گلدار و کمی تند و خنکش بیشتر به درد فصل بهار می‌خورد. نت‌های بویایی این عطر خوشبو به این ترتیب است: رایحه اولیه: مرکبات ، نت های سبز رنگ ، ماندارین ، مانگا ، مریم گلی ، رایحه میانی: سوسن ، میخک ، بنفشه ، گل یاس ، گل رز ، گل همیشه بهار ، نارسیس ، و رایحه پایه و ماندگار: چوب صندل، عنبر ، نعناع هندی ، مشک ، گل گاو زبان.

 

 

۵- عطر زنانه Red Door by Elizabeth Arden

 

عطر با قیمت مناسب

 

یک عطر گلی زنانه خوشبو با قیمت مناسب که رایحه گرم و شیرینیش آن را برای فصول پاییز و زمستان به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است. بوی لوکس و شیک عطر Red Door با رایحه اولیه انبه، سوسن و بنفشه آغاز می‌شود و سپس بوی خوش گل یاس، شکوفه پرتقال و گل رز به همراه گیاه یالانگ یالانگ به مشام می‌رسد. رایحه پایه این عطر خوشبو و ماندگار بوی دلپذیر چوب صندل، عسل سفید و دانه بلوط است که تا پایان با شما می‌ماند.

 

 

۶- عطر زنانه Nirvana White Perfume Oil by Elizabeth and James

 

یک عطر زنانه قطره‌چکانی که یک تا دو قطره از آن برای یک روز کامل کفایت می‌کند. رایحه عطر ترکیبی پیچیده از مشک و گل صد تومانی به عنوان نماد زنانگی است.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین عطر و ادکلن های مردانه

 

 

۷- عطر زنانه  Angel by Thierry Mugler

 

عطر زنانه قیمت مناسب Angel by Thierry Mugler با شیشه‌ای طراحی شده شبیه ستاره دنباله‌دار که نماد جاودانگی و معصومیت است رایحه‌ای گرم و شرقی و شیرین و وانیلی دارد. بوی عطر در مجموع ترکیبی از رایحه شکلات، کارامل، وانیل و عسل است.

 

 

۸- عطر زنانه  Cinnabar Eau de Parfum Spray by Estee Lauder

 

یک عطر زنانه قیمت مناسب دیگر با رایحه گرم و شیرین که در فصول سرد سال عجیب می‌چسبد. این عطر زنانه از برند بهداشتی و آرایشی معتبر Estee Lauder ترکیبی هیجان‌انگیز از رایحه‌های خوشبوی دارچین، رز، هلو، میخک، وانیل، شکوفه پرتقال، گل لی لی و نعناع هندی است.

حتما بخوانید  6 ایده برای تیپ و استایل شیک مردانه زمستانی کلاسیک، اسپرت و رسمی

 

 

۹- عطر زنانه  Air di Gioia by Giorgio Armani

 

بهترین عطر های زنانه قیمت مناسب

 

برند ایتالیایی Giorgio Armani طراحی برخی از مشهورترین عطرهای گرانقیمت دنیا را در کارنامه پربار خود دارد. با این‌همه Air di Gioia با قیمتی مناسب و رایحه‌ای خنک و شیرین دل بسیاری از هواداران این برند مشهور مد را برده است. رایحه اصلی عطر ترکیبی از بوی مرکبات از جمله شکوفه پرتقال و ترنج، گل‌هایی مثل صد تومانی، گیاهان خوشبویی مثل نعناع هندی، ادویه‌جات و چوب درختانی مثل سرو است. بوی طبیعی این عطر زنانه قیمت مناسب آن را به انتخابی مناسب برای زنان قدرتمند، آزاداندیش و با وقار تبدیل کرده است.

 

 

۱۰- عطر زنانه  Lovely Eau de Parfum Spray by Sarah Jessica Parker

 

«سارا جسیکا پارکر» بازیگر مشهور هالیوود با فرستادن این عطر به بازار بیش از گذشته جای خودش را در دل خانم‌های شیک‌پوش باز کرد. عطری شیک و مدرن با رایحه چوبی میوه‌ای که با بوی «اسطوخودوس» درآمیخته است. رایحه‌های اصلی عطر «Lovely» عبارتند از: پرتقال ماندارین، چوب بلسان بنفش، اسطوخودوس، سیب و ترنج. رایحه‌های میانی عطر را هم ارکیده و نعناع هندی تشکیل می‌دهند و رایحه خوش عطر با بوهای بی‌نظیری مثل سدر، عنبر سفید بوی انواع چوب و مشک ادامه پیدا می‌کند.

 

 

۱۱- عطر زنانه Walk On Air Dry Oil by Kate Spade

 

یک عطر بهاری گلدار با بوی غالب گل یخ ،مگنولیا، زنبق و یاسمن و میوه‌هایی مثل هلو است. بوی گرم و شیرین عطر آن را برای استفاده در فصول پاییز و زمستان هم مناسب کرده است.

 

 

بیشتر بخوانید: افزایش ماندگاری بوی عطر و ادکلن

 

 

۱۲- Amazing Grace by Philosophy

 

«زیبایی شگفت‌انگیز» نام برازنده‌ای برای عطری شیرین و خوشبو به همین نام است. نت‌های زنانه این عطر قیمت مناسب دلنشین شامل میوه‌های ترنج، مشک، گل صد تومانی، رز و در نهایت رایحه پایدار مشک و چوب است.

 

 

نت آغازین، میانی و پایانی عطر چیست؟

 

عطر های زنانه معروف

 

در توضیحات عطرها معمولا نام نت آغازی، نت میانی و پایانی مشخص شده است. این نام گذاری مشخص می‌کند وقتی شما عطر را اسپری می‌کنید در ابتدا بلافاصله بویی از آن متصاعد می شود که به آن نت آغازین می‌گوییم. نت میانی پس از نت آغازین رایحه دیگری دارد و در انتها نت غالب عطر نت پایانی است که ماندگاری بیشتری دارد.

 

منبع: Best

 

کالابرگ الکترونیک