۲ طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین با مراحل تزیین + فیلم آموزش

۲ طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین با مراحل تزیین + فیلم آموزش


19 دی 1402 . زمان مطالعه: 11 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
۲ طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین با مراحل تزیین + فیلم آموزش
فهرست محتوا پنهان

درست کردن کاپ کیک ردولوت تزیین شده با روکش خامه و ترافل‌های قلبی در کنار کیک ردولوت یکی از بهترین ایده‌ها برای ابراز عشق در روز ولنتاین است و حتی می‌توانید یک هدیه سورپرایزی برای ولنتاین باشد. یک کاپ کیک قرمز ولنتاینی با ظاهری دوست داشتنی که آن را با سلیقه خودتان تزیین کرده‌اید یک هدیه خوب برای روز عشق است. طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاینی را بلد هستید؟ چطور می‌توان یک کاپ کیک ولنتاین جدید با ظاهری منحصر‌به‌فرد درست کرد؟ در این مقاله می‌توانید طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین جدید با فیلم آموزش تهیه کاپ کیک ردولوت به همراه مراحل تزیین کاپ کیک مخمل قرمز ولنتاینی را در مجله کوروش بخوانید و تماشا کنید. با سرویس آشپزی همراه باشید.

 

مواد لازم برای تهیه کاپ کیک ردولوت با پودر کیک آماده (روش اول)

مواد اولیه مقدار مورد نیاز
پودر کیک ردولوت ۱ بسته
تخم مرغ ۳ عدد
آب ۱۰۰ گرم
روغن مایع ۱۰۰ گرم

 

مدت زمان آماده‌سازی مواد: ۱۰ دقیقه

مدت زمان پخت کاپ کیک ردولوت: حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه

مراحل طرز تهیه کاپ کیک ردولوت با پودر کیک آماده

مراحل طرز تهیه کاپ کیک ردولوت با پودر کیک آماده
درست کردن کاپ کیک ردولوت با پودر کیک آماده یکی از ساده‌ترین روش‌های تهیه این کاپ کیک قرمز خوشرنگ برای ولنتاین است. در ادامه می‌توانید با مراحل طرز تهیه کیک ردولوت با پودر کیک آماده آشنا شوید.

مرحله اول؛ همه مواد کاپ کیک را با هم ترکیب کنید

برای تهیه کاپ کیک ردولوت با پودر کیک آماده باید همه مواد را در یک کاسه بزرگ با هم ترکیب کنید و سپس برای حدود ۶ دقیقه با همزن بزنید. در این مرحله حتما فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد روشن کنید تا برای تهیه کاپ کیک گرم شود.

می‌توانید پودر کیک ردولوت، تخم مرغ و روغن مایع را به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه‌های افق کوروش خریداری کنید.

مرحله دوم؛ مایه کاپ کیک ردولوت را در قالب بریزید

در این مرحله باید کاغذهای مخصوص کاپ کیک را داخل قالب کاپ کیک قرار دهید. سپس ۲/۳ قالب‌ها را با مایه کاپ کیک ردولوت پر کنید تا کیک فضای کافی برای پف کردن داشته باشد.

مرحله سوم؛ کاپ کیک‌ها را در فر قرار دهید

قالب‌های کاپ کیک را برای مدت ۳۰ دقیقه در فر قرار دهید. به خاطر داشته باشید که در نیم ساعت اول به هیچ عنوان نباید درب فر را باز کنید. زیرا این کار موجب از بین رفتن پف کاپ کیک می‌شود. بعد از این که کاپ کیک‌ها پختند، آن‌ها را از فر خارج کنید و به هر شکلی که دوست دارید تزیین کنید.

حتما بخوانید  همه چیز درباره بیسکویت های رژیمی + ارزش غذایی و فواید سلامتی

مواد لازم برای طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین (روش دوم)

مواد اولیه مقدار مورد نیاز
تخم مرغ هم‌دمای محیط ۲ عدد
کره نرم شده با دمای محیط نصف لیوان فرانسوی دسته‌دار
آرد قنادی نصف لیوان فرانسوی دسته‌دار
پودر کاکائو نصف لیوان فرانسوی دسته‌دار
نمک ۱/۴ قاشق چای‌خوری
شکر ۲/۳ لیوان فرانسوی دسته‌دار
عصاره وانیل ۱/۴ قاشق چای‌خوری
رنگ قرمز خوراکی چند قطره تا حدی که مایه کیک قرمز شود

 

زمان تقریبی پخت و آماده‌سازی کاپ کیک ردولوت: ۳۰ دقیقه

مراحل طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین با آرد قنادی

مراحل طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین با آرد قنادی

اگر دوست دارید ولنتاین امسال خودتان در خانه یک کاپ کیک قرمز و عاشقانه آماده کنید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این بخش مراحل طرز تهیه کاپ کیک ردولودت ولنتاینی با آرد شیرینی‌پزی را دنبال کنید.

مرحله اول؛ آماده کردن مقدمات پخت کاپ کیک قرمز ولنتاین

در اولین مرحله از دستور کاپ کیک ردولوت ولنتاین خانگی باید فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد روشن کنید تا نیم ساعت قبل از پخت کیک‌ها گرم شود. چند عدد قالب نچسب کاپ کیک را آماده کنید و سطح قالب‌ها را کاملاً با روغن چرب کنید. سپس روی آن‌ها مقداری آرد بپاشید و قالب را برعکس کنید تا آرد اضافی از قالب‌ها خارج شود.

مرحله دوم؛ تهیه مایه کاپ کیک مخملی قرمز

در این مرحله از آموزش کاپ کیک ولنتاین شکر، وانیل و تخم مرغ را داخل کاسه مناسبی می‌ریزیم و با همزن مخلوط می‌کنیم تا یک ماده کرمی و کش‌دار به دست بیاید. این کار حدود ۵ دقیقه زمان می‌برد.

می‌توانید شکر و وانیل را به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه‌های افق کوروش خریداری کنید.

مرحله سوم؛ شیر و کره را به مایه کاپ کیک ولنتاین اضافه کنید

در این مرحله از طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین شیر و کره نرم شده (در حد آب شدن) را به مواد مایه تخم مرغی افزوده و خوب مخلوط می‌کنیم تا مایه کرمی یکدستی درست شود.

می‌توانید شیر و کره را به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه‌های افق کوروش خریداری کنید.

مرحله چهارم: مواد خشک کاپ کیک ولنتاین را اضافه کنید

آرد را حتما سه مرتبه الک کنید. سپس آرد الک شده را با پودر کاکائو، بیکینگ پودر و نمک مخلوط کرده و روی مایه کاپ کیک الک می‌کنیم و در حین اضافه کردن به کمک یک لیسک همه مواد را به صورت دورانی هم می‌زنیم تا به خورد هم بروند.

برای تهیه آرد، نمک، پودر کاکائو و بیکینگ پودر به صورت اینترنتی و حضوری می‌توانید خرید خود را از فروشگاه‌های افق کوروش انجام دهید.

مرحله پنجم: رنگ قرمز خوراکی را به مایه کاپ کیک ولنتاین اضافه کنید

در این قسمت از تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین چند قطره رنگ خوراکی را به مواد اضافه کنید و مواد را با سرعت پایین همزن ترکیب نمایید تا مایه کیک یکدست قرمز شود.

نکته: در صورتی که به رنگ خوراکی دسترسی ندارید و یا دوست ندارید از رنگ استفاده کنید، می‌توانید از آب لبوی غلیظ شده به همراه کمی پودر لبو استفاده نمایید.

مرحله ششم؛ ریختن مواد کاپ کیک قرمز در قالب و پخت آن

در آخرین مرحله از آموزش دستور پخت کاپ کیک  قرمز ولنتاین باید مایه کیک را به اندازه ۲/۳ داخل قالب‌ها بریزید. قالب‌ها را برای ۱۵ الی ۲۰ دقیقه داخل فر قرار دهید. بعد از این زمان وسط کاپ کیک‌ها را با خلال دندان بررسی کنید و مطمئن شوید که به خوبی پخته شده است. سپس کاپ کیک‌های مخملی قرمز را از فر خارج کنید و اجازه دهید تا به خوبی خنک شود. در ادامه مراحل تزیین کاپ کیک قرمز ولنتاین را دنبال کنید.

مواد لازم برای تزئین کاپ کیک ولنتاین جدید

مواد اولیه مقدار مورد نیاز
پودر قند ۲۵۰ گرم
کره نرم شده ۱۲۵ گرم
وانیل نصف قاشق غذاخوری

 

مراحل تزیین کاپ کیک قرمز ولنتاین

مراحل تزیین کاپ کیک قرمز ولنتاین

تزیین کاپ کیک ردولوت آن هم برای روز ولنتاین اهمیت زیادی دارد. در این بخش می‌توانید با مراحل تزیین کاپ کیک ردولوت ولنتاین آشنا شوید.

مرحله اول؛ درست کردن کرم روی کاپ کیک ردولوت

در این مرحله باید کاپ کیک قرمز ولنتاین خود را تزیین کنید. برای این کار می‌توانید از ایده‌های مختلفی کمک بگیرید. اما به هر حال اولین کار این است که برای روی کاپ کیک از خامه فرم گرفته یا «باتر کریم» استفاده کنید.

حتما بخوانید  طرز تهیه سوپ پنیر به 2 روش کانادایی و خامه ای

برای درست کردن باتر کرم باید کره نرم شده، پودر قند (طرز تهیه پودر قند) و عصاره وانیل را با هم ترکیب کنید و با همزن آن قدر بزنید تا سبک و نرم شود. در صورت تمایل می‌توانید مقداری رنگ قرمز خوراکی نیز به آن اضافه کنید. یا نیمی از کرم را قرمز و نیم دیگر آن را سفید بگذارید و برای درست کردن کاپ کیک ولنتاین جدید از کرم دو رنگ استفاده کنید.

می‌توانید قند را به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه‌های افق کوروش خریداری کنید.

مرحله دوم؛ تزیین روی کاپ کیک‌ ردولوت ولنتاین

تزئین روی کاپ کیک‌ ردولوت ولنتاین

 

برای ریختن خامه فرم گرفته یا باتر کیک روی کاپ کیک‌ها باید آن را داخل ماسوره شیرینی‌پزی بریزید. سپس به آرامی و به روش مارپیچ خامه را روی کاپ کیک قرار دهید. این کار را برای همه کاپ کیک‌ها انجام دهید. سپس می‌توانید برای روی کرم از ترافل‌های قلبی یا شکلات قلبی استفاده کنید.

استفاده از توت فرنگی، آلبالو و هر میوه قرمز رنگ دیگر نیز می‌تواند ایده خوبی برای تزیین کاپ کیک ردولوت ولنتاین باشد.

تخفیفات لبنیات افق کوروش

پیشنهاد می‌کنیم مقاله طرز تهیه چیزکیک ردولوت را هم بخوانید.

نکات و فوت و فن‌های طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین

نکات و فوت و فن های طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین

  • در صورتی که دوست ندارید در طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین از رنگ خوراکی استفاده می‌کنید، می‌توانید آب لبو را روی گاز قرار دهید تا غلیظ شود و سپس از آن برای رنگ بخشیدن به کاپ کیک‌های ولنتاینی استفاده نمایید.
  • قبل از تزیین کاپ کیک ولنتاین اجازه دهید کیک شما کاملاً خنک شود و بعد تزیین را شروع کنید.
  • در طرز تهیه کاپ کیک ولنتاینی می‌توانید به جای خامه فرم گرفته از کرم پنیری نیز استفاده کنید. برای این کار باید کره را با همزن بزنید. سپس پودر قند را در سه مرحله به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. سپس مقداری پنیر خامه‌ای را به مواد اضافه کنید و زمانی که خوب مخلوط شدند، مقداری دیگر پنیر خامه‌ای اضافه نمایید در نهایت کرم پنیری را برای نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا سفت و قابل استفاده شود.
  • در طرز تهیه کاپ کیک ردولوت قبل از خارج کردن کاپ کیک‌ها حداقل ۱۵ دقیقه صبر کنید تا قالب خنک شود. سپس می‌توانید کاپ کیک ردولوت ولنتاین را به راحتی از قالب جدا کنید.
  • برای اطمینان از پخت کاپ کیک ردولوت می‌توانید یک خلال دندان یا چنگال داخل آن فرو کنید. اگر کیک به خلال دندان نچسبید، یعنی کیک شما آماده است.
  • در طرز تهیه کاپ کیک قرمز حتماً فر را از قبل داغ کنید و به هیچ عنوان تا ۱۵دقیقه اول درب فر را باز نکنید. زیرا این کار موجب می‌شود کیک شما خوب پف نکند.
  • در طرز تهیه کاپ کیک ردولوت حتماً آرد را ۳ بار الک کنید. این کار موجب می‌شود تا کیک شما بافت بهتری پیدا کند.

فوت و فن‌های خوشمزه شدن کاپ کیک ردولوت

در طرز تهیه کاپ کیک ردولوت از چه ماده‌ای برای قرمز کردن کیک استفاده می‌شود؟

برای تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین به رنگ قرمز می‌توانید از رنگ‌های خوراکی مجاز قرمز استفاده کنید.

در طرز تهیه کاپ کیک قرمز ولنتاین بهترین روش برای تزیین کیک چیست؟

برای تزیین کاپ کیک ردولوت می‌توانید از خامه رنگی، باتر کریم، ترافل و میوه‌های قرمز مثل آلبالو و توت فرنگی استفاده کنید.

طریقه درست کردن باتر کرم روی کاپ کیک ردولوت چگونه است؟

برای درست کردن باتر کرم باید کره نرم شده را با پودر قند و عصاره وانیل ترکیب کنید. سپس آن‌قدر با همزن بزنید تا سبک شود. در نهایت کمی رنگ قرمز به آن اضافه کنید و از آن برای تزیین کیک ولنتاین ردولوت و کاپ کیک ولنتاین استفاده کنید.

آیا می‌توان به جای استفاده از رنگ خوراکی برای درست کردن کاپ کیک ولنتاین از رنگ دهنده‌های طبیعی استفاده کرد؟

در صورتی که دوست ندارید در طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین از رنگ خوراکی استفاده کنید، می‌توانید از مقداری آب لبو غلیظ استفاده کنید.

 

 

کالابرگ الکترونیک