۳۵ عطر مناسب تابستان برای خانم ها و آقایان با ماندگاری و پخش بو عالی

۳۵ عطر مناسب تابستان برای خانم ها و آقایان با ماندگاری و پخش بو عالی


28 اردیبهشت 1402 . زمان مطالعه: 30 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
35 عطر مناسب تابستان برای خانم ها و آقایان با ماندگاری و پخش بو عالی
فهرست محتوا پنهان

بهترین عطرهای زنانه و مردانه تابستانی چه رایحه‌ای دارند؟ به طور معمول بهتر است در فصل زمستان از عطرهای گرم و شیرین و در فصل‌های گرم بهار و تابستان از عطرهای خنک و ملایم‌تر استفاده کنید. این کار موجب می‌شود تا حس شادابی و سرحالی بیشتری را تجربه کنید. عطرهای تابستانی زنانه و مردانه معمولاً رایحه اقیانوس، مرکبات و حس تازگی گل را به استشمام می‌رسانند. اما بهترین عطرهای مناسب تابستان مد روز کدام عطرها هستند؟ در این مقاله از مجله کوروش می‌توانید با لیستی از عطرهای زنانه و مردانه خنک تابستانی با پخش بوی بالا که همیشه مد روز هستند آشنا شوید. با سرویس سبک زندگی همراه باشید.

 

 

چطور یک عطر تابستانی خنک و خوشبو انتخاب کنیم؟

 

عطر مردانه و زنانه فرقی ندارد، در وهله نخست یادتان باشد رنگ شیشه و عطر به صورت اتفاقی انتخاب و طراحی نمی‌شود. طبق گفته کارشناسان حوزه عطر، در اغلب موارد عطرهایی با رنگ زرد، سبز، صورتی و آبی عطرهایی با رایحه‌های خنک، شاد و تازه، مناسب فصل تابستان هستند.

در حقیقت ترفند انتخاب عطر مناسب تابستان زنانه و  عطر مناسب تابستان مردانه انتخاب عطرهایی با بوی خنک و سرد است.  عطرهایی با رایحه نعناع هندی، چوب درخت سدر، شکوفه لیمو، پرتقال و ماندارین، چوب خیس و نارنج، خیار دریا و اقیانوس و در مجموع عطرهای موسوم به گلی-میوه‌ای بهترین انتخاب‌ها برای عطرهای تابستانی محسوب می‌شوند.

یادتان باشد انتخاب عطرهایی با رایحه شیرین، سنگین و بیش از حد غلیظ برای فصل تابستان باعث آزار و سردرد اطرافیان به خصوص در محیط‌های سربسته مثل محل کار و تاکسی و اتوبوس و مترو می‌شود. پس برای انتخاب یک عطر مناسب برای تابستان از لیست زیر یک عطر را انتخاب کنید.

 

بهترین عطر و ادکلن‌های مناسب فصل تابستان مردانه

 

بهترین عطر و ادکلن های مناسب فصل تابستان مردانه

۱- Acqua Di Gio by Giorgio Armani؛ ترکیبی مهیج از بوی دریا، مرکبات و گل‌ها

 

بهترین عطرهای مردانه پروفروش تابستانی با ماندگاری طولانی؛ Acqua Di Gio by Giorgio Armani

 

نخستین قانون در انتخاب یک عطر مردانه خوشبو تابستانی انتخاب عطری با رایحه مرکبات، گل‌ها و دریاست. در حقیقت خنکی رایحه دریا، گل و مرکبات در فصل تابستان مشام شما را نوازش می‌دهد و شما و اطرافیان‌تان را هوشیار و سرحال نگه می‌دارد.

تخفیف شوینده های افق کوروش

یادتان باشد برای فصل تابستان از انتخاب عطرهایی با رایحه اصلی چوب و چرم خودداری کنید. این عطرها سبب سردرد و کلافه شدن خودتان و اطرافیان‌تان می‌شوند و برای فصل زمستان مناسب هستند.

یکی از بهترین عطرهای مردانه پر‌فروش تابستانی با رایحه دریا عطر مشهور و محبوب  (Acqua Di Gio by Giorgio Armani) محصول خانه مد «آرمانی» است. رایحه اصلی این عطر آب دریا و رایحه‌های شیرین و ملایم است. این عطر که حس آزادی، وزش باد و لمس آب را به شما و اطرافیان‌تان القا می‌کند با ترکیب خنک و شیرین خود برای مصرف در فصول گرم سال یک انتخاب منحصر‌به‌فرد است.

عطر «آکوا دی جیو» با رایحه اولیه مرکباتی مثل پرتقال، لیموترش، پرتقال ماندارین، گل یاس، ترنج، لیمو و گل نرولی آغاز می‌شود. رایحه میانی عطر بوی خوش ادویه و گل است. جوز هندی، گل میخک، گشنیز، بنفشه، گل فریزیا، ترکیبات آبی، گل رز، یاسمن، رزماری، کلن و گل پنجه مریم است.

اما رایحه پایه و ماندگار عطر که تا پایان با شما می‌ماند ترکیبی از عنبر، نعناع هندی، گلسنگ، سدر و مشک سفید است.

 

۲- Creed Silver Mountain Wate؛ اسکی روی کوه‌های برفی در دل تابستان

 

عطر تابستانی مردانه Creed Silver Mountain Wate؛ اسکی روی کوه‌های برفی در دل تابستان

 

اگر بخواهیم یکی دیگر از عطرهای مردانه پر‌فروش تابستانی را به شما معرفی کنیم نمی‌توانیم از یک عطر خوشبو و خنک مردانه تابستانی که حتی شنیدن نامش هم تن‌تان را در گرمای تابستان خنک می‌کند چشم‌پوشی کنیم.

عطر مردانه تابستانی «Creed Silver Mountain Water» با رایحه ابتدایی میوه‌های ترنج و پرتقال ماندارین شروع می‌شود. رایحه میانی عطر بوی خوش چای و مویز سیاه است. اما رایحه پایه و اصلی عطر که تا پایان با شما می‌ماند بوی خوش گالبانوم، مشک، چوب صندل و دانه پتی است.

این عطر خنک و شیرین تابستانی با پخش بوی بالا با الهام از اسکی روی کوه‌های پر‌برف کشور سوییس طراحی و ساخته شده است.

 

۳- Bvlgari Aqva Amara Eau De Toilett؛ بوی خوش اقیانوس

 

معرفی کامل عطرهای مردانه پرفروش تابستانی با ماندگاری طولانی

 

یکی دیگر از بهترین عطرهای مردانه پر‌فروش تابستانی پرطرفدار با بوی خوش و خنک اقیانوسی که مجموعه‌ای از رایحه‌های مرکبات، اسموکی، اقیانوس و گیاهان معطر را یک‌جا در خود دارد.

عطر مردانه تابستانی «Bvlgari Aqva Amara Eau De Toilett» با بوی دریایی تلخ و خنک با رایحه ابتدایی مرکبات از جمله پرتقال ماندارین آغاز می‌شود. رایحه میانی عطر بوی دلنشین آب دریا و شکوفه‌های نارنج است. رایحه پایه و ماندگار این عطر مردانه برند بولگاری بوی نعناع هندی، صمغ و کندر است و برای استفاده روزانه یک انتخاب مناسب است.

 

۴- Bvlgari Aqva Pour Homme Eau De Toilett؛ استرس و افسردگی‌تان را کم می‌کند

 

معرفی کامل بهترین عطرهای مردانه تابستانی با ماندگاری طولانی و قیمت مناسب و پخش بوی بالا

 

یک عطر مردانه خوشبو تابستانی دیگر از خانه مد مشهور «بولگاری» که یکی از بهترین انتخاب‌های عطر مردانه برای روزهای داغ تابستان است. عطر «Aqva Pour Homme» با بوی کمی تند و بسیار خنکش از همان ابتدا که به بازار آمد تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای مردانه تابستانی شد.

با نخستین اسپری عطر بلافاصله بوی خوب و خنک برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال به مشام می‌رسد که شادی و هیجان یکی از مزایای استشمام آن است. رایحه میانی عطر بوی خوش  جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه است مشام‌تان را پر می‌کند و یادآور حال و هوای اقیانوس و دریاست.

رایحه پایانی و ماندگار عطر بوی بی‌نظیر عنبر، نعناع هندی، چوب درخت سرو ویرجینیا و بوی چوب است که حس بی‌نظیر تازگی و تمیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد. بد نیست بدانید بوی خوش نعناع هندی سبب رفع ناراحتی و افسردگی می‌شود و بوی چوب درخت سرو باعث آرامش و رفع استرس و اضطراب می‌شود.

 

۵- Versace Man Eau Fraiche؛ تابستانی مطبوع در سواحل مدیترانه

 

Versace Man Eau Fraiche؛ معرفی کامل پرفروش ترین عطرهای مردانه تابستانی با ماندگاری طولانی

 

یکی از مشهورترین عطرهای خانه مد ایتالیایی «ورساچه» عطر خوشبو مردانه تابستانی «Versace Man Eau Fraiche» با حال و هوای سواحل مدیترانه است. نسخه قبلی این عطر مقدار بوی توتون بیشتری داشت اما نسخه جدید این عطر خوشبو، بوی توتون کمتر و طراوت و شادابی بیشتری دارد.

رایحه ابتدایی این عطر دریایی و گلی-میوه‌ای با بوی خوش هل، لیمو، نارنج، چوب رزوود برزیلی و میوه ستاره‌ای هوش از سرتان می‌پراند. به مرور و با گذشت زمان رایحه معجزه‌گر ترخون، مریم‌ گلی، چوب سدر و فلفل تازه مشام‌تان را پر می‌کند. رایحه پایانی و ماندگار عطر بوی دل‌انگیز مشک، کهربا، زعفران و ترکیبی از رایحه‌های چوبی است که تمام نگاه‌ها را به سمت شما می‌کشاند.

 

۶- ۲۱۲ By Carolina Herrera؛ عطر مردانه مناسب میهمانی‌های شب‌های تابستان

 

212 By Carolina Herrera؛ عطر مردانه مناسب میهمانی‌های شب‌های تابستان

 

اگر ورزشکار حرفه‌ای یا اهل ورزش کردن حتی در روزهای گرم و داغ تابستان هستید برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. عطر مردانه تابستانی «۲۱۲ Carolina Herrera» با بویی خنک و میوه‌ای برای ورزشکاران و روزهای گرم تابستان طراحی شده است.

رایحه ابتدایی عطر ترکیبی از ادویه، ترنج، گریپ فروت، اسطوخودوس، نت‌های سبز رنگ و دانه پتی است. کمی که بگذرد، بوی خوش زنجبیل، فلفل سیاه، بنفشه، یاسمن و مریم گلی هوش از سر اطرافیان می‌پراند تا این‌که رایحه پایه عطر که بوی بی‌نظیر چوب صندل، مشک، خس‌خس، بخور خوشبو، لادن و چوب گایاک است، شما را به مرد جذاب مهمانی‌های تابستانی تبدیل می‌کند.

 

۷- پاکورابان اینوکتوس لیجند (Paco Rabanne Invictus Legend)؛ یک عطر لوکس تابستانی

 

عطر Paco Rabanne Invictus Legend بهترین عطر برای تابستان

 

یکی از بهترین و لوکس‌ترین عطرهای خنک و شیرین با رایحه مناسب تابستان همین عطر جذاب مردانه است. عطری فوق‌العاده خوشبو که به راحتی نمی‌توانید در برابر رایحه دلپذیر آن مقاومت کنید.

استفاده از این عطر مردانه در تابستان موجب ایجاد نشاط و انرژی می‌شود. عطر «Paco Rabanne Invictus Legend» یک عطر شیک و عامه پسند است که ابتدا کمی رایحه شیرین کهربایی دارد. با گذر زمان مقدار شیرینی عطر کم می‌شود و رایحه‌ای نیمه شیرین و چوبی ایجاد می‌شود.

 

رایحه عطر: شیرین و تلخ

رایحه اولیه: گریپ فروت، آب دریا، نمک

رایحه میانی: ادویه‌جات معطر، شمعدانی، برگ خشک برگ بو

حتما بخوانید  بهترین کرم های مرطوب کننده قوی برای پوست خیلی خشک

رایحه پایه: چوب گایاک، کهربا

پخش بو و ماندگاری: بسیار خوب

 

بیشتر بخوانید » بهترین عطرهای زنانه زمستانی و راهنمای شناخت سریع نت عطر «

 

۸- کرید اونتوس (Creed Aventus)؛ از جذاب‌ترین عطرهای مردانه مناسب تابستان

 

عطر Creed Aventus از عطر های مردانه مناسب تابستان

 

به جرات می‌توان گفت که عطر «کرید اونتوس» یکی از جذاب‌ترین عطرهای مردانه تابستانی است. این عطر با نت‌هایی از برگاموت، برگ توت سیاه، سیب و آناناس حس قدرت و موفقیت به شما می‌بخشد. این عطر خنک برای هوای گرم تابستان فوق‌العاده مناسب است و رایحه بی‌نظیری دارد.

 

رایحه عطر: خنک و تلخ

رایحه اولیه: ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب

رایحه میانی: رز، یاس، چوب درخت قان، نعناع هندی

رایحه پایه: وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر، مشک

پخش بو و ماندگاری: خوب

 

۹- تام فورد کاستا آزرا آکوآ (Tom Ford Costa Azzurra Acqua) با رایحه شورانگیز دریا

 

عطر Tom Ford Costa Azzurra Acqua رایحه مناسب تابستان

 

این عطر مردانه تابستانی رایحه شورانگیز دریا را با خود به همراه دارد. نت‌هایی از رایحه درخت توت، لیمو و گل مینا که استشمام آن همانند نسیمی خنک در گرمای تابستان طراوت و آرامش می‌بخشد.

 

رایحه عطر: چوبی معطر

رایحه اولیه: لیموترش، سرو کوهی، مورد

رایحه میانی: سرو، درخت کاج

رایحه پایه: لابدانیوم، صمغ درخت مصطکی، کهربا

پخش بو و ماندگاری: خوب

 

بیشتر بخوانید » بهترین روش ها برای افزایش ماندگاری عطر و ادکلن «

 

۱۰- پرادا واتر اسپلش (Prada L’Homme Prada Water Splash)؛ بهترین عطر مردانه برای تابستان

 

عطر Prada L’Homme Prada Water Splash بهترین عطر برای تابستان

 

«Prada L’Homme Prada Water Splash» یکی دیگر از بهترین عطرهای مردانه مناسب تابستان است که رایحه‌ای بی‌نظیر بر پایه چوب دارد. حس طراوت و شادابی این عطر موجب شده تا برای استفاده روزانه در فصل بهار و تابستان مناسب باشد. با استشمام روزانه از این عطر در تابستان مطمئن باشید که دوست ندارید این فصل هیچگاه به پایان برسد.

 

رایحه عطر: چوبی-ادویه‌ای

رایحه اولیه: بهارنارنج، شکوفه نارنگی ماندارین، هل

رایحه میانی: زنبق، زنجبیل

رایحه پایه: چوب صندل سفید، کهربا، سدر

پخش بو و ماندگاری: خوب

 

۱۱- عطر آرمانی کد ابسلوت (Armani Code Absolut) از عطرهای مناسب تابستان

 

عطر Armani Code Absolut از عطر های مناسب تابستان

 

این عطر بی‌نظیر تابستانی مردانه از برند «آرمانی» آنچنان جذاب و دوست داشتنی است که از هر مسیری که عبور کنید، رایحه آن همه را شیفته عطر شما خواهد کرد. رایحه دلپذیر این عطر آرمانی حسی فوق‌العاده به شما می‌بخشد و موجب افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود.

 

رایحه عطر: گرم و تند

رایحه اولیه: سیب، نارنگی ماندارین

رایحه میانی: جوز، تخم هویج، شکوفه پرتقال

رایحه پایه: وانیل، دانه تونکا، روایح چوبی، جیر

پخش بو و ماندگاری: خوب

 

۱۲- کلوین کلین اترنیتی فلیم (Calvin Klein Eternity Flame)؛ بهترین عطر شیرین و تلخ مردانه برای تابستان

 

عطر Calvin Klein Eternity Flame بهترین عطر برای تابستان

 

«Calvin Klein Eternity Flame» با رایحه‌ای کلاسیک شیرین و کهربایی یکی دیگر از عطرهای مناسب برای تابستان است که نت‌های میوه‌ای و جذاب آن موجب می‌شود تا با استشمام آن حس شگفت‌انگیزی را تجربه کنید.

استفاده از این عطر حس نشاط و سرزندگی و در عین حال پر رمز و راز بودن به شما می‌بخشد. انتخاب عطر مردانه تابستانی Calvin Klein Eternity Flame برای فصل بهار هم توصیه می‌شود.

 

رایحه عطر: شیرین و تلخ

رایحه اولیه: آناناس

رایحه میانی: رزماری

رایحه پایه: لادن، کهربا، چرم

پخش بو و ماندگاری: خوب

 

بیشتر بخوانید » راهنمای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه «

 

۱۳- دولچه اند گابانا لایت بلو (Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme)؛ رایحه مردانه مناسب تابستان

 

عطر Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme رایحه مناسب تابستان

 

این عطر مردانه تابستانی از برند «دولچه اند گابانا» بهترین عطر خنک مردانه برای تابستان است که با رایحه ترنج، ماندارین، گریپ فروت و چوب حس تازگی و خنکای دریای مدیترانه را به شما می‌بخشد. استفاده از این عطر موجب می‌شود تا هر لحظه حس کنید در کنار ساحل مدیترانه ایستاده‌اید و عطر دل‌انگیز آن را استشمام می‌کنید.

 

رایحه عطر: گلی-میوه ای

رایحه اولیه: ترنج، نارنگی، ماندارین، گریپ فروت، سرو کوهی

رایحه میانی: اقاقیای برزیلی، رزماری، فلفل

رایحه پایه: مشک، خزه درخت بلوط، روایح دودی

پخش بو و ماندگاری: متوسط

 

۱۴- له لابو تونکا ۲۵ (Le Labo Tonka 25)؛ یک عطر اسپورت مردانه برای تابستان

 

عطر Le Labo Tonka 25 یک عطر اسپورت و جذاب مردانه برای تابستان

 

عطر «Le Labo Tonka 25» با رایحه مشک، وانیل و سرو حس شادابی و انرژی را به شما می‌بخشد. رایحه این عطر کمی گرم و شیرین است و یک عطر اسپرت محسوب می‌شود که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. عطر «له لابو تونگا» توسط «دافنه بوژه» که یک عطرساز فوق‌العاده مشهور فرانسوی است طراحی و تولید شده است.

 

رایحه عطر: گرم و شیرین

رایحه اولیه: سدر اطلس، مشک

رایجه میانی: دانه تونکا، وانیل

رایحه پایه: شکوفه‌های پرتقال و بنزویین

پخش بو و ماندگاری: متوسط

 

۱۵- بایردو ساندیزد (Byredo Sundazed)؛ یک عطر خنک مردانه برای تابستان

 

عطر Byredo Sundazed یک عطر خنک مردانه برای تابستان

 

این عطر مردانه تابستانی خنک با رایحه‌ای کمی شیرین و جسورانه برای تابستان فوق‌العاده به نظر می‌رسد. رایحه ماندارین، لیمو و یاسمن موجب می‌شود تا حس شیک بودن و منحصر‌به‌فرد بودن داشته باشید. شما می‌توانید از این عطر بی‌نظیر در هر ساعت از شبانه‌روز در فصل بهار و تابستان استفاده کنید.

 

رایحه عطر: مرکبات

رایحه اولیه: لیمو ترش، نارنگی ماندارین

رایحه میانی: بهارنارنج، یاس

رایحه پایه: مشک، پشمک

پخش بو و ماندگاری: متوسط

 

خوشبو‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه تابستانی

 

خوشبو‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه تابستانی

 

۱- Miss Dior Cherie؛ برای دختران شیک، باهوش و عاشق پاپ‌کورن

 

Miss Dior Cherie؛ برای دختران شیک، باهوش و عاشق پاپ‌کورن

 

وقتی صحبت از عطرهای خوشبو و پرطرفدار زنانه به میان می‌آید بدون شک عطرهای شیک و پرطرفدار برند مشهور «دیور» در ردیف پنج انتخاب نخست قرار می‌گیرند. عطر زنانه تابستانی «Miss Dior Cherie» با رایحه میوه‌ای-مدیترانه‌‌ای، انتخابی خنک و خوشبو برای شب‌های کوتاه و روزهای بلند تابستان است و همان‌طور که از نامش پیداست مثل یک گیلاس شیرین و جذاب است.

«Riley Keough» نوه بزرگ «الویس پریسلی» چهره تبلیغاتی این عطر شیرین برند لوکس «کریستین دیور» است. در معرفی این عطر زنانه تابستانی آمده است: عطری مناسب دختران سرزنده و شاد، باهوش و جذاب و احساساتی که پاپ‌کورن هم دوست دارند. بله تعجب نکنید، دخترانی که پاپ‌کورن دوست دارند. البته دلیلش را بعدا متوجه خواهید شد.

عطر با رایحه ملایم پرتقال ماندارین، آناناس، گیلاس و توت‌ فرنگی آغاز می‌شود. در ادامه بوی خوش گل‌‌های یاس، رز، بنفشه و بوی مدهوش کننده کارامل و البته پاپ‌کورن مشام‌تان را نوازش می‌کند. رایحه اصلی و پایانی عطر هم بوی جذاب مشک، نعناع‌ هندی و عنبر است.

 

۲- Rio Glow Jennifer Lopez؛ یک عطر زنانه شاد و سرخوش

 

Rio Glow Jennifer Lopez؛ یک عطر زنانه شاد و سرخوش

 

تابستان سال ۲۰۱۴ و همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال در برزیل بود که «جنیفر لوپز» از این عطر خوشبو زنانه تابستانی خنک و سرخوش به نام خودش رونمایی کرد. عطر گلی-میوه‌ای «Rio Glow» یا (ریو در تب‌و‌تاب است) با رایحه‌های شاد و سرزنده تابستانی‌اش یادآور سرخوشی و روحیه شاد مردم برزیل است.

عطر با رایحه ابتدایی هلو، گلابی و سیب آغاز می‌شود و با عطر شکوفه پرتقال، آلو و گل آفتاب‌پرست ادامه پیدا می‌کند. رایحه پایه و اصلی عطر وانیل، سدر، مُشک و کهربا است که آن را تبدیل به یک عطر زنانه خنک و ملایم برای روزهای گرم تابستان می‌کند.

 

۳- عطر زنانه Light&Blue از برند D&G؛ تابستان در سیسیل

 

عطر زنانه Light&Blue از برند D&G؛ تابستان در سیسیل

 

عطر زنانه تابستانی «Light&Blue» از برند مشهور «دولچه اند گابانا» یک عطر تابستانی خنک زنانه با رایحه‌ای مدیترانه‌ای است. یک عطر شاد و پر‌انرژی برای روزهای گرم تابستان. عطر با رایحه ابتدایی سیب‌ سبز، سدر، گل ساعتی و لیمو آغاز می‌شود. رایحه ثانویه عطر بوی خوش گل‌ رز، گل‌ یاس و بامبو است.

رایحه پایانی عطر که بعد از مدتی به مشام می‌رسد و تا پایان هم با شما می‌ماند رایحه خوشبوی عنبر، سدر و مشک است. در معرفی عطر آمده که برای روزهای گرم تابستان و وقت‌گذرانی کنار دریا یک گزینه ایده‌آل است و تابستان‌های آفتابی شهر سیسیل با بوی خوش دریای مدیترانه را به یاد شما می‌آورد.

 

۴- عطر زنانه Happy Heart؛ شاد در قلب تابستان

 

Happy Heart؛ شاد در قلب تابستان، خوشبوترین و پرفروش‌ترین عطرهای تابستانی

 

اگر به دنبال یک عطر زنانه تابستانی ملایم و خوشبو می‌گردید عطر زنانه تابستانی «Happy Heart» محصول برند مشهور آمریکایی «کلینیک» با رایحه شاد و گلی انتخابی ایده‌آل و از جمله خوشبو‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه تابستانی است.

این عطر صورتی شیرین و ملایم با رایحه خوش و سبز برگ‌ انگور فرنگی، خیار و پرتقال ماندارین آغاز می‌شود. در ادامه بوی خوب گل سنبل‌ آبی و هویج مشامتان را خوشبو می‌کند و رایحه پایانی و اصلی عطر بوی چوب صندل سفید و رایحه‌های چوبی است.

 

۵- عطر زنانه Dior Addict Eau Fraiche؛ پرشور و سرزنده

 

عطر زنانه Dior Addict Eau Fraiche؛خوشبوترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه تابستانی

 

یک عطر ملایم، سبک و تابستانی زنانه دیگر برای روزهای گرم و طولانی تابستان که از جمله عطرهای گلی-میوه‌ای برند محبوب فرانسوی «دیور» است. رایحه آغازین عطر بوی ملایم ترنج گالابرین، پرتقال ماندارین، وانیل، و برگ ماندارین  است، و سپس رایحه گل‌های مریم، یاسمن، یاس، مانگا، گل زنبق دره یا همان گل‌برف با مشام می‌رسد که حسابی خنک و شاد است.

بعد از حدود نیم‌ ساعت رایحه اصلی و پایان عطر هم بوی چوب صندل، لوبیا تونکا و چوب قرمز برزیلی است که بویی پرشور و شیک و سرزنده به این عطر می‌بخشد.

 

۶- عطر Burberry The Beat؛ عطر زنانه مناسب شب‌های گرم تابستان

 

عطر Burberry The Beat؛ عطر شب‌های گرم تابستان از عطرهای خوشبو زنانه

 

اگر اهل مهمانی شاد و پرهمهمه شب‌های گرم تابستان هستید عطر زنانه «Burberry The Beat» برای شما طراحی شده است. یک عطر شاد و پرشور زنانه از برند مشهور «بربری» و از جمله خوشبو‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه تابستانی.

رایحه ابتدایی عطر هوش از سر شما می‌پراند؛ ترکیبی از عطر چای سبز سیلان، زنبق و گل استکانی آبی مشام‌تان را می‌نوازد تا این‌که کم‌کم رایحه ترنج، هل و فلفل صورتی جای خود را در قلب شما باز کند.

اما رایحه اصلی عطر که فضا را حسابی خوشبو و همگان را شیفته خودش می‌کند ترکیبی از عطر پرتقال ماندارین، مشک، خس‌خس و سدر است. عصاره مرکبات و گیاهان معطر موجود در این عطر در کنار رایحه خنک و ملایم چای سبز، ترکیبی تابستانی و ملایم برای شب‌های شاد و گرم تابستان است.

 

۷- Flora by Gucci؛ عطر زنانه تابستانه پرفروش

 

Flora by Gucci؛ عطر تابستانه زنانه

 

عطر «Flora by Gucci» توسط عطرساز برجسته «Frida Giannini» فرمول‌بندی و طراحی شد که او در ساخت این عطر از روسری گلداری که اولین بار برای شاهزاده خانم «Grace Monaco» طراحی شده بود تقلید کرد. رایحه این عطر پیچیده و گلی است و یک عطر خوشبوی مجلسی با بوی تازه گل‌هاست.

عطر «Flora by Gucci» یک عطر زنانه تابستانی ایده‌آل است. بسته به موقعیتی که در آن هستید، اگر می‌خواهید عطری که استفاده کرده‌اید نشان دهنده زیبایی و ظرافت شما باشد این عطر می‌تواند بهترین گزینه باشد.

 

۸- ایو سن لورن لیبره (Yves Saint Laurent Libre)؛ از عطرهای مناسب تابستان

 

عطر Yves Saint Laurent Libre از عطر های مناسب تابستان

 

این عطر تابستانی رایحه‌ای جدید و کلاسیک دارد و برای کسانی که دوست دارند در مرکز توجه باشند، انتخابی بی‌نظیر محسوب می‌شود. وجود رایحه اسطوخودوس فرانسوی و شکوفه نارنجی مراکشی در این عطر موجب می‌شود تا بوی منحصر به فردی داشته باشد.

حتما بخوانید  ۱۷ روش طلایی مراقبت از پوست در سرما برای طراوت و شادابی آن

این عطر تابستانی زنانه کمی رایحه گرم دارد و برای شب‌های تابستان فوق‌العاده به نظر می‌رسد. عطر Yves Saint Laurent Libre یک عطر مناسب زنانه برای فصول گرم سال است.

 

رایحه عطر: شرقی

رایحه اولیه: انگور فرنگی سیاه، اسطوخودوس، نارنگی ماندارین، برگ درخت نارنج

رایحه میانی: اسطوخودوس، یاس، شکوفه پرتقال

رایحه پایه: وانیل، عنبر، مشک، سدر

پخش بو و ماندگاری: متوسط

 

۹- ورساچه فم دیلن تورکویز (Versace Dylan Turquoise Pour Femme)؛  عطر خوشبو زنانه مناسب تابستان

عطر Versace Dylan Turquoise Pour Femme  رایحه مناسب تابستان

 

یک عطر گلی-میوه‌ای با رایحه پرطراوت که علاوه بر عطر دلپذیری که دارد به صورت جذابی نیز طراحی شده است. شیشه طلایی-فیروزه‌ای این عطر با الهام از افسانه‌های یونان باستان طراحی شده است.

این عطر ترکیبی از رایحه‌های ملایم از نت‌های لیمو، ماندارین، گواوا، یاسمن و فریزیا را به استشمام می‌رساند. عطر چوب سدر در ترکیب این عطر موجب می‌شود تا بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد به نظر برسد.

 

رایحه عطر: گلی-میوه ای

رایحه اولیه: لیموترش، فلفل صورتی، نارنگی ماندارین

رایحه میانی: برگ و جوانه انگورفرنگی، گواوا، فریزیا، یاس

رایحه پایه: مشک، سدر

پخش بو و ماندگاری: بسیار خوب

 

۱۰- میسون مارتین مارژیلا ریپلیکا (Maison Margiela ‘REPLICA’ Bubble)؛ بهترین عطر زنانه برای تابستان

 

عطر Maison Margiela ‘REPLICA’ Bubble  بهترین عطر برای تابستان

 

اگر به دنبال بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی هستید و از استشمام رایحه تازگی و سبکی لذت می‌برید، باید عطر «میسون مارتین مارژیلا ریپلیکا» را امتحان کنید. این عطر با الهام از رایحه صابون طراحی شده است و حس خنکی و تمیزی را منتقل می‌کند.

استفاده از این عطر در طول تابستان موجب می‌شود تا حس خنکی و تازگی را در تمام روز تجربه کنید. این عطر از ترکیب رایحه‌های نارگیل، یاس، توبرز، چوب سبز و خزه بلوط تشکیل شده است و بوییدن آن حس لذت بخشی به شما می‌بخشد.

 

رایحه عطر: خنک و صابونی

رایحه اولیه: صابون، لیمو

رایحه میانی: یاسمن، گل رز صورتی، لوندر

رایحه پایه: جوز هندی، مشک، تمشک

پخش بو و ماندگاری: متوسط

 

۱۱- توری برچ (Tory Burch) از عطرهای زنانه مناسب بهار و تابستان

 

عطر توری برچ (Tory Burch) از عطر های زنانه مناسب بهار و تابستان

 

یک عطر زنانه تابستانی لوکس و بی نظیر و دوست داشتنی با رایحه‌ای گلی میوه‌ای با نت‌هایی از گل صد تومانی صورتی، توبرز، ماندارین و گریپ فروت که حس تازگی و نشاط را در روزهای تابستان به شما می‌بخشد.

 

رایحه عطر: شیرین و تلخ

رایحه اولیه: نارنگی، ماندارین، سنبل، ریواس

رایحه میانی: گل یلانگ، گل آفتاب پرست

رایحه پایه: دانه تونکا

پخش بو و ماندگاری: خوب

 

۱۲- تام فورد سولیل برولنت (Tom Ford Soleil Brûlant)، با رایحه‌ای مناسب برای تابستان

 

عطر تام فورد سولیل برولنت (Tom Ford Soleil Brûlant)، با رایحه ای مناسب برای تابستان

 

اگر دوست دارید در فصل تابستان از یک عطر زنانه با رایحه کمی تند استفاده کنید، بهتر است این عطر زنانه تابستانی لاکچری و معروف را امتحان کنید. یکی از خوشبوترین عطرهای زنانه با نت‌هایی از رایحه بهار نارنج، کهربا و عسل سیاه که انرژی بی‌نظیری به شما می‌بخشد.

 

رایحه عطر: شرقی-چوبی

رایحه اولیه: ترنج، نارنگی ماندارین، فلفل صورتی

رایحه میانی: عسل، شکوفه پرتقال

رایحه پایه: کهربا، خس خس، چرم، روایح چوبی، صمغ گیاهی، صمغ کندر

پخش بو و ماندگاری: بسیار خوب

 

۱۳- چنل چنس او فرش سبز (Chanel Chance Eau Fraîche) یک عطر زنانه خنک برای تابستان

 

عطر Chanel Chance Eau Fraîche  یک عطر زنانه خنک برای تابستان

 

این عطر خنک زنانه تابستانی از برند معروف «شنل» رایحه و بوی خنک و شیرین خود را در گرم‌ترین روزهای تابستان نیز حفظ می‌کند. رایحه‌ای دلپذیر از مرکبات، گل یاسمن و چوب ساج که حس شادابی و خنکی بی‌نظیری به شما می‌بخشد.

 

رایحه عطر: خنک و شیرین

رایحه اولیه: لیموترش، سدر

رایحه میانی: یاس، فلفل صورتی، سنبل آبی

رایحه پایه: مشک، کهربا، چوب درخت ساج، نعناع هندی، خس خس، زنبق

پخش بو و ماندگاری: متوسط

 

۱۴- دیور جادور (Dior J’adore) یک عطر زنانه معروف برای تابستان

 

عطر دیور جادور (Dior J’adore) یک عطر زنانه معروف برای تابستان

 

عطر «دیور جادور» یکی از معروف‌ترین و خوشبوترین عطرهای برند مشهور و گرانقیمت «دیور» است. این عطر ترکیبی از رایحه ترنج، پرتقال خونی، گل رز، گل یاسمن، توبرز و چوب صندل است.

رایحه این عطر تابستانی خنک و ملایم زنانه با ماندگاری بالا به عمق وجودتان رسوخ می‌کند و انگار که به بخشی از شما تبدیل می‌شود. تنها یک اسپری از این عطر دیور موجب می‌شود تا در تمام طول روز در تابستان خوشبو و پر انرژی باشید.

 

رایحه عطر: خنک و شیرین

رایحه اولیه: ترنج، نارنگی، ماندارین، مگنولیا، هلو، خربزه، گلابی

رایحه میانی: رز، فریزیا، بنفشه، یاس، گل برف، گل مریم، ارکیده، آلو

رایحه پایه: مشک، وانیل، سدر، توت سیاه

پخش بو و ماندگاری: بسیار خوب

 

۱۵- بربری هر بلوسوم (Burberry Her Blossom) از بهترین ادکلن‌های زنانه برای تابستان

 

عطر Burberry Her Blossom از بهترین ادکلن های زنانه برای تابستان

 

اگر به دنبال یک عطر خنک تابستانی با رایحه‌ای با طراوت و جسورانه هستید، بهتر است عطر بی‌نظیر زنانه تابستانی «Burberry Her Blossom» را امتحان کنید. این عطر ترکیبی از رایحه ماندارین، دانه فلفل دلمه صورتی، شکوفه آلو و گل صد تومانی است. به کار رفتن رایحه مشک و چوب صندل موجب می‌شود تا این عطر بسیار ملایم و دوست‌داشتنی به نظر برسد.

 

رایحه عطر: گلی-میوه‌ای

رایحه‌ اولیه: نارنگی ماندارین، فلفل صورتی

رایحه‌ میانی: شکوفه‌ آلو، گل صدتومانی

رایحه‌ پایه: مشک، چوب صندل

پخش بو و ماندگاری: خوب

 

بیشتر بخوانید » پرفروش ترین عطرهای زنانه «

 

۱۶- رولون ریجن آن (Revlon Reign On)؛ یک عطر زنانه خنک برای تابستان

 

عطر Revlon Reign On یک عطر خنک برای تابستان

 

این عطر تابستانی زنانه با ماندگاری بالا از برند «رولون» یک عطر شگفت‌انگیز است با قیمت نسبتاً مناسب است. ترکیب رایحه‌های لیمو، برگ بامبو، یاسمن، نیلوفر آبی به همراه مشک و چوب تر موجب شده تا با استشمام آن در بهار و تابستان حس فوق العاده‌ای را تجربه کنید.

 

رایحه: گلی-میوه ای

رایحه اولیه: ترنج، فلفل صورتی و شکوفه گلابی

رایحه میانی: گل سوسن، گل صد تومانی، هلیوتروپ

رایحه پایه: گل مینا، چوب صندل، مشک های شیری

پخش بو و ماندگاری: متوسط

 

بیشتر بخوانید » ۱۲ عطر زنانه خوشبو و شیک با قیمت مناسب «

 

۱۷- گوجی بلوم (Gucci Bloom Gocce di Fiori)؛ از عطرهای زنانه مناسب بهار و تابستان

 

رایحه عطر: گلی شیرین و ملایم

رایحه اولیه: غنچه یاس

رایحه میانی: تنتور گل مریم طبیعی

رایحه پایه: نیلوفر رنگون

پخش بو و ماندگاری: بسیار خوب

 

یک عطر خنک زنانه با ماندگاری و پخش بوی بالا با رایحه کلاسیک و گلی که بوی شیرین و ملایم آن حس جوانی، سرزندگی و انرژی را به شما می‌بخشد. این عطر ایتالیایی با ترکیبی از رایحه‌های یاس و توبرز موجب می‌شود تا با استشمام آن حس کنید در حال قدم زدن در یک باغ پر از گل هستید.

«گوجی بلوم» در سال ۲۰۱۹ توسط برند محبوب «گوچی» طراحی شده است و رایحه‌ای پودری و ملایم دارد. یک عطرساز معروف به نام «آلبرتو مورالیس» این عطر بی‌نظیر را طراحی کرده است. رایحه لذت بخش این عطر زنانه گوچی به راحتی تا چندین ساعت روی لباس و پوست شما می‌ماند و ماندگاری بالایی دارد.

 

۱۸- هالوین بنفش، بهترین عطر دخترانه

 

هالوین بنفش، بهترین عطر دخترانه

 

عطر «هالووین بنفش زنانه» بهترین عطر زنانه برای دختران جوان و مناسب تابستان است. هالووین بنفش شادابی و لطافت دخترانه را به زیبایی به تصویر می‌کشد و با بوی خود شما را تسخیر می‌کند. این عطر خوشبو، تولید شرکت j del pozo، آمیخته‌ای از گل‌ها و شکوفه‌های خوشبوی دخترانه بوده که در سال ۱۹۹۷ و توسط ماکس گاوری طراحی شده است.

ظاهر این محصول شبیه قفسی است که یک اکسیر جادویی بنفش رنگ را در خود حبس کرده است. این عطر تابستانی زنانه رایحه نرم و لطیفی از بنفشه، لیمو سبز، موز و انواع رایحه‌های رومانتیک دیگر را دارد.

مگنولیا، بنفشه، گل مریم به اضافه چاشنی از فلفل نت میانی آن است و در نهایت به پایه‌ای نسبتا گرم و تلخ ختم می‌شود. قیمت مناسب این عطر هم آن را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین عطرهای زنانه تابستانه تبدیل کرده است.

 

۱۹- Si بهترین عطر گرم و شیرین زنانه از برند جورجیو آرمانی

 

Si بهترین عطر گرم و شیرین زنانه از برند جورجیو آرمانی

 

اگر به دنبال عطری با رایحه گرم و دلنشین مدیترانه‌ای هستید که باعث ایجاد حس صمیمیت در مخاطبتان شود، عطر Si انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود. این عطر دلنشین زنانه که بهترین انتخاب برای فصول سرد و روزهای بارانی پاییز است ولی می‌توانید از عطر آن در فصل تابستان هم لذت ببرید، در سال ۲۰۱۳ hdk uxv توسط برند مشهور جورجیو آرمانی به بازار عرضه شد.

رایحه گرم و شیرین این عطر زنانه باعث ایجاد حس وقار و جذابیت خاصی می‌شود. شما پس از اسپری کردن این عطر بر پوستتان در نیم ساعت اول رایحه خوش برگ مو، وانیل، نعناع هندی را حس می‌کنید و در ساعات بعدی رایحه مانگا، گل رز و نت‌های چوبی مشام شما را نوازش می‌کند.

این عطر با ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی عالی و فراموش نشدنی یکی از پرطرفدارترین عطرهای زنانه با طبع گرم به شمار می‌رود. بطری این عطر هم خیلی زیبا و در همان پلتفرم سری Si ساخته شده است.

 

۲۰- ادو پرفیوم زنانه اسپرت بورلی هیلز پولو کلاب

 

ادو پرفیوم زنانه اسپرت بورلی هیلز پولو کلاب

 

عطری اسپرت، شیرین و خوشبو با قیمت مناسب برای استفاده روزانه می‌خواهید؟ به شما ادو پرفیوم زنانه «اسپرت شماره ۹ بورلی هیلز پولو کلاب» را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول لوکس یکی از بهترین عطرهای زنانه برند آمریکایی بورلی هیلز پولو کلاب است که در سال ۲۰۱۸ میلادی به دنیای عطر عرضه شد.

این عطر خوشبو آمیزه‌ای از روایح گلی، میوه‌ای دارد و با طبعی شیرین و ملایم، برای استفاده در فصول گرم سال انتخاب هوشمندانه‌ای است. نت اولیه این عطر با آمیزه‌ای از رایحه‌های دلپذیر تمشک، سربی و پرتقال خونی شروع می‌شود و پس از آن روایح پیچ امین الدوله، بهارنارنج و اسمانتوس در نت میانی این عطر شروع به خودنمایی می‌کنند.

در آخر هم مخلوطی از رایحه‌های چوب کشمران، وانیل، مشک و کهربا (عنبر) از نت پایه این عطر شگفت‌انگیز بر جای می‌ماند.

 

نت اولیه: تمشک، سربی و پرتقال تو سرخ
نت میانی: پیچ امین الدوله، بهارنارنج و اسمانتوس
نت پایه: چوب کشمران، وانیل، مشک و عنبر

این عطر در گروه بویایی گلی و میوه‌ای قرار دارد و دارای طبعی شیرین و ملایم است.

 

در صورت تمایل برای تهیه انواع عطر زنانه و مردانه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی اقدام کنید.

 

سوالات متداول

 

عطر خنک زنانه با پخش بوی بالا چی بخریم؟

 

از میان عطرهای مناسب تابستان برای زنان که ماندگاری و پخش بوی بالا داشته باشد، می‌توان به گوچی بلوم، بربری هر بلوسوم، تام فورد سولیل برولنت، دیور جادور، توری برچ، ورساچه و … اشاره کرد.

 

عطر مناسب تابستان مردانه چیست؟

 

پرادا واتر اسپلش، تام فورد کاستا آزرا آکوآ، کرید اونتوس، پاکورابان اینوکتوس لیجند، روساچه، کرید سیلور، آکوا دی جیو از جمله عطرهای مردانه مناسب تابستان هستند که ماندگاری بالا و بوی خوشی را پخش می‌کنند.

 

منابع: thetrendspotter، ktla

 

کالابرگ الکترونیک