محصول با کیفیت، تلاش تامین کنندگان و کنترل و نظارت شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش  

محصول با کیفیت، تلاش تامین کنندگان و کنترل و نظارت شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش  


6 آذر 1397 . زمان مطالعه: 2 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب

در ایران نیز از ابتدای سال ۹۰ شاهد رشد و شکوفایی شرکت های فعال در زمینه خرده فروشی می باشیم که با توسعه ی فروشگاه های زنجیره ای به صورت خاص شروع و در ادامه با رشد شرکت های وابسته به صنعت خرده فروشی ادامه یافته است.

امروز با توسعه جوامع و پیشرفت تکنولوژی ، در تمامی صنایع شاهد تحول شگرف می باشیم در صنعت خرده فروشی از هر صنعت دیگری این تحولات با سرعت و دقت بیشتری در حال انجام می باشد.

شرکت فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش ، با هدف ارائه محصولات تندگردش (سبد اصلی خانوارهای ایرانی) در سراسر کشور در  آذرماه ۹۲ تاسیس گردید اکنون بعد از گذشت ۸ سال از تاسیس شرکت با بیش از ۳۳۰۰ شعبه در ۳۱ استان در سراسر کشور  حضور فعال داشته و به مشتریان خدمت رسانی می کند.

افق کوروش در زمینه های : محصولات شوینده و بهداشتی ، انواع برنج ها ، حبوبات ، غلات، ماکارونی و انواع روغن های خوراکی ، دسرها و بستنی ها ، لبنیات ، محصولات سلولزی و ….

با تامین کنندگان و تولید کنندگان خوشنام طرف قرار داد بوده و با خرید کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

از انجا که بسیار از تامین کنندگان در صدد ارائه ی بهتر محصولات خود به مشتریان در بازارهای جدید می باشند این تامین کنندگان محترم می توانند با مراجعه به وب سایت مشخصات کالاها و محصول خود را اعلام تا با بررسی واحد بازرگانی افق کوروش و کسب تاییدات لازم، با آنها تماس حاصل شود.

 

در ادامه به برخی از تامین کنندگان که با افق کوروش در  حال حاضر همکاری می کنند اشاره می کنیم .

 

برندهای غذایی : اویلا ، فامیلا ، فرمند،

 

لبنیات : کاله ، میهن ، پگاه و هراز

شوینده ها : سافتلن ، اکتیو، پرسیل وپریل ، گلرنگ و…

بهداشتی : مای ، شون، نیوا، داو و…

سلولزی: سافتلن، نانسی

 

کالابرگ الکترونیک