۸ اصل فنگ‌ شویی منزل برای جذب پول و ثروت

۸ اصل فنگ‌ شویی منزل برای جذب پول و ثروت


10 شهریور 1400 . زمان مطالعه: 8 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
8 اصل فنگ‌ شویی منزل برای جذب پول و ثروت

به دست آوردن ثروت و پول در همه جای دنیا یکی از مهم‌ترین اهداف و به جرات می‌توان گفت مهم‌ترین انگیزه برای کار و تلاش است. اما می‌دانستید براساس اصول فنگ‌ شویی، نحوه دکوراسیون منزل و محل کار سبب جذب انرژی پول و ثروت در فضا می‌شود. در حقیقت فنگ‌ شویی منزل و محل کار برای کسب پول و ثروت در همه جای دنیا یکی از مهم‌ترین کارکردهای فنگ‌شویی است. ۸ مورد از اصول فنگ شویی منزل و محل کار برای جذب پول و ثروت در خانه یا محل کار را از سایت در مجله کوروش بخوانید. در سرویس سبک زندگی همراه ما باشید.

 

 

۱- برای جریان انرژی پاک یا همان «چی» فضا را باز کنید

 

برای جریان انرژی پاک یا همان «چی» فضا را باز کنید

 

در خانه اغلب افراد ثروتمند فضا باز است و انرژی پاک یا همان «چی» جریان دارد. فراوانی فضای باز در خانه‌های کوچک و جمع و جور امروزی کمی عجیب است اما واقعیت این است که اگر می‌خواهید یکی از مهم‌ترین اصول فنگ شویی منزل و محل کار برای جذب پول و ثروت را رعایت کنید باید کمی فضا را باز کنید و حواشی خانه را آزاد بگذارید. به این ترتیب انرژی پول و ثروت در خانه شما جریان پیدا می‌کند. هر چه فضای بیشتری در خانه شما وجود داشته باشد انرژی «چی» بیشتر در خانه شما جریان پیدا می‌کند.

 

انرژی پاک یا «چی» (انرژی حیاتی بی‌مرز برای ثروت، سلامتی، زیبایی و موفقیت) از طریق پاکیزگی، نظم و هماهنگی و تناسب میان اشیا و رنگ‌ها در منزل و محل کار جریان پیدا می‌کند و در نتیجه آن شادی، حال خوب، موفقیت، پول و ثروت و روشنایی روانه زندگی شما می‌شود. این یک ترفند ساده برای پولدار شدن با اصول فنگ شویی منزل و محل کار است.

 

 

بیشتر بخوانید: ۷ روش آسان برای طراحی یک دکوراسیون داخلی آرام‌بخش

 

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

۲- در هم ریختگی ممنوع؛ مرتب و منظم باشید

 

در هم ریختگی ممنوع؛ مرتب و منظم باشید

 

یکی دیگر از ترفندهای پولدار شدن با اصول فنگ‌ شویی جلوگیری از به هم‌ریختگی و رعایت نظم و ترتیب در خانه یا محل کار است. احتمالا شما هم از شنیدن این جمله خسته شده‌اید: به هم ریختگی ممنوع! اما مسئله اینجاست که داشتن نظم و ترتیب و سازماندهی به اشیاء در منزل و محل کار برای جذب پول و ثروت و موفقیت یک حقیقت است. اگر یک خانه منظم نداشته باشید سریع دست به کار شوید. هر آیتمی در خانه شما باید فضای مخصوص به خودش را داشته باشد، مهم نیست که این فضا چقدر کوچک است، هر چیزی باید در سر جای خودش باشد.

حتما بخوانید  همه چیز درباره پاک کننده های اسیدی | مضرات و جایگزین ها

 

این مسئله کمک می‌کند تا انرژی پاک و قوی در خانه یا محل کار شما راه خودش را پیدا کرده و جریان یابد. به این مسئله با دقت و جزییات فکر کنید و بهترین آرایش و نظم و ترتیب را برای وسایل منزل و محل کارتان در نظر بگیرید. افراد ثروتمند ساعت‌ها دنبال چیزی نمی‌گردند و سریع هر چه را که می‌خواهند پیدا می‌کنند، این مسئله فقط در مورد پول و ثروت حکم نمی‌کند بلکه در پیدا کردن وسایل شخصی در منزل‌شان هم صادق است. چرا؟ دلیلش ساده است. وقت تلف کردن برای پیدا کردن هر چیزی در یک محیط نامنظم ناامید کننده است و از نظر روحی و جسمی سبب فرسودگی می‌شود.

 

 

۳- از رنگ مخصوص ثروت در فنگ شویی منزل و محل کار استفاده کنید

 

از رنگ مخصوص ثروت در فنگ شویی منزل و محل کار استفاده کنید

 

یکی از جالب‌ترین روش‌های پولدار شدن با اصول فنگ‌ شویی استفاده از رنگ‌های ثروت‌آور است. می‌دانید در اصول فنگ شویی منزل و محل کار موثرترین رنگ در جذب پول و ثروت کدام است؟ طلایی!

 

رنگ طلایی را در تمام آیتم‌های دکوری مثل آینه‌ها، دسته مبلمان، پایه لامپ و لوستر، میز و سینی و سایر موارد به کار ببرید. البته این مهم است که از نظر عاطفی هم با این رنگ ارتباط برقرار کنید، نه این‌که رنگ طلایی را دوست نداشته باشید و فقط به خاطر جذب پول و ثروت وجود این رنگ را در اطراف‌تان تحمل کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۲ ترفند برای طراحی مدرن دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک آپارتمانی

 

 

۴- گل و گیاه و عناصر چوبی

 

گل و گیاه و عناصر چوبی برای جذب ثروت در فنگ شویی

 

طبیعت و عناصر طبیعی یکی از مهم‌ترین المان‌ها و مانیفست‌های بدون محدودیت برای پولدار شدن در اصول فنگ‌ شویی هستند. برای جذب انرژی پاک و با کیفیت از عناصر چوب طبیعی و البته گل و گیاه طبیعی شاداب و تازه استفاده کنید. قسمت‌های شرق، جنوب شرقی و جنوب منزل یا محل کار بهترین مکان‌ها برای قرار دادن عناصر چوبی و گل و گیاه هستند.

 

 

۵- آب روان ثروت است

 

ارتباط انرژی آب با عناصر ثروت و پول امری بدیهی است و در بسیاری از فرهنگ‌های باستانی وجود دارد. در حقیقت آب روان یکی دیگر از روش‌های پولدار شدن با اصول فنگ‌ شویی است. اگر در منزل پاسیو یا آبشار مصنوعی دکوری با آب طبیعی ندارید بهتر است از دکوری‌های چوبی که با جریان برق آب روان در آن‌ها جاری است تهیه کنید و در یکی از بهترین گوشه‌های منزل (بیرون یا داخل منزل) از نظر اصول فنگ‌شویی برای جذب پول و ثروت بگذارید.

حتما بخوانید  3 روش صحیح فریز کردن انبه + نحوه یخ زدایی و مدت نگهداری

 

 

بیشتر بخوانید: ۳۲ نکته مهم قانون جذب برای رسیدن به ثروت و خوشبختی و عشق

 

 

۶- کریستال؛ یکی از بهترین منابع انرژی و ثروت

 

کریستال؛ یکی از بهترین منابع انرژی و ثروت

 

کریستال‌ یکی از بهترین منابع انرژی از نظر اصول فنگ‌ شویی هستند که جوهر ثروت و فراوانی را از اعماق زمین برای شما به ارمغان می‌آورند. اگر با کریستال غریبه هستید با سنگ کوارتز روشن و بی‌رنگ و ترجیحا به همان شکل و شمایل طبیعی و بدون تراش دست شروع کنید. در مجموع سه نوع سنگ کریستال کوارتز وجود دارد که در جذب انرژی بیشترین کمک را به شما می‌کنند:

 

سنگ کوارتز «pyrite» که از نظر ظاهری بسیار شبیه طلاست و در حقیقت سولفید آهن است و به سنگ «سلامتی» هم مشهور است.

 

سنک کوارتز «سیترین» که آفتاب جامد هم مشهور است و نور خورشید را منتشر می‌کند. انرژی این سنگ شادی و یقین را در شما به وجود می‌آورد و از قدیم‌الایام به عنوان سنگی که سبب جریان دائمی پول در زندگی می‌شود آن را در کیف پول قرار می‌دادند.

 

سنگ کوارتز آمیتیس به عنوان سنگی شفابخش در درمان بیماری‌های روحی و جسمی و گرانبهاترین سنگ از مجموعه سنگ‌های کوارتز منبع بسیار خوبی برای جریان انرژی پاک در خانه است.

 

 

۷- از تصاویر فنگ‌شویی استفاده کنید

 

تصاویر قدرت زیادی دارند. تصاویر می‌توانند انرژی خوب یا بد را در فضا جاری کنند. برای مثال اگر نمی‌توانید در منزل از گل و گیاه طبیعی استفاده کنید بهتر است تصاویر گل و گیاه طبیعی را در منزل استفاده کنید. همین‌طور اگر نمی‌توانید از جریان آب جاری و لوازم دکوری که می‌توانند آب جاری را در فضای منزل فراهم کنند استفاده کنید از تصاویری که در آن‌ها آب جاری و روان مثل چشمه یا دریا هست استفاده کنید. تابلوهای نقاشی با کیفیت بالا تاثیر فوق‌العاده‌ای روی فضای منزل شما می‌گذارند.

 

 

بیشتر بخوانید: ۷ اشتباه که اجازه نمی‌دهند هیچ‌وقت پولدار شوید

 

 

۸- آینه‌ها را دریابید

 

برای جذب ثروت در فنگ شویی آینه‌ها را دریابید

 

آینه به دلایل مختلف یکی از مهم‌ترین اصول جذب پول و ثروت و از جمله روش‌های آسان پولدار شدن با فنگ شویی منزل و محل کار است. آینه منبع نور و شادی است. بهتر است از آینه‌هایی با قاب طلایی در دکوراسیون منزل برای جذب انرژی پول و ثروت استفاده کنید.

 

 

منبع: Know Feng SHui

 

 

کالابرگ الکترونیک