پنجمین سالگرد تاسیس افق کوروش؛ همه چیزهایی که در مورد افق کوروش نمی‌دانستید

پنجمین سالگرد تاسیس افق کوروش؛ همه چیزهایی که در مورد افق کوروش نمی‌دانستید


6 آذر 1397 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
پنجمین سالگرد تاسیس افق کوروش؛ همه چیزهایی که در مورد افق کوروش نمی‌دانستید

می‌دانستید تا این لحظه که شما مشغول مطالعه این مقاله به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش هستید، ۱۱۱۲ شعبه فروشگاه این مجموعه در سرتاسر ایران تاسیس شده است؟ نخستین شعبه از فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش در تاریخ ۹/۹/۱۳۹۲ در تهران تاسیس شد و از همان ابتدا بنا را بر تکریم مشتری و ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب و نیز اشتغال‌زایی جوانان گذاشت تا آن‌جا که در آستانه پنجمین سالگرد تاسیش رتبه نخست توسعه را از آن خود کرده است. در این مقاله همه چیزهایی را که در مورد فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش نمی‌دانستید را به شما می‌گوییم.

 

پنجمین سالگرد تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش؛ قصه از کجا شروع شد

 

در سال ۱۳۸۸ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به منظور ارائه کالاهای تند گردش از طریق خرده‌فروشی خواروبار تاسیس و نخستین فروشگاه این مجموعه در تاریخ ۹/۹/۱۳۹۲ در تهران تاسیس شد. این شرکت از همان ابتدای تاسیس بنا را بر احترام به حقوق مشتری و نیز کلیه ذی‌نفعان و تامین رضایت و خشنودی آن‌ها گذاشته و نوآوری و خلاقیت حاصل کار تیمی را ارج می‌نهد.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش همواره تلاش می‌کند با کارکنان توانمند و با تلفیقی هوشمندانه از علم و تجربه از میدان رقابت با رقبا سربلند بیرون بیاید و البته در این میان از ایجاد فرصت‌های شغلی برای هموطنان عزیز در جهت شکوفایی و رونق شرایط کسب و کار کشور عزیزمان ایران لحظه‌ای غفلت نکرده است.

استراتژی اصلی شرکت افق کوروش از ابتدای تاسیس همواره رقابت پویا براساس اخلاق حرفه‌ای و سرعت عمل بوده و بر رعایت اخلاق کسب و کار مجدانه تاکید کرده است.

 

پنجمین سالگرد تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش؛ قصه از کجا شروع شد

 

سیاست افق کورش: کالاهای تند گردش؛ سود کم، فروش زیاد

 

حوزه فعالیت شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش کالاهای تند گردش (خواروبار) با سیاست سود کم، فروش زیاد و البته تخفیف‌های همیشگی بوده است. این کالاها که معمولا مورد مصرف روزانه، هفتگی و ماهیانه خانوار ایرانی هستند از برندهای درجه یک ایرانی تامین شده و همواره از قیمت درج شده روی بسته کالا به قیمتی کمتر و ارزان‌تر در فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش عرضه می‌شوند.  علاوه بر این رعایت مسئولیت‌های اجتماعی و قدم برداشتن در مسیر توسعه پایدار همواره یکی از دغدغه‌های موسسان افق کوروش بوده و به همین دلیل سعی شده تا حتی‌الامکان در هر محله یک فروشگاه افق کوروش تاسیس شود. به این ترتیب مشتری مجبور نیست برای تهیه اقلام مورد نیاز خود مسیر طولانی را در ترافیک طی کند و علاوه بر اتلاف وقت، آلوده کردن هوا و ایجاد ترافیک، خستگی راه و خرید از مغازه‌های متعدد برای تکمیل سبد خرید هم بر تنش بماند.

یکی از مسائلی که در فروشگاه‌های تخفیف محور افق کوروش همواره مطرح بوده سود کم و فروش بیشتر است. مسئله‌ای که در برخی مواقع سبب ایجاد سوالاتی در ذهن مشتریان و رقبا شده است. اما در آستانه پنجمین سالگرد تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش این مجموعه چگونه سیاست سود کم و فروش زیاد را دنبال کرده و در انجام آن موفق بوده است؟

 

سود کم و فروش زیاد؛ هدف ما بهبود معیشت مردم است

 

مسئله خیلی ساده و روشن است. به دلیل سبک خرده‌فروشی فروشگاه‌هایی مثل «افق کوروش»، کالاهای موجود در آن‌ها از جنس محصولات «تند گردش» هستند، روی دست فروشنده نمی‌مانند و در کمترین زمان ممکن به فروش می‌رسند. پس مطمئن باشید از کالای کهنه و نزدیک به تاریخ انقضا خبری نیست. به این ترتیب کالاهای باکیفیت با قیمتی مقبول و در اکثر اوقات با فروش و تخفیف ویژه به دست شما می‌رسند و خریدی رضایت‌مند را برایتان رقم می‌زنند. از سوی دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بهبود وضعیت معیشت مردم تأثیر‌گذار هستند چرا که یکی از جنبه‌های سبک زندگی مدرن و البته هوشمندانه، خرج کردن صحیح درآمد و داشتن حساب دخل و خرج و به عبارت دیگر داشتن مدیریت مالی صحیح است.

 

سود کم و فروش زیاد؛ هدف ما بهبود معیشت مردم است

 

تعداد شعب فروشگاه‌های افق کوروش در شهرهای مختلف ایران

 

در آستانه پنجمین سالگرد تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، ۱۱۱۲ شعبه این فروشگاه در ۲۵۰ شهر ایران تاسیس و راه‌اندازی شده است. به این ترتیب فروشگاه‌های افق کوروش در نزدیک به ۶۰ درصد شهرهای ایران و به طور میانگین در هر شهر ۴ فروشگاه دایر و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

 

تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در فروشگاه‌های افق کوروش

 

پنجمین سالگرد تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش را در حالی جشن می‌گیریم که تاکنون برای بیش از ۶۸۷۴ نفر در سرتاسر ایران فرصت شغلی ایجاد شده و همگی در فروشگاه‌های افق کوروش استخدام شده‌اند. در این میان روزانه به طور متوسط ۷ نفر به استخدام افق کوروش در می‌آیند.

 

تعداد فرانچایزهای افق کوروش

 

«فرانچایز» یکی از پدیده‌های محبوب و مدرن دنیای معاصر در زمینه کسب و کار در سرتاسر دنیاست که منجر به ایجاد الگوهای زنجیره‌ای می‌شود. اگر چه فرانچایز تاریخچه‌ای تقریبا طولانی دارد اما توسعه این روش کسب و کار در اغلب کشورها به سال‌های اخیر برمی‌گردد. شما با «فرانچایز شدن» می‌توانید با داشتن یک سرمایه متوسط کسب و کار و سود خودتان را داشته باشید و در عین حال طر ریسک اقتصادی و ورشکستگی در بازار سرمایه را به کمترین میزان ممکن برسانید.

پنجمین سالگرد تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در حالی آغاز شد که ۱۵۷ فروشگاه به صورت نمایندگی (فرانچایز) در سرتاسر ایران ایجاد شده است. به این ترتیب برای بیش از ۱۰۰۰ خانوار اشتغال‌زایی صورت گرفته و به طور متوسط در این پنج سال یک فروشگاه به صورت فرانچایز افتتاح شده است.

لازم به ذکر است که فرانچایز افق کوروش به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار با سرمایه اندک و دانش محدود دارند کمک شایان توجهی خواهد کرد و تمامی دغدغه‌های موجود در حوزه  IT، مالی، بازرگانی و … در شرکت مادر مرتفع می شود.

از سوی دیگر افق کوروش در مسیرِ اعطای نمایندگی (فرانچایز) مبلغی بابت تابلو از فرانچایزگیرنده دریافت نمی کند. در مورد شرایط اعطای نمایندگی (فرانچایز) فروشگاه‌های افق کوروش اینجا را بخوانید.

 

تعداد فرانچایزهای افق کوروش

 

تعداد مشتریانی که از افق کوروش خرید کرده‌اند

 

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید در طول پنج سال از آغاز به کار فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش تا به حال چند نفر از این فروشگاه‌ها در سرتاسر کشور خرید کرده‌اند. طبق تعداد فاکتورهای اعلام شده تاکنون ۳۸۲.۸۰۹.۶۰۰ دفعه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در سرتاسر کشور خرید انجام شده است

 

وفادارترین مشتری افق کوروش

 

در حالی به پنجمین سالگرد تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش نزدیک می‌شویم که وفادارترین مشتری این فروشگاه‌ها با ۱۶۱۶ بار مراجعه به ارزش ۴۸ میلیون تومان از افق کوروش خرید کرده است.

 

هر ۱/۵ روز یک فروشگاه افق کوروش

 

آیا می‌دانستید شرکت افق کوروش در هر ۱/۵ روز یک فروشگاه در سرتاسر کشور افتتاح می‌کند؟

 

هر 1/5 روز یک فروشگاه افق کوروش

 

در هر دقیقه چند نفر از فروشگاه‌های افق کوروش خرید می‌کنند؟

 

یک آمار جالب از تعداد افرادی که از فروشگاه‌های افق کوروش خرید می‌کنند به ما می‌گوید که در هر دقیقه ۴۷۶ نفر برای خرید به این فروشگاه مراجعه می‌کنند.

 

افق کوروش؛ اولین فروشگاه زنجیره ای مجهز به زنجیره سرد

 

افق کوروش اولین فروشگاه زنجیره ای کشور است که موفق به راه اندازی زنجیره سرد شد و با این سیستم تمام کالاهای نیازمند به زنجیره سرد به انبارها منتقل می‌شوند و بطور مستقیم کالاهای مذکور بین شعب توزیع می‌شوند.

 

افق کوروش؛ محبوب‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور

 

در آستانه پنجمین سالگرد تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش یک خبر خوب برای مشتریان همیشگی این فروشگاه‌ها داریم. در پنجمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای همواره تخفیف افق کوروش در گروه فروشگاه‌های زنجیره ای و در رقابت با ۱۳ برند فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بیشترین آراء مردمی را به خود اختصاص داد و برای دومین سال متوالی موفق به کسب تندیس زرین برند محبوب مصرف کنندگان شد.

 

افق کوروش؛ محبوب‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور

 

افق کوروش؛ اولین فروشگاه زنجیره‌ای در بورس

 

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان اولین شرکت در صنعت خرده فروشی به زودی وارد بورس می شود. ورور این شرکت به بازار سرمایه و تابلو اصلی بورس آن هم در کمتر از ۵ سال فعالیت، موفقیتی بزرگ و حاصل اعتماد مشتریان وفادار افق کوروش به سازوکار این فروشگاه است.

 

افق کوروش؛ شرکت برتر ایران از منظر شاخص فروش

 

به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش باید بدانید  در سال گذشته افق کوروش در بین صد شرکت برتر ایران قرار گرفت و رتبه یک را از منظر شاخص فروش و بهره‌وری در بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای از آن خود کرد.

 

این مطالب را هم حتما بخوانید:

 

کالابرگ الکترونیک