تست روانشناسی شخصیت شناسی براساس خوراکی مورد علاقه شما

تست روانشناسی شخصیت شناسی براساس خوراکی مورد علاقه شما


6 شهریور 1400 . زمان مطالعه: 8 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
تست روانشناسی شخصیت شناسی

تست روانشناسی شخصیت براساس خوراکی‌ مورد علاقه افراد از آن‌دسته تست‌های روانشناسی جذاب و هیجان‌انگیز است در سرتاسردنیاست که هواداران فراوانی دارد. در این تست حالات و خلق‌و‌خوی افراد را براساس غذاها و خوراکی‌هایی که بیشتر از بقیه دوست دارند تجزیه و تحلیل می‌کنند. در این نوشتار با ما باشید تا تست جذاب روانشناسی شخصیت براساس خوراکی‌‌های مورد علاقه افراد را از سرویس سبک زندگی  مجله کوروش با هم مرور کنیم.

 

طبق تحقیقات انجام شده، غذاهای انتخابی افراد می‌تواند منعکس کننده افکار و احساسات درونی آنها باشد. تست روانشناسی شخصیت براساس خوراکی‌ مورد علاقه افراد از آن‌دسته تست‌هایی است در تمامی دنیا طرفداران زیادی دارد. طبق تحقیقات انجام شده غذای مورد علاقه شما  می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما نشان دهد. هر فرد حس چشایی مخصوص خودش را دارد و بیشتر به سمت یک طعم خاص گرایش دارد؛ حس ها به طور کلاسیک در چهار گروه شور، شیرین، ترش و تلخ دسته‌بندی می‌شوند و تندی را هم باید به این چهار گروه اضافه کرد. برای شناخت شخصیت خود با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

فلفل‌خورها؛ عاشق هیجان و انقلاب

 

تست روانشناسی شخصیت شناسی؛ فلفل‌خورها؛ عاشق هیجان و انقلاب

 

اگر به خوردن غذاهای تند و سس‌های پر از فلفل عادت دارید آنقدر که موقع غذا خوردن همیشه اشک‌تان سرازیر است طبق تست روانشناسی شخصیت شناسی براساس خوراکی‌های مورد علاقه شما عاشق «هیجان» هستید. فلفلی‌ها از احساسات پیچیده و چالش‌های جدید استقبال می‌کنند و عاشق تفریحات هیجان‌انگیزی مثل «جامپینگ» هستند. یک ضرب‌المثل چینی می‌گوید: «فلفل قرمز غذای انقلابی‌هاست، کسانی که فلفل نمی‌خورند و غذای تند دوست ندارند اهل چالش و جنگیدن نیستند».

 

 

تست روانشناسی شخصیت شناسی پاستیلی‌ها؛ ناسازگار اما با تدبیر

 

تست روانشناسی شخصیت شناسی پاستیلی‌ها؛ ناسازگار اما با تدبیر

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

طبق تست روانشناسی شخصیت براساس خوراکی مورد علاقه افراد، علاقه داشتن به «پاستیل‌های ترش و میوه‌ای» یک نکته را در مورد شخصیت شما می‌رساند؛ شما با زندگی سرناسازگاری دارید و احساس ناامیدی می‌کنید. طبق گفته متخصصان تغذیه زمانی که شما در زندگی احساس راحتی دارید معمولا سراغ پاستیل و آب‌نبات‌های شیرین می‌روید اما زمانی که تحت فشار هستید معمولا ترجیح می‌دهید پاستیل‌های ترش و میوه‌ای را انتخاب کنید. اگر هم به هر دو این طعم‌های پاستیل و آب‌نبات علاقه دارید معمولا زود ناامید می‌شوید اما خیلی زود سعی می‌کنید با درایت همه چیز را به حالت عادی درآورید.

 

 

پاپ‌کورن پنیری، کاراملی یا میکس؛ انتخاب شما کدام است؟

 

تست روانشناسی شخصیت شناسی؛ چه نوع پاپ کورنی دوست دارید؟

 

طبق تحقیقی که در مجله آمریکایی تخصصی «روانشناسی اجتماع و شخصیت» چاپ شده، علاقه داشتن به طعم‌های شیرین نشان دهنده شخصیت شیرین و مطبوع افراد است. طبق تحقیقات انجام شده افرادی که به پاپ‌کورن کاراملی، کیک شکلاتی، شیرینی و آب‌نبات و هر نوع طعم شیرین دیگری علاقه دارند معمولا افرادی موافق و سازگار، با رفتار دوستانه، خوش‌طبع و اجتماعی هستند. اما اگر ترجیح‌تان پاپ‌کورن پنیری و نمکی است به احتمال زیاد فردی خلاق با ایده‌های ناب هستید. شما شخصیتی ریسک‌پذیر دارید و ترجیح می‌دهید ایده‌های خودتان را عملی کنید تا این‌که دنبال‌رو ایده‌های دیگران باشید.

 

 

 

 

پیتزاخورها برون‌گرا و اهل مهمانی هستند

 

پیتزاخورها برون‌گرا و اهل مهمانی هستند

 

طبق تست روانشناسی شخصیت شناسی براساس خوراکی‌ مورد علاقه، افرادی که پیتزا در صدر لیست خوراکی‌های مورد علاقه‌شان نشسته است معمولا افرادی برون‌گرا هستند. پیتزا یک فست‌فود مناسب برای جشن و مهمانی است، آن‌های که عاشق مهمانی و شلوغی هستند و دوست دارند همیشه اطراف‌شان پر از دوست و رفیق باشد پیتزا غذای مورد علاقه‌شان است.

 

 

بستنی وانیلی دوست دارید یا شکلاتی؟

 

تست روانشناسی شخصیت شناسی؛ بستنی وانیلی دوست دارید یا شکلاتی؟

 

اگر دسر مورد علاقه‌تان بستنی است هنوز هم مثل یک کودک شخصیتی پاک و معصوم دارید. بستنی «وانیلی» دوست دارید؟ پس فردی سرزنده و اهل ریسک هستید. اجتماعی هستید و از رفت‌و‌آمد با فامیل و دوستان لذت می‌برید. تست روانشناسی شخصیت براساس خوراکی مورد علاقه می‌گوید افرادی که طرفدار بستنی شکلاتی هستند معمولا شخصیتی دوست‌داشتنی، خلاق، صمیمی و برون‌گرا دارند، محبوب و خوش‌لباس هستند و در عین حال که تقلید کردن را دوست دارند اما معمولا راه خودشان را می‌روند.

اگر در میان طعم‌های مختلف بستنی انتخاب شما بستنی «نسکافه‌ای» است فردی دست‌و‌دلباز و اهل رقابت هستید. از نظر اجتماعی موقعیت خوبی دارید و مدیر موفقی هستید. گاهی کم‌تحمل می‌شوید اما از کمک کردن به دیگران لذت می‌برید. اتفاقا هواداران بستنی با طعم «توت‌فرنگی» هم خلق و خویی شبیه بستنی نسکافه‌ای‌ها دارند. اگر هم بستنی با طعم «موز» را ترجیح می‌دهید فردی محبوب، خونسرد و آسان‌گیر هستید. شما فردی صادق هستید که گاهی عصبانی می‌شوید اما خیلی سریع فراموش می‌کنید و آرام می‌شوید.

 

 

گوشت‌خوارها فعال و زرنگ و جدی هستند

 

تست روانشناسی شخصیت شناسی؛ گوشت‌خوارها فعال و زرنگ و جدی هستند

 

اگر تکه‌های بزرگ گوشت گریل شده و کبابی را به خوردن سبزیجات ترجیح می‌دهید طبق تست روانشناسی شخصیت شناسی براساس خوراکی مورد علاقه به احتمال زیاد فردی قوی، سخت‌کوش و جدی هستید. در گذشته انسان‌ها خودشان گوشت شکار می‌کردند، حالا که دیگر دوران شکار و شکارچی به سر رسیده است، گوشت‌خوارها افرادی فعال و زرنگ هستند و قدر موقعیت‌ها را می‌دانند. اگر هم گوشت «جوجه» به هر شکل و سبکی که طبخ شود خوراکی مورد علاقه شماست، به احتمال زیاد فردی برون‌گرا هستید.

 

 

 

 

اگر عاشق سبزیجات هستید

 

تست روانشناسی شخصیت شناسی؛ اگر عاشق سبزیجات هستید این شخصیت را دارید

 

این یک حقیقت است که دنیا حول‌محور سیب، پرتقال و کاهو و سایر سبزیجات می‌چرخد، چرا؟ چون بدون میوه و سبزیجات انسان نمی‌تواند زیاد دوام بیاورد. طبق تست روانشناسی شخصیت شناسی براساس خوراکی‌ مورد علاقه، میوه و سبزیجاتی که افراد مختلف می‌خرند معمولا کم‌و‌بیش به هم شبیهند. تقریبا تمام افراد سالاد گوجه، کاهو، هویج و کلم دوست دارند. اما اگر شما اهل خریدن سبزیجات خاص و کم‌طرفدارتر هستید، مثلا تره‌فرنگی می‌خرید و کنگرفرنگی معمولا جز ثابت سبد خریدتان است از آن‌دسته افرادی هستید که به خورد و خوراک‌تان اهمیت می‌دهید و سبک زندگی سالم بخشی از شخصیت شماست. شما معمولا بی‌گدار به آب نمی‌زنید، منطقی هستید و ذهنی قوی دارید.

 

 

سوشی خورها پیچیده و ماجراجو

 

سوشی خورها پیچیده و ماجراجو

 

علاقمندان به غذاهای دریایی معمولا شخصیت حساسی دارند. اما داستان «سوشی» فرق می‌کند. سوشی یک فست‌فود دریایی است اما طعمش به خوشمزگی سیب‌زمینی سرخ کرده و  همبرگر نیست که کوچک و بزرگ بپسندند. «سوشی‌خورها» افرادی با شخصیت پیچیده و علاقمند به ماجراجویی، کسب تجربه‌های جدید و منحصر‌به‌فرد هستند.

 

 

قهوه‌خورها؛ کلاسیک، اهل رقابت و منظم

 

تست روانشناسی شخصیت شناسی براساس خوراکی مورد علاقه؛ قهوه‌خورهاکلاسیک و اهل رقابتند

 

اگر شما هم از آن‌دسته افرادی هستید که بدون فنجان قهوه در دست‌تان معمولا در انظار ظاهر نمی‌شوید طبق تست روانشناسی شخصیت براساس خوراکی مورد علاقه شما شخصیتی کلاسیک دارید، اهل رقابت هستید، چندان صبور نیستید، منظم و دقیق هستید، جاه‌طلب و بلند‌پروازید و در برنامه‌ریزی‌های فشرده، عالی عمل می‌کنید.

 

 

 

 

آجیل دوست دارید؟ بی‌خیالید!

 

آجیل دوست دارید؟ بی‌خیالید!

 

تست روانشناسی شخصیت شناسی براساس خوراکی مورد علاقه به ما می‌گوید که عاشقان آجیل معمولا شخصیتی بی‌خیال دارند. با این وجود آجیل‌خورها اطرافیان‌شان را به خوبی درک می‌کنند، همدرد و سنگ‌صبورند و البته این خصلت آن‌ها را تبدیل به افرادی محبوب و موفق می‌کند.

 

 

منبع:  ریدرز دایجست 

 

کالابرگ الکترونیک