معرفی کامل ۸ پارک آبی شهرهای مختلف ایران برای تعطیلات تابستان+آدرس آن‌ها

معرفی کامل ۸ پارک آبی شهرهای مختلف ایران برای تعطیلات تابستان+آدرس آن‌ها


10 مرداد 1398 . زمان مطالعه: 8 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
معرفی کامل 8 پارک آبی شهرهای مختلف ایران برای تعطیلات تابستان+آدرس آن‌ها
فهرست محتوا پنهان

تفریح در پارک آبی کوچک و بزرگ و گرما و سرما نمی‌شناسد اما مسلم است که در روزهای داغ تابستان بیشتر از همیشه می‌چسبد. اغلب پارک‌های آبی ایران سیستم بسیار پیشرفته و به روزی دارند و یک مکان ایده‌آل برای یک دل سیر تفریح و خوشگذرانی و آب بازی هستند. یادتان باشد برای استفاده از تمام پارک‌های آبی ایران استفاده از لباس مخصوص و مایو الزامی است. معرفی کامل ۸ پارک آبی شهرهای مختلف ایران که از جمله بهترین پارک‌های آبی شهرهای ایران برای تفریح در تمام ایام سال محسوب می‌شوند را در مجله کوروش بخوانید.

 

اُپارک؛ تجربه هیجان‌انگیز تفریح در پایتخت

 

معرفی کامل و آدرس بهترین پارکهای آبی ایران.اُپارک

 

یکی از هیجان‌انگیزترین و بهترین پارک‌های آبی شهرهای ایران پارک آبی «اُ پارک» در تهران است. این پارک آبی که در سال ۱۳۹۶ و به مساحت ۵۵ هزار مترمربع در تهران احداث شد در هر سانس ظرفیت پذیرش ۳ هزار نفر را دارد.

پارک آبی عظیم اُ پارک ۱۴ سرسره آبی پرخروش مخصوص بزرگسالان دارد. در کنار این سرسره‌ها، رودخانه درخشان، استخر موج سونامی، جزیره الوپیا و نیز بخش «گوگولیا» که مخصوص کودکان زیر ۶ سال است اوقات مفرحی را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهند زد.

در قسمت گوگویا کودک می‌تواند همراه با والدین و در حضور افرادی که مراقبت از این قسمت را بر عهده دارند شنا کند. «رالی شیپ» این پارک آبی در حال حاضرر بزرگ‌ترین راید رالی در میان پارک‌های آبی سرپوشیده خاورمیانه است و ظرفیت رقابت ۶ نفر به صورت همزمان را داراست.

اَبر شیب، سرسره تونلی، جکوزی، ماساژ، گردالوپ، بومرنگ، اُپیچ، اُرنگ، اَبیس و … به علاوه مجموعه رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها لحظات بی‌نظیری را در تعطیلات تابستان برای شما رقم خواهند زد.

 

آدرس پارک آبی اُ پارک

اتوبان تهران کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک (شهید پوری)، پارک جنگلی چیتگر، انتهای خیابان شمیم

 

پارک آبی مشهد؛ سرزمین موج‌های آبی

 

معرفی کامل بهترین پارکهای آبی ایران. پارک آبی مشهد؛ سرزمین موج‌های آبی

 

اگر ساکن مشهد هستید یا در تعطیلات تابستان به مشهد مقدس سفر کردید حتما سری به پارک آبی مشهد بزنید. «سرزمین موج‌های آبی» یکی از قدیمی‌ترین نسل نو پارک‌های آبی ایران و از جمله بهترین پارک‌های آبی شهرهای ایران است. سرزمین موج‌های آبی از جمله بزرگ‌ترین پارک‌های آبی خاورمیانه و تفاقا برنده بهترین سرسره آبی در سال ۲۰۱۰ است. این عنوان به خاطر سرسره آبی «تاپسی توروی» از سوی انجمن پارک‌های آبی ایران در آن سال به این پارک داده شد.

تخفیف شوینده های افق کوروش

استخر برکه، چاله فضایی، رودخانه آرام و خروشان، سونای خشک و گرم و جکوزی گرم و سرد، حمام ترکی سنتی و سالن ماساژ، پارک آبی جدید و مدرن مخصوص بانوان در کنار رستوران و کافی‌شاپ‌های متعدد محیطی تفریحی و شاد برای تمام گروه‌های سنی و بدون محدودیت زمانی تدارک دیده است.

 

آدرس پارک آبی سرزمین موج‌های آبی

مشهد، قاسم آباد، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۳

پارک آبی اوشن پارک کیش؛ آب بازی کنید و آفتاب بگیرید

 

معرفی کامل پارک آبی ایران، اوشن پارک کیش؛ آب بازی کنید و آفتاب بگیرید

 

یکی از بی‌نظیرترین و بهترین پارک‌های آبی شهرهای ایران که البته اولین پارک آبی روباز ایران هم هست و از نظر امکانات در خاورمیانه بی‌نظیر است. پارکی آبی اوشن در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و در طراحی پارک از افسانه قدیمی «راز قلعه خورشید» الهام گرفته شده است.

 

معرفی کامل و آدرس بهترین پارکهای آبی ایران، اوشن پارک کیش؛ آب بازی کنید و آفتاب بگیرید

 

این پارک آبی مجهز به ۱۴ راید (۲ عدد از این رایدها جز بلندترین رایدهای خاورمیانه هستند)، ۱۴ استخر شنا، پلومریا اسپا با مرکز تخصصی ماساژ و رستوران و کافی‌شاپ‌های متعدد به علاوه مراکز خرید سوغاتی است. در اوشن پارک می‌توانید حمام آفتاب بگیرید و هیجانی بی‌نظیر با بلندترین و هولناک‌ترین رایدهای موجود در پارک‌های آبی ایران تجربه کنید.

 

آدرس پارک آبی اوشن کیش

جزیره کیش، جاده جهان، تم‌پارک آبی اوشن

پارک آبی رامسر؛ آب بازی در ساحل خزر

 

معرفی کامل پارکهای آبی ایران + آدرس؛ پارک آبی رامسر

 

این بار که به رامسر رفتید به جای رفتن به دریا سری به پارک آبی رامسر بزنید. پارک آبی رامسر یک ویژگی متمایز نسبت به سایر پارک‌های آبی ایران دارد. پارک آبی رامسر در کنار ساحل خزر بنا شده و به همین دلیل شما می‌توانید تفریحات هیجان‌انگیزی مثل اسکی، جت اسکی و تفریح با قایق موتوری را در کنار قدم زدن در ساحل و اسکله تفریحی هم تجربه کنید.

 

آدرس پارک آبی رامسر

مازندران، رامسر، نرسیده به تله کابین رامسر

پارک آبی اهواز؛ هیجان در سرزمین پل‌ها

 

معرفی کامل و آدرس پارکهای آبی ایران. پارک آبی اهواز؛ هیجان در سرزمین پل‌ها

 

سفر کردن به اهواز در روزهای گرم تابستان کار دشواری است. اما اگر اهل خوزستان هستید یا در تابستان گذرتان به اهواز افتاد پیشنهاد ما به شما این است که سری به پارک آبی اهواز بزنید.

در سفر به اهواز در تمام فصول سال علاوه بر بازدید از اماکن تاریخی متعدد و قدم زدن روی پل‌های زیبا و منحصر به فردی که دو ساحل شرقی و غربی کارون را به هم متصل می‌کنند یک تفریح هیجان‌انگیز دیگر هم در انتظار شماست.

پارک آبی اهواز یا همان پارک «موج‌های آبی» که در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده مجهز به چند استخر، رودخانه خروشان به طول ۱۳۰ متر و ۹ سرسره آبی است. مارپیچ‌های ساده و تیوپی حال شما را حسابی سر جا می‌آورند و تفریحات آبی خاصی که برای کودکان طراحی شده قطعا روزی به یاد ماندنی را برای آن‌ها رقم خواهد زد.

 

آدرس پارک آبی اهواز

اهواز-بزرگراه مدرس – رو به روی کیانشهر – ورودی ورزشگاه الغدیر – موج های آبی اهواز (پارک آبی)

پارک آبی تبریز؛ آب بازی زیر زمین

 

معرفی کامل و آدرس پارکهای آبی ایران. پارک آبی تبریز؛ آب بازی زیر زمین

 

ویژگی منحصر به فرد پارک آبی تبریز در میان سایر پارک‌های آبی ایران احداث آن در زیر زمین است. این پارک آبی منحصر به فرد در ۵ طبقه زیر زمین طراحی شده و ۱۲۰۰ نفر ظرفیت دارد.

پارک آبی تبریز مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات تفریحی و ورزشی روز دنیاست. این پارک با امکاناتی مثل مالتی اسلاید، سرسره‌های سرعتی تونلی روباز، سرسره موج، استخر شنا، استخر موج و استخر فرود و نیز تونل‌های وحشت تجربه‌ای بی‌نظیر برای شما و کودکان‌تان است. استخرهای ویژه کودکان ۳ تا ۷ سال و نیز ۷ تا ۱۲ سال در میان سایر پارک‌های آبی ایران منحصر به فرد است.

 

آدرس پارک آبی تبریز

تبریز، شهرک یاغچیان – خیابان توحید – بعد از مخابرات – جنب پارک اوشاخلار باغچاسی

پارک آبی اصفهان؛ سرزمین آب و آفتاب

 

معرفی کامل و آدرس پارکهای آبی ایران، پارک آبی اصفهان؛ سرزمین آب و آفتاب

 

بزرگ‌ترین پارک سرپوشیده فلات مرکزی ایران مجموعه آبسار سرزمین «آب و آفتاب» است. ۱۳ سرسره آبی روباز و تونلی که برخی از آن‌ها تا ۱۷ متر ارتفاع دارند، استخر موج، حمام ترکی، سالن بازی‌های کامپیوتری، سالن‌های ماساژ تخصصی و تفریحی، مجموعه بازی‌های کودکان و چندین رستوران و کافی‌شاپ از جمله امکانات تفریحی این پارک آبی ۱۲۰۰ متر مربعی هستند.

 

آدرس پارک آبی اصفهان

اصفهان سپاهان شهر بلوار شاهد مجموعه آبی آبسار

پارک آبی قم؛ آب بازی با آب و تاب

 

معرفی کامل و آدرس پارکهای آبی ایران. پارک آبی قم؛ آب بازی با آب و تاب

 

پارک آبی قم یکی از بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین پارک‌های آبی ایران است. این مجموعه تفریحی ۳۰ هزار متری حداقل یک روز کامل وقت شما را می‌گیرد و سرتان را حسابی گرم می‌کند. پارک آبی «آب و تاب» در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده و ظرفیت روزانه ۲ هزار مهمان را در هر سانس دارد. بزرگ‌ترین رودخانه پارک‌های آبی ایران در این پارک واقع شده است. علاوه بر سرسره‌های هیجان‌انگیز و تفریحات آبی متعدد مثل فوتبال صابونی، یک محوطه تفریحی مجهز به چندین رستوران، آلاچیق و باغ رستورانی به مساحت ۵ هزار مترمربع در این پارک اوقات خوشی را برایتان رقم خواهند زد.

 

آدرس پارک آبی قم

قم، بلوار غدیر – بوستان غدیر

کالابرگ الکترونیک