۱۲ نمونه از خاص‌ترین و زیباترین دسته گل‌های عروس برای پاییز و زمستان

۱۲ نمونه از خاص‌ترین و زیباترین دسته گل‌های عروس برای پاییز و زمستان


5 اردیبهشت 1400 . زمان مطالعه: 8 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
دسته گل‌های عروس برای پاییز و زمستان

گل‌های سفید، سبز و قرمز مرسوم‌ترین و محبوب‌ترین رنگ گل برای دسته گل عروس در فصل زمستان محسوب می‌شوند. با این‌همه اضافه کردن چند گل زرد و نارنجی حال و هوای دسته‌گل زمستانی عروس را گرم‌تر می‌کند. دسته گل انتخاب مهمی است که با توجه به فصل باید به آن دقت کنید. دسته گل هر چه قدر ساده و ترکیب رنگ‌ها بهتر باشد، زیبایی دو چندان به عروس می‌دهد. اگر عروس زمستان هستید ۱۲ نمونه از خاص‌ترین و زیباترین دسته گل‌های عروس برای پاییز و زمستان را در سرویس سبک زندگی مجله کوروش ببینید.

 

۱- دسته گل عروس با گل‌های لی لی

 

دسته گل عروس با گل‌های لی لی برای پاییز و زمستان

 

برخی از گل‌های خانواده نرگسیان از جمله گل پائونیا یا گل صد تومانی و لی‌‌لی در رنگ‌های قرمز، صورتی، سفید از جمله بهترین انتخاب‌ها برای خاص‌ترین و زیباترین دسته‌گل‌‌های عروس برای زمستان محسوب می‌شوند. معمولا به خاطر قیمت نسبتا بالای این گل‌ها برخی ترجیح می‌دهند ۳ تا شش شاخه بزرگ از این گل‌ها را در دسته گل عروس جا بدهند. یادتان نرود شاخ و برگ‌های سبز زمستانی را به این دسته گل شکیل اضافه کنید.

 

 

۲- دسته گل عروس؛ ترکیب رنگ‌های مختلف لاله

 

دسته گل عروس؛ ترکیب رنگ‌های مختلف لاله برای پاییز و زمستان

 

گل‌های تیره لاله تشنه چیده شدن و قرار گرفتن در گلدان یا دسته گل‌های شکیل و شاد هستند. لکه مشکی در مرکز گل لاله آن یک کنتراست و تقابل زیبا با لباس سفید عروس ایجاد می‌کند. انواع مختلف گل لاله در رنگ‌های سفید، آبی، بنفش، سفید و قرمز از جمله بهترین انتخاب‌ها برای درست کردن خاص‌ترین و زیباترین دسته گل‌های عروس برای زمستان هستند.

 

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

بیشتر بخوانید: جدیدترین ترندها و مدل های لباس عروس سال ۲۰۲۱/ ۱۴۰۰

 

 

۳- دسته گل عروس با گل‌های خاص زنگوله ایرلندی

 

دسته گل عروس با گل‌های خاص زنگوله ایرلندی برای انتخاب گل پاییز و زمستان

 

دسته گل زنگوله ایرلندی برای عروس در سال‌های اخیر با توجه به محبوبیت گل‌های سبز در دسته گل‌های عروسی زمستانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر قصد دارید گل زنگوله ایرلندی را برای دسته گل عروسی‌تان انتخاب کنید این گل‌های ظریف را راست و مستقیم در دسته گل قرار دهید تا مجبور نباشید گل‌های خم شده را مرتب راست و ریس کنید. در کنار این گل می‌توانید از گل‌هایی با رنگ‌های ملایم و روشن مثل سفید استفاده کنید.

 

 

۴- دسته گل عروس کاملیا

 

دسته گل کاملیا برای انتخاب دسته گل عروس برای پاییز و زمستان

 

گل‌های کاملیا به خاطر مقاوتی که دارند از جمله محبوب‌ترین گل‌ها برای عروس‌ها در تزیین دسته گل عروس به شمار می‌روند. در تزیین یک دسته گل عروس کاملیا لا به لای دسته گل استفاده کنید. حتی اگر از گل کاملیا برای تزیین دسته گل عروس استفاده نمی‌کنید از برگ‌های سبز تیره، صیقلی و براقی شاخه گل کاملیا در دسته گل عروس در کنار گل‌های دیگر استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل لباس عروس براساس فرم اندام ؛ راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب

 

 

۵- میخک صدپر؛ خاص‌ترین و زیباترین دسته گل‌های عروس برای زمستان

 

میخک صدپر؛ خاص‌ترین و زیباترین دسته گل‌های عروس برای زمستان با قیمت مناسب

 

گل میخک صد پر از جمله گل‌هایی است که در تمام فصول سال در دسترس است. با این‌همه بوی ادویه مانند و قیمت نه چندان بالای این گل آن را به گل محبوب دسته گل‌های عروس فصل زمستان تبدیل کرده است. میخک صد پر در رنگ‌های صورتی، بنفش، قرمز، نارنجی و زرد و چند رنگ و سایه روشن موجود است و اگر قصد ندارید یک دسته گل میخک داشته باشید می‌توانید از رنگ‌های مختلف آن لابه لای دسته گل عروس زمستانی‌تان استفاده کنید.

 

 

۶- دسته گل عروس با انواع گل نرگس

 

دسته گل عروس با انواع گل نرگس برای فصل زمستان و پاییز

 

گل نرگس زمستانی از جمله محبوب‌ترین گل‌ها برای یک دسته گل عروس زمستانی هستند. گل‌های مختلف نرگس مثل گل لاله در تمام فصول سال موجود هستند اما در فصل زمستان اغلب گل نرگس درختی در گل فروشی‌ها موجود است. انواع گل نرگس درختی در رنگ‌های سفید، زرد، نارنجی و صورتی کم‌رنگ یک دسته گل عروس کامل را می‌توانند برای شما تشکیل دهند.

 

 

بیشتر بخوانید: زیباترین و جدیدترین مدل دسته گل عروس برای تابستان

 

 

۷- دسته گل عروس بنت قنسول

 

دسته گل عروس بنت قنسول برای فصل پاییز و زمستان

 

یکی از شیک‌ترین و چشم‌نوازترین گل‌ها برای دسته گل عروس ترکیب گل زیبای «بنت قنسول» سرخ رنگ با شاخ و برگ سبز و میوه قهوه‌ای درخت کاج است. بنت‌ قنسول به ندرت در رنگ‌های نارنجی و یا بنفش هم دیده می‌شود که در صورت استفاده از آن برای دسته گل عروس ترکیب زیبایی را ایجاد می‌کند.

 

 

۸- دسته گل عروس آلاله؛ زیبا و پرطرفدار

 

دسته گل عروس آلاله؛ زیبا و پرطرفدار برای فصل پاییز و زمستان

 

آلاله‌های صورتی، سفید، قرمز، نارنجی و زرد از جمله محبوب‌ترین گل‌های بزرگ و پر برگ برای دسته گل عروسی به خصوص در فصل زمستان و بهار محسوب می‌شوند. اگر عروس ماه دی تا اردیبهشت هستید از گل‌های زیبای آلاله در دسته گل عروسی‌تان غافل نشوید.

 

 

بیشتر بخوانید: ۳ روش ساده خشک کردن انواع گل طبیعی با حفظ شکل+بهترین گل‌ها برای خشک کردن

 

 

۹- دسته گل ستاره بیت اللحم؛ یک دسته گل خاص برای عروس

 

دسته گل عروس ستاره بیت اللحم برای فصل پاییز و زمستان

 

گل‌ موسوم به «ستاره بیت‌اللحم» که از جمله گل‌های پیازدار بومی شمال آفریقا است در واقع همان گل‌ ارنتگال عربی است که به صورت خوشه‌ای و دسته‌ای می‌روید و بیشتر به عنوان تکمیل کننده سایر گل‌ها و لابه لای انواع دسته گل به کار می‌روند. این گل عمر طولانی دارد و حدود سه هفته تر و تازه می‌ماند به همین دلیل استفاده از آن برای دسته گل عروس نه تنها یکی یاز خاص‌ترین و زیباترین دسته گل‌های عروس برای زمستان را طراحی می‌کند بلکه دو تا سه هفته یک دسته گل تازه جلوی چشمان‌تان است.

 

 

۱۰- دسته گل عروس با گل‌های برف

 

دسته گل عروس برای زمستان و پاییز با گل‌های برف

 

گل برف از جمله گل‌هایی است که معمولا اواخر زمستان رشد می‌کند و معمولا مژده بهار را با خود دارد. شکوفه‌های سفید گل برف با سبزی حالت‌دار داخل شکوفه‌ها یک دسته گل متفاوت عروس را تشکیل می‌دهند. اگر به دنبال خاص‌ترین و زیباترین دسته گل‌های عروس برای زمستان هستید این گل‌های خوش حالت برف را با گل‌هایی مثل رز مینیاتوری، زنبق الوادی و رنگ‌های مختلف میخک ترکیب کنید.

 

 

۱۱- دسته گل عروس نخود شیرین

 

دسته گل عروس نخود شیرین برای پاییز و زمستان

 

«گل نخود» از جمله گل‌هایی است که رایحه شیرین دارند و به خاطر رنگ صورتی چشم‌نوازش معمولا برای دسته گل عروس لابه لای سایر گل‌ها مثل صد تومانی و شیپوری از آن استفاده می‌شود. گل نخود شیرین در رنگ‌های بنفش، قرمز و سفید هم موجود است.

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۳ رسم عجیب و جالب مراسم عروسی در کشورهای مختلف

 

 

۱۲- دسته گل عروس با گل‌های مومی

 

دسته گل عروس با گل‌های مومی برای پاییز و زمستان

 

یکی از بهترین ایده‌ها برای یک دسته گل خاص و زیبای زمستانی برای عروس، ترکیب گل‌ اسطوخودوس با انواع گل‌های سفید و صورتی موسوم به گل « مومی» است. از سوی دیگر در یک دسته گل عروس انواع گل‌های کوچک و ریز سفید و صورتی از گل‌های مومی را در بین سایر گل‌های بزرگ‌تر جا بدهید. بوی خوش این گل‌های مومی هنگام تکان دادن دسته گل عروس در فضا پراکنده می‌شود. در مجموع همنشینی گل‌های مومی یکی از خاص‌ترین و زیباترین دسته گل‌های عروس برای زمستان است.

 

 

منبع:  The Spruce

 

کالابرگ الکترونیک