چند پیشنهاد مدل لباس زمستانی زنانه و مردانه برای زمستان

چند پیشنهاد مدل لباس زمستانی زنانه و مردانه برای زمستان


16 شهریور 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
چند پیشنهاد مدل لباس زمستانی زنانه و مردانه برای زمستان

حالا دیگر به ماه آخر پاییز رسیده‌ایم و بوی سرمای زمستان کم کم به مشام می‌رسد. بسیاری افراد به خاطر پوشش متنوع و رنگ به رنگ لباس‌های زمستانی عاشق این فصل هستند. به عبارت دیگر فصل زمستان فرصتی مغتنم برای خوش پوش‌ها و افرادی است که حسابی به سر و وضع و تیپ و استایل خود اهمیت می‌دهند. اما در فصل زمستان چه بپوشیم تا شیک و خوش تیپ به نظر برسیم. چند پیشنهاد پوشش و مدل لباس زمستانی زنانه و دخترانه و مردانه را در مجله کوروش بخوانید. در سبک زندگی همراه ما باشید.

 

 

پیشنهاداتی برای مدل لباس زمستانی زنانه و دخترانه

 

پیشنهادهای مدل لباس زمستانی زنانه و دخترانه و مردانه 

رنگارنگ بپوشید

 

در سال‌های اخیر طراحان پارچه و لباس محافظه‌کاری را تا حدود زیادی کنار گذاشته‌اند و طراحی طرح‌ها و نقش‌های رنگ به رنگ را بیشتر از گذشته در دستور کار خود قرار داده‌اند. کار تا آنجا پیش رفته که چاپ‌های عکاسی مثل کلاژ، طرح گل‌های بزرگ با گلبرگ‌های رنگارنگ و تصاویر چهره‌های مشهور سیار مورد توجه قرار گرفته است. در حالی که شاید در نگاه اول این مدل‌ها کمی شلوغ به نظر برسند اما در نهایت اگر بدانید که این پارچه‌ها را با چه چیزی ست و هماهنگ کنید بسیار شیک و چشم‌نواز هستند.

 

 

کت‌های پشمی به رنگ روشن

 

کت‌های پشمی به رنگ روشن برای فصل زمستان

 

کت‌های پشمی با رنگ‌های روشن و طرح‌های متنوع و عمدتا آزاد از دیگر پیشنهادهای لباس زمستانی زنانه جوان و دخترانه در سال ۲۰۱۹ هستند. این طرح‌ها به خصوص برای پارامترهای زندگی در شهرهای بزرگ بسیار ایده‌ال هستند. در انتخاب این کت‌ها به خاطر طراحی آزاد باید دقت کنید که چه طرح و فرمی به فرم و شکل اندام شما می‌آید.

 

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

کت‌های بدون آستین؛ انتخاب عالی

 

کت‌های بدون آستین برای فصل زمستان

 

این مدل کت در چند سال اخیر بسیار مرسوم بوده است. این نوع کت‌های بدون آستین که برخی طراحی‌های آن به «پانچو» مشهور است بسیار آزاد و راحت هستند. انتخاب یک ترکیب کلاسیک با بلوز و دامن کمی کوتاه‌تر یا بلوز و شلوار که ترجیحا به بوت و چکمه بلند ست شده، یا ترکیب کت بدون آستین با کلاه و چکمه بلند تا زانو توصیه می‌شود.

 

 

کت‌های تزیین شده با خز یا تاروپود رنگی

 

یک کت خوش دوخت و زیبا زمانی که با تزیینات و اکسسوری‌های مد روز تزیین می‌شود بسیار شکیل‌تر به نظر می‌رسد. استفاده از خزهای رنگارنگ در طراحی کت‌های سال‌های اخیر جایگاه مهمی دارند. علاوه بر این تاروپودهای بنفش، صورتی، قرمز مایل به قهوه‌ای، طلایی، استفاده از خز برای یقه، مچ آستین‌ها، یا لبه پایین پالتو بسیار رایج هستند.

حتما بخوانید  7 نکته برای خوش استایل به نظر رسیدن خانم های چاق و دارای اضافه وزن

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی ترندها و جدیدترین لباس‌های مد روز زنانه برای زمستان

 

 

کت چرم؛ شیک و خاص

 

کت چرم برای خانم ها و زنان در فصل زمستان

 

کت و پالتوهای جنس چرم همیشه یکی از اجزای محبوب لباس‌های زنانه و مردانه زمستانی بوده است. در سال‌های اخیر طرح‌های کلاسیک انگلیسی که ساده، شیک و بلند هستند دوباره مورد توجه قرار گرفته‌اند.

 

 

کت‌ و شلوارهای راسته و بلند

 

کت‌ و شلوارهای راسته و بلند

 

مدل کت و شلوار ساده و کلاسیک انگیسی به صورت پالتو و بارانی در سال‌های اخیر دوباره بسیار محبوب شده‌اند. برای طراحی این مدل کت و شلوار بهتر است از پارچه‌هایی مثل کتان ضخیم به رنگ‌های آبی، سبز، خاکستری یا شتری و صورتی استفاده کنید. برش‌های این کت به صورت راسته، ساده و بلند و آزاد و رها است.

 

 

کت‌های سبک گرانج؛ مدل لباس زمستانی زنانه

 

کت‌های سبک «گرانج» به خاطر طراحی آزاد و بدون شکل بسیار محبوب هستند. این کت‌های گشاد و آزاد معمولا با شلوار جین ست می‌شوند و پیراهن و شلوار (پیراهن باید داخل شلوار باشد)، چکمه‌های نیم بودت آن را تکمیل می‌کند.

 

 

بیشتر بخوانید: ۸ مد پرطرفدار و شیک برای استایل بهار و تابستان

 

 

دستکش کلاسیک و طرح‌دار

 

دستکش کلاسیک و طرح‌دار

 

علاوه بر جنس چرم دستکش که همیشه در بورس است، در سال‌های اخیر دستک‌های بافتنی با طراحی کلاسیک بازارشان دوباره داغ شده است. در زمینه طراحی دستکش به نظر می‌رسد که طراحان هنوز به طرح‌های ساده و قدیمی وفادارند. دستکش‌هایی که طراحی کلاسیک و ساده دارند علاوه بر گرم نگه داشتن دست‌ها، به ظاهر دست‌های شما حالت کشیده و ظریف می‌بخشند و از نظز زیبایی بصری هم پوشش شما را تکمیل می‌کنند. از سوی دیگر دستکش‌های طرح‌دار با طرح و تزیینات نامتعارف مثل گل، خز، پولک و … هم جز کارهای محبوب سال‌های اخیر هستند.

 

 

انواع کلاه و شال گردن

 

انواع کلاه و شال گردن

 

انواع کلاه با طرح‌های مختلف همیشه یکی از اکسسوری‌های سهل و ممتنع زمستانی است؛ یعنی یا شما عاشق کلاه‌ پوشیدن در فصل زمستان هستند یا هرگز سمت کلاه نمی‌روید. کلاه‌های بدون لبه یا ایمنی که معمولا از جنس پشمی یا چرم هستند، کلاه‌های whitefish که قسمت داخل و بیرون آن‌ها با پشم شیشه‌ای پلی‌استر پوشیده شده‌اند و از صورت و گوش‌ها حسابی محافظت می‌کنند(به خصوص برای افرادی که سینوزیت و میگرن دارند)، کلاه‌های کشویی که معمولا با لباس‌های رسمی ست می‌شوند و از جنس پشم هستند و کلاه‌های کپ یا پدالی که مدل محبوب ورزشکاران و اهالی ورزش است می‌تواند انتخاب هیجان‌انگیز شما برای پوشاندن سر و پیشانی در برابر سرمای زمستان باشند.

 

شال گردن هم از جمله پیشنهادهای زمستانی زنانه و مردانه برای سال ۲۰۱۹ است که همیشه در بورس بوده و اتفاقا برخلاف کلاه بسیار محبوب است. شال‌های پشمی جذاب با رنگ‌های کلاسیک یا مد روز، شال‌های بسته که نیازی به گره زدن ندارند، شال‌های ریشه‌دار یا بی‌ریشه یک اکسسوری مناسب برای گرم شدن در فصل زمستان است.

حتما بخوانید  چطور انواع بوت و چکمه ترند و پرطرفدار را با انواع لباس مد روز ست کنیم؟

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی انواع اکسسوری شیک زنانه برای تیپ و استایل زمستانی

 

 

پیشنهادهای لباس زمستانی مردانه

 

پیشنهادهای لباس زمستانی مردانه

 

برای طراحی لباس‌های زمستانی مردانه در سال‌های اخیر پالتوهای بلند با رنگ‌های ترکیبی و جنس مخمل بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته‌اند. این نوع طراحی پالتو به خصوص برای مردانی که قد چندان بلندی ندارند بسیار مناسب است چون آن‌ها را کشیده‌تر از معمول نشان می‌دهد. در ادامه چند پیشنهاد لباس زمستانی مردانه برای سال ۲۰۱۹ را بخوانید.

 

 

پلیورهای یقه گرد برای افراد لاغر

 

این طرح پلیور به خصوص با بافت ریز یک انتخاب ایده‌ال برای افراد لاغر و ریزاندام است که دوست دارند چهار شانه‌تر به نظر برسند چون بافت درشت پلیور اندام شما را درشت‌تر نشان می‌دهد. پولیورهای ریز بافت با یقه کشباف و یا سه دگمه به خصوص رنگ خاکستری هم گردن را کشیده‌تر و شانه‌ها را پهن‌تر و عریض‌تر نشان می‌دهند. این نوع پلیور یک انتخاب مناسب برای مهمانی و مراسم رسمی هستند.

 

 

ست‌های چند لایه لباس در طرح و رنگ‌های مختلف

 

ست‌های چند لایه لباس در طرح و رنگ‌های مختلف

 

اگر تنوع در طرح و رنگ را می‌پسندید فصل زمستان یک فرصت مناسب برای ایجاد یک تنوع اساسی در تیپ و ظاهر شماست. شما در فصل زمستان می‌توانید چند دست لباس را لایه لایه روی هم بپوشید اما باید حتما به بافت و رنگ تک تک آن‌ها توجه کنید.

 

در انتخاب این نوع پوشش باید هم دقت کنید و هم خلاقیت به خرج دهید چون در صورت عدم تناسب طرح‌ها و رنگ‌ها ظاهر شما شلوغ و درهم و برهم به نظر می‌رسد. برای انتخاب این سبک لباس پوشیدن باید لباس‌های نازک‌تر و سبک‌تر را انتخاب کنید. در این صورت اگر گرم‌تان هم شد می‌توانید یکی یکی لباس‌ها را کم کنید. یادتان باشد در این نوع تیپ باید لباس‌های بلند را روی بقیه لباس‌ها تن کنید. برای لایه اول می‌توانید از یک لباس آستین بلند با بافت ظریف استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۵ وسیله‌ ضروری برای تیپ و استایل شیک پاییزی و زمستانه مردانه

 

 

گره‌های جذاب شال گردن برای آقایان

 

گره‌های جذاب شال گردن برای آقایان

 

اگر بخواهیم پیشنهاد مدل لباس زمستانی زنانه و دخترانه و مردانه را برای شما داشته باشیم باید بگوییم طرح‌های جذاب و متنوع شال گردن با گره‌های جذاب و در اندازه‌های مختلف در فصل زمستان چند سالی است که حسابی در بورس هستند. در سال‌های اخیر کمتر از مدل‌های کلاسیک و قدیمی شال گردن استقبال می‌شود و بیشترین تمرکز روی «گره» شال گردن در طرح‌های مختلف است. گره‌های اابتکاری حسابی شما را شیک و خوش تیپ می‌کنند، پس اگر اهل تیپ زدن هستید گره‌های متنوع شال گردن را جدی بگیرید.

 

 

بیشتر بخوانید: ۶ ایده برای تیپ و استایل شیک مردانه زمستانی

 

 

کالابرگ الکترونیک