پرفروش‌ترین سریال‌های ایرانی شبکه خانگی را از سایت فیلیمو دانلود و تماشا کنید

پرفروش‌ترین سریال‌های ایرانی شبکه خانگی را از سایت فیلیمو دانلود و تماشا کنید


27 اسفند 1398 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
پرفروش‌ترین سریال‌های ایرانی شبکه خانگی را از سایت فیلیمو دانلود و تماشا کنید

روزهای خانه‌نشینی و قرنطینه خانگی که بسیاری از افراد در سرتاسر کشور در پیش گرفته‌اند احتمالا تا بعد از تعطیلات نوروز ۹۹ هم ادامه دارد. برای پر کردن اوقات فراغت خانواده در این روزهای خانه‌نشینی به خاطر شیوع ویروس کرونا کووید ۱۹ و قطع کردن چرخه بیماری برنامه‌ای دارید؟ یکی از بهترین راه‌های پر کردن این اوقات و سرگرم شدن تماشای سریال و خواندن کتاب‌های شاهکار ادبیات دنیاست. علاوه بر تماشای سریال‌های ایرانی تلوزیونی که معمولا شبکه‌های تلویزیون برای روزهای عید تدارک می‌بینند ما به شما پیشنهاد می‌کنیم سریال‌های ایرانی در ژانر عاشقانه و خانوادگی و … را از سایت فیلیمو دانلود و تماشا کنید. در مجله کوروش به معرفی پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های موجود در شبکه خانگی سال ۹۸ می‌پردازیم.

 

سریال دل

 

پرفروش‌ترین سریال‌های ایرانی شبکه خانگی را از سایت فیلیمو دانلود و تماشا کنید

 

از جمله سریال‌های جدید ایرانی در پخش شبکه خانگی «دل» است. سریالی پرطرفدار که تاکنون چند قسمت از آن به شبکه نمایش خانگی آمده داستانی خانوادگی در ژانر عاشقانه و درام است. داستان مسیر سخت عاشقی و جدایی یک زوج را با آمدن یک رقیب قدیمی نشان می‌دهد. در سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی بازیگرانی چون ساره بیات، یکتا ناصر، لیلا زارع، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، مهراوه شریفی نیا، نسرین مقانلو، کوروش تهامی، سعید راد، بهرام افشاری، حامد بهداد , مهدی کوشکی ایفای نقش کرده‌اند. قسمت‌های قبلی سریال دل و قسمت‌های جدید را که طی هفته‌های آینده وارد شبکه خانگی می‌شود را از سایت فیلیمو دانلود و تماشا کنید.

 

سریال کرگدن

 

پرفروش‌ترین سریال‌های ایرانی شبکه خانگی را از سایت فیلیمو دانلود و تماشا کنید

 

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و یکی از تازه‌های شبکه خانگی است. داستان پنج جوان است که به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن‌هاست. اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود. مسئله اینجاست که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر‌قابل پیش بینی را رقم می‌زنند.

این سریال در ژانر اکشن و ماجراجویی ساخته شده و بازیگرانی چون هدی زین العابدین، مصطفی زمانی، سارا بهرامی، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، محمد امین، شراره دولت آبادی، مجید آقاکریمی، مهدی کوشکی، معصومه قاسمی پور، بانیپال شومون، نادر فلاح، الهام کردا، پوریا رحیمی سام , کاظم سیاحی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. چند قسمت از سریال کرگدن تاکنون وارد شبکه نمایش خانگی شده و در هفته‌های آینده شاهد قسمت‌های بعدی آن هم خواهیم بود. سریال کرگدن را از سایت فیلمو را دانلود و تماشا کنید.

 

سریال هیولا

 

پرفروش‌ترین سریال‌های ایرانی شبکه خانگی را از سایت فیلیمو دانلود و تماشا کنید

 

سریال هیولا در سال ۹۸ یکی از پرفروش‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های شبکه خانگی در جدول فروش بود که با استقبال خوب خریداران مواجه شد. هیولا داستان زندگی هوشنگ معلم ساده و با شرافتی که به زندگی خود قانع است و چشم‌داشت زیادی به مال دنیا ندارد، اما ناخواسته در مسیری قرار می‌گیرد که زندگی اش تغییر می‌کند و وارد جریان اختلاس و کلاهبرداری می‌شود.

او به شکل غیرمنتظره‌ای صاحب ثروت باد آورده‌ای شده و از شخصیت قبلی خود فاصله می‌گیرد. داستان در چند دوره زمانی از قاجار تا به امروز روایت می‌شود. موضوع سریال هیولا دربارهٔ خانواده‌ای است که از زمان احمدشاه تا حالا می‌خواهند شریف باشند و شریف بمانند. درست مثل نام خانوادگی‌شان و اسم کوچه‌ای که در آن زندگی می‌کنند: «شرافت».

اما ظاهرا شریف ماندن این روزها خیلی سخت شده‌است. نه تنها به‌دلیل مشکلات اقتصادی، بلکه به‌دلیل پیدا شدن نسل جدیدی از شرافت که از پدر به جای شریف بودن، آسایش و رفاه می‌خواهند. نسل دههٔ هشتاد و از آن معترض‌تر دههٔ نود.

سریال هیولا جدیدترین همکاری مهران مدیری و پیمان قاسم خانی تاکنون است که در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است. در این سریال مهران مدیری، فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، سیما تیرانداز، شیلا خداداد، محمد بحرانی , نیما شعبان نژاد به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال هیولا را از سایت فیلیمو دانلود و تماشا کنید.

 

سریال مانکن

 

پرفروش‌ترین سریال‌های ایرانی شبکه خانگی را از سایت فیلیمو دانلود و تماشا کنید

 

اگر اهل تماشای سریال‌های ملودرام، عاشقانه و خانوادگی هستید سریال «مانکن» حسابی در تعطیلات عید نوروز سرتان را گرم خواهد کرد. مانکن یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند. سریال «مانکن» به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد.

کاوه (امیرحسین آرمان) و همتا (نازنین بیاتی) رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و در ادامه هم اتفاقات عجیب و غریبی می‌افتد که روند داستان را به جلو می‌برد.

سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، حسین پاکدل و الهام پاوه نژاد در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال مانکن را هم از سایت فیلیمو دانلود و تماشا کنید.

 

 

کالابرگ الکترونیک