۳۲ نکته مهم قانون جذب برای رسیدن به ثروت و خوشبختی و عشق

۳۲ نکته مهم قانون جذب برای رسیدن به ثروت و خوشبختی و عشق


3 تیر 1400 . زمان مطالعه: 8 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
قانون جذب برای رسیدن ثروت خوشبختی

 

اگر می‌خواهید پول بیشتر، عشق بیشتر و موفقیت بیشتری به دست بیاورید در وهله اول و پیش از هر کاری باید انرژی آن‌ها را جذب کنید. این جمله اساسی و بنیادین در ۹۰ درصد سمینارهای موفقیت، ثروتمند شدن و دستیابی به عشق و خوشبختی است. اما قانون جذب چیست؟ قانون جذب که در واقع قانون اصلی کائنات و هستی است در اصل یک نکته را بازگو می‌کند: هر موجی که شما از خودتان ساطع می‌کنید، چه مثبت و چه منفی، همان موج با فرکانس بیشتر به شما برمی‌گردد. اما چطور می‌توانید با قانون جذب رسیدن به ثروت و خوشبختی و عشق را در مسیر زندگی خود قرار دهید؟ ۳۲ نکته مهم قانون جذب برای رسیدن به ثروت و خوشبختی را در مجله کوروش بخوانید.

 

 

قانون جذب و رسیدن به خوشبختی

 

۱-نخستین نکته این است که قدم‌های کوچک مسیر زندگی شما را می‌سازند. شما باید این تعهد را در خودتان ایجاد کنید که هر روز حداقل ۱ درصد مثبت باشید و البته به این تعهد پایبند باشید.

۲-احساس گناه، گناهکار بودن و شرم را از زندگی‌تان برای همیشه دور کنید. به این ترتیب اجازه نخواهید داد که آن‌ها تبدیل به بخشی از دنیای درونی شما شوند.

۳-برای این‌که دقیقا همان کسی باشید که همیشه دوست داشته‌اید باشید، سخت تلاش کنید. این کار را از طریق نوشتن، تراپی و مکالمه عمیق انجام دهید. به این ترتیب شما مطمئن می‌شوید که به مانیفست یا همان برنامه و نقشه راه واقعی زندگی‌تان دست پیدا کرده‌اید.

 

 

بیشتر بخوانید: زندگینامه دکتر سارا جوزفین

 

 

۴-این را بدانید افرادی که در زندگی هرگز مرتکب اشتباه نشده‌اند به ندرت به موفقیت رسیده‌اند. آنچه که شما به اصطلاح به آن «اشتباه» می‌گویید تجربیات یادگیری بسیار ارزشمندی هستند که شما را در مسیر رسیدن به خوشبختی قرار می‌دهند.

تخفیف شوینده های افق کوروش

۵-سعی نکنید که چندین کار را با هم انجام دهید. روز موضوعی که واقعا برای‌تان مهم است تمرکز کنید و آن را با تمام قلب‌تان دنبال کنید.

۶-انتظار هر اتفاقی را داشته باشید آن اتفاق خواهد افتاد.

۷-ذهن‌تان را پاکیزه نگه دارید. فهرستی از عقاید و فرضیات خودتان تهیه کنید و سپس تلاش کنید تا از شر چیزهایی که در زندگی‌تان وجود دارند و دیگر به آن‌ها باور ندارید خلاص شوید.

۸-هر روز حداقل یک کار انجام دهید که که احساس سبب ایجاد احساس خوشبختی در شما شود.

۹-از افرادی که همواره تلاش می‌کنند شما را متوقف و از ادامه مسیر منصرف کنند فاصله بگیرید و خودتان را رها کنید. بگذارید قضاوت‌ها و نگرانی‌های این افراد در مورد شکست‌ها متوجه خودشان باشد نه شما.

۱۰-طوری رفتار کنید که انگار هر چیزی را که تا به حال می‌خواسته‌اید به دست آورده‌اید. به این ترتیب خواهید دید تمام کارهایی که قصد دارید در زندگی آن‌ها را شروع کنید و استارت بزنید چقدر سریع‌تر از حد تصور شما روی غلتک می‌افتند.

حتما بخوانید  ۵ دلیل که باعث می‌شود درست تصمیم گیری نکنیم

۱۱-برای انجام هر کاری تمام انرژی جسمی و روحی خود را به کار بگیرید. در این صورت جهان شما را دوست خواهد داشت و ده برابر این انرژی را به شما برمی‌گرداند.

۱۲-زمانی که نگرش خود را به جهان و تمام پدیده‌های موجود در آن تغییر می‌دهید دنیای اطراف شما تغییر می‌کند تا احساسات و انتظارات شما با دنیای جدید شما منطبق و سازگار شود.

 

 

بیشتر بخوانید: فواید بازی کردن با خردسالان

 

 

۱۳-ترانه یا آوازی را پیدا کنید که هر روز با گوش دادن به آن احساس کنید به خوشبختی و عشق و موفقیت رسیده‌اید. هر روز به این ترانه گوش کنید.

۱۴-وقتی با انرژی فراوان کاری را شروع می‌کنید مثل این است که همانند یک آهنربا شروع به جذب انرژی ثروت و خوشبختی می‌کنید.

۱۵-برای هر هدف از خودتان بپرسید «چه چیزی باید تغییر کند که من این اعتقاد را پیدا کنم که وقوع و اتفاق هر مسئله‌ای ممکن و شدنی است. قدم بعدی این است که برای ساختن این تغییرات عمل کنید و قدم بردارید.

۱۶-هر روز با دیگران خوب رفتار کن و عملا ببین که این نیکی و خوشرفتاری چگونه به خودت برمی‌گردد.

۱۷-باور داشته باش که خوشحالی و حال خوب تو کاملا تحت کنترل توست. به موفقیت‌ها و نعماتی که در اختیارتان است توجه کنید و خودتان انتخاب کنید که خوشحال باشید.

 

چگونه از قانون جذب برای رسیدن به خوشبختی استفاده کنیم

 

بیشتر بخوانید: تاثیرات منفی طلاق بر زندگی فرزندان

 

۱۸-از جملات تاکیدی استفاده کنید که به گذشته، حال و آینده اشاره داشته باشند. برای مثال این جمله : «من مدت‌ها غمگین بودم و کارهای نیمه تمام زیادی داشتم. حالا تصمیم گرفته‌ام زندگی‌ام را تغییر دهم. به زودی تبدیل به فردی خوشحال، الهام بخش و فوق‌العاده می‌شوم».

۱۹-به سبک و روش خودتان زندگی کنید نه روشی که دوستان، شرکا و همکاران یا والدین‌تان زندگی می‌کنند یا به شما دیکته می‌کنند که شما به این روش باید زندگی کنید.

۲۰-اگر اهداف و رویاهای‌تان با عنصر «هیجان» را در وجود شما شارژ نکنند پس احتمالا اهداف درستی نیستند. به دنبال اهداف و رویاهایی باشید که مثل یک باتری شما را شارژ کنند و دقیقا در جهت مانیفست شما در زندگی حرکت کنند.

 

 

بیشتر بخوانید: بازی های مفید و جذاب فکری برای خردسالان و بزرگسالان

 

 

۲۱- هر روز چند دقیقه بازی کنید و کودک درون خود را زنده نگه دارید. یادتان باشد مانیفست بچه‌ها در بسیاری موارد بسیار بهتر از بزرگسالان است.

حتما بخوانید  مزایا و معایب شاغل بودن مادر به بهانه روز جهانی والدین شاغل

۲۲-هر روز به تخیل و ذهن خودتان ورزش بدهید. ذهن خود را به طور مداوم برای تجسم سناریوهای غنی و شگفت‌انگیزی که در ذهن شما به وفور وجود دارد به کار بگیرید.

۲۳-اگر برای حل یک مسئله احساس ناتوانی کردید، کمی استراحت کنید، راه بروید و دوباره سراغ حل مساله بروید. در این صورت احتمال زیادی وجود دارد که به یک راه‌حل مفید دست پیدا کنید.

۲۴-ببینید که مرزهای شخصی و حریم خصوصی شما کجا هستند. این مرزهای شخصی و حریم خصوصی را به روی کسانی ببندید که مدام سعی می‌کنند به شما انرژی منفی وارد کنند و انرژی مثبت را از شما بگیرند.

۲۵-هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید انتخاب کنید که خوشحال باشید.

۲۶-شما دقیقا همان‌طوری که هستید انسان کاملی هستید. این طبیعت منحصر به فرد شماست که به شما اجازه می‌‌دهد چیزهایی را که مناسب شما هستند در زندگی به عنوان یک راهبرد و مانیفست و نقشه راه در دستور کارتان قرار دهید. سعی کنید این قدرت را به دست بیاورید و به ارزشی که در نتیجه این قدرت نصیب شما می‌شود احترام بگذارید.

 

قانون جذب و خوشبختی

 

۲۷-شما نیاز ندارید که فرد یا افرادی هر روز به این قدرت شما اذعان کنند. در واقع نیاز به تایید دیگران نداشته باشید.

۲۸-در مواجه با هر چالش از خودتان بپرسید « این چالش چقدر می‌تواند به من کمک کند و چه چیزی قرار است از این چالش یاد بگیرم».

۲۹-این‌که به تنهایی از قانون جذب برای رسیدن به ثروت و خوشبختی استفاده کنید فایده چندانی ندارد. اگر یک دایره اجتماعی از افرادی که برای رسیدن به خوشبختی تلاش می‌کنند در اطراف خودتان ندارید جای نگرانی نیست. با مطالعه کتاب‌ها و تماشای ویدئوهای انگیزشی فردی می‌توانید تا حدود زیادی به خودتان کمک کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: تکنیک های کنترل استرس در محل کار

 

 

۳۰-قلب و روح‌تان را گشاده کنید. به اندازه تمام افراد روی کره زمین فرصت و امکان کافی برای رسیدن به ثروت و خوشبختی وجود دارد.

۳۱-زمانی که احساس کردید دارید منفی فکر می‌کنید خیلی مکالمه درونی خودتان را تغییر دهید.یک باور و فکر مثبت را در خودتان پرورش دهید و روی آن مدام تاکید کنید. این باور را تکرار کنید تا سرانجام تفکر شما را تغییر دهد.

۳۲-زندگی را واقعا زندگی کنید. اگر شما باور داشته باشید که هر مسئله‌ای امکان دارد به وقوع بپیوندد قطعا این اتفاق خواهد افتاد. کافی است شما باور داشته باشید. اگر هم احساس می‌کنید چیزی وجود دارد که شما را به عقب برمی‌گرداند باید آن را شناسایی کنید و از شر آن خلاص شوید.

 

 

منبع: The law of attraction

 

کالابرگ الکترونیک