۸ ساندویچ برگر مک‌ دونالد به نام پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام جهانی

۸ ساندویچ برگر مک‌ دونالد به نام پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام جهانی


17 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 8 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
ساندویچ برگر مک دونالد

تا آغاز جام جهانی روسیه زمان زیادی باقی نماند و به همین مناسبت برندهای مشهور دنیا برای دیده شدن در زمان برگزاری این مسابقات مدت‌هاست دست به کار شده‌اند. برای مثال رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالد هشت همبرگر جدید به مناسبت جام جهانی روسیه تدارک دیده است. این همبرگرها به افتخار هشت کشوری که قهرمانان جام‌جهانی فوتبال از ابتدا تاکنون بوده‌اند، با پرچم این کشورها طراحی شده و قرار است در طول برگزاری مسابقات جام‌ جهانی فوتبال روسیه در رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالد به عنوان یکی از اسپانسرهای این دوره از جام جهانی برای هواداران فوتبال سرو شوند. برای اطلاعات بیشتر با ما در سرویس آشپزی  مجله کوروش همراه باشید.

 

مک دونالد یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین رستوران‌ های زنجیره‌ ای در سرتاسر جهان است، این برند با حدود ۳۷۸۰۰ شعبه در ۱۱۹ کشور جهان به یکی از مطرح‌ترین برند های جهان تبدیل شده است و اگر با بلیط هواپیما به یکی از این کشورها سفر کرده باشید احتمال طعم متفاوت برگرهای آن را تجربه کرده‌اید.

 

 

McItaly؛ ساندویچ روزهای یکشنبه

 

McItaly؛ ساندویچ روزهای یکشنبه

نخستین همبرگر در لیست همبرگرهای مک‌دونالد به افتخار جام‌ جهانی روسیه به یاد ستارگان ناکام بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال طراحی و طبخ شده است. بدون شک جای خوش‌تیپ‌ترین ستارگان فوتبال جهان و قهرمان چهار دوره جام جهانی فوتبال در روسیه بدجوری توی چشم می‌خورد. اگر چه این جای خالی را با هیچ چیز نمی‌توان پر کرد اما به نظر می‌رسد خوردن یک همبرگر خوشمزه با نشان پرچم ملی آتزوری‌ها بتواند تا حدودی غم و حسرت هواداران پرشور تیم ملی فوتبال سرزمین چکمه تا جام جهانی ۲۰۲۲ را تسکین دهد.

ساندویچ McItaly طعم و مزه‌ای کاملا ایتالیایی دارد. پنیر موازارلا، گوشت گوساله، ورقه‌های پپرونی، گوجه‌فرنگی، سس سوسیس، گوجه‌فرنگی خشک شده به همراه نانی که با خمیر ایتالیایی «پستری» پخته شده محتوای ساندویچ McItaly را تشکیل می‌دهند که با یک پرچم کوچک ایتالیا تزیین شده است. در کنار این ساندویچ برگر مک دونالد خوشمزه یک ظرف سیب‌زمینی سرخ شده با پنیر موزارلا، گوجه‌ خشک شده و تکه‌های خرد شده بیکن گوساله سرو می‌شود.

 

 

McFrance؛ مخصوص روزهای دوشنبه جام جهانی روسیه

 

McFrance؛ مخصوص روزهای دوشنبه جام جهانی روسیه

 

همبرگر McFrance ساندویچ برگر مک دونالد برای سرو در روزهای دوشنبه است. اگر طرفدار تیم «خروس‌ها» هستید در جریان برگزاری جام جهانی روسیه روزهای دوشنبه در رستوران‌های مک‌دونالد روز شماست؛ قارچ کاراملی، دو عدد برگر، پنیر سوییسی Emmental، سبزیجات مختلف مثل کاهو و کلم، پیاز برشته سرخ شده، و پنیر barie با نان همبرگر کنجدی محتویات این همبرگر مک‌دونالد مخصوص به افتخار قهرمان یک دوره جام جهانی فوتبال هستند. یک ظرف سیب‌زمینی سرخ شده با پوست که فرانسوی‌ها به آن سیب‌زمینی «روستیک» یا روستایی می‌گویند به همراه سس پنیر brie و تکه‌های خرد شده بیکن، این ساندویچ برگر مک دونالد خوشمزه و هیجان‌انگیز را تکمیل می‌کند.

 

 

سه شنبه‌ها با McSpain

 

سه شنبه‌ها با McSpain

 

پنیر موزارلا، دو عدد همبرگر، دو برگ کاهو با طعم‌های مختلف، گوجه‌فرنگی، یک ورق ژامبون، مایونز با طعم زیتون به همراه نان مخصوص همبرگر مواد تشکیل دهنده همبرگری هستند که به افتخار تیم ملی اسپانیا، قهرمان یک دوره جام‌جهانی در سال ۲۰۱۰ و البته قوی‌ترین حریف تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه سرو می‌شود. یک ظرف سیب‌زمینی روستیک به همراه مایونز زیتونی و تکه‌های خرد شده بیکن این همبرگر لذیذ را تکمیل می‌کنند.

چهارشنبه‌ها McGermany بخورید

هواداران تیمی که با چهار بار قهرمانی در جام جهانی فوتبال در جایگاه دوم پرافتخارترین تیم‌ها نشسته‌اند امسال قرار است همزمان با گاز زدن یک همبرگر چاق و چله مک‌دونالدی برای پنجمین قهرمانی در روسیه لحظه‌شماری کنند. McGermany یک همبرگر تمام آلمانی با مخلفاتی مثل پیاز کاراملی، دو ورقه پنیر سوییسی Emmental لابه‌لای دو عدد همبرگر، بیکن، گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی روستیک آغشته به سس خردل و نان همبرگر کنجدی است. به نظر می‌رسد یک ظرف سیب‌زمینی روستیک با سس مایونز و تکه‌های خرد شده بیکن برای آلمانی‌های عاشق سیب‌زمینی یک وعده غذای ایده‌آل حین تماشای بازی تیم فوتبال محبوب‌شان در روسیه باشد.

 

 

بیشتر بخوانید: ۳ طرز تهیه همبرگر خانگی و دست ساز مرغ و بوقلمون

 

 

McUruguay؛ ساندویچ برگر مک دونالد با طعم چیمیچوری

 

McUruguay؛ ساندویچ برگر مک دونالد با طعم چیمیچوری

 

یک همبرگر پر‌و‌پیمان به افتخار قهرمان دو دوره جام جهانی از سرزمین آمریکای جنوبی؛ اروگوئه. مک‌دونالد با تیزهوشی همیشگی‌اش ذائقه اهالی اروگوئه را برای طبخ و سرو این همبرگر لذیذ به خوبی در نظر گرفته است دو ورق پنیر سوییسی Emmental لا‌به‌لای دو عدد همبرگر هوس‌انگیز، تکه‌های کانولا به عنوان یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌ها در سرزمین‌های جنوبی آمریکا، پیاز‌داغ برشته به همراه سس مایونز با طعم سس قرمز تند چیمیچوری که سس بومی و بسیار محبوب در آمریکای جنوبی است، به همراه نان مخصوص همبرگر برش خورده، یک ساندویچ آمریکایی تمام و عیار است. یک ظرف سیب‌زمینی سرخ شده به روش سنتی موسوم به McFritas با سس مایونز چیمیچوری تند و تکه‌های خرد شده بیکن پای ثابت همبرگرهای McUruguay است.

 

 

McEngland؛ همبرگر روزهای جمعه سهم هولیگان‌هاست

 

McEngland؛ همبرگر روزهای جمعه سهم هولیگان‌هاست

 

انگلیسی‌های همیشه ناکام در جام جهانی فوتبال فقط یک‌بار در سال ۱۹۶۶ توانستند این جام را با خود به خانه ببرند و این برای مردم سرزمینی که مهد فوتبال است چندان خوشایند نیست. به نظر می‌رسد امسال هولیگان‌های انگلیسی‌ همبرگرهای McEngland را به امید قهرمانی تیم محبوب‌شان در جام جهانی روسیه سفارش ‌دهند. دو ورقه پنیر emmental بین دو عدد همبرگر، خیارشور، بیکن خرد شده، پیاز‌داغ برشته و سس باربیکیو همگی در یک عدد نان همبرگر کنجدی جاسازی شده‌اند. یک ظرف سیب‌زمینی سرخ شده با سس پنیر چدار و تکه‌های خرد شده بیکن، لذت خوردن این همبرگر انگلیسی خوشمزه را دوچندان می‌کند.

 

 

McArgentina؛ شنبه‌ها آرژانتینت را قورت بده

 

McArgentina؛ شنبه‌ها آرژانتینت را قورت بده

 

شاید «لیونل مسی» به خاطر حفظ تناسب اندامش در روزهای برگزاری جام جهانی روسیه لب به همبرگر نزند اما این دلیل نمی‌شود که همبرگر آلبی سلسته به افتخار قهرمان دو دوره جام جهانی در منوی رستوران‌ها مک‌دونالد سرو نشود. همبرگر McArgentina از دو ورقه پنیر چدار بین دو عدد همبرگر، بیکن، گوجه‌فرنگی، کاهوی فرفری و سس مایونز چیمیچوری تند به همراه نان همبرگر تشکیل شده است. یک ظرف سیب‌زمینی روستیک با سس مایونز سبز و تکه‌های بیکن خرد شده این ساندویچ برگر مک دونالد غول‌پیکر را تکمیل می‌کنند.

 

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه همبرگر گیاهی لوبیا سفید حرفه‌ای با طعمی لذیذ و خوشمزه

 

 

McBrazil؛ پاداشی لذیذ برای برزیلی‌ها

 

McBrazil؛ یک همبرگر خوشمزه پاداش لذیذ مک دونالد برای برزیلی‌ها

 

اگر طرفدار تیم ملی فوتبال برزیل هستید به افتخار پرافتخارترین تیم ملی فوتبال دنیا در تمام ادوار جام جهانی این حق را دارید که هر روز همبرگر مخصوص McBrazil سفارش بدهید. این همبرگر لذیذ که هر روز در رستوران‌های مک‌‌دونالد سرو می‌شود از دو عدد همبرگر، یک نوع پنیر مخصوص برزیلی، مخلوطی از برگ سبزیجات، بیکن و مایونز سبز به همراه نان همبرگر برش خورده سرو می‌شود. نگران نباشید، سهم سیب‌زمینی شما هم در هر دو نوع روستیک و سرخ شده محفوظ است و همانا این ساندویچ برگر مک دونالد پاداشی لذیذ برای هواداری از طلایی‌پوشان سرزمین قهوه است.

 

 

منبع: Vix

کالابرگ الکترونیک