۴۰ کادو زنانه و مردانه برای ولنتاین که طرف مقابل را سورپرایز می کنند

۴۰ کادو زنانه و مردانه برای ولنتاین که طرف مقابل را سورپرایز می کنند


1 بهمن 1402 . زمان مطالعه: 15 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
۴۰ کادو زنانه و مردانه برای ولنتاین که طرف مقابل را سورپرایز می کنند

چه کادویی برای روز ولنتاین بخریم؟ یکی از مناسبت‌های مهم سال‌های اخیر برای خریدن هدیه روز ولنتاین است که در سرتاسر دنیا به روز عشق مشهور است. اگر برای ولنتاین امسال در حال برنامه‌ریزی هستید، نمی‌دانید که برای هدیه ولنتاین باید سراغ چه ایده‌هایی بروید و البته نمی‌خواهید سراغ خرس ولنتاین و شکلات و عروسک قلب و از این دست موارد بروید این مقاله را تا آخر در مجله کوروش بخوانید. چند ایده سورپرایزی برای کادوی زنانه و مردانه ولنتاین ۲۰۲۴/ کادو ولنتاین ۱۴۰۲ که هم به درد‌بخور هستند و هم هیچ وقت کهنه و تکراری نمی‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم. در سرویس سبک زندگی همراه ما باشید.

 

چه کادویی برای روز ولنتاین بخریم؟

خرید پک هدیه سورپرایزی ولنتاین در سال‌های اخیر حسابی پرطرفدار شده است. اما بهترین کادو سورپرایزی برای ولنتاین امسال چه هدیه‌ای است؟ ما قبلا لیست

را برای شما آماده کرده بودیم. همچنین به شما گفتیم:

برای مطالعه راهنمای خرید کادوهای ولنتاینی مردانه و زنان و گل‌های مخصوص ولنتاین روی لینک مطالب آن‌ها کلیک کنید.

در ادامه چند پیشنهاد هدیه ولنتاین سورپرایزی برای دختر و پسر یا همسر و نامزد را با هم مرور می‌کنیم که قطعا هر کسی از گرفتن آن خوشحال می‌شود.

انواع دستگاه قهوه ساز؛ یک کادوی ولنتاینی به درد بخور

انواع دستگاه قهوه ساز؛ یک کادوی ولنتاینی شیک برای دختر و پسر

حالا دیگر کمتر کسی است که «قهوه» دوست نداشته باشد و در خانه قهوه دم نکند. با توجه به خواص بی‌نظیر قهوه برای سلامت زنان و مردان علاقه به نوشیدن قهوه چند سالی است که به خصوص در میان نسل جوان بیشتر از گذشته فراگیر شده است. با این تفاسیر به نظر می‌رسد اگر به دنبال بهترین کادو ولنتاین ۱۴۰۲ برای آقایان یا خانم‌ها می‌گردید به یک دستگاه قهوه‌ساز فکر کنید.

دستگاه‌های قهوه‌ساز از موکاپات اسپرسوساز گرفته تا دستگاه‌های قهوه‌ساز اتومات در رنج قیمتی متفاوت و در اغلب موارد با قیمت‌های مناسب برای تهیه یک قهوه خانگی در دسترس هستند. مطمئن باشید با این هدیه خاص برای ولنتاین طرف مقابل را حسابی شگفت‌زده و خوشحال خواهند کرد.

این ایده سورپرایزی کادوی زنانه و مردانه ولنتاین را در صورت امکان دست کم نگیرید. بعضی از انواع دستگاه قهوه‌ساز یک ست کامل از فنجان و آسیاب قهوه و دستگاه قهوه ساز هستند که انتخاب شما را برای پک هدیه ولنتاین تکمیل می‌کنند.

انواع ساعت یا مچ بند هوشمند

انواع ساعت یا مچ بند هوشمند؛ کادو منحصربفرد ولنتاین 1400

در دنیای امروز گجت‌های هوشمند کم کم دارند به بخشی جدایی‌ناپذیر از اکسسوری‌های روزمره به خصوص برای نسل جوان تبدیل می‌شوند. در بین این گجت‌های هوشمند انواع ساعت و مچ بند هوشمند با قابلیت اندازه‌گیری تعداد قدم‌ها، ضربان قلب و فشار خون و … و حسگرهای مختلف دیگر در کنار مواردی مثل برقراری ارتباط و سایر آپشن‌ها برای استفاده روزمره یک انتخاب بی‌نظیر و منحصر به فرد برای ایده کادو ولنتاین ۱۴۰۲ برای پسر و دختر محسوب می‌شوند.

رنج قیمت این گجت‌های هوشمند بسیار گسترده و متنوع است و با توجه به نیازهای طرف مقابل و البته بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید برای کادوی ولنتاین امسال می‌توانید انتخاب‌های عالی و به درد بخوری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: امسال روز ولنتاین چندمه؟

تخفیف شوینده های افق کوروش

کادوی ولنتاین یک کتاب نفیس بخرید

کادوی ولنتاین یک کتاب نفیس بخرید

برای هدیه ولنتاین ۱۴۰۲ چی بخرم؟ برای کادو ولنتاین ۲۰۲۴ به یک کادوی فرهنگی فکر کنید. به نظر می‌رسد کتاب به عنوان ایده سورپرایزی کادوی ولنتاین کمتر مورد توجه است و یک ایده سورپرایزی مردانه و زنانه برای ولنتاین امسال می‌تواند باشد. در واقع هدف اصلی از هدیه دادن و هدیه گرفتن رساندن نفع مادی یا معنوی به طرف مقابل است و با این چشم‌انداز چه چیزی بهتر از انتخاب یک کتاب نفیس و ارزشمند.

اگر طرف مقابل شما اهل کتاب و کتابخوانی است قطعا با هدیه گرفتن یک کتاب از جانب شما بسیار خوشحال و راضی خواهد شد. اگر برای خرید کتاب به عنوان هدیه روز ولنتاین مردانه و زنانه هنوز هم شک و تردید دارید پیشنهاد می‌کنیم مطلب بهترین کتاب‌های رمان تاریخ ادبیات دنیا که خلاصه‌ای از داستان کتاب‌های پرفروش جهان را هم شرح داده شده است را بخوانید.

علاوه بر این می‌توانید نگاهی به لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال‌های اخیر هم بیندازید و با توجه به علایق طرف مقابل عمل کنید: مثلا بهترین کتاب‌های فلسفی یا بهترین کتاب‌های علمی جهان.

حتما بخوانید  ۲ طرز تهیه کیک ردولوت (کیک مخمل قرمز) در فر و قابلمه

عطر زنانه برای کادوی ولنتاین چی بخریم؟

عطر زنانه برای کادوی ولنتاین چی بخریم؟

از هر چه بگذریم سخن «عطر» خوش‌تر است. کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که دست رد به سینه یک عطر خوشبو بزند. اگر می‌خواهید یک عطر زنانه خوشبو برای همسرتان بخرید و در میان هزاران عطر زنانه با بوها و قیمت‌های مختلف سردرگم شده‌اید ما برای شما یک پیشنهاد عالی داریم. عطر زنانه «Alien EDP» پیشنهادی است که هوش از سر هر زنی می‌پراند.

این عطر خوشبو و مشهور از کمپانی فرانسوی «تیری مولگر» حالا دیگر هواداران پر و پا قرصش را در میان خانم‌های سرتاسر دنیا پیدا کرده است. این عطر زنانه خوشبو و لاکچری که اصلا برای شب‌های سرد زمستان طراحی شده است به عقیده کارشناسان عطر و هوادارانش به خوبی در این زمینه موفق بوده است. این عطر زمستانی زنانه با نت ابتدایی یاس شروع می‌شود و سپس بوی خوش انواع «چوب‌های جنگلی» و «عنبر سائل» و «یاسمن» هوش از سرتان می‌پراند.

بیشتر بخوانید: عطرهای زنانه قیمت مناسب با رایحه‌ای شبیه گران‌ترین عطرهای دنیا

عطر مردانه برای هدیه ولنتاین چی بخریم؟

عطر مردانه برای هدیه ولنتاین چی بخریم؟

برای تهیه یک کادو ولنتاین مردانه ۱۴۰۲ ایده خریدن یک عطر خوشبو همیشه راهگشا و کارساز است. عطر و ادکلن جزو محبوب‌ترین کادوهای ولنتاین مردانه و زنانه در سرتاسر دنیا محسوب می‌شوند.

اگر هم بخواهیم یک عطر خوشبوی مردانه با کیفیت خوب به شما معرفی کنیم یک انتخاب عالی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر همسر یا نامزد شما ورزشکار حرفه‌ای یا اهل ورزش کردن حتی در روزهای گرم و داغ تابستان است برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم.

عطر مردانه تابستانی «۲۱۲ Carolina Herrera» با بویی خنک و میوه‌ای برای ورزشکاران و روزهای گرم تابستان طراحی شده است. رایحه ابتدایی عطر ترکیبی از ادویه، ترنج، گریپ فروت، اسطوخودوس، نت‌های سبز رنگ و دانه پتی است.

کمی که بگذرد، بوی خوش زنجبیل، فلفل سیاه، بنفشه، یاسمن و مریم گلی هوش از سر اطرافیان می‌پراند تا این‌که رایحه پایه عطر که بوی بی‌نظیر چوب صندل، مشک، خس‌خس، بخور خوشبو، لادن و چوب گایاک است، همسر شما را به مرد جذاب مهمانی‌های تابستانی تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید عطر مردانه با توجه به تیپ، شخصیت و شغل

دستبند چرم و طلا اسم یا ماه تولد زنانه و مردانه برای کادوی ولنتاین همسر

دستبند چرم و طلا اسم یا ماه تولد زنانه و مردانه برای کادوی ولنتاین همسر

در میان چند ایده سورپرایزی کادوی ولنتاین زنانه و مردانه دستبندهای چرمی حسابی پرطرفدارند. دستبندهای مدل چرم و طلا که در سال‌های اخیر بسیار پرفروش و محبوب شده‌اند یک انتخاب عالی برای هدیه ولنتاین مردانه و زنانه ۱۴۰۲ هستند. به خاطر اینکه بیشترین جنس این دستبند چرمی است و تکه‌های نازک طلا در طراحی آن به کار رفته خرید آن مقرون به صرفه و منطقی است.

از سوی دیگر به خاطر طراحی تکه‌های طلا در آن هم ارزش مادی دارند و هم ارزش معنوی. اگر هنوز هم برای خرید کادوی ولنتاین ۱۴۰۲ با خودتان کنار نیامده‌اید و به نتیجه نرسیده‌اید به این پیشنهاد لوکس و به یادماندنی فکر کنید. دستبندهای چرم و طلا در طرح‌های سنتی و مدرن با طرح ماه تولد یا طرح اسم و همچنین طرح‌های کلاسیک مثل «فروهر» تنوع فراوانی دارند و قطعا برای انتخاب، دست‌ شما حسابی باز است.

گل برای کادوی روز ولنتاین چی بخرم؟

گل برای کادوی روز ولنتاین چی بخرم؟

اگر به دنبال یک ایده برای کادو ولنتاین ۱۴۰۲ هستید، پرفروش‌ترین گل‌های ولنتاین یک پیشنهاد فوق‌العاده است. گل‌ها همیشه زیبا و دوست داشتنی هستند و می‌توانند احساسات و علاقه شما را به کسی که دوست دارید نشان دهند. معمولاً رنگ قرمز بهترین انتخاب برای کادو ولنتاین ۱۴۰۲ دخترانه و پسرانه است، اما شما می‌توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و یک گل ولنتاینی با رنگ متفاوت برای هدیه ولنتاین امسال در نظر بگیرید.

به عنوان کادو ولنتاین ۱۴۰۲  می‌توانید گل رز تک شاخه‌ای، سبد گل یا باکس گل برای همسر یا هر کسی که دوستش دارید، آماده کنید.  نوشتن یک یادداشت عاشقانه در کنار این گل می‌تواند ایده خوبی برای خوشحال کردن عشق زندگی‌تان باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب گل ولنتاین برای دختر و پسر

خرید یک ست لباس زیبا برای کادو روز ولنتاین

خرید یک ست لباس زیبا برای کادو روز ولنتاین

اگر دوست دارید ولنتاین امسال یک کادوی متفاوت و جذاب برای کسی که دوستش دارید، بخرید، پیشنهاد می‌شود لباس ست را انتخاب کنید. ایده‌های خلاقانه برای هدیه ولنتاین همیشه جذاب هستند. برای خرید لباس در ولنتاین قبل از هر چیزی باید سایز و اندازه دقیق طرف مقابلتان را بدانید. قطعاً هدیه دادن یک لباس با سایز کوچک یا بزرگ نه تنها موجب خوشحالی کسی که دوستش دارید، نمی‌شود، بلکه به دلیل ندانستن سایز او، ممکن است کمی هم او را ناراحت کند.

فراموش نکنید که در نظر گرفتن رنگ، سبک و طرح مورد علاقه طرف مقابل هم برای خرید لباس ست اهمیت زیادی دارد. با این کار نشان می‌دهید که چقدر به جزئیات سلیقه او اهمیت می‌دهید. برای انتخاب لباس سعی کنید از رنگ‌های شاد و خاص استفاده کنید. به طوری که طرف مقابلتان هر بار با پوشیدن لباسی که برای او می‌خرید، احساس خوب و متفاوتی را تجربه کند.

حتما بخوانید  ۲ طرز تهیه کاپ کیک ردولوت ولنتاین با مراحل تزیین + فیلم آموزش

تراریوم بهترین کادو ولنتاین ۱۴۰۲

تراریوم بهترین کادو ولنتاین ۱۴۰۲

اگر دوست دارید یک کادوی ولنتاین خاص به کسی که دوستش دارید، هدیه دهید، «تراریوم» ایده بسیار زیبا و مناسبی است. برای تهیه تراریوم ولنتاینی هم می‌توانید آن را خودتان آماده کنید و هم به صورت آماده آن را از گل فروشی‌های معتبر بخرید. روش درست کردن تراریوم را بلد هستید؟

برای این که تراریوم شما جلوه جذاب‌تری پیدا کند و کمی رنگ و بوی ولنتاین به خودش بگیرد، می‌توانید چند قلب به همراه مجسمه‌ای رمانتیک و یک پیام عاشقانه داخل آن قرار دهید. پیشنهاد می‌شود برای تراریوم ولنتاین از انواع «ساکولنت» و گل‌های سازگار با رطوبت استفاده کنید. در نهایت مقداری سنگریزه صورتی و قرمز روی خاک داخل تراریوم بریزید تا تراریوم شما رنگی‌تر و زیباتر شود.

گردنبند طلا برای کادوی لاکچری ولنتاین

گردنبند طلا برای کادوی لاکچری ولنتاین

اگر به دنبال یک هدیه لوکس و گرانقیمت برای روز ولنتاین هستید و هنوز با خودتان فکر می‌کنید که چه کادویی برای روز ولنتاین بخریم، پیشنهاد ما یک تکه طلا است. هر چند خرید دستبند طلا هم برای آقایان و هم خانم‌ها انتخاب مناسبی است، اما اگر می‌توانید بیشتر هزینه کنید بهتر است یک گردنبند طلا برای کسی که دوستش دارید خریداری کنید. خرید پلاک طلا به اسم همسرتان نیز یک ایده ولنتاین برای همسر، است که می‌تواند حسابی او را شگفت‌زده کند.

ایده کاردستی ولنتاینی برای کادوی روز ولنتاین

ایده کادو ولنتاین دست ساز یکی از بهترین و عاشقانه‌ترین کارهایی است که می‌توانید در روز ولنتاین اجرا کنید. به منظور پیاده کردن این ایده برای کادو ولنتاین ۱۴۰۲ می‌توانید یک باکس ولنتاین درست کنید و داخل آن یک قاب عکس دست ساز که عکس دو نفرتان در آن قرار دارد را بگذارید.

سپس یک کارت پستال ولنتاینی که خودتان درست کرده‌اید را همراه با یک نامه عاشقانه و چند شاخه گل طبیعی داخل باکس و پک چیدمان ولنتاین قرار دهید. مطمئن باشید این ایده باکس ولنتاین بیشتر از هر هدیه ولنتاینی دیگری طرف مقابلتان را هیجان‌زده می‌کند.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری تزیین کادوی ولنتاین مرحله به مرحله

کادو ولنتاین چی بدم و چی بگیرم؟

کادو ولنتاین چی بدم و چی بگیرم؟

به جز انتخاب‌های بالا که به احتمال خیلی زیاد طرف مقابل را بسیار خوشحال خواهند کرد چندین انتخاب دیگر برای هدیه روز ولنتاین ۱۴۰۲ هم وجود دارد که هم به درد بخور هستند و هم هر کسی به آن‌ها نیاز دارد. اما کادوی ولنتاین چی بدیم و چی بگیریم؟

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هدیه برای آقایان در مناسبت‌های مختلف

ایده‌های خوشمزه برای کادوی ولنتاین

از جمله هیجان‌انگیزترین بخش‌های روز ولنتاین خوردن کیک و شیرینی اغلب به صورت قلب یا کیک‌هایی با خامه فوندانت قرمز و حتی کیک شکلاتی است که می‌توانید روی آن‌ها به عنوان کادوی ولنتاین امسال حساب کنید. برای هدیه روز ولنتاین بهترین ایده‌های کیک و شیرینی شامل مواد زیر است:

برای مشاهده طرز تهیه انواع کیک و شیرینی ولنتاین روی لینک مطلب آن کلیک کنید. همچنین برای ایده گرفتن جهت خرید یا درست کردن انواع کیک و کوکی ولنتاین و کاپ کیک عاشقانه و خاص و مشاهده ایده‌های تزیین میز ولنتاین ادامه مطلب را دنبال کنید:

کاپ کیک ولنتاین

ایده‌های خوشمزه برای ولنتاین، کیک و کاپ کیک خاص و عاشفانه ولنتاین

کیک ولنتاین با شکلات و توت فرنگی برای هدیه ولنتاین

کیک ولنتاین شیک برای کادوی ولنتاین امسال

تنقلات ولنتاینی برای هدیه ولنتاین

آبنبات های ولنتاینی برای کادوی روز ولنتاین

ایده تزیین میز ولنتاین برای سورپرایز کردن همسر و نامزد در روز عشق

تزیین میز ولنتاین جزو ایده های سورپرایزی برای دادن کادوی ولنتاین است

خلاصه این‌که برای خرید کادو ولنتاین ۱۴۰۲ قبل از هر چیزی بهتر است بررسی کنید که همسر یا فرد مورد علاقه شما چه سبک هدیه‌ها و چه رنگ‌هایی را بیشتر دوست دارد. برای خرید کادو ولنتاین ۲۰۲۴ بیشتر از این که سلیقه خودتان را مد نظر قرار دهید، به سلیقه طرف مقابلتان فکر کنید و سپس بهترین هدیه ولنتاین را انتخاب کنید.

سوالات متداول درباره خرید کادوی ولنتاین زنانه و مردانه

بهترین پیشنهاد کادو ولنتاین ۱۴۰۲چیست؟

برای خرید کادو ولنتاین ۱۴۰۲ می‌توانید یک دسته گل یا عطر مورد علاقه همسرتان را خریداری کنید.

بهترین گل برای روز ولنتاین چیست؟

«گل رز قرمز» معمولا برای کادو ولنتاین انتخاب محبوبی است. اما شما می‌توانید با توجه به علاقه طرف مقابل‌تان دسته گل محبوب او را خریداری کنید.

بهترین هدیه سورپرایزی روز ولنتاین چیست؟

در مجموع همه چیز به سلیقه طرف مقابل شما بستگی دارد اما شکلات قلب سورپرایز ولنتاین هم که با چکش شکسته می‌شود انتخاب جالبی برای کادو ولنتاین ۱۴۰۲ است که خودتان می‌توانید در خانه درست کنید.

 

 

کالابرگ الکترونیک