معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های امداد خودرو برای اندروید و iOS

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های امداد خودرو برای اندروید و iOS


13 تیر 1400 . زمان مطالعه: 5 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
معرفی بهترین اپلیکیشنهای امداد خودرو برای اندروید و iOS

بهترین و ایمن‌ترین راه برای داشتن سفری خاطره‌انگیز در جاده با ماشین شخصی، چک‌کردن اجزای خودرو و کارکرد درست آنها، قبل از آغاز سفر است تا به‌قول معروف، ماشینتان شما را «در جاده نگذارد.» اما اگر وقت نداشتید یا یادتان رفت، باید چکار کنید؟ اگر اتفاقی ناگهانی افتاد، چطور؟ همین حالا گوشی همراه خود را بردارید و یکی از برنامه‌های لیست بهترین اپلیکیشنهای امداد خودرو در اندرویید و iOS را نصب کنید. با این کار، همیشه خیالتان راحت است. در سرویس علم و تکنولوژی لیست بهترین اپلیکیشنهای امداد خودرو برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS را در مجله کوروش بخوانید.

۱- اپلیکیشن امداد خودرو؛ امدادرسان سریع جاده‌ها

 

اپلیکیشن امداد خودرو؛ امدادرسان سریع جاده‌ها

 

یکی از کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های امداد خودرو در جاده‌ها، اپلیکیشن «امداد خودرو» است. این اپلیکیشن، همان ویژگی‌هایی را دارد که هر راننده در جاده مانده‌ای، انتظارش دارد؛ با این اپلیکیشن می‌توانید موقعیت دقیق مکانی که در آن هستید را مشخص کنید و با مراکز امداد خودرو، ارتباط داشته باشید. می‌توانید با کمک این اپلیکیشن، از متخصصان بخواهید که سریع پیش شما بیایند و مشکل را ریشه‌یابی کنند. البته لازم به ذکر است که این اپلیکیشن، گزینه‌های متنوعی دیگری نیز مانند امکان درخواست امداد و رزرو تعمیرگاه را دارد. اگر جایی بودید که به اینترنت دسترسی نداشتید؛ نگران نباشید. می‌توانید شماره  ۰۹۶۲۹ را بگیرید و به‌صورت تلفنی، مشاوره بگیرید یا از متخصصان امداد خودرو، درخواست کمکی سریع را داشته باشید.

اگر همین الان می‌خواهید اقدام کنید؛ می‌توانید از راه‌های دیگری نیز عضو سامانه امداد خودرو شوید.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی

 

 

۲- اپلیکیشن چارچرخ؛ امدادگری با اطلاعات مفید

 

اپلیکیشن چارچرخ؛ امدادگری با اطلاعات مفید

 

علاوه بر اینکه اپلیکیشن «چارچرخ» در هر لحظه و ساعت از شبانه‌روز به شما امدادرسانی می‌کند؛ اطلاعات مفید و گوناگونی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد؛ مثلا اگر بخواهید درباره استعلام و خرید قطعات خودرو اطلاعاتی را کسب کنید، این وب‌سایت و اپلیکیشن به شما کمک می‌کند. چارچرخ همچنین در زمینه بررسی برق و باطری خودرو، پنچری و لاستیک، خدمات مکانیکی و جلوبندی، تعویض روغن، فیلتر و لنت ترمز به شما کمک می‌کند. کافی است اپلیکیشن چارچرخ را نصب کنید یا با شماره ۰۹۲۰۱۲۳۱۴۴۰ تماس بگیرید تا به شما در محلی که هستید، امداد برسانند.

 

شعار اصلی این اپلیکیشن که یکی از بهترین اپلیکیشن های امداد خودرو است، «دسترسی آسان به تعمیر خودرو شخصی با کمترین زمان و هزینه» است. بنابراین از کیفیت خدمات این اپلیکیشن مطمئن باشید. وب‌سایت چارچرخ نیز آخرین اخبار داخلی مربوط به صنعت خودرو را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن پرکابرد  محبوب، در سیستم عامل اندروید و iOS‌ به صورت رایگان، در دسترس است.

 

 

۳- اپلیکیشن ایساکو؛ دوست خوب مالکان ایران خودرو

 

اپلیکیشن ایساکو؛ دوست خوب مالکان ایران خودرو

 

اگر سازنده خودرو شما، شرکت ایران خودرو است؛ بهترین اپلیکیشن امداد خودرو برای شما، «ایساکو» است. علاوه بر اینکه با اپلیکیشن ایساکو می‌توانید امداد در محل و مشاوره داشته باشید؛ همچنین می‌توانید از خدمات متنوع دیگر این اپلیکیشن، مانند اطمینان از صحت قطعات خودرو، ذخیره‌کردن محل پارک خودرو روی نقشه، مشاهده اطلاعات خودرو و انواع راهنمایی‌ها دیگر استفاده کنید و از داشتن سفری امن، مطمئن شوید.

 

نصب این اپلیکیشن مراحل سختی ندارد و بسیار راحت است؛ تنها بعد از فعال‌سازی از طریق پیامک، می‌توانید از امکانات این اپلیکیشن کاربردی استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های سلامتی اندروید و ios

 

 

۴- پیدو؛ یک سوخت‌رسان حرفه‌ای

 

پیدو؛ یک سوخت‌رسان حرفه‌ای

 

تصویر شخصی که با یک بطری کنار جاده ایستاده و از رهگذران درخواست بنزین می‌کند، همیشه یکی از تصاویر «اعصاب‌خردکن»ای است که در بعضی از فیلم‌ها دیده‌ایم و به فکر فرو رفته‌ایم؛ که خودمان در شرایط مشابه این، باید چکار کنیم؟

 

باید گفت که تکنولو‌ژی و ایده‌پردازی استارتاپ‌های جدید، به تمام این کابوس‌ها پایان داده‌اند. در هر مکانی که مانده‌اید، اپلیکیشن «پیدو» مثل فرشته نجات به شما بنزین می‌رساند. فقط کافی است در خودرو خود بمانید، تلفن همراه خود را بردارید و در اپلیکیشن پیدو، بنزین درخواست کنید.

 

در این مقاله، ما کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن های امداد خودرو در اندروید و iOS را به شما معرفی کردیم. لطفا به خاطر داشته باشید؛ اولین و مهم‌ترین کار در هنگام بروز چنین مشکلات فنی در خودرو، حفظ خونسردی و آرامش است. سازمان‌هایی مطمئن مراقب شما هستند و به‌صورت ۲۴ساعته، پاسخ‌گو بوده و به شما امدادرسانی می‌کنند.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین ابزار خانه هوشمند در سال ۲۰۲۱

 

کالابرگ الکترونیک