معرفی رنگی ترین شهرهای دنیا؛ با ۱۱ شهر رنگارنگ دنیا آشنا شوید

معرفی رنگی ترین شهرهای دنیا؛ با ۱۱ شهر رنگارنگ دنیا آشنا شوید


6 بهمن 1399 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
رنگی-ترین-شهرهای-دنیا

در دنیای ما انسان‌ها چیزی جذاب‌تر از رنگ‌ وجود ندارد. رنگ‌ها حس و حال دنیا را متفاوت می‌کنند و این جهان پر از رمز و راز را به چشم ما زیباتر نشان می‌دهند. در دنیا شهرهایی وجود دارند که هر ساختمان آن‌ها یک رنگ است و سراسر از رنگ‌های شاد و انرژی بخش پوشیده شده‌اند. شهرهایی که حتی با نگاه کردن به عکس آن‌ها نیز غرق در لذت می‌شوید و آرزو می‌کنید کاش این مکان را از نزدیک نیز ببینید. در این مقاله از مجله کوروش می‌توانید با رنگی‌ ترین شهرهای دنیا آشنا شوید.

 

 

۱- جزیره پروسیدا- شهر رنگی ایتالیا

 

رنگی-ترین-شهرهای-دنیا

 

احتمالاً تا به حال در مورد خانه‌های رنگی ایتالیا چیزهای زیادی شنیده‌اید. جزیره پروسیدا که به شهر رنگی ایتالیا شهرت دارد، یکی از رنگی‌ترین شهرهای دنیا است. شهری با خانه‌هایی رنگارنگ و خیابان‌هایی باریک که در کنار آن آب روان و زیبایی جریان دارد. یکی از زیباترین و رنگی ترین شهرهای جهان که تماشای آن همانند یک تابلوی نقاشی هر انسانی را به وجد می‌آورد. خانه‌های رنگی ایتالیا در شهرهای دیگر این کشور نیز یافت می‌شود که ما پروسیدا را به عنوان شهر رنگی ایتالیا انتخاب کرده‌ایم.

 

 

۲- شهر Oia در جزیره سانتورینی- یونان

 

رنگی-ترین-شهرهای-دنیا

 

شهری رویایی با ساختمان‌های گنبدی شکل و آبی رنگ و دیوارهایی که از سرازیر شدن انواع گل پر از رنگ و شور به نظر می‌رسند. این شهر در کنار دریای اژه جنوبی واقع شده و در لیست رنگی ترین شهرهای دنیا قرار دارد.

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

۳- شهر کپنهاگ- دانمارک

 

رنگی-ترین-شهرهای-دنیا

 

کپنهاگ یکی دیگر از رنگی ترین شهرهای دنیا است که به عنوان شهری مملو از رنگ‌ها شناخته می‌شود. منطقه Nyhavn در کپنهاگ در کنار آب قرار دارد و پر از خانه‌هایی رنگارنگ است که جلوه‌ای افسانه‌ای به این شهر بخشیده است. در سراسر این منطقه کافه‌ها و رستوران‌های رنگارنگ وجود دارد و کشتی‌ها قایق‌های رنگی جلوه آن را دو چندان کرده‌اند.

 

 

۴- شهر منتون- فرانسه

 

رنگی-ترین-شهرهای-دنیا

 

منتون یکی دیگر از رنگی ترین شهرهای جهان است که فرانسه قرار دارد. در این شهر هر خانه رنگی خاص دارد و سقف خانه‌ها نیز همگی از ایرانیت‌های رنگی درست شده است.

 

 

۵- شهر شفشاون یا شهر آبی- مراکش

 

رنگی-ترین-شهرهای-دنیا

 

یکی از جذاب‌ترین و رنگی ترین شهرهای دنیا شهر شفشاون مراکش است که به شهر آبی شهرت دارد. شهری سراسر آبی رنگ که بودن در آن درست شبیه به قرار گرفتن در یک شهر رویایی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. شهری سراسر رنگ و زیبایی که بین کوه‌های ریف قرار گرفته است. تمام ساختمان‌های این شهر به رنگ آسمان است. گفته می‌شود این موضوع از آن جهت انجام شده تا افرادی که در آن زندگی می‌کنند احساس نزدیکی بیشتری با خدا و بهشت داشته باشند.

 

 

۶- شهر Trinidad- کوبا

 

رنگی-ترین-شهرهای-دنیا

 

رنگی ترین شهر دنیا با خیابان‌های سنگفرش و ساختمان‌هایی به رنگ آبی، زرد، سبز و صورتی که درست مثل یک تابلوی نقاشی اسرار آمیز و خیره کننده به نظر می‌رسد. اگر به دیدن رنگی ترین شهرهای جهان علاقه دارید، بهتر است این شهر جذاب را نیز در لیست خودتان قرار دهید.

 

 

۷- شهر مسکو- روسیه

 

رنگی-ترین-شهرهای-دنیا

 

کلیسای جامع سنت باسیل که احتمالاً بارها عکس آن را به عنوان نماد شهر مسکو دیده‌اید این شهر زیبا را در لیست رنگارنگ ترین شهر جهان قرار داده است. میدان سرخ مسکو با وجود داشتن ساختمان‌های رنگی و خاص جلوه بی نهایت زیبایی دارد و به این شهر رنگ و ظاهر متفاوتی بخشیده است.

 

 

۸- شهر بارسلونا- اسپانیا

 

رنگی-ترین-شهرهای-دنیا

 

بارسلونا شهری با معماری خاص و منحصر به فرد است که موزاییک کاری‌های رنگی به کار رفته در فضای پارک‌های آن به همراه ساختمان‌های جذاب و رنگی که در شهر وجود دارد، آن را در لیست رنگارنگ ترین شهر جهان قرار می‌دهد.

 

 

۹- شهر کیپ تاون- آفریقای جنوبی

 

رنگی-ترین-شهرهای-دنیا

 

شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی یکی دیگر از رنگی ‌ترین شهرهای جهان است که هر ساله تعداد زیادی توریست را به خود جلب می‌کند. این شهر زیبا خانه‌هایی رنگی دارد که همچون رنگین کمان نمای شهر را تحت تأثیر قرار داده‌اند.

 

 

۱۰- شهر Ilulissat در گرین لند

 

رنگی-ترین-شهرهای-دنیا

 

شهر Ilulissat در گرین لند در لیست رنگی ترین شهر دنیا قرار دارد. این شهر یخی خانه‌هایی دارد که در میان سفیدی برف به رنگ‌های شاد و چشم نوازی رنگ آمیزی شده‌اند. نگاه کردن این شهر از دو درست مثل افسانه است. برای هر ساختمانی رنگی مشخص شده و این موضوع این شهر را از دیگر شهرهای رنگی دنیا متمایز می‌کند. در این شهر رنگ زرد برای بیمارستان، آبی برای کارخانه‌‌ها، قرمز برای ساختمان‌های تجاری استفاده می‌شود.

 

 

۱۱- دهکده رنگین کمان در تایوان

 

رنگی-ترین-شهرهای-دنیا

 

روستایی در تایوان وجود دارد که از آن تحت عنوان دهکده رنگین کمان یاد می‌شود. یک دهکده کوچک رنگی که سالانه میلیون‌ها نفر از آن دیدن می‌کنند. این دهکده در لیست جذاب‌ترین شهرهای رنگی دنیا قرار دارد و در آن می‌توانید نمایش بی‌نظیری از رنگ‌های مختلف را مشاهده کنید. در این دهکده ساختمان‌هایی رنگی با دیوارهایی که به طوری خلاقانه نقاشی شده وجود دارد که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

 

کالابرگ الکترونیک