بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی برای ios و اندروید

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی برای ios و اندروید


12 تیر 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی برای ios و اندروید

اگر به زبان و فرهنگ آلمانی علاقه مند هستید، شاید بهتر باشد در این روزگار قرنطینه و خانه نشینی علاقه خود را دنبال کنید. برنامه‌های جالبی برای موبایل طراحی شده‌اند که خلاء برگزاری کلاس آموزشی را پر می‌کنند. حتی اگر در روزگار همه‌گیری کرونا هم نبودیم شاید رفتن به کلاس آموزش زبان، زمان آن را نداشتیم و از پس هزینه هم برنمی‌آمدیم. در مجله کوروش ۸ اپلیکیشن رایگان و غیر رایگان برای آموزش زبان آلمانی را برای شما لیست کرده‌ایم. در سرویس علم و تکنولوژی با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید کلاس زبان را با خود در هر جایی داشته باشید، بیاموزید و تمرین کنید.

 

آنکی – Anki اپلیکیشن جالب آموزش زبان آلمانی

 

آنکی - Anki اپلیکیشن جالب آموزش زبان آلمانی

 

این برنامه برای کمک به شما در تسلط بر واژگان جدید از طریق فلش کارت هایی طراحی شده است که می‌توانید در هر زمان با تلفن‌های هوشمند خود با آنها کار کنید. می‌توانید دسته‌بندی خود را بسازید یا از بین گزینه‌های از پیش ساخته شده بر اساس موضوع انتخاب کنید. همچنین می‌توان از Anki برای مطالعه واقعیت‌های فرهنگی و تاریخی آلمان استفاده کرد -در واقع وب سایت برنامه دارای این افتخار است که می‌توانید از برنامه آنها برای حفظ هر چیزی استفاده کنید.

 

 

Memrise اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی با رویکرد مسابقه و رقابت!

 

Memrise اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی با رویکرد مسابقه و رقابت!

 

یکی دیگر از برنامه‌های مبتنی بر حفظ واژگان، توسط استاد بزرگ حافظه Ed Cooke ایجاد شده است. این برنامه دارای یک شبکه اجتماعی جالب است. در حالی که یاد می‌گیرید، امتیاز کسب می‌کنید، می‌توانید با دوستانتان رقابت کنید و سایر لیست‌های تولید شده توسط کاربران را ارزیابی کنید. Memrise همچنین شامل هزاران برنامه است، بنابراین پس از اتمام یادگیری زبان آلمانی، می‌توانید به موضوع مورد علاقه دیگری بروید.

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی

 

 

WordPic اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی در قالب لباسی مانند اینستاگرام

 

این برنامه ساده از عکسها برای آموزش واژگان استفاده می‌کند و چیزی شبیه به اپ instagram است که برای تازه نگه داشتن همه چیز، عکسها را به جای پایگاه داده برنامه از instagram می‌کشد. همچنین این برنامه می‌تواند در راستای تمرین و یادگیری بهتر برای شما تلفظ کند.

 

 

بابل- Babbel اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی ، کمی دشوار برای مبتدی‌ها

 

بابل- Babbel اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی ، کمی دشوار برای مبتدی‌ها

 

این برنامه از طریق تمرینات کوتاه چند گزینه‌ای آموزش واژه را ارائه می‌دهد. تمام عبارات آلمانی توسط برنامه با صدای بلند خوانده می‌شوند تا به تلفظ کمک کنند. اما تمرینات به جای کلمات منفرد با عبارات شروع می‌شوند و ممکن است برای مبتدی‌های تازه‌کار طاقت فرسا باشد. این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و ios موجود است و به شما در آموزش زبان آلمانی کمک می‌کند. گفتنی است این اپ شامل تشخیص گفتار و واژگان پیشرفته نیز هست.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های ایرانی و خارجی تماشای فیلم و سریال

 

 

آکادمی آلمان – DeutschAkademie استاندارد و دقیق مثل آموزش و پرورش ژرمن‌ها!

 

آکادمی آلمان - DeutschAkademie استاندارد و دقیق مثل آموزش و پرورش ژرمن‌ها!

 

این برنامه به کاربران امکان می‌دهد تا براساس سطوح کتاب درسی و موضوع تمرین کنند. این نرم افزار جالب یادگیری زبان شما را ردیابی می‌کند. همچنین شامل ۲۲۰۰۰ تمرین گرامر و واژگان و بیش از ۸۰۰ ساعت دوره آنلاین تعاملی است. در این انجمن معلمان آلمانی می‌توانند به سوالات پاسخ دهند و کل دوره بر اساس چارچوب مرجع زبانهای اروپایی است.

 

 

MindSnack آموزش زبان آلمانی در دل بازی و سرگرمی

 

MindSnack آموزش زبان آلمانی در دل بازی و سرگرمی

 

این برنامه مبتنی بر بازی به کاربران کمک می‌کند تا از طریق ۹ بازی که برای آموزش واژگان و مکالمه طراحی شده‌اند، یک زبان را بیاموزند. با این حال، فقط درس اول رایگان است و فقط برای دستگاه‌های اپل در دسترس است. آموزش زبان آلمانی در اندروید و ios با این اپلیکیشن آسان است.

 

 

شبکه اجتماعی آموزش زبان آلمانی بوسو

 

Busuu یک شبکه اجتماعی است که برای حمایت از زبان آموزان طراحی شده است. این اپ شامل برنامه‌هایی برای تمرین بر بستر موبایل است. ویژگی‌های این نرم افزار آموزش زبان آلمانی شامل تمرین با زبان مادری در این شبکه اجتماعی است. تمرینات گوش دادن، خواندن، نوشتن و گفتار و بازخورد منظم در آن وجود دارد. این اپلیکیشن دو مدل یادگیری رایگان و پولی برای یادگیری واژگان زبان آلمانی ارائه می‌دهد.

 

 

بیشتر بخوانید: پرطرفدارترین و بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی برای مبتدی‌ها

 

 

دوولینگو بستر نام‌آشنای آموزش زبان!

 

دوولینگو بستر نام‌آشنای آموزش زبان!

 

اگر از مخاطبان ما در سلسله مطالب مجله کوروش برای «یادگیری زبان‌های خارجی» بوده باشید، حتما با این اپلیکیشن آموزش زبان آشنا هستید. این برنامه رایگان و جالب با امکانات خاصی که دارد برای اندروید و ios موجود است. دولینگو حتما گزینه‌ای جذاب برای یادگیری یادگیری واژگان زبان آلمانی بسیاری از زبان‌های خارجی از جمله زبان آلمانی است.

 

 

منبع: deutschland

 

کالابرگ الکترونیک