۵ حرکت ورزشی صورت برای لیفت ابرو و پلک بدون عمل جراحی

۵ حرکت ورزشی صورت برای لیفت ابرو و پلک بدون عمل جراحی


5 خرداد 1400 . زمان مطالعه: 5 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
5 حرکت ورزشی صورت برای لیفت ابرو و پلک بدون عمل جراحی

برخی در آرایشگاه و با استفاده از نخ و چسب و غیره لیفت و بالا بردن ابرو را انجام می‌دهند. اما با چند حرکت میمیک صورت و ورزش حتی بدون نیاز به مواد طبیعی و عمل جراحی می‌توانید عمل لیفت ابرو و پلک خانگی را انجام دهید. اگر می‌خواهید بدون صرف هزینه زیاد و عمل جراحی در خانه حرکاتی انجام دهید تا به لیفت ابرو و پلک با ورزش برسید تا پایان این مقاله از سرویس سلامت مجله کوروش با همراه باشید.

 

در ادامه با پنج تمرین برای لیفت ابرو و صورت و پلک بدون جراحی در خانه به کمک ورزش صورت می‌توانید زیبایی را به چهره خود بازگردانید و نگران پیری و افتادگی پلک و ابروهای زیبای‌تان نباشید. شاید باورتان نشود اما لیفت ابرو با ورزش صورت هم شدنی است. به محض اینکه این نکته را متوجه شدید که سلامت و زیبایی ابرو مهم است، لازم نیست به فکر جراحی یا انجام حرکت‌های خاصی برای لیفت ابرو و پلک در آرایشگاه مثلا با نخ یا چسب و … باشید! این تمرین‌های ساده صورت برای همه آن دسته از خانم هایی است که فکر می‌کنند پیر شده‌اند و نگران افتادگی پلک و ابروهایشان هستند مفید است.

 

 

لیفت ابرو بدون عمل جراحی با ورزش صورت در پنج حرکت

 

با ۵ حرکت اصولی و راحت می‌توانید ابروها و پلک خود را بدون عمل جراحی لیفت کنید. با ما همراه شوید.

حتما بخوانید  علت تیرگی پوست صورت و بدن + 32 روش موثر پیشگیری و درمان

 

 

تمرین شماره ۱ برای لیفت ابرو

 

لیفت ابروی صورت

 

انگشتان میانی هر دو دست را در زیر هر ابرو قرار دهید. این به آرامش ابروهای شما کمک می‌کند. دوم، اطمینان حاصل کنید که کف دست‌ها روی صورت شما قرار گرفته است و چشمان شما باز است.

 

پس از انجام این کار، ابتدا ابروهای خود را به سمت بالا و سپس به سمت بیرون حرکت دهید. حالا ۵ ثانیه بعد در آن وضعیت بمانید. بعد از این، انگشتان خود را به سمت پایین فشار دهید. اطمینان حاصل کنید که هر دو چشم شما باز است. دوباره حدود ۵ ثانیه نگه دارید. برای رسیدن به بهترین نتیجه، سه بار این حرکت تکرار کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: قوی‌ترین ماسک‌های آبرسان، روشن کننده فوری و جوانسازی پوست

 

 

تمرین شماره ۲ برای لیفت ابرو

 

ورزش‌های لیفت ابرو در منزل بدون عمل جراحی

 

اینجا جایی است که باید چشم‌های خود را در حالت بسته نگه دارید. اکنون تا جایی که می‌توانید پایین نگاه کنید تا چشمانتان کاملاً بسته شود. باید کمی احساس کشش در پلک و ابرو کنید. پس از احساس این حالت، ۵ ثانیه در آن وضعیت بمانید. اکنون چشمان خود را بسته نگه دارید و سعی کنید تا آنجا که می‌توانید به سمت بالا نگاه کنید. دوباره باید کمی احساس کشش در پلک و ابرو کنید. دوباره ۵ ثانیه در این حالت بمانید و بگذارید آرام شود. این تمرین را ۶ بار تکرار کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: لاغری موضعی و لیفت پوست با دستگاه آر اف (rf)

 

 

تمرین شماره ۳ برای لیفت ابرو

 

حتما بخوانید  جلوگیری از پیری زودرس پوست با کنار گذاشتن این 6 عادت‌ روزانه

ورزش صورت برای لیفت ابرو

 

در این تمرین باید هر دو چشم خود را باز نگه دارید. سر خود را صاف نگه دارید و به جلو نگاه کنید. اکنون تا جایی که می‌توانید سر خود را ثابت نگه دارید و چند ثانیه بعد به سمت بالا نگاه کنید. همین کار را در حالی که به سمت پایین نگاه می‌کنید تکرار کنید. در کل این تمرین را حدود ۶ بار ادامه دهید. پس از پایان کار با بالا و پایین، سعی کنید به چپ و راست نگاه کنید.

 

لیفت ابروی صورت با چند روش

 

 

بیشتر بخوانید: ۹ روش خانگی برای پر پشت کردن و رشد سریع ابرو

 

تمرین شماره ۴ برای لیفت ابرو

 

در این تمرین باید ماهیچه‌های صورت خود را به گونه‌ای فشار دهید که گویی اخم می‌کنید. در حالی که خود را در آن وضعیت نگه دارید، سعی کنید ابروهای خود را به سمت پایین بیاورید. آنها باید به چشمان شما نزدیکتر باشند. حالا هر دو چشم خود را باز کرده و تا آنجا که می‌توانید هر دو ابرو را بالا ببرید. حداقل ۶ بار با این تمرین ادامه دهید.

 

لیفت ابروی صورت با ورزش

 

تمرین شماره ۵ برای لیفت ابرو

 

چشمان خود را تا جایی که می‌توانید محکم ببندید. اکنون هر دو ابرو را تا جایی که ممکن است بالا ببرید. چند ثانیه در این حالت بمانید و مطمئن شوید که چشمان خود را باز نمی‌کنید. این تمرین را ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنید. این کار را سه بار در روز انجام دهید تا بیشترین نتیجه را بگیرید.

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب رنگ سایه چشم و آموزش اصولی سایه زدن

 

 

کالابرگ الکترونیک