مشهورترین و گران ترین حلقه های ازدواج دنیا مال کدام سلبریتی هاست؟

مشهورترین و گران ترین حلقه های ازدواج دنیا مال کدام سلبریتی هاست؟


17 بهمن 1399 . زمان مطالعه: 5 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
مشهورترین و گران ترین حلقه های ازدواج دنیا مال کدام سلبریتی هاست؟

یکی از هیجان انگیزترین افتخارات برای سلبریتی‌ها و مشاهیر این است که صاحب گران ترین حلقه ازدواج دنیا شوند و حلقه ازدواج آن‌ها در لیست لوکس ترین حلقه های ازدواج قرار بگیرد. این کار موجب می‌شود تا توجه همگان بیشتر از همیشه به سمت آن‌ها جذب شود و باری دیگر در لیست برترین‌های دنیا قرار بگیرند. سلبریتی‌های زیادی هستند که گرانترین حلقه های دنیا را در دست دارند که شاید با شنیدن قیمت آن ساعت‌ها متعجب بمانید. ما در این مقاله از مجله کوروش قصد داریم به ۱۰ حلقه ازدواج ستارگان مشهور که در لیست مشهورترین حلقه های ازدواج دنیا قرار دارند، اشاره کنیم.

 

 

ماریا کری

 

در ابتدای لیست گران ترین حلقه های ازدواج باید به حلقه ماریا کری اشاره کرد. یک حلقه ازدواج با الماسی ۳۵ قیراطی بی نظیر که توسط طراح معروفی به نام ویلفردو روزادو به صورت انحصاری طراحی شده است و ظاهری فوق العاده جذاب دارد. این انگشتر را جیمز پکر، نامزد میلیاردر ماریا کری به او هدیه داده است. هر چند که این ازدواج بیشتر از ۷ ماه طول نکشید اما تا کنون حلقه نامزدی او در لیست گران‌ترین و مشهورترین حلقه های ازدواج دنیا قرار دارد. ماریا کری ۲ سال بعد از بهم خوردن نامزدی حلقه را به قیمت ۲/۱ میلیون دلار به یک جواهر فروشی در لس آنجلس فروخت. ارزش فعلی انگشتر او حدود ۱۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

 

 

کیم کارداشیان

 

مشهورترین و گران ترین حلقه های ازدواج دنیا مال کدام سلبریتی هاست؟

 

حلقه ازدواج کیم کارداشیان دومین حلقه در لیست لوکس ترین حلقه های ازدواج دنیا است. انگشتر او با الماس ۱۵ قیراطی و ارزش بیشتر از ۸ میلیون دلار که از کانیه وست گرفته شد، چند وقت بعد در سال ۲۰۱۶ در پاریس دزدیده شد.

 

 

الیزابت تیلور

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

مشهورترین و گران ترین حلقه های ازدواج دنیا مال کدام سلبریتی هاست؟

 

سومین حلقه ازدواج سلبریتی ها که در لیست مشهورترین حلقه های ازدواج دنیا قرار دارد، مربوط به الیزابت تیلور است. حلقه‌ای که در سال ۱۹۶۸ توسط ریچارد برتون فقید به او داده شد. این انگشتر با المان ۳۳ قیراطی یکی از گرانترین حلقه های دنیا محسوب می‌شود. الیزابت و ریچارد در سال ۱۹۷۶ از هم طلاق گرفتند اما تیلور انگشتر خود را تا همیشه با خود نگه داشت و اقدام به فروش آن نکرد. بعد از مرگ الیزابت تیلور انگشتر الماس او در سال ۲۰۱۱ به ارزش ۸/۸ میلیون دلار به فروش رسید.

 

 

بیانسه

 

چهارمین حلقه ازدواج ستارگان مشهور که در لیست گران ترین حلقه های ازدواج دنیا قرار دارد، انگشتری است که جی زی به بیانسه، خواننده معروف هدیه داد. یک انگشتر ۵ میلیون دلاری الماس که توسط لورین شوارتز، متخصص طراحی انگشترهای خاص درست شده است.

 

 

پاریس هیلتون

 

مشهورترین و گران ترین حلقه های ازدواج دنیا مال کدام سلبریتی هاست؟

 

پاریس هیلتون برای حلقه نامزدی خود یک حلقه ۲۴ قیراطی به ارزش ۴/۷ میلیون دلار دریافت کرد. پاریس ۴ ماه بعد از جدا شدن از نامزدش این حلقه را به حراج گذاشت و هزینه آن را صرف قربانیان طوفان زده کاترینا کرد.

 

 

جنیفر لوپز

 

مشهورترین و گران ترین حلقه های ازدواج دنیا مال کدام سلبریتی هاست؟

 

جنیفر لوپز احتمالاً یکی از آن افرادی است که بارها صاحب لوکس ترین و گران ترین حلقه های ازدواج دنیا شده است. با این حال حلقه‌ای که مارک آنتونی به جنیفر لوپز داد، یکی از گران ترین حلقه های دنیا محسوب می‌شود. الماس این انگشتر از گونه‌ای نادر و فوق العاده خاص بود که حدود ۸/۵ قیراط داشت و درست وسط انگشتر قرار گرفته بود.

 

 

گریس کلی

 

لوکس ترین و گران ترین حلقه های ازدواج دنیا مال کدام سلبریتی هاست؟

 

پرنس رنر دوم موناکو یک انگشتر با الماس ۱۰/۴۷ قیراطی زیبا به ارزش ۴/۰۶ میلیون دلار به گریس کلی هدیه داد و با این انگشتر از او خواستگاری کرد. این انگشتر فوق العاده خیره کننده بود طراحی خاص و منحصر به فردی داشت و هنوز هم به عنوان یکی از جذاب ‌ترین حلقه ازدواج سلبریتی ها شناخته می‌شود.

 

 

ونسا برایانت

 

کوبی برایانت با حلقه‌ای ۴ میلیون دلاری از ونسا خواستگاری کرد. این حلقه با الماسی ارغوانی رنگ در سال ۲۰۰۳ برای او خریداری شد. برخی شایعات نیز وجود دارد که این حلقه به مناسبت خواستگاری از ونسا نبوده و تنها برای عذرخواهی از او خریداری شده است. با این حال این حلقه زیبا در لیست گران ترین حلقه ازدواج سلبریتی ها قرار دارد. اگر برای خرید حلقه نامزدی و ازدواج احتیاج به مشاوره و همفکری دارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید حلقه ازدواج را در مجله کوروش بخوانید.

 

کالابرگ الکترونیک