معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی با قیمت مناسب برای خانم‌ها، آقایان و کودکان

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی با قیمت مناسب برای خانم‌ها، آقایان و کودکان


19 بهمن 1399 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
معرفی بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی با قیمت مناسب , کرم ضد آفتاب ایرانی , مای , شون

کرم ضد آفتاب ایرانی یا خارجی محصولی مفید و ضروری برای پوست در رویارویی با خورشید است. اگر هنگام خروج از خانه از کرم ضد آفتاب استفاده نکنیم پوست ما در برابر اشعه‌های مضر خورشید آسیب می‌بیند. اشعه‌های UVA و UVB خورشید برای پوست خطرناک و آسیب‌زا هستند. اشعه‌های فرابنفش خورشید (UV) در سه موج UVA، UVB و UVC به سوی زمین فرستاده می‌شود. لازم به ذکر است موج UVC از اتمسفر زمین عبور نمی‌کند. بنابراین انسان باید مراقب دو موج UVA و UVB باشد. برنزه شدن رنگ پوست، آفتاب‌ سوختگی و پیری پوست از جمله عوامل سرطان پوست قلمداد می‌شوند که از این دو اشعه بر بدن می‌رسند. جالب است بدانید این اشعه‌های خطرناک و مضر برای پوست فقط از نور خورشید منتشر نمی‌شوند. نمایشگرهای موبایل، مانیتور لپ‌تاپ و حتی تلویزیون‌ها هم اشعه‌هایی مضر به پوست ما می‎رساند. اگر در مواجهه طولانی مدت با این وسایل هستید بهتر است به استفاده از محصولات مراقبت از سلامت پوست به طور جدی فکر کنید. در ادامه این مقاله از مجله کوروش بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی و قیمت آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

 

SPF در کرم ضد آفتاب به چه معناست؟

 

SPF در کرم ضد آفتاب دقیقا به چه معناست؟

 

پیش از آغاز معرفی محصولات مد نظر لازم است با مفهوم SPF (عوامل محافظت از خورشید) آشنا شویم. SPF (sun protection factor) معیاری برای اندازه‌گیری مدت زمانی است که کرم ضد آفتاب از پوست شما در مقابل اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند. مثلا SPF 30 حدود ۱۰ ساعت از پوست شما در برابر اشعه خورشید محافظت می‌کند.

 

نکته دیگری که درباره میزان تاثیرگذاری کرم ضد آفتاب باید بدانید این است که پوست شما با هیچ ضد آفتابی صد درصد از امواج UV ایمن نمی‌شود. SPF 30 تا ۹۷درصد ، SPF 50 تا ۹۸درصد و SPF 100 تا ۹۹درصد از پوست در برابر اشعه‌های خطرناک جلوگیری می‌کند. بنابراین بهترین راه حل برای روزهایی با تابش شدید خورشید، انتخاب کرم ضد آفتاب با SPF بالاتر است.

 

 

معرفی بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی با قیمت مناسب , کرم ضد آفتاب ایرانی , مای , شون

 

با کرم ضد آفتاب می‌توان پوستی سالم و مصون از این عوامل تخریبی دارا بود. در ادامه به معرفی انواع کرم‌های ضد آفتاب از دو برند مای و شون می‌پردازیم.

 

 

کرم ضد آفتاب مای ؛ از بهترین محصولات ایرانی

 

پیش از معرفی برند مای و محصولاتش در دسته کرم‌های ضد آفتاب، باید بگوییم محصولات مای با بهره گیری از مواد اولیه توصیه شده شرکت کال‌‎اندکو آلمان (Kahl & co ) ساخته می‌شوند. برند معتبر مای چند سالی است که در ایران تولید می‌شود و مشتریان وفاداری دارد. این شرکت در چهار زیر گروه کرم ضد آفتاب تولید می‌کند: مای، کودکان، مردانه و مای فارما. تولیدات هر کدام از این گروه اختصاصی بوده و با توجه به گروه هدف ویژگی‌های انحصاری دارند.

 

 

انواع کرم ضد آفتاب مای

 

شرکت مای شش نوع کرم ضد آفتاب رنگی و دو نوع کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی و مناسب برای انواع پوست تولید می‌کند. همچنین شرکت مای ۴ نوع کرم ضدآفتاب بی رنگ نیز ساخته و به بازار عرضه می‌کند. تولید این شرکت در دسته کرم های ضد آفتاب به همین‌جا ختم نمی‌شود و جالب است بدانید مای در کل بیش از بیست نوع کرم ضد آفتاب با بهترین کیفیت تولید می‌کند.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی مای مناسب برای پوست‌های مستعد جوش و آکنه است. کرم ضد آفتاب ضد و چروک مای و کرم ضد آفتاب آکنه لاین مای نیز وجود دارند. برای پوست‌های حساس، کودکان و دوران بارداری کرم ضد آفتاب فیزیکال مای توصیه می‌شود. برای بازسازی و جوانسازی پوست آسیب دیده توسط آکنه می‌توانید از ژل ضد آفتاب مای که دارای کمپلکس سبوماین (لاکتوفرین و لاکتوپراکسیدایز) است، بهره بگیرید.

 

راهنمای خرید محصولات مراقبت از پوست مردانه

کرم ضد آفتاب مای مخصوص آقایان

 

شرکت مای به فکر مردان نیز بوده و با عرضه کرم ضد آفتاب مخصوص آقایان محصولی ارایه داده که هیچگونه اثر سفیدی روی پوست باقی نمی‌گذارد. همچنین این شرکت با فرمولاسیونی خاص اقدام به ساخت کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان کرده است.

 

معرفی کرم های ضد آفتاب ایرانی برند مای و شون مخصوص کودکان

کرم ضد آفتاب مای مخصوص کودکان

 

این محصول با روغن جوجوبا پوست کودک را نرم و مرطوب کرده و اثری از چربی روی پوست باقی نمی‌گذارد. انواع کرم ضد آفتاب ایرانی مای را می‌توانید در بازه قیمتی ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان خریداری کنید.

 

 

«شون» محصولی ایرانی برای داشتن زیبایی پوست و سلامتی

 

چطور در فصل تابستان از پوست خود محافظت کنیم؟

 

واژه «شون» در زبان آلمانی به معنای زیبایی است. شرکت Schon چند سالی است که جای خود را در بازار باز کرده و با بهره گیری از بهترین فرمولاسیون، مشتریان بسیاری دارد. “شون” محصولی مشترک میان ایران و آلمان، با همکاری شرکت کریس اند کارل آلمانی است.

 

انواع کرم ضد آفتاب شون

 

شرکت شون ۶ کرم ضد آفتاب تولید می‌کند که ویژگی جالبی دارند. همه آن‎ها، ۵۰ میلی لیتری و دارای SPF 50+ هستند. محصولات این برند به دو دسته دارای چربی و فاقد چربی تقسیم می‌شوند. مواد اولیه طبیعی و گیاهی استفاده شده در کرم ضد آفتاب شون بسیار مناسب است. عصاره بابونه به عنوان معجونی طبیعی با ویژگی ضد التهابی، التیام بخش پوست شما خواهد بود.

 

کرم های ضد آفتاب شون در ۳ دسته رنگی تولید شده‌اند: با رنگ طبیعی، رنگ بژ و بدون رنگ. اگر پوستی حساس دارید، می‌توانید از محصولات ضدآفتاب گیاهی شون به دلیل وجود عصاره بابونه استفاده کنید. اما بهترین پیشنهاد برای پوست‌های بسیار حساس، کرم ضد آفتاب گیاهی بدون رنگ شون است. محصولات شون را می‎توانید در بازه قیمتی ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان خریداری کنید.

 

کالابرگ الکترونیک