لیست ۱۰ کمدی و خنده دار سینمایی خارجی برای تعطیلات

لیست ۱۰ کمدی و خنده دار سینمایی خارجی برای تعطیلات


29 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 8 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
فیلمهای سینمایی کمدی خارجی

در دنیایی که هر روز اتفاقاتی جدید برای ایجاد استرس و نگرانی ما رخ می‌دهد، هیچ چیز به اندازه شاد بودن مثلا با تماشای یک فیلم سینمایی خنده دار نمی‌توان حال و روزتان را خوب کند. فیلم‌های کمدی زیادی هستند که با دیدن آن‌ها می‌توانید لحظه‌ای را با فراغ آسوده بخندید و لذت ببرید. اما ما در این مقاله مجله کوروش پیشنهادات جذابی برای شما داریم. در ادامه این مقاله از سرویس هنر و سینما با ما همراه باشید تا با لیستی از فیلمهای سینمایی کمدی خارجی دنیا به خصوص برای سرگرم شدن در روزهای تعطیلات عید نوروز آشنا شوید.

 

 

۱- فیلم دسر موزی (Banana Split)

 

فیلم دسر موزی (Banana Split)

 

فیلم سینمایی «دسر موزی» به کارگردانی بنجامین کاسولکه در سال ۲۰۱۸ اکران شد. این فیلم کمدی عاشقانه داستان چند دختر و پسر دبیرستانی است که درگیر روابطی پیچیده می‌شوند. در این فیلم دو دختر شیفته یک پسر می‌شوند، اما به جای دعوا با هم، تبدیل به بهترین دوستان هم می‌شوند و از طرفی سعی می‌کنند تا این موضوع را از فرد مورد علاقه‌شان پنهان کنند. این فیلم جذاب لحظات کمدی و جذاب زیادی دارد که مخاطب را درگیر فیلم می‌کند.

 

 

۲- فیلم ساقدوس‌ها (Bridesmaid) از بهترین فیلمهای سینمایی کمدی خارجی

 

فیلم ساقدوس‌ها (Bridesmaid) از بهترین فیلمهای سینمایی کمدی خارجی

 

«ساقدوش ها» یکی از بهترین فیلم های کمدی دنیا است که با دیدن آن لحظات خوبی را تجربه خواهید کرد. داستان این فیلم درباره زنی شاغل است که در زندگی شخصی و شغلی خود درگیری‌های بسیار زیادی دارد. اما زمانی که از ازدواج بهترین دوستش باخبر می‌شود برخلاف تمام سختی‌هایی که در زندگی خود دارد، تصمیم می‌گیرد تا در روز عروسی به عنوان ساقدوش عروس حاضر شود. این فیلم در سال ۲۰۱۲ اکران شد و  در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌ها قرار دارد که سازندگان آن حدود ۲۸۸.۴ میلیون دلار از فروش بلیط سود کردند.

 

 

 

 

۳- فیلم رویدادنامه کریسمس (The Christmas Chronicles)

 

فیلم «رویدادنامه کریسمس» از بهترین فیلمهای خنده دار و طنز خارجی است که برای همه سنین مناسب است و لحظاتی پر از لبخند را برای شما رقم می‌زند. این فیلم در رده بهترین فیلم‌های Netflix در کتگوری فیلم های کریسمسی قرار دارد. ماجرای فیلم رویدادنامه کریسمس مربوط به یک خواهر و برادر به اسم تدی و کیت است که پدر خود را از دست داده‌اند. در شب کریسمس کیت آرزو می‌کند تا بار دیگر پدرش را ببیند و بتواند برای آخرین بار از او خداحافظی کند. در این میان تنها کسی که می‌تواند آرزوی او را برآورده کند، بابانوئل است. این فیلم کمدی خانوادگی که در سال ۲۰۱۸ اکران شد، در لیست بهترین فیلم سینمایی طنز قرار دارد و فوق العاده سرگرم کننده است.

حتما بخوانید  نقد و خلاصه سریال همه موجودات ریز و درشت (All Creatures Great and Small)

 

 

 

 

۴- فیلم جومانجی (Jumanji) از بهترین فیلمهای سینمایی کمدی خارجی

 

«جومانجی» یک فیلم خنده دار خارجی است که لحظاتی پر از خنده و هیجان را برای شما ایجاد می‌کند. ماجرای این فیلم در مورد ۴ نوجوان دبیرستانی است که یک بازی ویدیویی جادویی را کشف می‌کنند و خودشان نیز بلافاصله به آواتارهایی که انتخاب می‌کنند، تبدیل می‌شوند. آن‌ها برای بازگشت به دنیای واقعی باید بازی کنند و در این روند اتفاقات جذاب و خنده‌دار برای آن‌ها رخ می‌دهد. نسخه فیلم جومانجی، به جنگل خوش آمدید در سال ۲۰۱۷ اکران شد و در لیست بهترین فیلم های کمدی دنیا قرار گرفت.

 

 

۵- فیلم آنی هال (Annie Hall)

 

آنی هال یک فیلم رمانتیک کمدی فوق العاده جذاب است که در سال ۱۹۷۷ به کارگردانی وودی آلن ساخته شد. این فیلم ۴ جایزه اسکار دریافت کرد و با این سال‌ها از اکران آن می‌گذرد، هنوز هم به عنوان بهترین فیلم کمدی خارجی شناخته می‌شود. ماجرای این فیلم مربوط به فردی به نام الوی سینگر است که به عنوان بازیگر طنز فعالیت می‌کند. او تلاش می‌کند تا علت قطع شدن رابطه‌ای با دختر مورد علاقه‌اش به نام آنی هال را پیدا کند.

 

 

۶- فیلم خودجوش (Spontaneous) از بهترین فیلمهای سینمایی کمدی خارجی

 

فیلم «خودجوش» ماجرای زندگی نوجوانان امروزی است که به طرز جذاب و هوشمندانه‌ای به تصویر کشیده شده است. این فیلم پر از صحنه‌های خنده‌دار است و دیالوگ‌های شوخ طبعانه زیادی دارد. این فیلم کمدی عاشقانه که در لیست بهترین فیلم خنده دار خارجی قرار دارد، در سال ۲۰۲۰ اکران شد. ماجرای این فیلم مربوط به یک عاشقانه‌ است که ناگهان تغییر می‌کند. تغییراتی یک باره که همانند یک انفجار آرامش عاشقانه فیلم را از بین می‌برند و در این میان حوادث جذاب، خنده‌دار و عجیبی اتفاق می‌افتد.

 

 

۷- فیلم طنز تابستان داغ مرطوب آمریکایی (wet hot American summer)

 

فیلم طنز تابستان داغ مرطوب آمریکایی (wet hot American summer)

 

«تابستان داغ مرطوب آمریکایی» که در سال ۲۰۰۱ اکران شد یک فیلم سینمایی خنده دار و جذاب دیگر است که لحظات شادی را برای شما رقم خواهد زد. این فیلم کمدی ماجرای چند نوجوان است که در طی اقامتشان در اردوگاه تابستانی، درگیر ماجراهایی خطرناک می‌شوند.

حتما بخوانید  معرفی و خلاصه 8 فصل سریال «دکستر (Dexter)»

 

 

۸- فیلم کمدی آلمانی سوپ اردک (Duck Soup)

 

فیلم کمدی آلمانی سوپ اردک (Duck Soup)

 

فیلم سوپ اردک حدود ۱۰ ماه بعد از انتصاب ادولف هیتلر به سمت نخست وزیری آلمان اکران شد. فیلمی کمدی و جذاب که هنوز هم به عنوان بهترین فیلم کمدی خارجی شناخته می‌شود و در فهرست ۱۰۰ فیلم کمدی برتر دنیا، مقام ششم را به خود اختصاص داده است. این فیلم که در سال ۱۹۳۳ اکران شد، ۶۸ دقیقه است و لئو مک کری کارگردان آن را انجام داده است. ماجرای این فیلم مربوط به فردی که است که در مقامی دیکتاتوری قرار می‌گیرد و با توهین‌هایی که به سفیر کشور همسایه می‌کند، یک جنگ بین دو کشور شروع می‌شود. این فیلم موزیکال کمدی سیاه و سفید، صحنه‌های فوق العاده خنده‌دار و جذابی دارد که حدود یک ساعت مخاطب را حسابی می‌خنداند.

 

 

 

 

۹- بزرگ کردن آریزونا (Raising Arizona)؛ از بهترین فیلمهای خارجی خنده دار

 

بزرگ کردن آریزونا (Raising Arizona)؛ از بهترین فیلمهای خارجی خنده دار

 

فیلم «بزرگ کردن آریزونا» یک فیلم خنده دار خارجی و محصول آمریکا است که در سال ۱۹۸۷ اکران شد. این فیلم که در لیست ۱۰۰ فیلم خنده‌دار برتر دنیا مقام ۳۱ را به خود اختصاص داده است، پر از صحنه‌های جذاب و شاد است که مخاطب را غرق در فیلم می‌کند. ماجرای فیلم مربوط به فردی به نام‌ های مک دانا است که بعد از آزادی از زندان، با یک دختر پلیس ازدواج می‌کند. اما این دو نمی‌توانند بچه‌دار شوند و به همین دلیل های مک دانا یکی از ۵ قلوهای فردی ثروتمند را می‌دزدد. اما این تمام ماجرا نیست. بعد از آن دو همبند او از زندان آزاد می‌شوند و از او می‌خواهند که در یک سرقت بزرگ با آن‌ها همکاری کند.

 

 

۱۰- فیلم کمدی هالووین هیوبی (Hubie Halloween)

 

فیلم کمدی هالووین هیوبی (Hubie Halloween)

 

فیلم «هالووین هیوبی» ماجرای یک شهروند وظیفه شناس است که تلاش می‌کند در جشن هالووین مراقب همشهریان خود باشد. او که درواقع یک کارگر اغذیه فروشی است درگیر شرایطی می‌شود که باید شهر ماساچوست را از دست یک نجات دهد. این فیلم سینمایی کمدی که در سال ۲۰۲۰ اکران شد، در طول ۲ هفته اول چنان بازدیدی را به خود اختصاص داد که در لیست بهترین فیلم سینمای خنده دار خارجی قرار گرفت. تماشای این فیلم می‌توان لحظاتی پر از هیجان، خنده و لذت را برای شما رقم بزند.

 

 

 

کالابرگ الکترونیک