ترفندهای آرایشی برای درشت تر به نظر رسیدن چشم ها

ترفندهای آرایشی برای درشت تر به نظر رسیدن چشم ها


13 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
ترفندهای آرایشی برای درشت تر به نظر رسیدن چشم ها

چشم‌ها معمولا زیباترین و تأثیرگذارترین بخش چهره ما هستند. خیلی از افراد فکر می‌کنند که تنها چشمان درشت زیباتر به نظر می‌رسند، اما باید بدانید که ما هر نوع چهره و حالت چشمانی که داریم، زیبا هستیم، تنها باید یاد بگیریم که این زیبایی را برجسته‌تر کنیم. شما می‌توانید با استفاده‌ از ترفندهای آرایشی زیبایی چشم‌هایمان را دو چندان کنید. در واقع یاد گرفتن آرایش بزرگ شدن چشم به شما کمک می‌کند تا هر زمانی که دوست دارید، با به کار بردن چند راهکار ساده چشمان خود را به همان حالتی که دوست دارید، درآورید. در این مقاله از مجله کوروش می‌توانید با تکنیک‌های آرایش درشت شدن چشم آشنا شوید.

 

 

در آرایش برای درشت کردن چشم حتماً به حالت ابروهایتان توجه کنید

 

حالت ابروهای ما تأثیر زیادی بر چهره‌مان دارند. داشتن ابروهای طبیعی و پر پشت موجب می‌شود تا چهره شما جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد. از ایجاد قوس‌های زیاد در ابروهای تان اجتناب کنید. این کار موجب می‌شود تا سن شما بیشتر به نظر برسد. سعی کنید ابروها را در حالت طبیعی خودشان مرتب کنید. پر رنگ کردن ابروها موجب می‌شود تا چشم و ابروهای شما جذاب‌تر به نظر برسد. برای حالت دادن به ابروها می‌توانید از ریمل یا صابون ابرو برای لیفت استفاده کنید و آن‌ها را به سمت بالا شانه بزنید.

 

 

بیشتر بخوانید: ۹ روش خانگی برای پر پشت کردن و رشد سریع ابرو

 

 

برای آرایش درشت شدن چشم از سایه‌های تیره و روشن استفاده کنید

 

برای آرایش درشت شدن چشم از سایه‌های تیره و روشن استفاده کنید

 

برای درشت شدن چشم با آرایش باید از قانون کانتورینگ استفاده کنید. بخش‌هایی را که می‌خواهید نور را منعکس کنند، روشن کنید و در سایر بخش‌ها را سایه تیره استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های روشن در بخش میانی پلک موجب برجسته کردن آن می‌شود. استفاده از سایه براق و مات هر دو برای این نوع آرایش مناسب هستند. اگر با روش سایه زدن حرفه‌ای آشنا نیستید، بهتر است چند فیلم آرایش چشم ریز را مشاهده کنید.

تخفیف شوینده های افق کوروش
حتما بخوانید  بهترین مارک های کرم آبرسان صورت برای انواع پوست

 

معمولا برای آرایش درشت شدن چشم گوشه کناری چشم را با سایه تیره‌ تر می‌کنند و در وسط پلک سایه روشن به کار می‌برند. اگر با آرایش کمی غلیظ ‌تر مشکل ندارید، می‌توانید در قسمت بالای پلک و بین خط پلک و استخوان فوقانی آن از مقداری سایه قهوه‌ای مات استفاده کنید تا پلک شما نیز بزرگ‌تر و چشمانتان جذاب‌تر به نظر برسد.

 

 

بیشتر بخوانید: تفاوت ژل ابرو و صابون ابرو 

 

 

سیاهی زیر چشم‌هایتان را با کانسیلر بپوشانید

 

تیرگی زیر چشم‌ها موجب تو رفتگی چشم‌ها می‌شود. معمولا این موضوع به دلایل متفاوتی نظیر بی‌خوابی، کمبود ویتامین، کار زیاد، و ژنتیک اتفاق می‌افتد. اما روش برطرف کردن آن، بسیار ساده است. تنها لازم است از یک کانسیلر روشن کننده استفاده کنید. کانسیلر خود را حتماً چند درجه روشن‌تر از کرم پودر انتخاب کنید و با استفاده از آن سیاهی دور چشم را پوشش دهید.

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۱ روش به همراه آموزش تصویری کوچک کردن انواع بینی

 

 

در آرایش چشم ریز و گود از خط چشم مشکی کمک بگیرید

 

در آرایش چشم ریز و گود از خط چشم مشکی کمک بگیرید

 

در اصول آرایش برای بزرگ و درشت تر شدن چشم خط چشم مشکی نقش مهمی دارد. استفاده از خط چشم مشکی در بالای پلک و نزدیک مژه‌ها، تغییری اساسی در چشمان شما ایجاد می‌کند. استفاده از خط چشم برای چشم های ریز موجب درشت شدن چشم‌ها و پرتر به نظر رسیدن مژه‌ها می‌شود. برای این کار می‌توانید از یک مداد چشم با نوک نازک یا خط چشم مشکی استفاده کنید. گوشه کناری خط چشم را کمی به سمت بالا متمایل کنید و ضخیم‌تر بکشید تا چشمان شما حالت زیباتری پیدا کند. توجه داشته باشید که استفاده از خط چشم ضخیم می‌تواند نتیجه عکس ایجاد کند و چشمان شما را ریزتر نشان دهد.

 

 

حتما بخوانید  9 روش علمی برای جذاب تر شدن زنان و مردان

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب رنگ سایه چشم و آموزش اصولی سایه زدن

 

 

برای درشت شدن چشم با آرایش حتماً از فر مژه استفاده کنید

 

فر مژه یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که باید برای آرایش بزرگ شدن چشم از آن استفاده کنید. برای استفاده از آن باید مژه‌ها را درست از قسمت ریشه به آرامی فر دهید. این کار موجب می‌شود تا مژه‌ها خوش حالت‌تر به نظر برسند. به علاوه استفاده از فرمژه موجب بازتر و جذاب‌تر شدن چشم‌ها می‌شود.

 

 

برای آرایش چشم ریز و گود از ریمل حجم دهنده استفاده کنید

 

برای آرایش چشم ریز و گود از ریمل حجم دهنده استفاده کنید

 

استفاده از یک ریمل حجم دهنده روی مژه‌های طبیعی شما می‌تواند جلوه بی‌نظیری به چشمان ببخشد. این کار به طور مستقیم روی بزرگ‌تر به نظر رسیدن چشم‌ها تأثیر دارد. برای نتیجه بهتر می‌توانید از چند لایه ریمل روی مژه‌ها استفاده کنید. در قسمت کناره‌های مژه نیز سعی کنید از ریمل استفاده کنید و با این کار به چشمان خود فرم بدهید.

 

 

بیشتر بخوانید: ۸ ترفند اصولی آموزش میکاپ و آرایش صورت برای خانم‌های عینکی

 

 

در زیر و گوشه داخلی چشم از سایه روشن استفاده کنید

 

در زیر و گوشه داخلی چشم از سایه روشن استفاده کنید

 

به کار بردن هایلایتر یا سایه چشم روشن و براق در قسمت داخلی چشم، موجب می‌شود تا چشم شما زیباتر و درشت‌تر به نظر برسد. علاوه بر گوشه چشم می‌توانید برای بخش پایین داخل چشمتان نیز از مداد سفید استفاده کنید. این کار موجب درشت‌تر به نظر رسیدن چشم‌ها می‌شود.

 

 

نکاتی کاربردی برای آرایش چشم ریز و گود

 

نکاتی کاربردی برای آرایش چشم ریز و گود

 

*برای آرایش چشم ریز و گود از سیاه کردن بیش از حد پشت پلک اجتناب کنید. سعی کنید به جای استفاده از سایه‌های سیاه و خاکستری از رنگ‌های قهوه‌ای و طیف روشن‌تر استفاده کنید.

 

*برای درشت شدن چشم با آرایش، استفاده از ریمل را دست کم نگیرید.

 

*برای از بین بردن پف و سیاهی دور چشم از انواع ماسک خانگی استفاده کنید.

 

*برای از بین بردن قرمزی و خشکی چشم‌هایتان از قطره‌های چشمی استفاده کنید.

 

*برای استفاده از خط چشم حتماً آن را به صورت نازک و دقیق نزدیک به محل رویش مژه‌ها بکشید.

 

 

منبع: stylecraze

 

کالابرگ الکترونیک