ترفندهای انتخاب کفش و لباس برای قد بلند دیده شدن

ترفندهای انتخاب کفش و لباس برای قد بلند دیده شدن


12 اسفند 1399 . زمان مطالعه: 14 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
ترفندهای انتخاب کفش و لباس برای قد بلند دیده شدن
فهرست محتوا پنهان

داشتن قد بلند و اندامی متناسب، آرزوی همه ما است که در اکثر مواقع این موضوع تا حدود زیادی از کنترل ما خارج است. هر فرد بنا بر ژنتیک و شرایط بدنی مخصوص به خود، قد و وزن مشخصی دارد و باید قبول کند که گاهی اوقات تغییر دادن شرایط چندان ساده نیست. اما یکی از بهترین راه ها برای این که با هر قدی که دارید متناسب و زیبا به نظر برسید، انتخاب درست لباس و همچنین به کار بردن ترفندهای قد بلند شدن است. در این مقاله از مجله کوروش قصد داریم تا با هم یاد بگیریم چگونه قدمان را بلند کنیم و باریک تر از آن چیزی که هستیم به نظر برسیم.

 

 

 استفاده از شلوار و کفش یک رنگ، از ترفندهای قد بلند شدن

 

اگر قد بلندی نداشته باشید، احتمالا دائم با خودتان فکر می کنید که چگونه قدمان را بلند کنیم و چه ترفندهایی به بلندتر شدن قدمان کمک می‌کند. یک روش کاربردی برای بلندتر دیده شدن افراد کوتاه قد این است که از کفش و شلوار یک رنگ استفاده کنید. زمانی که کفش شما با شلوارتان یک رنگ باشد، پاهای شما کشیده‌تر دیده می‌شود و این موضوع به شما کمک می‌کند تا قد بلندتر به نظر برسید.

 

توجه داشته باشید که برای این کار باید از شلوارهای بلند استفاده کنید. زمانی که شلوار شما کوتاه باشد و بین شلوار و کفش شما فاصله بیفتد، قد شما کوتاه تر به نظر می رسد. از طرف دیگر بلند بودن بیش از اندازه شلوار نیز می تواند جلوه زشتی داشته باشد و روی کوتاه تر به نظر رسیدنتان تاثیر بگذارد.

 

 

پوشیدن شلوارهای دمپا گشاد و بلند، از ترفندهای قد بلند دیده شدن

 

پوشیدن شلوارهای دمپا گشاد و بلند، از ترفندهای قد بلند دیده شدن

 

شلوار کوتاه موجب می شود تا پاهای شما کوتاه تر به نظر برسد. اگر دوست دارید قد بلندتر دیده شوید، بهتر است از شلوارهای دمپا گشاد و بلند که به طور کامل روی کفش‌ها را نیز پوشش می‌دهد استفاده کنید. این کار موجب می شود تا این خطای دید ایجاد شود که پاشنه کفش ها که زیر شلوار شما پنهان شده نیز بخشی از بلندی پاهایتان است. تنها موضوعی که باید در مورد این شلوارها دقت کنید این است که شلوار شما نباید روی زمین کشیده شود. زیرا این کار می‌تواند دقیقاً نتیجه عکس داشته و قد شما را کوتاه تر نشان دهد.

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

۱۲ مدل شلوار زنانه که همیشه ترند هستند

 

 

انتخاب پیراهن مناسب؛ بهترین روش بلند شدن قد

 

انتخاب پیراهن مناسب؛ بهترین روش بلند شدن قد

 

اگر قد چندان بلندی ندارید و دوست دارید پیراهن بپوشید، به نکات انتخاب لباس و پیراهن مجلسی و اسپرت برای افراد کوتاه قد دقت کنید. یکی از بهترین ترفندهای قد بلند شدن این است که پیراهن هایی را انتخاب کنید کمر آن دقیقاً در بخش بالای باسن قرار گرفته است. این کار موجب می شود تا بدن شما متناسب تر به نظر می رسد بهتر است از پوشیدن پیراهن های بلند و گشاد خودداری کنید می توانید از لباس های استفاده کنید که دارای طرح و خطوط عمودی هستند. در بخش کمر نیز می تواند از یک بند یا کمربند استفاده کنید. این کار موجب می شود تا قد شما بلند تر و کشیده تر به نظر برسد. به طور معمول بهترین لباس افراد کوتاه پیراهن هایی است که بلندی آن ها تا زانو است و همچنین پیراهن های ماکسی می تواند روش خوبی برای بلندتر دیده شدن شما باشد.

 

 

پوشیدن شلوار و دامن‌های فاق بلند، از ترفندهای قد بلند شدن

 

پوشیدن شلوار و دامن‌های فاق بلند، از ترفندهای قد بلند شدن

 

بهترین کت و دامن یا کت و شلوار برای افراد کوتاه قد لباسی است که موجب بلندتر دیده شدن پاها شود. استفاده از شلوار یا دامن فاق بلند کمک می کند تا پاهای شما کشیده تر به نظر برسد هر چقدر شلوار یا دامن شما فاق کوتاه تری داشته باشد پاهای شما نیز به همان نسبت کوتاه تر دیده می شوند. این روش ساده از بهترین راه های قد بلند دیده شدن محسوب می شود که تاثیر زیادی در ظاهر شما می گذارد.

 

 

اجتناب از پوشیدن شلوارهای پیله دار، از ترفندهای قد بلند شدن

 

وجود پیله یا چین زیر کمر شلوار می تواند پاهای شما را چاق تر و کوتاه تر نشان دهد. برای بلندتر به نظر رسیدن باید سعی کنید از شلوارهای ساده استفاده کنید. استفاده از شلوار های گشاد و کوتاه، مدل دار و پیله دار برای افرادی که قد چندان بلندی ندارند به هیچ عنوان مناسب نیست. بهترین لباس افراد کوتاه لباس های ساده و بدون چین و پیله است.

 

۷ نکته برای خوش استایل به نظر رسیدن خانم های چاق

 

 

پیراهن های یقه هفت، از راه های قد بلند دیده شدن

 

پیراهن های یقه هفت، از راه های قد بلند دیده شدن

 

پوشیدن پیراهن و لباس های بافت یقه هفت می تواند بلندتر دیدن شما کمک زیادی کند. برای این کار می‌توانید یک لباس یقه هفت را با یک شلوار جین دمپا گشاد و بلند ست کنید و ببینید که چگونه انتخاب درست لباس می‌تواند روی تیپ و استایل شما تاثیر بگذارد. اگر از پیراهن هایی که در جلو دکمه دارند استفاده می کنید، بهتر است که یک یا دو دکمه اول را باز بگذارید. زیرا این کار نیز تاثیر زیادی بر بلندتر دیده شدن قد شما دارد.

 

 

قرار دادن بلوز داخل شلوار و دامن، یکی از بهترین ترفندهای قد بلند شدن

 

قرار دادن بلوز داخل شلوار و دامن، یکی از بهترین ترفندهای قد بلند شدن

 

برای اینکه بدانیم چگونه قدمان را بلند کنیم باید با روش بلند شدن قد و انتخاب صحیح لباس پوشیدن آشنا باشیم. هر چقدر بالا تنه شما کوتاه تر به نظر برسد و در عوض پاهایتان ظاهر کشیده تری پیدا کند، قد شما بلندتر به چشم می آید. یکی از از بهترین ترفندهای قد بلند دیده شدن این است که بلوز و پیراهن خود را داخل شلوار قرار دهید. برای این کار بهتر است بلوز خود را داخل شلوار کنید و از یک شلوار فاق بلند برای خود استفاده کنید. این کار تاثیر زیادی بر قد بلند دیده شدن شما دارد.

 

 

پوشیدن لباس‌هایی با آستین متناسب، یکی دیگر از ترفندهای قد بلند شدن

 

گشاد بودن آستین های لباس شما می تواند موجب پهن تر به نظر رسیدن و در نتیجه کوتاه تر شدن قدتان شود. اگر دوست دارید قد شما بلندتر به نظر برسد، بهتر است از لباس هایی استفاده کنید که در بخش آستین کاملاً متناسب و اندازه هستند. سعی کنید از پوشیدن لباس هایی با آستین گشاد اجتناب کنید. یک روش بلند شدن قد این است که کاری کنید باریک تر و لاغرتر به نظر برسید.

 

 

استفاده از یک لباس اندامی در بخش بالاتنه، بهترین لباس برای افراد کوتاه

 

بهترین لباس برای افراد کوتاه قد این است که باید در بخش بالا تنه کاملا اندامی و اندازه باشد. این کار موجب می ‌شود تا هیکل شما متناسب تر به نظر برسد و از طرف دیگر نقش مهمی در بلندتر دیده شدن شما دارد. اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است پوشیدن لباس های گشاد و انواع تیشرت و سوئیشرت های گشاده و سایز بزرگ را فراموش کنید. یک روش بلند شدن قد این است که به دنبال لباس هایی باشید که کاملا اندازه شما هستند و سایز مناسبی دارند.

 

 

کدام رنگ و مدل کفش پاشنه بلند قد شما را بلندتر نشان می دهد

 

 کدام رنگ و مدل کفش پاشنه بلند قد شما را بلندتر نشان می دهد

 

اگر مدام فکر می کنید که چه کنیم قد بلند دیده شویم بهتر است بدانید که شاید هیچ چیزی به اندازه کفش پاشنه بلند نمی تواند به شما کمک کند. استفاده از کفش های پاشنه بلند می تواند به شما کمک کند تا به راحتی قد بلندتر به نظر برسید. برای این کار بهتر است از کفش هایی استفاده کنید که رنگ های نود یا خنثی دارند. به علاوه کمک گرفتن از چکمه های بلند نیز می تواند راهکار مناسبی برای بلندتر دیده شدن قد شما باشد.

 

همه چیز درباره رنگ نود

 

 

کت های کوتاه، بهترین لباس برای افراد کوتاه

 

همان طور که گفته شد از راه های قد بلند دیده شدن این است که طوری لباس بپوشید تا بالا تنه شما کوتاه تر و درعوض پایین تنه شما بلندتر به نظر برسد. استفاده از کت یا ژاکت های کوتاه می تواند در این امر به شما کمک کند. در زمان انتخاب انواع کت، کاپشن و ژاکت سعی کنید مدل های کوتاه را انتخاب کنید. بهتر است قد لباس شما تا قسمت بالای باسن باشد. پوشیدن لباس های پایین باسن می تواند شما را کوتاه نشان دهد.

 

 

انتخاب مانتو و پالتوهای کاملا بلند، از راه های قد بلند دیده شدن

 

انتخاب مانتو و پالتوهای کاملا بلند، از راه های قد بلند دیده شدن

 

انتخاب مانتو و پالتوهای نسبتا کوتاه می تواند قد شما را کوتاه نشان دهد. بهتر است برای بلندتر دیده شدن به سراغ مانتوها و پالتوهای بلند باشید. این لباس ها قد شما با بلندتر نشان می دهند و استایل شما را زیباتر می کنند.

 

راهنمای انتخاب پالتو براساس فرم بدن و قد

 

 

ست کردن رنگ جوراب و شلوار، از راه های قد بلند دیده شدن

 

رنگ جوراب و شلوار شما باید با هم هماهنگ باشند. زمانی که از شلوار مشکی و جوراب مشکی در کنار هم استفاده می کنید که هیچ تضاد رنگی باهم ندارند، پاهای شما نیز بلندتر دیده می شود. به یاد داشته باشید که بهترین رنگ برای افراد کوتاه به خصوص برای شلوار رنگ مشکی است.

 

 

استفاده از یک کمربند باریک، از ترفندهای قد بلند شدن

 

یکی دیگر از روش های ساده برای اینکه بدانیم چه کنیم قد بلند دیده شویم این است که یک کمربند باریک روی لباستان اضافه کنید. استفاده از کمربند روی شلوار، دامن و یا پیراهن موجب می شود تا پاهای شما بلندتر دیده شود. به یاد داشته باشید که استفاده از کمربندهای ضخیم می تواند نتیجه عکس داشته باشد. بنابراین برای این کار بهتر است از کمربند های باریک و نازک استفاده کنید. اگر دوست دارید یک پیراهن گشاد بپوشید استفاده از یک کمربند باریک روی آن را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

 

 

استفاده از لباس های تک رنگ، روشی ساده برای بلندتر دیده شدن

 

پوشیدن لباس های تک رنگ و یک دست می تواند به بلندتر دیده شدن شما کمک زیادی کند. این موضوع دقیقا به این معنا نیست که از شلوار و بلوز کاملا یک رنگ استفاده کنید. برای این کار می‌توانید رنگ هایی با تناژ نزدیک را برای لباس خود به کار ببرید. اگر واقعا دوست دارید قدتان بلندتر به نظر برسد پس بهتر است این روش را استفاده کنید و ببینید که چگونه پوشیدن یک لباس تک رنگ شما را قد بلندتر نشان می دهد.

 

 

اجتناب از پوشیدن لباس‌هایی با طرح بزرگ، روشی ساده برای بلندتر به نظر رسیدن

 

پوشیدن لباس هایی که روی پارچه آن ها طرح های درشت و بزرگ دارد، می تواند قد شما را کوتاه تر نشان دارد. برای بلندتر دیده شدن، سعی کنید از لباس های ساده و یا پارچه هایی با طرح های محدود و کوچک استفاده کنید.

 

 

چگونه قدمان را بلند کنیم؟

 

چگونه قدمان را بلند کنیم؟

 

اگر قد کوتاهی دارید، احتمالا با خودتان فکر می کنید زمانی که از سن رشدتان گذشته، پس دیگر راهی برای بلندتر شدن قدتان هم وجود ندارد. اما باید بدانید که گاهی اوقات عادات اشتباه و همچنین عدم توجه به طریقه ایستادن صحیح، موجب کوتاه تر به نظر رسیدنتان می شود. برای اینکه بدانیم چگونه قدمان را بلند کنیم باید یاد بگیریم خوب بایستیم، خوب بنشینیم و ورزش هایی را انجام دهیم که برای بلندتر به نظر رسیدن ما مفید هستند. در این بخش می توانیم با نکاتی جالب برای اینکه چگونه قدمان را بلند کنیم آشنا شویم.

 

برای بلندتر دیده شدن سعی کنید صاف بایستید

 

صاف ایستادن یک روش ساده برای بلندتر دیده شدن شما است. بسیاری از افراد به خمیده ایستادن عادت کردند و این موضوع به شدت روی قد و استایل شما تاثیر می گذارد. برای صاف ایستادن سعی کنید کمرتان را کاملاً صاف بگیرید. سرتان را کمی به سمت جلو نگه دارید و ستون فقرات تا آن را تا جایی که می توانید به سمت بالا بکشانید و با کمی عقب دادن شانه ها در بهترین وضعیت خودتان قرار بگیرید. فراموش نکنید که درست ایستادن نه تنها روی ظاهر شما بلکه روی سلامت بدنتان نیز تاثیر می گذارد.

 

یک روش بلند شدن قد این است که صاف بنشینید

 

برای اینکه در حالت نشسته نیز کوتاه به نظر نرسید، بهتر است در زمان نشستن به حالت بدن تان توجه کنید. برای این کار سعی کنید ستون فقرات تان را صاف نگه دارید و شانه ها را کمی پایین دهید. این کار نه تنها موجب می شود قد بلندتر دیده شود، بلکه بدن شما نیز در هنگام نشستن در وضعیت مناسب قرار می گیرد و با نشستن به ستون فقراتتان آسیب وارد نمی شود.

 

 

از راه های قد بلند دیده شدن این است که از حرکات کششی کمک بگیرید

 

همه ما دوست داریم بدانیم که برای بلند شدن قد چه کار کنیم و از چه ورزش هایی برای افزایش قد استفاده کنیم. اگر هر روز از حرکات کششی استفاده کنید، ستون فقرات شما به مرور فشرده نمی شود و امکان اینکه چند سانتی متر نیز بلندتر به نظر برسید وجود دارد. برای این کار باید به صورت عمود با پاهایی رو به جلو و کمری صاف روی زمین بنشینید. سپس دستاتتان را کف زمین قرار دهید و تا می توانید بدنتان را به سمت بالا بکشید. سپس آرام باشید و ۱۰ نفس عمیق بکشید. این کار را برای ۵ تا ۱۰ دقیقه تکرار کنید. برای نتیجه بهتر سعی کنید هر روز این حرکات را تکرار نمایید.

یک حرکت کششی دیگر بری بلندتر شدن قد این است که همین گونه که نشسته اید، دستان و بدنتان را تا حد امکان به سمت نوک انگشتان پا بکشید و در صورت امکان با دست کف پاهایتان را بگیرید. سپس چندین بار این حرکت را تکرار کنید.

 

منابع: wikihow، blog.petitedressing

کالابرگ الکترونیک