معرفی ارزان ترین گوشی های سامسونگ بازار ایران

معرفی ارزان ترین گوشی های سامسونگ بازار ایران


24 فروردین 1400 . زمان مطالعه: 8 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
ارزان ترین گوشی های سامسونگ

اگر به دنبال یک گوشی موبایل هوشمند در میان ارزان ترین گوشی های سامسونگ هستید، با ما در این مقاله از مجله کوروش همراه باشید. قرار نیست به سراغ گوشی های گران قیمت و پرچمدار برویم. می خواهیم با نگاهی کلی به بازار موبایل های ارزان قیمت سامسونگ، راهنمای خرید مناسبی به شما ارایه دهیم. پیش از آغاز بحث باید گفت برای خرید گوشی در بازه قیمتی کمتر از ۳ میلیون تومان وسواس چندانی نداشته باشید. امکانات و ابزاری که در اختیار می گیرید دقیقا معادل همین رقمی است که پرداخت می کنید. البته چندسال پیش با ۳ میلیون تومان می شد موبایل پرچمدار و بسیار خوبی خرید. اما حالا با توجه به افت ارزش پول ملی و اختلاف زیاد دلار و ریال، ناچاریم گوشی های پایین رده و ضعیف تری را در این بازه قیمتی خریداری کنیم. راهنمای خرید و معرفی ارزان ترین گوشی های سامسونگ بازار موبایل ایران را در سرویس علم و تکنولوژی مجله کوروش بخوانید.

 

 

گلکسی A01 کور سامسونگ | Samsung Galaxy A01 Core

 

گلکسی A01 کور سامسونگ | Samsung Galaxy A01 Core

 

گلکسی A01 سامسونگ ارزان ترین گوشی هوشمند از این شرکت کره ای است. نمایشگر به سبک گوشی های قدیمی طراحی شده است. صفحه نمایش ۵.۳ اینچی از نوع TFT کاملا کلاسیک در برابر شماست. لنز دوربین سلفی و سنسور مجاورت و بلندگو در بالای قاب قرار گرفته است. این گوشی مانند دستگاه های امروزی نمایشگری تمام صفحه ندارد که یک حفره لنز دوربین سلفی در آن جای گرفته باشد. اندروید ۱۰ و دوربین ۸ مگاپیکسلی پشت و ۵ مگاپیکسل در جلو در این گوشی وجود دارد. این گوشی در دو نسخه ۱۶ گیگابایت ۱ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت ۲ گیگابایت رم به بازار عرضه شده است. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری در کنار پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی دیگر نکات مهم این موبایل هستند. با حدود ۲ میلیون تومان می توانید این تلفن همراه را خریداری کنید.

 

  • نمایشگر: ۵.۳ اینچ ۷۲۰×۱۴۸۰ پیکسل
  • حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت ۱ گیگابایت رم/ ۳۲ گیگابایت، ۲ گیگابایت رم
  • پردازنده: مدیاتک MT6739WW
  • دوربین اصلی: ۸ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری: ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

 

 

بیشتر بخوانید » راهنمای خرید ساعت هوشمند «

 

 

گلکسی A02 سامسونگ | Samsung Galaxy A02

 

گلکسی A02 سامسونگ | Samsung Galaxy A02

 

شاید بتوان گفت یکی از به صرفه ترین گزینه های خرید در این بازه قیمتی، گلکسی A02 سامسونگ است. شما با رقمی حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می توانید یک گوشی ارزان قیمت با امکانات خوب داشته باشید. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی به لطف فناوری IPS با طراحی امروزی اش شما را راضی می کند. دوربین سلفی در حفره کوچکی(ناچ) بالای قاب قرار گرفته است.

دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلوی موبایل قرار دارد. ۳ گیگابایت رم نهفته در این گوشی شما را در انجام بسیاری از برنامه های سبک یاری می کند و نگران هنگ کردن نخواهید بود. پردازنده ۴ هسته‌ای Mediatek رده پایین این موبایل شاید برای بسیاری از بازی های سنگین مناسب نباشد اما برای وب گردی، مطالعه و گشتن در شبکه های اجتماعی و… خوب است.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گلکسی A02 سامسونگ یک روز کامل جواب گوی کارهای شماست. شاید بتوان گفت اگر زیاد از آن کار نکشید تا ۲ روز هم پاسخگو است! این گوشی با اندروید ۱۰ به بازار عرضه شده است. سه نسخه از این موبایل در بازار وجود دارد که آن ها به ترتیب: ۳۲ گیگابایت با ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت با ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت با ۳ گیگابایت رم هستند.

  • نمایشگر: ۶.۵ اینچ ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل
  • حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت با ۲ گیگابایت رم / ۳۲ گیگابایت با ۳ گیگابایت رم / ۶۴ گیگابایت با ۳ گیگابایت رم
  • پردازنده: ۴ هسته‌ای مدیاتک MT6739W
  • دوربین اصلی (دو گانه): ۱۳ مگاپیکسل (لنز واید، f/1.9، فوکوس خودکار)/ ۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)
  • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

 

 

بیشتر بخوانید » ارزان ترین مچ بندهای هوشمند در بازار «

 

 

گلکسی A02s سامسونگ | SAMSUNG GALAXY A02S

 

گلکسی A02s سامسونگ | SAMSUNG GALAXY A02S

 

اگر می خواهید یک رده بالاتر از گوشی A02 را بخرید باید حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بابت گلکسی A02s سامسونگ بپردازید. بسیاری از ویژگی های این دو گوشی یکسان است اما شما با پرداخت ۴۰۰ هزار تومان بیشتر از A02 یک گوشی قوی تر خواهید داشت. پردازنده این مدل هشت هسته ای از نوع Snapdragon 450 است و توان پردازشی بالاتری دارد.

اگرچه هنوز برای اجرای بازی های سنگین و گرافیکی کمی با مشکل روبرو خواهید شد اما این انتخاب ارزنده است. یک لنز بیشتر در پشت این موبایل نهفته است. یعنی شما علاوه بر دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی نسل قبلی، یک لنز ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز در اختیار دارید. این لنز اضافه وظیفه تشخیص عمق در تصاویر را بر عهده دارد. شما با این موبایل تصاویر به مراتب بهتری ثبت خواهید کرد.

  • نمایشگر: ۶.۵ اینچ ۷۲۰×۱۵۲۰ پیکسل
  • حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت، ۳ گیگابایت رم / ۶۴ گیگابایت، ۴ گیگابایت رم
  • پردازنده: ۸ هسته‌ای Snapdragon 450
  • دوربین اصلی (سه گانه): ۱۳ مگاپیکسل (لنز واید، فوکوس خودکار)/  ۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4) / 2 مگاپیکسل (حسگر تشخیص عمق تصویر، f/2.4)
  • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

 

 

راهنمای خرید تبلت دانش آموزی

 

 

سخن پایانی درباره خرید ارزان ترین گوشی های سامسونگ

 

در بازار موبایل ایران که هر روز قیمت ها نوسان دارد شاید خرید کار مشکلی به نظر بیاید. فراموش نکنید که در این بازه قیمتی شما گستره انتخاب وسیعی ندارید. محصولات هواوی و شیائومی هم در این بازه قیمتی وجود دارند که شاید تفاوت چندانی با محصولات معرفی شده نداشته باشند. اگر پشتیبانی، لوازم جانبی و تعمیر و نگهداری سامسونگ را بهتر از رقبا می دانید در میان سه گوشی بالا حتما گلکسی A02s را انتخاب کنید.

 

 

اهمیت سیستم عامل به روز در خرید ارزان ترین گوشی های سامسونگ

 

اهمیت سیستم عامل به روز در خرید ارزان ترین گوشی های سامسونگ

 

برای خرید یک گوشی سامسونگ ارزان مهم ترین کار انتخاب یک موبایل با جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید است. گوشی های پایین رده معمولا بروزرسانی طولانی مدتی در نسخه سیستم عامل ندارند. شاید نهایتا ۲ نسخه جدیدتر را از اندروید دریافت کنند. بنابراین مهم ترین اقدام شما در خرید یک گوشی ارزان سامسونگ باید توجه به نسخه سیستم عامل اندروید آن ها باشد که هر سه گوشی بالا دارای نسخه ۱۰ سیستم عامل اندروید هستند.

 

 

اهمیت نمایشگر و پردازنده به روز در خرید ارزان ترین گوشی های سامسونگ

 

توجه به نمایشگر و پردازنده گام بعدی شماست که باید محکم بردارید. ترجیحا از نمایشگر IPS انتخاب کنید که گلکسی A02s این ویژگی را دارد. به دلیل مصرف بهتر باتری و کیفیت بالاتر نسبت به دیگر نمایشگرها. پردازنده موجود در هر موبایل مغز متفکر آن وسیله است. هر کاری که بخواهید با گوشی خود انجام دهید باید به پردازنده آن تکیه کنید. باز هم تاکید می کنیم که در این بازه قیمتی شما موبایل مناسبی برای بازی های سنگین نخواهید داشت اما همین ها بسیاری از کارهای شما را به بهترین شکل انجام می دهند.

 

 

بیشتر بدانید » راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل برای عکاسی «

 

 

اهمیت وجود شارژ سریع یا fast charge در خرید ارزان ترین گوشی های سامسونگ

 

اهمیت وجود شارژ سریع یا fast charge در خرید ارزان ترین گوشی های سامسونگ

 

فناوری شارژ سریع که مدتی است در میان دستگاه های شارژی مطرح شده از دیگر نکات مهم است. A02s از فناوری فست شارژ پشتیبانی می کند. این بدان معناست که شما در مدت زمان کمتری می توانید درصد قابل توجهی از باتری موبایل را شارژ کنید.

 

 

 

کالابرگ الکترونیک