۹ روش علمی برای جذاب تر شدن زنان و مردان

۹ روش علمی برای جذاب تر شدن زنان و مردان


11 اردیبهشت 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
راه های علمی جذاب تر شدن زنان و مردان

زیبایی فقط به تنهایی در ژنتیک خلاصه نمی شود و راه های علمی زیادی برای جذاب شدن وجود دارد. تحقیقات نشان داده است که افراد جذاب می توانند سالانه ۱۴ درصد درآمد بیشتری نسبت به همسالان خود کسب کنند. در حالی که بسیاری از افراد فکر می کنند جذابیت تنها مربوط به عوامل ژنتیکی است. اما باید گفت که از نظر علمی این موضوع اشتباه است. جذابیت و زیبایی ارتباط مستقیمی با زبان بدن، پوشش و نوع برخورد افراد در معاشرت با دیگران دارد. در مجله کوروش نگاهی به راه های علمی جذاب تر شدن افراد می اندازیم.

 

بالا گرفتن سر از راه های علمی جذاب تر شدن

 

بالا گرفتن سر از راه های علمی جذاب تر شدن

 

افراد اغلب استخوان فک بزرگ را به عنوان یک ویژگی جذاب مردانه می بینند. این استخوان جذابیت خاصی به صورت مردان می دهد. فک بزرگ و استخوانی از نظر علمی نمادی از قدرت ژنتیکی است. هورمون هایی مانند تستوسترون باعث ایجاد خصوصیات جنسی ثانویه ای چون این موضوع می شوند. از آن جا که این هورمون ها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند، استخوان های فک قوی می توانند به کسی که می خواهد شما را انتخاب کند، شما نشان دهند که فردی مقاوم هستید.

 

 

سرتو بالا بگیر!

 

از نظر علمی مردانی که چانه خود را بالا نگه می دارند، بسیار قاطع به نظر می آیند. این نوع زبان بدن نشان دهنده قاطعیت و اعتماد به نفس است. گاهی اوقات برای جذاب تر شدن می توان به عمد و خودآگاه سر را بالا نگه داشت. این وضعیت حالت جذاب تری برای صورت دارد چراکه باعث نمایش فک می شود. همچنین این حالت باعث لاغری ناحیه گردن می شود. بنابراین سعی کنید بالا نگه داشتن چانه را در زبان بدن خود بگنجانید.

 

 

جذاب تر شدن با عینک آفتابی

 

جذاب تر شدن با عینک آفتابی

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

ونسا براون، مدرس دانشگاه ناتینگهام به تحقیق در مورد تاثیر عینک آفتابی در جذاب تر شدن افراد پرداخته است. بر اساس مطالعات او عینک آفتابی از نظر علمی، تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت افراد دارد. تحقیقات او نشان می دهد عینک آفتابی باعث مبهم تر کردن چشم ها می شود. همچنین فضای رمزآلودی در مورد شخصیت فرد برای افراد مقابل ایجاد می کند. به گفته براون چشم ها منبع بسیار مهمی از اطلاعات و آسیب پذیری انسان هستند. بنابراین ایجاد ابهام در این منطقه تاثیر زیادی در برانگیختن حس کنجکاوی دارد. اگر می خواهید رمانتیک به نظر برسید، باید رمز و رازی پر ابهام داشته باشید.

 

 

جذاب تر شدن با پوشاندن ناهنجاری های جزیی

 

عینک آفتابی با پوشاندن ناهنجاری های جزیی در اطراف چشم، تقارن صورت را بهبود می بخشد. شاید شما متوجه این عدم تقارن در چهره باشید. گاهی اوقات یک مردمک کمی بزرگ تر از دیگری است. این موضوع کاملا طبیعی است اما افراد معمولا چهره متقارن را ترجیح می دهند. به همین دلیل است که اکثر افراد مشهور و مدل ها از عینک آفتابی برای جذاب تر شدن استفاده می کنند. البته جذابیت و زیبایی به عوامل دیگری چون موضوعات فرهنگی نیز بستگی دارد. با این حال بسیاری از فرهنگ ها از جذابیت عینک آفتابی استقبال می کنند. شما می توانید استفاده از عینک آفتابی را به عنوان یکی از راه های علمی جذاب تر شدن در نظر بگیرید.

حتما بخوانید  بهترین روش های تمیز کردن و برق انداختن ظروف چدن

 

 

بالا بردن سطح آدرنالین، یکی از راه های علمی جذاب تر شدن

 

بالا بردن سطح آدرنالین، یکی از راه های علمی جذاب تر شدن

 

مطالعات نشان می دهد که یکی از راه های جذاب تر شدن از نظر علمی، بالا بودن سطح آدرنالین در بدن است. آدرنالین به عنوان یک داروی ضد قارچ طبیعی عمل می کند. این هورمون باعث ایجاد آرامش اعصاب می شود. تحقیقات دانشگاه آلاسکا نشان داده است زنان بیشتر جذب مردانی می شوند که فعالیت های هیجانی زیادی انجام می دهند. سفر به اعماق دریا، دوچرخه سواری، غواصی و ورزش باعث ایجاد هیجان می شوند. ظاهر ماجرا برای زنان هیجان تعریف می شود اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است. چنین عملکردهایی باعث افزایش سطح آدرنالین در بدن مردان می شود. بنابراین به طرز عجیبی خوشحال و آرام هستند.

 

 

بیشتر بخوانید » ۷ روش برای افزایش اعتماد به نفس در بزرگسالان «

 

 

برای جذاب تر شدن در مصرف عطر و ادکلن زیاده روی نکنید

 

برای جذاب تر شدن در مصرف عطر و ادکلن زیاده روی نکنید

 

یکی از راه های علمی جذاب تر شدن چه برای مردان و چه برای زنان، استفاده از عطر و ادکلن و اسپری بدن است. خوشبو شدن تاثیر زیادی در جذابیت افراد دارد. با این حال توجه داشته باشید که استفاده از مواد خوشبو کننده باعث از بین رفتن این جذابیت می شود. بنابراین بهتر است یک درک درست از نحوه تعامل ادکلن با رایحه طبیعی بدن خود داشته باشید.

 

 

بیشتر بدانید » راهنمای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه «

 

 

برای جذاب تر شدن مردان لبخند نزنند و زنان لبخند بزنند!

 

برای جذاب تر شدن مردان لبخند نزنند و زنان لبخند بزنند!

 

مطالعات دانشگاه بریتیش کلمبیا نشان داده که بچه های خوشحال همیشه آخر هستند. بر اساس این مطالعات مردانی که به وضوح در تصاویر خوشحال هستند، پشت مردان مغرور قرار می گیرند. مردان مغرور جذابیت بیشتری دارند. بنابراین از نظر علمی یکی از راه های علمی جذاب تر شدن برای مردان لبخند نزدن است. چرا که این موضوع نمایانگر غرور قابل توجه و حجب و حیا است. اما در مقابل زنان شاد جذاب تر هستند. از نظر علمی، زنانی که زیاد لبخند می زنند برای اطرافیان جذابیت زیادی دارند. این پدیده عجیب احتمالا دلایل زیاد جامعه شناختی دارد. با این حال توصیه می کنیم اگر مرد هستید تمرین کنید که چهره ای جدی داشته باشید. اگر زن هستید یکی از راه های جذاب تر شدن برای شما لبخند زدن مداوم است.

 

 

توجه به موهای صورت یکی از راه های علمی جذاب تر شدن برای مردان

 

توجه به موهای صورت یکی از راه های علمی جذاب تر شدن برای مردان

 

بر اساس مطالعات مجله آکسفورد، توجه به موی صورت و ریش در مردان از جمله راه های علمی جذاب تر شدن است. پژوهشگران دریافته اند که اکثر زنان، مردان با ریش را جذاب نمی دانند. با این حال شمار زیادی از زنان نیز مردان ریش دار را ترجیح می دهند. این در حالی است که پژوهشگران انتظار داشتند افراد ریش دار برای زنان جذابیت بیشتری داشته باشند. چرا که تصور می کردند ریش باعث نشان دادن موقعیت اجتماعی بالاتر می شود. بر اساس همین مطالعات زنان در مراحل باروری به مردان ریش دار توجه بیشتری دارند. با این حال توصیه می شود اگر قصد گذاشتن ریش دارید حتما موهای گردن خود را اصلاح کنید. همچنین داشتن خط ریش مناسب ظاهری آراسته تر به مردان می دهد.

حتما بخوانید  12 وسیله مهم و اساسی در حمام منزل که شما را بیمار می‌کند

 

 

بیشتر بخوانید» بهترین مدل ریش و سبیل برای انواع فرم صورت «

 

 

فعالیت های گروهی یکی از راه های علمی جذاب تر شدن است

 

فعالیت های گروهی یکی از راه های علمی جذاب تر شدن است

 

وقتی عضوی از یک گروه باشید احتمالا احساس جذابیت بیشتری خواهید داشت. انسان ها تمایل دارند تا به صورت گروهی فعالیت کنند. مطالعات صورت گرفته در دانشگاه کالیفرنیا نشان داده فعالیت گروهی افراد تاثیر زیادی در جذاب تر شدن آن ها دارد. بنابراین یکی از راه های علمی جذابیت را می توان حضور در فعالیت های گروهی عنوان کرد. محققان از شرکت کنندگان خواستند که میزان جذابیت افراد در تصاویر انفرادی را در مقابل تصاویر یک شخص در گروه ارزیابی کنند. شرکت کنندگان هنگام تماشای تصاویر گروهی به زنان و مردان امتیاز بالاتری دادند. یک واقعیت دیگر نیز وجود دارد. یک واقعیت دیگر نیز وجود دارد اگر توسط افراد جذاب احاطه شده باشید، جذاب تر به نظر می رسید.

 

 

اهمیت فرم بدن به عنوان یکی از راه های جذاب تر شدن

 

اهمیت فرم بدن به عنوان یکی از راه های جذاب تر شدن

 

فرم و شکل بدن از نظر علمی تاثیر زیادی در جذاب تر شدن افراد دارد. اگر چه عوامل ژنتیکی تاثیر زیادی در شکل و بدن افراد دارند اما این موضوع تا حد زیادی قابل کنترل است. زنان جذب مردانی می شوند که اندامی خوش فرم، قوی و ورزش کرده دارند. این نوع فرم بدن از نظر علمی به زنان این حس را القا می کند که این دسته از مردان توانایی بیشتر در مدیریت زندگی و عوامل مشکل زا دارند. با این حال آمادگی جسمانی مردان حتی برای فرزندانشان نیز بسیار جذابیت دارد. بنابراین یکی از راه های علمی جذاب تر شدن می تواند ورزش کردن، اهمیت به تغذیه و شکل و فرم بدن باشد. علاوه بر این زنانی هم که بدن سالم تر و خوش فرم تری دارند، برای مردان جذابیت بیشتری دارند. بر اساس مطالعات صورت گرفته در این زمینه زنان هنگام ارزیابی و انتخاب میان شرکای زندگی خود، وسواس کمتری نسبت به مردان در مورد شکل و فرم بدن افراد دارند.

 

 

۱۱ روش آسان برای حفظ تناسب اندام زنان و مردان

 

 

بنابراین می توان چنین برداشت کرد که برای جذاب بودن می توان گزینه های زیادی را در نظر گرفت. از ویژگی های رفتاری مانند رعایت تکنیک های زبان بدن می توان بسیار بهره گرفت. همچنین توجه به پوشاک و ست لباسی که به تن می کنید می تواند در مسیر جذابیت به شما کمک شایانی کند.

 

منبع: healthyway

 

کالابرگ الکترونیک