بهترین مارک های کرم دور چشم برای رفع تیرگی و چروک

بهترین مارک های کرم دور چشم برای رفع تیرگی و چروک


2 خرداد 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین کرم دور چشم

پوست اطراف چشم ما نازک ترین پوست بدن است که بیشتر از هر قسمتی در معرض پیری و چروک شدن قرار دارد. استفاده از کرم های دور چشم می تواند راهکار مؤثری برای به تأخیر انداختن روند پیری پوست و همچنین جلوگیری از حلقه های سیاه دور چشم باشد. در این مقاله از مجله کوروش می‌توانید با چند نمونه از بهترین انواع کرم دور چشم برای رفع تیرگی و چروک آشنا شوید.

 

 

آیا کرم های دور چشم واقعاً مؤثر هستند؟

 

آیا کرم های دور چشم واقعاً مؤثر هستند؟

 

این روزها اکثر افراد برای رفع چین و چروک پوستی و از بین بردن لکه ها و همچنین کمرنگ کردن سیاهی دور چشم از کرم های مخصوصی استفاده می کنند. اما آیا واقعاً این کرم ها مؤثر هستند؟ قبل از هر چیز باید بدانید که پوست اطراف چشم شما بسیار شکننده است و خشک شدن آن موجب ایجاد چروک در اطراف چشم می شود. از طرف دیگر قرار گرفتن در معرض آفتاب و افزایش سن نیز موجب از بین رفتن کلاژن پوست و ایجاد چروک می شود.

 

مطالعات نشان می‌دهد که استفاده از کرم های حاوی ویتامین c، پپتیدها و رتینول موجب افزایش تولید کلاژن می شود. از طرف دیگر سرامید و هیالورونیک اسید با آبرسانی پوست قابلیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهد. این موضوع نشان می ‌دهد که اگر شما کرم ‌دور ‌چشم مناسبی را انتخاب کنید، می ‌توانید به از بین رفتن چروک های اطراف چشم و سلامت و زیبایی پوست آن کمک کنید و پس از چند دوره مصرف این کرم ها میزان سیاهی دور چشم هایتان را به حداقل برسانید.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین درمان های خانگی سیاهی دور چشم «

 

 

برند La mer، بهترین کرم دور چشم

 

برند La mer، بهترین کرم دور چشم

 

به عقیده کارشناسان و متخصصان زیبایی پوست گران ترین و بهترین کرم دور چشم رفع تیرگی و چروک که واقعاً روی کاهش مقدار چروک های دور چشم تأثیر می گذارد برند La mer است. این کرم حاوی مواد مغذی و معدنی زیادی است که طی ۲۱ روز موجب از بین رفتن خطوط دور چشم می شود. وجود آنتی اکسیدان های قوی در این کرم دور چشم از ایجاد چروک در پوست اطراف چشم جلوگیری می کند. این کرم دارای یک اپلیکاتور مخصوص است که می توانید کرم را به وسیله آن روی پوست چشمتان ماساژ دهید.

 

 

برند RoC، بهترین مارک کرم دور چشم

 

برند RoC، بهترین مارک کرم دور چشم

 

به جرات می توان گفت که این کرم بهترین مارک کرم دور چشم برای رفع تیرگی و چروک است که توسط بسیاری از متخصصان پوست نیز توصیه می شود. این کرم تأثیر فوق‌العاده ‌ای در از بین بردن چین و چروک های ریز و درشت و همچنین رفع سیاهی دور چشم دارد. مواد تشکیل دهنده ضد پیری قدرتمند در این کرم به حفظ و ساخت کلاژن کمک زیادی می ‌کند. شما بعد از چند دوره استفاده از این کرم دور چشم متوجه از بین رفتن چین و چروک و کمرنگ شدن سیاهی دور چشم هایتان خواهید شد. از آن جایی که این کرم دور چشم حاوی رتینول است و این ماده پوست را نسبت به آفتاب حساس می ‌کنند، بهتر است تنها شب ها از آن استفاده کنید. در طول درمان بهتر است روزها نیز روی پوستتان از ضد آفتاب استفاده نمایید.

حتما بخوانید  10 فواید عجیب و باورنکردنی سنگ پا از افزایش قد تا رفع موهای زائد

 

برای استفاده از این کرم بهتر است مصرف آن را به‌ صورت هفته یک بار شروع کنید سپس دفعات استفاده را افزایش دهید. اگر پوست حساسی دارید می ‌توانید قبل از استفاده کرم روی پوست از مقداری مرطوب کننده استفاده کنید. این کار موجب می شود تا روند جذب کرم دور چشم شما کندتر انجام شود.

 

 

بیشتر بخوانید » طرز تهیه ۶ ماسک خانگی برای سیاهی و گودی زیر چشم «

 

 

برند La Roche، بهتری کرم دور چشم رفع تیرگی

 

برند La Roche، بهتری کرم دور چشم رفع تیرگی

 

اگر در دسته افرادی هستید که زیر چشم هایتان همیشه سیاه است، استفاده از کرم های دور چشم حاوی کافئین می تواند به انقباض رگ های خونی و کاهش تیرگی زیر چشمتان کمک زیادی کند. کافئین می تواند بلافاصله تیرگی زیر چشم شما را از بین ببرد و ظاهر زیباتری به چشم های شما ببخشد. کرم دور چشم La Roche بهترین کرم دور چشم رفع سیاهی و تیرگی است که در لیست گران ترین کرم های دور چشم دنیا نیز قرار دارد. برای استفاده از این کرم باید به صورت نقطه ای آن را زیر چشم هایتان بمالید و سپس به آرامی با ضربه زدن به پوست آن را پخش کنید. این کرم را تنها به زیر و کناره های چشم بمالید و از استفاده آن در پلک بالایی اجتناب کنید.

 

 

برند CeraVe، بهترین مارک کرم دور چشم رفع چروک

 

کرم CeraVe، بهترین مارک کرم دور چشم رفع چروک

 

این کرم بدون اسانس و عطر تولید می شود و با داشتن مقادیر زیادی هیالورونیک اسید، سرامید و نیاسینامید، یکی از بهترین کرم ها برای رفع چین و چروک پوستی است. این کرم نه تنها برای افرادی که دارای پوست حساسی هستند مناسب است، بلکه با حفاظت از پوست موجب بازیابی و مراقبت از پوست شما می شود. از طرف دیگر این برند بهترین مارک کرم دور چشم برای افرادی است که پوست چربی دارند و پوستشان مستعد جوش و میلیا است. زیرا کرم CeraVe فرمولاسیون غیر دارویی دارد و منافذ پوست شما را مسدود نمی کند.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین درمان های خانگی میلیا زیر چشم و پوست «

 

 

کرم Olay، بهترین کرم دور چشم

 

کرم Olay، بهترین کرم دور چشم

 

کرم Olay یکی از بهترین مارک های کرم دور چشم است که با داشتن ترکیبی مؤثر از مرطوب کننده ها و مواد مغذی خطوط ریز زیر چشم را درمان می کند و تیرگی زیر چشم را نیز از بین می برد.

 

 

ژل نوتروژنا (Neutrogena)، بهترین مارک کرم دور چشم برای آبرسانی

 

ژل نوتروژنا (Neutrogena)، بهترین مارک کرم دور چشم برای آبرسانی

 

 

اگر پوست فوق العاده خشکی دارید، استفاده از ژل دور چشم نوتروژنا یک انتخاب فوق العاده برای شما محسوب می شود. این کرم ژل حاوی مقادیر زیادی هیالورونیک اسید است و به خوبی پوست اطراف پشم شما را آبرسانی می کند. این کرم به خوبی خطوط و چین و چروک های زیر پوست شما را از بین می برد و در درمان چروک ها بسیار مفید است.

حتما بخوانید  بهترین روش های از بین بردن بوی بد پا

 

 

بیشتر بخوانید » فواید و عوارض انواع بخور گیاهی برای پوست «

 

 

کرم Garnier، بهترین مارک کرم دور چشم

 

کرم Garnier، بهترین مارک کرم دور چشم

 

کرم Garnier بهترین کرم دور چشم رفع چروک است که به عنوان ضد چروک قوی عمل می کند. این کرم حاوی مقادیر زیادی ویتامین A است که موجب می شود پوست شما خاصیت ارتجاعی بیشتری پیدا کند. پپتیدهای برنج موجود در این کرم به شدت پوست را آبرسانی می کنند و در درمان چروک های پوستی مؤثر هستند.

 

 

کرم Bliss، بهترین کرم دور چشم رفع تیرگی

 

کرم Bliss، بهترین کرم دور چشم رفع تیرگی

 

برند Bliss بهترین مارک کرم دور چشم رفع سیاهی است که به دلیل داشتن ویتامین سی و پپتیدها تیرگی زیر چشم را برطرف می کند. این کرم به از بین رفتن خطور ریز اطراف چشم و پف کردگی چشم نیز کمک زیادی می کند. در واقع کرم Bliss یک انتخاب خوب برای رفع سیاهی و تیرگی زیر چشم و از بین بردن چروک های جزئی محسوب می شود.

 

 

کرم نوتروژنا (Neutrogena)، بهترین کرم دور چشم رفع تیرگی

 

کرم نوتروژنا (Neutrogena)، بهترین کرم دور چشم رفع تیرگی

 

اگر به دنبال راهی برای خلاص شدن از سیاهی دور چشم هایتان هستید، باید بدانید که کرم نوتروژنا موثرترین کرم دور چشم رفع تیرگی محسوب می شود. این کرم به سرعت روی روشن شدن پوست شما تأثیر می گذارد و در عرض تنها یک هفته سیاهی دور چشم را برطرف می کند. اگر واقعاً به دنبال بهترین کرم دور چشم رفع سیاهی هستید، بهتر است این کرم را امتحان کنید.

 

 

کلینیک (Clinique)، موثرترین کرم دور چشم رفع تیرگی

 

کرم کلینیک (Clinique)، بهترین کرم دور چشم رفع تیرگی

 

کرم کلینیک موثرترین کرم دور چشم رفع سیاهی است که به دلیل داشتن عصاره چای سبز و ریشه توت به شدت به روشن شدن تیرگی زیر چشم ها کمک می کند. در ساخت این کرم از هیچ گونه عطر و مواد مصنوعی استفاده نمی شود. از همین رو برای پوست های حساس و افرادی که به آلرژی مبتلا هستند نیز مناسب است. این کرم برای همه سنین مناسب است و می تواند در عرض مدت زمانی کوتاه شما را از شر سیاهی دور چشم هایتان خلاص کند.

 

 

برند Korres، بهترین کرم دور چشم رفع چروک

 

کرم Korres، بهترین کرم دور چشم رفع چروک

 

کرم Korres یک کرم فوق العاده مؤثر برای رفع تیرگی و سفت کردن پوست اطراف چشم است. این کرم که به عنوان بهترین کرم دور چشم رفع چروک شناخته می شود و با عصاره چای سیاه و کاج تهیه شده است. تأثیر این کرم بر روشن شدن تیرگی اطراف چشم فوق العاده است و موجب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. اگر واقعاً به دنبال موثرترین کرم دور چشم رفع سیاهی و سفت کننده پوست هستید، بهتر است این کرم بی نظیر را امتحان کنید.

 

 

جمع بندی نهایی

 

کرم های دور چشم هر کدام برای رفع مشکلی خاص طراحی شده اند. قبل از خرید کرم دور چشم ابتدا لازم است نوع نیاز و مقدار بودجه خودتان را در نظر داشته باشید و سپس کرم مناسب خود را انتخاب کنید. فراموش نکنید که مهم ترین علت ایجاد چروک در اطراف چشم خشک شدن پوست است. شما می توانید با آبرسانی پوست اطراف چشم و به کار بردن کرم های مغذی از ایجاد چروک جلوگیری کنید.

 

 

منابع: webmd، nymag، instyle

 

کالابرگ الکترونیک