بهترین روش های برجسته کردن گونه بدون جراحی

بهترین روش های برجسته کردن گونه بدون جراحی


5 خرداد 1400 . زمان مطالعه: 11 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
برجسته کردن گونه بدون جراحی

داشتن گونه های پر و برجسته موجب می شود تا چهره شما بسیار زیباتر و جذاب تر به نظر برسد. این روزها روش‌های متعددی برای گونه گذاری طبیعی وجود دارد. برجسته کردن گونه با تغذیه و افزایش حجم گونه با ورزش و ماساژ روش هایی مؤثر برای پرتر و زیباتر به نظر رسیدن گونه های شما محسوب می شوند. در این مقاله از مجله کوروش می‌ توانید با چند روش برجسته کردن گونه بدون جراحی آشنا شوید.

برجسته کردن گونه بدون جراحی با ماساژ

 

برجسته کردن گونه با ماساژ

 

ماساژ دادن صورت روشی مؤثر برای جلوگیری از پیری و افتادگی و سلامت و زیبایی پوست صورت است. این روش قرن ها است که برای حالت دادن به صورت، گونه گذاری طبیعی، رفع چین و چروک پوستی و همچنین بازیابی عملکرد ماهیچه های صورت پس از سکته مغزی مورد استفاده قرار می گیرد. این موضوع کاملاً به اثبات رسیده است که برجسته کردن گونه با ماساژ امکان پذیر است. شما می توانید با ماساژ مرتب عضلات صورت، گونه هایتان را برجسته و زیباتر کنید. در روش برجسته کردن گونه با ماساژ، عضلات صورت بزرگ می شوند و این موضوع می‌تواند حالت چهره شما را تغییر دهد. در واقع عضلات صورت نیز همانند عضلات سایر قسمت های بدن با ورزش حجیم تر می شوند.

 

به طور معمول با افزایش سن عضلات شروع به تحلیل رفتن می‌کنند. از همین رو پوست و افزایش سن حالت افتاده پیدا می کند. افزایش حجم گونه با ورزش موجب می‌شود تا عضلات شما دوباره حجیم شوند. این کار موجب کاهش چین و چروک و افتادگی پوست و برجسته شدن گونه ها می گردد.

 

 

بیشتر بخوانید » آشنایی با انواع مختلف ماساژ «

 

 

روش ماساژ صورت برای افزایش حجم گونه ها

 

روش ماساژ صورت برای افزایش حجم گونه ها

 

برای برجسته کردن گونه بدون جراحی و با ماساژ تنها لازم است که گونه های خود را به آرامی اما محکم به صورت دورانی و به سمت بالا ماساژ دهید. ماساژ دادن را تا سمت خطر پایین فک ادامه دهید. این کار موجب فعال شدن عضله صورت می شود. به یاد داشته باشید که برجسته کردن گونه با ماساژ نیاز به صرف زمان زیادی دارد. اما به طور کلی ماساژ صورت هم موجب زیباتر شدن حالت صورت شما و هم نرم و درخشان شدن پوستتان می شود.

 

 

بیشتر بخوانید » راهنمای انتخاب رژگونه براساس رنگ پوست «

 

 

فواید ماساژ صورت

 

فواید ماساژ صورت

 

ماساژ صورت برای گونه گذاری طبیعی علاوه بر این که در دراز مدت می تواند موجب حجم دهی به گونه ها شود، در سلامت پوست نیز بسیار مؤثر است. در ادامه می توانید با مهم ترین فواید ماساژ صورت آشنا شوید.

 

  • تقویت سلامت عمومی پوست
  • جلوگیری از پیری پوست
  • بهبود گردش خون لنفاوی
  • درخشش پوست
  • کاهش پف پوست
حتما بخوانید  طرز تهیه خورش تره فرنگی به 2 روش

 

 

افزایش حجم گونه با ورزش

 

افزایش حجم گونه با ورزش

 

انجام برخی حرکات ورزشی صورت می تواند به بزرگ شدن استخوان گونه شما کمک کند و حجم گونه ها را تا میزان زیادی افزایش دهد. در ادامه می توانید با اموزش تصویری برجسته سازی گونه با ورزش آشنا شوید.

 

 

برجسته کردن گونه بدون جراحی با ورزش ماهی

 

روش برجسته کردن گونه با ورزش ماهی بدون جراحی

 

برای انجام این ورزش تنها کافی است که همانند دوران کودکی ادای ماهی را در بیاورید. برای این کار باید لب هایتان را غنچه کنید. سپس همانطور که لب ها را به هم قفل کرده اید، سعی کنید لبخند بزنید. این موقعیت را برای ۶ تا ۸ ثانیه حفظ کنید. برای نتیجه بخشی بیشتر روزی ۳ تا ۴ بار این کار را تکرار کنید.

 

 

برجسته کردن گونه بدون جراحی با باد کردن صورت

 

روش برجسته کردن گونه بدون جراحی با باد کردن صورت

 

برای این کار باید دهان خود را با هوا پر کنید و یک طرف صورتتان را باد کنید. سپس باد را از دهان خارج کنید. این کار را چند بار برای دو طرف صورت تکرار کنید. تا زمانی که دیگر انجام دادن آن برایتان سخت شود ادامه دهید. برای برجسته کردن گونه با ورزش باید تمرین های ورزشی را به مدت طولانی و مداوم انجام دهید.

 

 

گونه گذاری طبیعی با خندیدن

 

گونه گذاری طبیعی با خندیدن

 

خندیدن فواید زیادی برای بدن دارد. جالب است بدانید که خندیدن به برجسته شدن گونه های شما نیز کمک زیادی می کند. برای این کار باید برای ۱۰ ثانیه با چشمانی باز و طوری که دندان هایتان مشخص شود لبخند بزنید. هر دفعه این کار را ۱۰ بار تکرار کنید.

 

 

روش برجسته کردن گونه بدون جراحی با تکرار X و O

 

روش برجسته کردن گونه با تکرار X و O

 

یک روش ساده برای بزرگ شدن استخوان گونه این است که به صورت اغراق گونه ایکس و او را تلفظ کنید. در واقع هر بار برای گفتن حرف O باید لب هایتان را غنچه کنید و برای گفتن X به حالتی شبیه به لبخند درآورید. برای اثر بخشی بیشتر این ورزش را برای ۱۰ بار تکرار کنید.

 

 

افزایش حجم گونه با ورزش با کمک نوک انگشت

 

افزایش حجم گونه با ورزش با کمک نوک انگشت

 

انجام دادن این ورزش ساده ترین و مؤثرترین روش برجسته کردن گونه بدون جراحی است. برای این کار باید نوک انگشتان دو دستتان را روی دو طرف گونه خود و جایی که با خندیدن چروک می شود، قرار دهید. حال سعی کنید لبخند بزنید. در این مرحله باید فشار زیادی به گونه های خود بیاورید و مقاومت عضلات گونه را احساس کنید. هر بار ۳۰ ثانیه در این حالت بمانید. سپس دوباره حرکت را تکرار کنید.

 

 

برجسته کردن گونه با تغذیه و رژیم غذایی مناسب

 

برجسته کردن گونه با تغذیه

 

همه ما دوست داریم گونه های برجسته و زیبا داشته باشیم. خوردن برخی از خوراکی ها و میوه ها می تواند به برجسته شدن گونه ما کمک کند. بسیاری از افراد برای بزرگ کردن گونه خود به دنبال کرم برجسته کننده گونه یا تزریق بوتاکس هستند. اما بهتر است بدانید که خوردن برخی از خوراکی ها در کنار ورزش و ماساژ صورت روش بهتری برای این کار محسوب می شود. اما سوال اینجاست که چه بخوریم تا گونه داشته باشیم؟

 

 

بزرگ شدن استخوان گونه با اسفناج

 

بزرگ شدن استخوان گونه با اسفناج

 

اسفناج سرشار از مواد مغذی است که می تواند به کند شدن روند پیری پوست کمک کند. خوردن اسفناج یک روش ساده برای برجسته کردن گونه با تغذیه و بدون جراحی است. اسفناج سرشار از ویتامین A است. این ویتامین به پوست شما کمک می کند تا شفاف تر و زیباتر به نظر برسد. خوردن اسفناج تأثیر زیادی بر برجسته شدن گونه دارد و حالت زیباتری به صورت می بخشد.

حتما بخوانید  طرز تهیه سوپ قارچ به ۳ روش مرحله به مرحله

 

 

بیشتر بخوانید » خواص اسفناج خام و پخته بر سلامت بدن «

 

 

سفت شدن گونه ها با صدف

 

سفت شدن گونه ها با صدف

 

صدف یکی از خوراکی های مفید برای برجسته کردن گونه با تغذیه است. این غذای دریایی سرشار از امگا ۳ و ویتامین C است. این مواد موجب افزایش الاستین پوست می شود و پوست را سفت و درخشان می شود. در واقع مهم ترین عاملی که می تواند به برجسته شدن گونه ها کمک کند، سفت شدن آن ها و جلوگیری از افتادگی آن است. خوردن صدف می تواند به این امر کمک زیادی کند.

 

 

بزرگ شدن استخوان گونه با خوردن نارنگی

 

بزرگ شدن استخوان گونه با خوردن نارنگی

 

جالب است بدانید که برای برجسته کردن گونه با تغذیه می توانید روزانه یک عدد نارنگی بخورید. نارنگی سرشار از ویتامین A و C است و می تواند به بازسازی پوست کمک زیادی کند. خوردن این میوه خوشمزه آکنه ها را نابود می کند و از ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست جلوگیری می کند. از طرف دیگر نارنگی موجب افزایش کلاژن سازی پوست و سفت شدن گونه شما می شود و به مرور به برجسته شدن گونه شما کمک زیادی می کند.

 

 

روش برجسته کردن گونه با خوردن آووکادو

 

روش برجسته کردن گونه با خوردن آووکادو

 

برای برجسته کردن گونه با تغذیه می توانید آووکادو را در رژیم غذایی خود بگنجانید. آواکادو حاوی چربی هایی همچون امگا ۶ است که در کاهش قرمزی و تحریک پوست بسیار مؤثر است. خوردن آواوکادو از پیر شدن و افتادگی پوست جلوگیری می کند و کمک می کند تا گونه های شما برجسته و زیبا به نظر برسد.

 

 

برجسته کردن گونه با خوردن آب زیاد

 

برجسته کردن گونه با خوردن آب زیاد

 

بهتر است بدانید که کمبود آب می تواند موجب پیر شدن زود هنگام پوست شما شود. از طرف دیگر آب به دفع سدیم از بدن کمک می کند. سدیم موجب ایجاد پف و آسیب به پوست می شود. زمانی که شما آب بیشتری مصرف کنید، پوست شما شاداب تر و جوان تر به نظر می رسد و گونه هایتان نیز برجسته و زیبا خواهد بود.

 

 

بزرگ شدن استخوان گونه با مصرف آلوئه ورا

 

بزرگ شدن استخوان گونه با مصرف آلوئه ورا

 

یکی دیگر از روش های برجسته کردن گونه با تغذیه خوردن آلوئه ورا است. شما می توانید با خوردن آلوئه ورا خاصیت کشسانی پوست خود را افزایش دهید. از طرف دیگر آلوئه ورا می تواند به جوان نگه داشت پوست شما در برجسته نشان دادن گونه هایتان تأثیر بگذارد.

 

 

بیشتر بخوانید » خواص عجیب آلوئه را برای پوست و مو و لاغری و … « 

 

 

جمع بندی نهایی

 

برای داشتن گونه های برجسته قبل از هر چیزی باید از پیر شدن و دهیدراته شدن پوست خود جلوگیری کنید. خوردن آب زیاد و مصرف انواع سبزیجات و ویتامین های مفید در کنار ماساژ و ورزش می تواند به شما کمک کند تا پوستی سالم و گونه هایی برجسته داشته باشید. قبل از برجسته کردن گونه با ماساژ می توانید مقداری روغن مناسب برای نوع پوستتان را روی انگشتان بزنید. سپس پوستتان را به آرامی ماساژ دهید. برای اثربخشی باید این کار را به مدت طولانی انجام دهید و در این دوره حتماً از خوراکی ها و ویتامین های مفید استفاده نمایید.

 

 

منابع: bellatory، vecamspot، kiisfm.iheart

کالابرگ الکترونیک