معرفی بهترین سایت های ایرانی برای خرید کتاب از خارج

معرفی بهترین سایت های ایرانی برای خرید کتاب از خارج


24 تیر 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
معرفی بهترین سایت های ایرانی برای خرید کتاب از خارج

خرید کتاب از خارج از طریق فروشگاه های اینترنتی بین المللی همچون آمازون و ایبی و همچنین سفارش کتاب های الکترونیکی با توجه به محدودیت های ناشی از تحریم دشوار شده است. امروز در سرویس کتاب و ادبیات مجله کوروش سراغ برخی از بهترین سایت های ایرانی برای خرید کتاب از خارج و از سایت های مثل آمازون رفته ایم، با ما همراه باشید.

 

اینترنت به منبع خارق العاده ای برای دوستدارن کتاب تبدیل شده تا هر کتابی که می خواهند را بلافاصله از یکی از فروشگاه های آنلاین سفارش دهند. با این حال، هر کدام از دوستداران کتاب که به دنبال خرید کتاب های زبان اصلی هستند، از دانشجویان، محققان، مترجمان تا بسیاری از کسانی که به دلایل شغلی نیازمند منابع زبان اصلی هستند، با توجه به محدودیت های ناشی از تحریم برای سفارش و تحویل کتاب های خارجی در داخل کشور به مشکل برمی خورند.

علاوه بر این، افزایش بی سابقه نرخ ارز طی سال های اخیر خرید کتاب از خارج را به شدت گران و پر هزینه کرده است. سوای این، برای خرید مستقیم کتاب از فروشگاه های بین المللی نیاز به کارت های اعتباری بین المللی همچون ویزا کارت و مسترکارت و همینطور سایر روش های انتقال ارز است که به دلیل تحریم‌ های اقتصادی و قطع ارتباط سیستم بانکداری ایران با بانک‌ های جهان امکان آن نیز وجود ندارد. با این حال، سایت های واسطه ای نیز وجود دارند که امکان خرید کتاب از خارج را برای مشتریان خود راحت کرده اند. در ادامه برخی از بهترین سایت های ایرانی برای خرید کتاب از خارج از کشور و از سایت هایی مثل آمازون را معرفی می کنیم. برخی از سایت ها نسخه های چاپی و برخی نیز نسخه های الکترونیکی کتاب های خارجی را به فروش می رسانند.

 

 

«ایران پیپر» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب از خارج

 

«ایران پیپر» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب از خارج

 

«ایران پیپر» در وهله اول یک سامانه جامع منابع علمی است که خدمات علمی و پژوهشی را به دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و تمام کسانی است که برای تحقیقات خود نیاز مبرمی به مقالات، کتاب ها و منابع به روز دنیا دارند ارائه می دهد. ایران پیپر امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰ میلیون مقاله، ۶ میلیون کتاب، ۵ میلیون پایان نامه از دانشگاه های معتبر دنیا و همینطور ارتباط با آرشیو کامل بیش از ۸۰ پایگاه آنلاین را برای کاربران خود فراهم کرده است. کتاب های انگلیسی که در ایران پیپر در اختیار کاربران قرار می گیرند نسبت به قیمت اصلی کتاب دارای تخفیف ۸۰ درصدی هستند. در کنار این، ایران پیپر دارای ۱،۵ میلیون کتاب انگلیسی رایگان است. بنابراین ممکن است بسیاری از کتاب های زبان اصلی که به دنبالشان هستید را در ایران پیپر بدون صرف هزینه ای پیدا کنید.

حتما بخوانید  معرفی و خلاصه کتاب «هفت عادت مردمان موثر» اثر استفان کاوی

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب ایرانی و خارجی «

 

 

«نسک آور» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب از آمازون

 

«نسک آور» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب از آمازون

 

سایت «نسک آور» یکی از بهترین سایت های ایرانی برای خرید کتاب خارجی از آمازون است. نسک آور که با موسسات پژوهشی و دانشگاه های مختلف داخلی همکاری می کند، امکان خرید کتاب خارجی از آمازون را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای خرید کتاب خارجی از نسک آور کافی است لینک کتاب در آمازون یا شماره ISBN کتاب دلخواه خود را در اختیار سایت قرار دهید. پس از اینکه قیمت کتاب محاسبه شد می توانید با پرداخت آن با یکی از سفارش های عادی (۲۵ تا ۳۰ روزه)، ویژه (۱۰ تا ۱۶ روزه) و فوق العاده (۵ تا ۹ روز کاری) کتاب مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

 

«ایرانیکارت» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب های خارجی

 

«ایرانیکارت» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب های خارجی

 

«ایرانیکارت» صرافی آنلاینی است که طی سال های اخیر در پاسخ به مشکل بسیاری از هموطنان برای اتصال سیستم های داخلی به سیستم های مالی بین المللی راه اندازی شده است. ایرانیکارت عمدتا امکان انجام تراکنش های مالی و انتقال وجه از ایران به خارج و بالعکس را امکان پذیر کرده است. با این حال، یکی از خدمات ایرانیکارت خرید کتاب از خارج و فروشگاه های بین المللی همچون آمازون است. اگر نیاز به خریداری کتاب های زبان اصلی الکترونیکی و چاپی دارید می توانید از طریق ایرانیکارت اقدام به خرید کتاب های مورد نظر خود کنید.

 

 

«پارسیان پی» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب از آمازون و ایبی

 

«پارسیان پی» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب از خارج

 

«پارسیان پی» یکی دیگر از سایت های ایرانی است که خدمات خرید کتاب از خارج از برخی از بهترین کتاب فروشی های آنلاین همچون آمازون و ایبی را برای مشتریان خود ارائه داده است. سرویس خرید کتاب از آمازون و سایت های آنلاین پارسیان پی از سراسر دنیا انجام می گیرد و کتاب ها به یکی از دفاتر شرکت در ایتالیا یا فرانسه ارسال و از آنجا به آدرس ایران تحویل داده می شود. تمام هزینه ها در سایت پارسیان پی بر اساس یورو محاسبه می شود. برای خرید کتاب از آمازون و سایت های آنلاین دیگر در پارسیان پی نیز باید ابتدا لینک کتاب را در آمازون پیدا کنید و در کادر سفارش سایت وارد کنید.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین سایت های دانلود فیلم های ایرانی و خارجی «

 

 

«مالتینا» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب از آمازون

 

«مالتینا» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب از آمازون

 

«مالتینا» یکی از سایت های واسطه خرید از آمازون است. در کنار تنوع بالای کالاهای زیادی که مالتینا امکان خرید آن را به مشتریان خود داده، بخشی برای خرید کتاب نیز وجود دارد که می توانید در آن کتاب های مورد نظر خود را جستجو کنید. با این حال، یکی از مشکلات اصلی خرید کتاب از آمازون در مالتینا علاوه بر قیمت های بالای کتاب ها، تنها امکان خریداری کتاب های موجود در انبار وجود دارد که تنوع زیادی ندارند.

حتما بخوانید  معرفی و خلاصه کتاب «آن ها می پرسند، شما پاسخ دهید» اثر مارکوس شریدن

 

 

«ایبوک رالی» از خرید pdf کتاب خارجی از آمازون

 

«ایبوک رالی» از خرید pdf کتاب خارجی از امازون

 

«ایبوک رالی» یکی از پروژه های زیرمجموعه ایران پیپر است که امکان خرید کتاب های الکترونیکی خارجی را از سایت هایی مثل آمازون برای کاربران خود فراهم می کند. ایبوک رالی علاوه بر اینکه در آرشیو بسیار جامع و کامل خود بیش از ۶ میلیون عنوان کتاب را در اختیار کاربران خود قرار داده، امکان سفارش کتاب های خارج از آرشیو را نیز به مشتریان خود می دهد. برای این کار کافی است لینک کتاب در آمازون یا شماره ISBN کتاب دلخواه را در بخش سفارش کتاب ایبوک رالی وارد کنید و منتظر استعلام قیمت بمانید.

پس از پرداخت هزینه کتاب می توانید در کمتر از ۲۴ ساعت کتاب سفارشی خود را در فرمت های مختلف از کیندل، پی دی اف و همینطور صوتی دریافت کنید. نکته ای که باعث می شود که خرید کتاب از ایبوک رالی گزینه ای جذاب و مقرون به صرفه باشد اینکه قیمت خرید pdf کتاب خارجی در این سایت تنها معادل ۱۰ درصد از قیمت کتاب اصلی است.

 

 

«گروه لک لک» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب از آمازون و ایبی و …

 

«گروه لک لک» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب از آمازون و ایبی و ...

 

«گروه لک لک» یکی دیگر از سایت های ایرانی است که امکان خرید با واسطه از آمازون را امکان پذیر کرده است. در سایت لک لک می توانید انواع کالاها از لپتاپ، هارد، کارت گرافیک، پوشاک و هر کالای دیگر را از وب سایت های خارجی خریداری کنید. یکی از کالاهایی که می توانید از لک لک خریداری کنید کتاب است. برای این کار کافی است کتاب مورد نظر خود را در سایت های آنلاین آمازون، ایبی یا هر سایت دیگری پیدا کنید و لینک آن را در بخش ثبت سفارش وارد کنید.

پس از اعلام قیمت نهایی می توانید با پرداخت هزینه کتاب خرید خود را تکمیل کنید. معمولا طی ۲۴ ساعت استعلام قیمت انجام می گیرد و بسته ها هم طی ۴ تا ۶ هفته به دست مشتریان می رسد. با وجودی که قیمت نهایی کتاب های خریداری شده از لک لک نسبت به رقبای آن همچون مالتینا به مراتب مناسب تر است، ولی باز هم هزینه تمام شده ریالی بسیار بالاست که برای بسیاری از جمله دانشجویان و دانش آموزان چندان مقرون به صرفه نیست.

 

«فایلسو» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب از خارج

 

«فایلسو» از بهترین سایت ها برای خرید کتاب از خارج

 

«فایلسو» یکی از بهترین سایت های ایرانی برای خرید کتاب از خارج است. فایسلو خدمات زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، یکی از بهترین خدمات سایت فایسلو امکان خرید کتاب های نایاب خارجی است. می توانید کتاب های درخواستی خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنید یا اینکه سفارش چاپ آن را با کیفیت های مختلف به فایلسو بدهید. همچنین می توانید به وسیله فایلسو از وب سایت های فروش کتاب های دسته دوم همچون Thriftbooks نیز کتاب سفارش دهید. نیازی به گفتن نیست که قیمت تمام شده کتاب های دسته دوم به مراتب پایین تر از کتاب های نو است.

 

 

کالابرگ الکترونیک