معرفی بهترین کتاب ها برای شروع یادگیری زبان انگلیسی

معرفی بهترین کتاب ها برای شروع یادگیری زبان انگلیسی


26 تیر 1400 . زمان مطالعه: 20 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی
فهرست محتوا پنهان

این روزها که چشم همه به صفحه های تلفن دوخته شده، خواندن کتاب لطف دیگری دارد. خصوصا برای کسانی که انگیزه زیادی برای یادگیری زبان دارند، خواندن کتاب های زبان انگلیسی لذت و هیجانی دو چندان دارد. اگر به دنبال بهترین منابع و کتاب های یادگیری زبان انگلیسی هستید، جای درستی آمدید، حتما تا پایان این مقاله همراه ما در مجله کوروش باشید.

 

خواندن کتاب می تواند دریچه ای نو در ذهن باز کرده و دانش زبان انگلیسی را نیز به مرحله کاملا تازه ای ببرد. ممکن است حس کنید روند یادگیری به این ترتیب بسیار آهسته است. ولی فراموش نکنید خواندن کتاب به زبان انگلیسی تاثیر معجزه آسایی دارد و می تواند به طرز حیرت انگیزی به شما کمک کند سریع تر از هر روش دیگری به تسلط کامل در زبان انگلیسی نزدیک شوید.

 

 

فواید خواندن کتاب های انگلیسی

 

اگر عاشق مطالعه هستید، ولی از خواندن یک رمان کامل به زبان انگلیسی واهمه دارید، اصلا نگران نباشید. در این مطلب تصمیم داریم کتاب های انگلیسی را معرفی کنیم که خواندن آنها چندان دشوار نیست. اگرچه ممکن است در ابتدای خواندن کتاب های انگلیسی دچار مشکل شوید، ولی به یاد داشته باشید، با هر کتابی که می خوانید مهارت خواندن انگلیسی شما بیشتر و بیشتر می شود. به هر حال، خوب است که همیشه خودتان را در معرض یک چالش زبانی جدید قرار دهید تا پیشرفت کنید.

 

 

کتاب خواندن پرثمر است

 

شکی نیست که توانایی خواندن یک کتاب به زبانی دیگر و درک آن موفقیت بزرگی است. در لحظه خواندن صفحه آخر، بستن کتاب و اندیشیدن به آنچه همین حال از خواندن آن فارغ شدید، احساسی سحرآمیز خواهید داشت که دوست دارید دوباره و دوباره تکرارش کنید. احساسی که باعث می شود، گاهی خیلی سریع تر از آنچه فکر می کردید به آخرین صفحه کتاب برسید. همین حس شیرین و دلپذیر است که باعث می شود به محض شروع کتابی از زمین گذاشتن آن عاجز باشید. در ضمن شکی نیست که کتابخوانی باعث باز شدن ذهن شما به دریچه های تازه ای مملو از تجربه ها و اندیشه های نو، جذاب و خواستنی می شود.

 

 

با سرعت دلخواه خودتان کتاب می خوانید

 

خواندن کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی به بهبود دایره لغات و درک مطلب کمک کرده و در اغلب موارد باعث می شود که دانش گسترده ای درباره کشورها و فرهنگ های مختلف به دست بیاورید. همینطور می توانید با هر سرعتی که می پسندید و راحت تر هستید کتاب ها را بخوانید. ولی هنگامی که به پادکست یا برنامه های صوتی گوش می کنید باید خود را با سرعت صحبت کردن گوینده وفق دهید. مطمئنا تماشای فیلم برای یادگیری انگلیسی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. اما آیا به نظرتان خواندن زیرنویس یا نگه داشتن و عقب بردن چند باره ویدئوها خسته کننده نیست؟ در زمان خواندن کتاب، می توانید به آرامی یا به همان سرعتی که دوست دارید بخوانید. اگر هم چیزی نفهمیدید می توانید به راحتی دوباره همان پاراگراف بخوانید.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین پادکست های زبان فارسی در زمینه های مختلف «

 

 

خواندن کتاب مفرح است

 

خواندن مفرح است

 

در یک کلام کتاب خواندن تجربه ای واقعا لذت بخش و آرام کننده است. خواندن کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی باعث کاهش استرس نیز می شود. متاسفانه خیلی ها با انتخاب کتاب هایی که از سطح زبانی آنها بالاتر است،‌ واقعا در همان ابتدای راه سرخورده می شوند. ولی با انتخاب هوشمندانه اولین کتاب های انگلیسی که می خواهید بخوانید تجربه ای دلچسب و بسیار مثبت را برای خود رقم بزنید.

 

 

۱۰ عنوان از بهترین کتاب های یادگیری زبان انگلیسی

 

در مقاله ای که هم اینک پیش روی شماست، برخی از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی را معرفی کرده ایم. اگر از سطح مقدماتی زبان انگلیسی عبور کرده اید و دایره لغات و درک مطلب شما هم رو به پیشرفت است، برای خواندن این کتاب ها اصلا مشکلی نخواهید داشت. بهترین کتاب های زبان انگلیسی که در اینجا مرور کرده ایم برای تمام زبان آموزان با انگیزه و پرانرژی از مبتدی تا سطح های بالاتر که همیشه جویای یادگیری هستند کاملا مناسب است.

 

 

۱-«تار شارلوت» اثر ئی.بی. وایت از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی

 

«تار شارلوت» اثر ئی.بی. وایت

 

«تار شارلوت (Charlotte’s Web)» نوشته ئی.بی. وایت، طنزپرداز و داستان نویس آمریکایی، رمان دوست داشتنی است که تمام گروه های سنی می توانند با داستان آن همراه شوند. متن کتاب هم با وجود جملات کوتاه و ساده و کلمات راحت قابل فهم است. با وجودی که تار شارلوت برای کودکان نوشته شده، ولی یکی از آن کتاب های جذابی است که خوانندگان بزرگسال زیادی هم دارد. کتاب خواندنی ئی.بی. وایت در برنامه های درسی بسیاری از مدارس دنیا جای دارد. به این جهت، تقریبا مطمئن هستیم که هر فردی در کشورهای انگلیسی زبان دستکم یکبار این کتاب را خوانده یا حداقل با داستان آن آشناست. تار شارلوت از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی است که حتما باید بخوانید.

 

 

خلاصه داستان:

 

بچه خوک کوچکی به دلیل آنکه بی ارزش تلقی می شود قرار است کشته شود. ولی دختربچه ای به نام فِرن آربل او را نجات می دهد و تصمیم می گیرد از او مراقبت کند. او اسم بچه خوک را ویلبار می گذارد. به مرور رابطه بسیار نزدیکی بین فرن و ویلبار برقرار می شود. وقتی ویلبار بزرگ می شود برای زندگی به مزرعه دوری که متعلق به عموی فرن است فرستاده می شود. این دوری فرن و ویلبار را به شدت غمگین می کند.

 

 

۲- «پنجمین گنج و میکو» اثر الینور کوئر از بهترین کتاب ‌های زبان انگلیسی

 

«پنجمین گنج و میکو» اثر الینور کوئر از بهترین کتاب ‌های زبان انگلیسی

 

«پنجمین گنج و میکو (Mieko and the Fifth Treasure)» احتمالا نسبت به سایر کتاب هایی که در این مطلب معرفی کرده ایم چندان مشهور نباشد. ولی آنقدر کتاب مجذوب کننده ای است که تصمیم گرفتیم به هر نحوی آن را در فهرست بهترین کتاب های زبان انگلیسی بگنجانیم. کتاب پنجمین گنج و میکو با تنها ۷۷ صفحه (در برخی چاپ ها ۸۰ صفحه) بسیار کوتاه است. بنابراین خواندن آن برای کسانی که از کتاب های حجیم و طولانی واهمه دارند به راحتی آب خوردن است. از آنجایی که این اثر فراموش نشدنی الینور کوئر برای کودکان نوشته شده، کلمات سختی ندارد. بنابراین خواندن آن برای زبان آموزان مختلف در هر سطحی از زبان انگلیسی چندان دشوار نخواهد بود. همچنین در این کتاب جذاب درباره کشور ژاپن و فرهنگ غنی آن بسیار خواهید آموخت.

حتما بخوانید  بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب ایرانی و خارجی

 

 

خلاصه داستان:

 

میکو، دختربچه ای خوش ذوق و عاشق خوشنویسی است. ولی با بمباران ناگازاکی در جنگ دست او زخمی می شود. والدین میکو او را برای زندگی به خانه مادربزرگ و مادربزرگش در روستایی در نزدیکی شهر می فرستند. میکو همچنان مصمم است خوشنویسی کند، ولی حالا به زور می تواند قلمو را در دست نگه دارد. او از این ترس دارد که مبادا استعداد و پنجمین گنج او یعنی همان قلب زیبا و گوهر وجودش که تاکنون راز خوشبختیش بوده را از دست داده باشد.

 

 

۳-«بیگانگان» اثر سوزان الیوز هینتون از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی

 

-«بیگانگان» اثر سوزان الیوز هینتون

 

کتاب «بیگانگان (The Outsiders)» نوشته اثر سوزان الیوز هینتون یکی از بهترین کتاب های یادگیری زبان انگلیسی است که خواندن آن برای زبان آموزان بسیار مناسب است. بیگانگان مضامینی جهانشمول و دغدغه ها و اتفاقاتی که نوجوانان سراسر جهان تجربه کرده اند را دستمایه قرار داده است. در این رمان خواندنی از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی کمتر از پس زمینه های فرهنگی سخن رفته، بنابراین برای درک کتاب نیاز چندانی به اطلاعات بین متنی ندارید. جملات کتاب هم کوتاه و قابل فهم هستند و واژگان آن نیز به همان نسبت ساده اند. بنابراین، در خواندن این کتاب مشکل خاصی نخواهید داشت.

 

خلاصه داستان:

 

پونیبوی کورتیس از شخصیت های اصلی رمان بیگانگان است. او عضو ثابت یکی از دارودسته های نوجوانان شهر است. پونیبوی شبی پس از ترک سالن سینما توسط اعضای دسته مخالف کتک زده می شود. دوستان او بلافاصله از او حمایت می کنند و مهاجمان را فراری می دهند. پونیبوی و دوستانش عصر روز بعد دوباره به سینما می روند و با دخترانی از دسته مخالف آشنا می شوند. پونیبوی که با دختری به نام شِری آشنا شده، متوجه می شود با او اشتراکات زیادی دارد. ولی وقتی او و سایر دوستانش دختران دسته مخالف را تا خانه مشایعت می کنند، دوباره با پسران آن گروه روبرو می شوند و درگیری سختی به آنها درمی گیرد.

 

 

۴- «خانه خیابان مانگو» اثر ساندرا سیسنروس از بهترین کتاب ‌های زبان انگلیسی

 

«خانه خیابان مانگو» اثر ساندرا سیسنروس از بهترین کتاب ‌های زبان انگلیسی

 

«خانه خیابان مانگو (The House on Mango Street)» نوشته ساندرا سیسنروس، نویسنده آمریکایی- مکزیکی یکی از بهترین منابع و کتاب ‌های یادگیری زبان انگلیسی برای افراد مبتدی است که می طلبد آن را یکجا و یک نفس بخوانید. ساندرا سیسنروس این اثر گیرا و تاثیرگذار خود را به شیوه اول شخص نوشته است، بنابراین هر آنچه شخصیت اصلی داستان تجربه و حس می کند را می توانید به بهترین نحو حس کنید. جملات کتاب هم بسیار کوتاه و از این رو، ساده و قابل فهم هستند. احتمالا در بخش های مختلف کتاب که زبان آن توصیفی است به کلمات دشواری نیز بربخورید که معمولا می توانید آنها را با توجه به متن بفهمید. خانه خیابان مانگو علاوه بر اینکه از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی است، می تواند درک عمیقی از فرهنگی کاملا متفاوت و جدید را به خوانندگان خود منتقل کند.

 

خلاصه کتاب:

 

کتاب «خانه خیابان مانگو» ماجراهای زندگی اِسپرانزا، یک دختر مکزیکی را روایت می کند. اسپرانزا به همراه والدین خود به خانه جدیدی در خیابان مانگو نقل مکان کرده اند. خانه جدید خانواده از خانه قدیمی آنها به مراتب بهتر است. این اولین خانه شخصی والدین اسپرانزا نیز هست. تمامی خانه های قبلی آنها اجاره ای بودند. ولی اسپرانزا خوشحال نیست، چون او آرزوی خانه ای متفاوت، خانه ای بزرگ تر را در سر داشته است. ولی خانه جدید خانواده در محله شلوغ لاتین تبارهای شیکاگو، قدیمی و کوچک است. اسپرانزا در خانه جدید فرصتی برای خلوت کردن با خود ندارد. او به خود قول می دهد که روزی آنجا را ترک کند و به خانه خودش برود. اسپرانزا کم کم با زندگی در محله جدید وفق پیدا کرده و دوستان زیادی در محله پیدا می کند. ولی همچنان از فقیر بودن خانواده اش خجالت می کشد و برای تسلای خاطر خود مخفیانه شعر می گوید.

 

 

۵- «سیزده دلیل برای اینکه» اثر جی اشر از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی

 

«سیزده دلیل برای اینکه» اثر جی اشر از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی

 

ماجراهای کتاب «سیزده دلیل برای اینکه (Thirteen Reasons Why)» در زمان حال اتفاق می افتد، به این معنی که نویسنده در اغلب اوقات از دستور زبان ساده ای استفاده کرده است. جملات کتاب کوتاه و کلمات آن نیز نسبتا آسان هستند. دستور زبان ساده و پاراگراف های کوتاه، سیزده دلیل برای اینکه را به کتابی راحت و سریع تبدیل کرده است. اثر فراموش نکردنی جی اشر از بهترین کتاب های زبان انگلیسی برنده چندین جایزه ادبی شده، در فهرست بهترین کتاب های نشریه نیویورک تایمز نیز قرار گرفته و البته سریال جذابی هم از روی آن ساخته شده است، بنابراین شکی نیست که ارزش خواندن را دارد. با این حال، در این کتاب از مسائل سنگین و بعضا ناراحت کننده زیادی صحبت می شود. بنابراین اگر به دنبال کتابی سبک تر برای آموزش زبان انگلیسی می گردید، شاید بهتر باشد سراغ کتاب دیگری بروید.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین سایت های خرید کتاب از خارج «

 

 

خلاصه کتاب:

 

کِلی ینسن، دانش آموز ساکتی است که روزی پس از مدرسه به خانه می رود و جلوی درب خانه بسته ای را پیدا می کند. درون بسته ۱۳ نوار کاست قرار دارد. این نوارها توسط هانا بیکر،‌ دوست و همکلاسی کلی ضبط شدند. هانا که مشکلات عاطفی زیاد داشته، اخیرا خودکشی کرده است. هانا در این نوارها دلایل خود برای خودکشی را شرح داده است. به همراه هر نوار یادداشتی است که در آن عنوان شده نوارها باید به دست سایر دانش آموزان که ۱۳ نفر هستند برسد. در این نوارها هانا از تجارب زندگی، اتفاقات ریز و درشت خود و همینطور نقشی که هر کدام از این ۱۳ نفر در خودکشی او داشته اند صحبت می کند.

 

 

۶- «پیتر پن» جیمز بری از بهترین کتاب ‌های یادگیری زبان انگلیسی

 

«پیتر پن» جیمز بری از بهترین کتاب ‌های زبان انگلیسی

 

«پیتر پن (Peter Pan)» شاهکار تکرارنشدنی جیمز بری یکی از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. تقریبا همه داستان پیتر پن، پسرک بازیگوش و سرخوشی که پرواز می کند و قصد بزرگ شدن ندارد را می دانند. وقتی داستانی را از قبل می دانیم خواندن آن نیز آسان تر می شود. پیتر پن برای کودکان نوشته شده، ولی از آن دست بهترین کتاب های زبان انگلیسی است که بزرگسالان نیز از خواندن آن لذت وافری می برند.

 

 

خلاصه داستان:

 

پیتر هر شب پشت پنجره اتاق خواب بچه های خانواده دارلینگ می آید تا به قصه هایی که مادر خانواده برای بچه هایش تعریف می کند گوش دهد. ولی در یکی از شب ها او سایه خود را گم می کند. وِندی دختر خانواده دارلینگ به او کمک می کند سایه اش را دوباره پیدا کند و آن را به بدنش بچسباند. پیتر بعدا متوجه می شود، وِندی دختر خانواده دارلینگ هم به خوبی مادرش قصه تعریف می کند. بنابراین از او می خواهد به همراهش به سرزمین رؤیاها «هیچستان» برود و برای سایر بچه های گمشده قصه بگوید.

 

حتما بخوانید  آن رایس | بیوگرافی و معرفی 5 تا از پرفروش ترین کتاب های او

 

بیشتر بخوانید » بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب ایرانی و خارجی «

 

 

۷- «پیرمرد و دریا» اثر ارنست همینگوی از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی

 

«پیرمرد و دریا» اثر ارنست همینگوی از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی

 

«پیرمرد و دریا (The Old Man and the Sea)» نوشته ارنست همینگوی، نویسنده شهیر آمریکایی اصلا به معرفی نیازی ندارد. از آنجایی که این اثر خواندنی همینگوی در مدارس اکثر کشورهای انگلیسی زبان جز. مواد درسی است، تقریبا هر فرد انگلیسی زبانی آن را خوانده است. بنابراین، شانس اینکه روزی در یک مکالمه واقعی با یک فرد انگلیسی زبان صحبت از همینگوی و اثر کلاسیکش به میان آید بسیار زیاد است. با وجودی که ممکن است در پیرمرد و دریا از بهترین کتاب های یادگیری زبان انگلیسی کلمات سختی پیدا کنید، ولی این کتاب ۱۲۷ صفحه ای آنقدر کوتاه است که مشکل زیادی برای تمام کردن آن نخواهید داشت.

 

 

خلاصه داستان:

 

«پیرمرد و دریا» ماجرای جدل میان سانتیاگو، ماهیگیری پیر و باتجربه و بهترین ماهی است که در عمرش صید کرده است. سانتیاگو ۸۴ روز است که از دریا دست خالی به روستای خود بر می گردد. نه تنها خانواده بلکه دیگر مردم روستا به این نتیجه رسیدند که سانتیاگو بدشانس است. والدین پسری که شاگرد سانتیاگو است نیز به او می گویند که همراه ماهیگیر دیگری به دریا برود. ولی او تصمیم می گیرد شب ها به سانتیاگو کمک کند. سرانجام نیمه های شب هشتاد و پنجمین روز است که بخت به سانتیاگوی پیر روی می آورد. نیزه ماهی بسیار بزرگی طعمه را بلعیده و قلاب را به دهان گرفته است. این ماهی به حدی بزرگ است که ماهیگیر پیر نمی تواند آن را به درون قایق بکشد.

 

 

۸-«بخشنده» اثر لوییس لوری از بهترین کتاب ‌های یادگیری زبان انگلیسی

 

«بخشنده» اثر لوییس لوری از بهترین کتاب ‌های یادگیری زبان انگلیسی

 

کتاب خواندنی «بخشنده (The Giver)» با شروعی جذاب از همان ابتدا خوانندگان خود را درگیر یک تجربه نفس گیر می کند. بخشنده از بهترین کتاب ها برای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی است که دستور زبان ساده ای دارد. اکثر جمله های کتاب به لحاظ دستوری به صورت گذشته ساده و گذشته کامل نوشته شده اند. جملات کتاب هم ساده و کوتاه هستند و داستان آن هم سرراست و ساده است. بخشنده با ۱۹۲ صفحه، کتاب نسبتا طولانی است، ولی سادگی آن باعث می شود که به سرعت تمامش کنید.

 

 

خلاصه داستان:

 

یوناس پسری است که در جامعه ای به ظاهر آرمان گرا که بین همه مساوات برقرار است زندگی می کند. او با پای گذاشتن به ۱۲ سالگی باید در مراسم ویژه ای شرکت کند و وارد دوره ای تازه از زندگی خود شود. در جامعه ای که یوناس در آن زندگی می کند، تمام کودکان هم سن و سال او بر اساس توانایی های خود باید کاری را برگزینند، از مهندسی و کودکیاری تا خلبانی، یوناس به دلیل توانایی های خود نقش گیرنده را به دست می آورد. او باید از آموزگار پیری که به او بخشنده می گویند، بار سنگینی از رازها و خاطرات رنج بار انسان ها را دریافت کند.

 

 

۹-«ماتیلدا» اثر رولد دال از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی

 

«ماتیلدا» اثر رولد دال

 

در مقاله ای که می خوانید از اهمیت خواندن کتاب ها گفته ایم، بنابراین چه چیزی بهتر از کتابی که در آن از قدرت خارق العاده خواندن گفته شده باشد! «ماتیلدا (Matilda)» یکی از جذاب ترین کتاب های کودکان و نوجوانان است که تا به حال نوشته شده است. این کتاب متنی بسیار ساده دارد که با تصویرگری های فوق العاده بامزه کوئنتین بلیک عجین شده است. با خواندن ماتیلدا پای به زندگی دختربچه ۵ ساله ای خواهید گذاشت از همان سنین پایین عاشق کتابخوانی است. سبک و سیاق منحصر به فرد رولد دال با نثر ساده، طنز دلپذیر و زبان روایی مبهوت کننده یادگیری زبان انگلیسی را به تجربه ای شاد و مفرح تبدیل می کند. ماتیلدا از بهترین کتاب ها برای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی است که می توانید با آن سفر دور و دراز خود برای خواندن رمان های زبان اصلی را شروع کنید.

 

 

خلاصه داستان:

 

ماتیلدا دختر بچه ۵ ساله ای با نبوغی خارق العاده است. ولی والدین ماتیلدا چندان او را جدی نمی گیرند. مادر او، زنی است که تمام مدت به تماشای تلویزیون و بازی بینگو مشغول است. پدر او هم دغدغه ای جز فروختن ماشین های دسته دوم و کلاه گذاشتن سر مشتریان از همه جا بی خبر خود ندارد. اوضاع برای ماتیلدا در مدرسه حتی از این هم بدتر است. خانم ترانچبال، مدیر ظالم و تندخوی مدرسه، هیچ علاقه ای به ماتیلدا ندارد. به نظر او تمام بچه ها موجودات موذی و مزاحمی هستند که تنها به درد تمرین پرتاب چکش او می خورند. در این میان، خانم هانی، معلم ماتیلدا خیلی زود به سرعت استعداد او پی می برد و تصمیم می گیرد از او حمایت کند.

 

 

۱۰-«چین خوردگی در زمان» اثر مادلین لنگل از بهترین کتاب ‌های یادگیری زبان انگلیسی

 

«چین خوردگی در زمان» اثر مادلین لنگل از بهترین کتاب ‌های یادگیری زبان انگلیسی

 

«چین خوردگی در زمان (A Wrinkle In Time)» یکی از بهترین کتاب های یادگیری زبان انگلیسی است که می توانید برای یادگیری زبان آن را بخوانید. جملات کتاب عموما کوتاه و قابل فهم هستند. توصیفات کتاب هم ساده هستند و می توانید به راحتی درکشان کنید. با این حال، کلمه های جدید زیادی را در این رمان خواندنی پیدا خواهید کرد که تا به حال اصلا با آنها مواجه نشده بودید. اگر قبلا چند رمان انگلیسی خوانده باشید، «چین خوردگی در زمان» می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. حتما حواستان باشد هنگام خواندن کتاب دفترچه همراه بردارید تا کلمات جالبی که تعدادشان کم هم نیست را یادداشت کنید.

 

 

خلاصه داستان:

 

مگ موری دانش آموز ۱۴ ساله ای است که همه او را به چشم یک مزاحم می بینند. بسیاری فکر می کنند او دانش آموز بدی است. در مقابل، به نظر همه اعضای خانواده او افرادی بی نقصی هستند. مادر او دانشمند برجسته ای است، برادران دوقلوی او هم ورزشکاران قابلی هستند. حتی برادر کوچک ۵ ساله او، چارلز والاس، نابغه کوچکی است. شبی که بی خوابی به سر مگ زده، او به طبقه پایین منزل می آید. چارلز پشت میز آشپزخانه نشسته و دارد شیر می خورد.

کمی بعد مادر او و همینطور همسایه عجیب آنها خانم واتسیت به جمعشان می پیوندد. خانم واتسیت به خانم موری می گوید که تزارکت واقعیت دارد. خانم موری از شنیدن این صحبت ها نزدیک است غش کند. تزارکت، روشی برای سفر در فضا است که الکس پدر خانواده که یک دانشمند معروف بود، سال ها روی آن تحقیق کرده بود. ولی او مدت ها قبل بدون برجای گذاشتن هیچ ردپایی ناپدید شده است.

 

 

منبع:  fluentu

 

کالابرگ الکترونیک