۱۰ روش ساده جذب خوش شانسی و انرژی مثبت کائنات

۱۰ روش ساده جذب خوش شانسی و انرژی مثبت کائنات


27 مهر 1400 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
جذب شانس و انرژی مثبت کائنات

شما آدم خوش‌ شانسی هستید یا فکر می‌کنید در زندگی شانس ندارید؟ اصلا به خوش شانسی و بد شانسی، شانس داشتن یا شانس نداشتن اعتقاد دارید؟ تا به حال به این فکر کرده‌اید که چطور می‌توانید خوش شانس باشید و انرژی مثبت را جذب کنید؟ تاثیر انرژی مثبت در زندگی بر کسی پوشیده نیست. اگر بخواهیم به صراجت بگوییم انرژی مثبت چیست باید بگوییم در حقیقت انرژی مثبت و خوش شانسی دو روی یک سکه هستند. زمانی که فضای اطراف شما سرشار از انرژی مثبت باشد شانس خوب هم خود به خود به سمت شما سرازیر می‌شود و شما آن را جذب می‌کنید. اما چه چیزهایی خوش شانسی می‌آورند؟ ۱۰ روش ساده و جذاب برای جذب شانس و انرژی مثبت کائنات را از سرویس سبک زندگی و در مجله کوروش بخوانید.

 

شانس از جمله مقوله های اسرار آمیز در جهان به شمار می رود. اگر فرد مثبت فکر کند یا خوشبین باشد فرصت ها و شرایط خوبی برای او به وجود می آید و اگر بدبین باشد شرایط و موقعیت های بد برای خود به وجود می‌آورد. اشخاصی که از انرژی بالایی برخوردارند و توانایی خوبی در جذب شانس در وجودشان نهاده شده، عوامل متعددی را برای رسیدن به سطح قوی از امواج به کار می بندند. در ادامه با ما همراه باشید تا انرژی کائنات را به سوی خود جذب کنید.

 

 

۱- پنجره‌ها را باز کنید و اجازه دهید نور طبیعی داخل خانه بیاید

 

پنجره‌ها را باز کنید و اجازه دهید نور طبیعی داخل خانه بیاید

 

واقعیت این است که نمادهای خوش شانسی در ایران با سایر نقاط جهان چندان فرقی با هم ندارند. کافی است برای جذب شانس و انرژی مثبت هر روی صبح همزمان با طلوع آفتاب پنجره‌ها را حتی اگر شده به مدت ۵ دقیقه باز کنید. اجازه دهید نور خورشید به داخل خانه بتابد. نور خورشید یکی از منابع اصلی زندگی و حیات است. فضاهای تاریک انرژی و چگالی سنگین دارند و مانع جذب انرژی مثبت می‌شود.

حتما بخوانید  معرفی و خلاصه کتاب هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین روش های آوردن و جذب انرژی مثبت در خانه

 

 

۲- حیوان خانگی داشته باشید

 

تخفیف شوینده های افق کوروش
حیوان خانگی داشته باشید

 

می‌دانستید حیوانات خانگی از انواع پرنده گرفته تا گربه‌های بامزه برای شما شانس می‌آورند و جزو مقولات انرژی مثبت درمانی هستند؟ حیوانات علاوه بر این‌که این توانایی را دارند که عشق و محبت و عاطفه را در ما زنده کنند، انرژی‌ها بد را هم جذب کرده و آن‌ها را تبدیل به انرژی مثبت می‌کنند. از سوی دیگر لمس کردن و نوازش آن‌ها استرس را در ما کاهش می‌دهند.

 

 

۳- آلوئه‌ورا فقط یک داروی شفابخش نیست

 

گیاه آلوئه‌ورا سال‌ها به خاطر خواص التیام بخش و شفابخشش مورد توجه بوده است. اما مطالعاتی که در سال‌های اخیر صورت گرفته نشان می‌دهد که برای جذب شانس و انرژی مثبت، آلوئه‌ورا یک گزینه ایده‌آل است. آلوئه‌وار انرژی منفی را دفع کرده و هوا را هم تصفیه می‌کند.

 

 

۴- بامبو برای پیروزی و موفقیت

 

بامبو برای پیروزی و موفقیت

 

اگر به دنبال یک گیاه مناسب برای منزل خود می‌گردید «بامبو» یک انتخاب عالی است. گیاهان همواره در حال جذب انرژی مثبت هستند و بامبو به بهترین نحو ممکن این کار را انجام می‌دهد. در فلسفه فنگ‌شویی هم نگهداری گیاه بامبو در منزل و محل کار برای جذب شانس و انرژی مثبت بسیار توصیه شده است. انرژی مثبت بامبو از آن‌جا می‌آید که این گیاه سمبل پیوند میان دو عنصر آب و چوب است.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین روش نگهداری و مراقبت از گیاهان بزرگ آپارتمانی

 

 

۵- شمع سفید برای ارتعاشات مثبت

 

شمع سفید برای ارتعاشات مثبت

 

اگر مجبور به انتخاب یک رنگ شمع هستید بدون معطلی شمع سفید را انتخاب کنید. شمع‌های سفید انرژی‌های مثبت را جذب می‌کنند. علاوه بر جذب شانس و انرژی مثبت، شمع سفید فضایی آرام‌بخش و دلپذیر را در خانه شما ایجاد می‌کند.

 

 

بیشتر بخوانید: ۳ روش آموزش کامل درست کردن شمع رنگی معطر و شیک در خانه

حتما بخوانید  6 نمونه از انواع خشونت علیه زنان + 10 راه پیشگیری از آن

 

 

۶- نمک برای حفاظت در برابر انرژی منفی

 

نمک برای حفاظت در برابر انرژی منفی

 

نمک علاوه بر استفاده‌های فراوان در آشپزخانه یکی از مهم‌ترین عناصر محافظت از شما در برابر انرژی‌های منفی است. گذاشتن نمک یا سنگ نمک در گوشه و کنار خانه انرژی منفی و حسادت اطرافیان را از شما دور می‌کند. علاوه بر این زمانی که به یک منزل جدید نقل مکان می‌کنید در چند گوشه از خانه جدید مقداری نمک بریزید.

به این ترتیب انرژی منفی احتمالی باقی‌مانده از ساکنین قبلی خانه جذب نمک می‌شود. بعد از ۴۸ ساعت این نمک‌ها را دور بریزید. برخی هم نان و نمک را منبع انرژی مثبت می‌دانند و عقیده دارند برای دفع انرژی‌های منفی از خانه جدید بهتر است در چند گوشه خانه چند تکه نان و مقداری نمک قرار دهید.

 

 

۷- خانه را تمیز نگه دارید

 

خانه را تمیز نگه دارید

 

یک خانه تمیز و مرتب خانه‌ای سرشار از انرژی مثبت است. ظروف و اسباب اثایه شکسته را در خانه نگهداری نکنید. تا آن‌جایی که امکان دارد خانه را تمیز و مرتب نگه دارید تا توازن و تعادل میان انرژی‌های مثبت و خوب در منزل شما برقرار شود.

 

 

۸- کریستال برای ارتعاشات خوب

 

کریستال برای ارتعاشات خوب

 

چند تکه کریستال مثل سنگ کوارتز، تورمالین سیاه یا اونیکس در خانه داشته باشید. این سنگ‌ها با انرژی مثبتی که دارند بدشانسی را از منزل شما دور می‌کنند.

 

 

۹- آب روان برای احساسات پاک و مثبت

 

در مذاهب و فلسفه‌های مختلف آب مظهر پاکی و انرژی مثبت است. اگر منزل‌تان حیاط دارید یک حوضچه کوچک پر از آب کارتان را راه می‌ندازد. اگر بالکن دارید یک فواره آب کوچک برای خودتان دست و پا کنید تا توازن میان انرژی‌های خوب مهیا شود و از انرژی مثبت آب بی‌نصیب نمانید.

 

 

۱۰- گل و گیاه روح تازگی و طراوت به زندگی شما می‌بخشند

 

چطور شانس و انرژی مثبت کائنات را جذب کنیم؟ 10 روش ساده جذب خوش شانسی

 

نگهداری از گل و گیاه طبیعی در فضای منزل یا محل کار هم هوای محل را تصفیه می‌کنند و هم منبع جذب شانس و انرژی مثبت کائنات در خانه هستند.

 

 

منبع: Homify 

 

کالابرگ الکترونیک