چه کسانی از فروشگاه‌های تخفیفی با فروش ویژه خرید می‌کنند؟

چه کسانی از فروشگاه‌های تخفیفی با فروش ویژه خرید می‌کنند؟


20 مرداد 1397 . زمان مطالعه: 5 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
چه کسانی از فروشگاه‌های تخفیفی با فروش ویژه خرید می‌کنند؟

شما هم از آن دسته افرادی هستید که خرید کردن برای‌شان یک کار لذت بخش و پیدا کردن فروش ویژه‌ها یک تفریح جذاب است؟ شما هم با خرید کردن حا‌ل‌تان خوب میشود و احساس آرامش می‌کنید؟ یا از آن‌دسته هستید که بعد از خرید کردن عذاب وجدان می‌گیرید و در اکثر مواقع حال خوب‌تان تبدیل به یک مسئله عذاب‌آور می‌شود؟ خب باید به شما بگوییم برای گرفتار نشدن در دام عذاب وجدان باید بدانیم از کجا خرید کنیم. در سال‌های اخیر فروشگاه‌های تخفیفی مسیر خرید را برای مشتری‌ها هموارتر کرده‌اند.

چرا خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای که تخفیف ویژه دارند بهتر است؟

 

چرا خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای که تخفیف ویژه دارند بهتر است؟

 

در ابتدا بد نیست کمی در مورد شرایط و ویژگی‌های ظاهری و رفاهی این فروشگاه‌های تخفیفی صحبت کنیم. در شرایط عادی وقتی وارد یک فروشگاه زنجیره‌ای می‌شوید اگر فصل تابستان باشد، حتما یک باد خنک تن شما را نوازش می‌دهد و اگر فصل زمستان باشد یک باد گرم و ملایم سرمای بیرون را از تن‌تان بیرون می‌آورد. همین مسئله سبب می‌شود که از همان ابتدا احساس خوب و مطبوعی پیدا کنید. در قدم بعدی سیستم تهویه مطبوعی که هوای محیط را با وجود کثرت جمعیت و اجناس، تمیز و قابل تحمل نگه می‌دارد به همراه اجناس مرتب و چیده شده و البته با اتکیکت‌ها و برچسب‌های تخفیف خیال‌تان را تا حدودی بابت یک خرید خوب و منصفانه و سودمند راحت می‌کند. به خصوص اگر این تخفیف‌ها در مورد محصولات و برندهای شناخته شده‌ای باشد که شما تجربه خوبی در مورد استفاده از آن‌ها دارید و خارج از فروشگاه‌های تخفیفی، مجبورید پول بیشتری برای خرید آن‌ها بپزدارید.

از سوی دیگر شما زحمت بیرون آمدن به خانه را به خود هموار کرده‌اید و برای‌تان به صرفه‌تر این است که تمام خریدتان را یک جا انجام دهید. این مسئله در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی تا حدود زیادی امکان‌پذیر است. از سوی دیگر معمولا زمانی که خرید می‌کنید و اجناس مورد علاقه‌تان را از قفسه‌ها برمی‌دارید و گاهی دوباره سر جای اول‌شان برمی‌گردانید، نگاه سنگین فروشنده که برای خالی شدن مغازه و راه انداختن سایر مشتری‌ها عجله دارد آزارتان نمی‌دهد. در حقیقت در این فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی، شما آزادی عمل بیشتری دارید و فروشندگان به جز در مواقع لزوم و برای راهنمایی کردن، مزاحمت‌تان نمی‌شوند.

 

این مطالب را هم حتما بخوانید

 

فروشگاه‌های تخفیفی که فروش ویژه دارند؛ یعنی با یک تیر چند نشان می‌زنید

 

همواره تخفیف

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

مسئله‌ای که در این میان اهمیت زیادی دارد نزدیک بودن این فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی با فروش ویژه به محل زندگی شماست. فرض کنید مهمان سر زده دارید و باید خیلی سریع یک خرید کلی انجام دهید و برای رتق و فتق سایر امور سریعا به خانه برگردید. در این صورت اگر قرار باشد به خصوص در شهرهای بزرگ ساعت‌ها در ترافیک بمانید، از تمام کارها جا می‌مانید و چه بسا مهمان عزیرتان را هم دلخور کنید. در این شرایط فروشگاه‌های زنجیره‌ای با فروش ویژه مثل «فروشگاه افق کوروش» با شعار عملی «هر محله، یک فروشگاه» کار شما را حسابی جلو می‌اندازند. شما می‌توانید با خرید از فروشگاهی مثل افق کوروش با یک تیر چند نشان بزنید. نشان اول این است که زحمت ماندن در ترافیک را به خود همواره کرده‌اید و حتی با پای پیاده می‌توانید به مقصد برسید.

بعد از رسیدن به مقصد، یک چرخ‌دستی بر‌می‌دارید و در کمترین زمان تمام کالاهای مورد نیازتان را با تخفیف‌های ویژه و استثنایی می‌خرید. برای مثال اگر مشتری فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش باشید حتما می‌دانید که از آغاز ماه مبارک رمضان امسال تاکنون، فروش‌های ویژه این فروشگاه در زمینه مواد غذایی مثل انواع گوشت و مرغ، لبنیات، چای، برنج، حبوبات، انواع ماکارونی، تن‌ماهی و سایر محصولات دیگر آغاز شده است. این فروش ویژه شامل تخفیف‌های ۲۰ و ۳۰ درصد و در برخی موارد تخفیف‌های خوب ۵۰ درصدی است که در نتیجه سود زیادی را بابت خرید نصیب شما می‌کند. این فروش‌های ویژه هر روز برقرار هستند و اگر عضو کانال تلگرام فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش باشید هر روز می‌توانید از این تخفیف و فروش ویژه استثنایی و مقرون به صرف بهره‌مند شوید. اما چه کسانی از فروشگاه‌های با فروش ویژه خرید می‌کنند؟

 

چه کسانی از فروشگاه‌های تخفیفی با فروش ویژه خرید می‌کنند؟

 

چه کسانی از فروشگاه‌هایی با فروش ویژه خرید می‌کنند؟

 

شاید برای‌تان جالب باشد که برخلاف تصور، فقط مشتریان دهک پایین نیستند که از این شیوه خرید با تخفیف ویژه احساس رضایت دارند. آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست همه دهک‌ها از این شیوه فروش ویژه استقبال می‌کنند. در نتیجه هر چقدر تعداد این فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی بیشتر باشد، محصولات عرضه شده نیز بیشتر خواهد شد و همین امر در پیگیری سبک زندگی هوشمندانه از سوی تمام اقشار جامعه امکان‌پذیر خواهد بود. پس واقعا مهم است که از کجا خرید می‌کنید.

 

کالابرگ الکترونیک