۸ اصول و نحوه بستن چمدان برای مهاجرت که باید بدانید

۸ اصول و نحوه بستن چمدان برای مهاجرت که باید بدانید


2 تیر 1400 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
۸ اصول و نحوه بستن چمدان برای مهاجرت که باید بدانید

اگر در آینده نزدیک قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید، مهم است که به خاطر داشته باشید که این امر به روش نسبتا متفاوتی برای بسته‌بندی وسایل و بستن چمدان احتیاج دارد. پیش از این در مجله کوروش، ترفندها و اصول بستن چمدان برای مسافرت و راهنمای کامل خرید چمدان مسافرتی را شرح داده‌ایم؛ امروز می‌خواهیم نحوه و طریقه و اصول بستن چمدان برای مهاجرت را به شما در سرویس سبک زندگی آموزش دهیم.

چک کردن تعداد چمدان‌ها

 

چک کردن تعداد چمدان‌ها

 

خب طبعا نحوه بستن چمدان برای مسافرت با مهاجرت زمین تا آسمان متفاوت است. اولین و مهم‌ترین نکته در نحوه بستن چمدان برای مهاجرت، دانستن تعداد دقیق چمدان‌ها و وزن باری است که می‌توانید به همراه داشته باشید. دانستن این نکته به شما کمک می‌کند تا بدانید چند چمدان و چه مقدار از وسایلتان را می‌توانید به همراه داشته باشید. با شرکت هواپیمایی خود، تماس بگیرید تا دقیقا تعداد چمدان‌های خود را بدانید. توصیه می‌کنیم به جای اینکه بخواهید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید، مستقیما با خط هوایی خود تماس بگیرید تا درمورد تعداد چمدان‌هایی که می‌توانید بیاورید و مبلغ اضافه بار، اطلاع قطعی داشته باشید.

 

 

انتخاب بهترین نوع چمدان برای مهاجرت

 

انتخاب بهترین نوع چمدان برای مهاجرت

 

اگر اقلام ارزشمندی دارید که می‌خواهید در چمدان خود به همراه داشته باشید، بهترین شرط شما داشتن یک چمدان سخت است؛ زیرا چمدان بسیار مقاوم است و مطمئنا از کالاهای شما بهتر از یک چمدان نرم محافظت می‌کند. به دلایل ساییدگی و پارگی، انتخاب چمدانی که بدنه سختی دارد، عاقلانه‌تر خواهد بود.

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل خرید چمدان مسافرتی

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

 

بسته‌بندی موارد ضروری برای بستن چمدان

 

بسته‌بندی موارد ضروری برای بستن چمدان

 

اگر اکثر وسایل شخصی شما به محل جدید اقامت شما برده می‌شود؛ اما تعیین زمان دقیق رسیدن آنها ممکن است دشوار باشد. در صورت به تعویق‌ افتادن حمل و نقل کالاهای خود، برای اطمینان از آمادگی کامل، همه وسایل مورد نیاز را در چمدان خود ببندید. این وسایل باید شامل تمامی موارد ضروری و مورد نیاز شما تا حداقل ۲ هفته باشد. همیشه در هنگام بسته‌بندی وسایل خود، پیش‌بینی‌های لازم را نیز در نظر بگیرید. هر چیزی که در اثر باران یا دمای شدید آسیب ببیند باید در چمدان شما باشد. این لوازم حساس ممکن است شامل لوازم الکترونیکی شما مانند لپ‌تاپ و شارژر باشد.

 

 

لوازمی که برای طولانی مدت به آن‌ها نیاز دارید را در نظر بگیرید

 

برای بستن چمدان لوازمی که برای طولانی مدت به آن‌ها نیاز دارید را در نظر بگیرید

 

پس از رفع نیازها و جمع‌آوری موارد ضروری، وقت آن رسیده است که در مورد لباس و مورد نیاز برای مدت طولانی فکر کنیم. در رابطه با کفش، برای هر مناسبتی یک جفت همراه داشته باشید و هرگز فقط به دلیل «وابستگی عاطفی»، لباسی را بسته‌بندی نکنید؛ زیرا با این کار پشیمان خواهید شد. درست است که رها کردن بعضی اوقات سخت و دشوار است؛ اما شما هرگز آن وسایل را استفاده نمی‌کنید یا لباسی را نمی‌پوشید و بنابراین فقط فضایی را اشغال خواهید کرد که می‌تواند در موارد دیگری استفاده شود. البته آب‌و‌هوای کشوری را که به آنجا خواهید رفت در نظر بگیرید و بسته‌بندی مناسب را انجام دهید.

 

 

بیشتر بخوانید: ترفندها و اصول بستن چمدان برای مسافرت

 

 

لوازم بهداشتی را در کیف کوچک قرار دهید

 

به محض ورود به خانه جدید خود، می‌توانید لوازم آرایشی و بهداشتی کاملا جدیدی را خریداری کنید، بنابراین نیازی به بسته‌بندی این وسایل حجیم که فضای بیشتری را اشغال می‌کنند، نیست. به یاد داشته باشید که همیشه می‌توانید آن شامپو یا لوسیون مخصوص بدن را که مورد علاقه شما است و به صورت آنلاین خریداری کرده‌اید، بخرید. در غیر این صورت، می‌توانید از کیفی کوچک برای قرار دادن این وسایل در چمدان خود استفاده کنید.

 

 

نحوه بستن چمدان مسافرتی

 

نحوه بستن چمدان مسافرتی

 

مکعب‌های بسته‌بندی وسایل در برخی از چمدان‌ها، ابزار مناسبی برای تقسیم فضا در چمدان یا ساک شما هستند. هنگام مهاجرت و نقل مکان دائمی در کشوری دیگر، معمولا تا آنجا که ممکن است به فضای چمدانتان نیاز دارید. هرگونه وسایل بزرگ نامناسب مانند کت‌های گرم را می‌توان در کیسه‌های وکیوم شده قرار دهید تا در فضای قابل استفاده چمدان خود، صرفه‌جویی کنید.

 

 

انتقال اسباب و اثاثیه را با توجه به شرایط منزل جدید در نظر بگیرید

 

انتقال اسباب و اثاثیه را با توجه به شرایط منزل جدید در نظر بگیرید

 

آیا در حال انتقال به آپارتمانی مبله هستید؟ در غیر این صورت، باید تصمیم بگیرید که آیا مبلمان خود را به همراه داشته باشید یا مبلمان جدید یا دست دوم را هنگام ورود خریداری کنید.

هزینه‌های حمل اثاثیه منزل، ذخیره‌سازی آن را در حالی که احتمال مفقود شدن آنها وجود دارد و خرید قطعات جایگزین هنگام ورود، همه این موارد را بسنجید و با یکدیگر مقایسه کنید. به یاد داشته باشید که مبلمان با یک اندازه خاص، متناسب با همه آپارتمان‌ها نیست. اگر در حال مهاجرت از خانه‌ای بزرگ به یک آپارتمان کوچک هستید، تختخواب و مبل راحتی شما ممکن است هنگام رسیدن به آنجا مناسب نباشد.

 

 

بیشتر بخوانید: این ۷ کشور راحت ترین و بهترین کشورها برای مهاجرت هستند

 

 

بهترین راه برای بسته‌بندی آینه‌ها برای مهاجرت

 

بهترین راه برای بسته‌بندی آینه‌ها برای مهاجرت

 

*یک جعبه تخت به اندازه مناسب انتخاب کنید

 

*با کاغذ خرد شده لبه‌های بیرونی آینه را بپوشانید

 

*آینه را کاملا در پوشش حبابی قرار دهید و به صورت ایمن چسب بزنید

 

*هر شکاف داخل جعبه اطراف آینه را با کاغذ خرد شده پر کنید.

 

همه ما می‌دانیم که جابه‌جایی و نقل مکان می‌تواند با فشارها و چالش‌هایی همراه باشد، به‌ویژه هنگامی که این یک سفر بین‌المللی است. بنابراین با رعایت نکات لازم و درست در اصول و نحوه بستن چمدان برای مهاجرت، می‌توانید این فشارها و استرس‌ها را به حداقل برسانید.

 

 

یشتر بخوانید: ۱۰ مکان دیدنی از سرتاسر دنیا برای سفر در فصل پاییز

 

 

کالابرگ الکترونیک