چگونه با این ۱۱ سورپرایز روز مادر و روز زن را جشن بگیریم؟

چگونه با این ۱۱ سورپرایز روز مادر و روز زن را جشن بگیریم؟


14 دی 1401 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
چگونه با این 11 سورپرایز روز مادر و روز زن را جشن بگیریم؟

سورپرایز کردن مادر و همسر در روز زن با ایده‌های جذاب، می‌تواند آن‌ها را در این روز بیشتر هیجان‌زده و خوشحال کند. بهتر است بدانید که تنها خرید یک کادو برای روز مادر و روز زن کافی نیست و شما می‌توانید با انجام دادن کارهایی ساده این روز را هم برای خودتان و هم مادر یا همسر و نامزدتان شیرین‌تر کنید. در این مقاله از سرویس سبک زندگی و در مجله کوروش می‌توانید با چند ایده سورپرایز جشن روز مادر و پیشنهادهایی جذاب برای خرید کادو در این روز آشنا شوید.

 

 

۱- خانه را تمیز کنید

 

برای سورپرایز کردن مادر یا همسرتان بهتر است در اولین قدم خانه را چنان تمیز کنید که مادر یا همسرتان با دیدن آن انگشت به دهان بمانند. همه جا را مرتب کنید و ظرف‌های جا مانده از شب قبل را بشویید و همه اتاق‌ها را تمیز کنید.

بهتر است این کار را در نبود همسر یا مادرتان انجام دهید تا با دیدن خانه تمیز شگفت‌زده شوند. بعد از تمیز کردن خانه برای جشن روز مادر عود و چند شمع معطر روشن کنید. سپس خانه را با قرار دادن گل طبیعی در گلدان و یا حتی بادکنک‌های رنگی تزیین کنید.

 

۲- خودتان غذا درست کنید و یا مادر و همسرتان را برای صرف غذا به بیرون ببرید

 

خودتان غذا درست کنید و یا مادر و همسرتان را برای صرف غذا به بیرون ببرید

 

دومین ایده سورپرایز روز مادر این است که اجازه ندهید در این روز، همسر یا مادر شما غذا درست کنند. بهتر است یا خودتان برای درست کردن غذا دست به کار شوید و یا برای بردن مادر و همسرتان به رستوران برنامه‌ریزی کنید. بهتر است در این روز خودتان صبحانه درست کنید و برای ناهار یا شام در یکی از رستوران‌هایی که همسر یا مادرتان دوست دارد، غذا بخورید.

 

۳- یک بار علایق مادر و همسرتان را مرور کنید

 

یک بار علایق مادر و همسرتان را مرور کنید

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

این روز متعلق به مادر و همسر شما است و اولین قدم برای خوشحال کردن آن‌ها این است که یک لیست از همه کارها و چیزهایی که همسر یا مادرتان دوست دارد، فراهم کنید. مثلا قدم زدن در پارک کنار خانه، جمع شدن خانواده کنار هم، آهنگ مورد علاقه او و یا حتی رفتن به مرکز خرید یا فروشگاهی که از قدم زدن و خرید کردن از آن لذت می‌برد.

بهتر است خوب فکر کنید و هر چیزی که در مورد علایق او می‌دانید روی کاغذ بنویسید. سپس برای انجام دادن آن‌ها به نوبت برنامه‌ریزی کنید. مثلا ابتدا او را به جایی که دوست دارد ببرید. برایش بستنی یا شیرینی مورد علاقه‌اش را بخرید و بعد برای شب کسانی را که دوست دارد، به خانه دعوت کنید. بگذارید این روز برای او تبدیل به خاص‌ترین روز زندگی‌اش شود.

 

۴- برای سورپرایز کردن همسرتان در روز مادر فرزندتان را هم شریک کنید

 

برای سورپرایز کردن همسرتان در روز مادر فرزندتان را هم شریک کنید

 

یکی از شیرین‌ترین لذت‌های دنیا برای هر مادری این است که می‌بینند فرزند کوچک او تلاش می‌کند تا خوشحالش کند. بهتر است با کودکتان صحبت کنید و به او بگویید که امروز روز قدردانی از مادر است و او می‌تواند از هر راهی مادرش را خوشحال کند.

به او بگویید با کشیدن نقاشی، تزیین اتاق و ابراز عشق خود به مادرش این روز را به او تبریک بگوید. با فرزندتان در مورد سورپرایز کردن همسرتان همفکری کنید. گاهی اوقات ترکیب افکار کودکانه با افکار بزرگسالان نتیجه جذاب‌تری به دنبال دارد.

می‌توانید با کمک فرزندتان یک کارت پستال دست‌ساز برای همسرتان درست کنید و هر کدام از شما یک نامه عاشقانه برای او بنویسید و با این کار او را بیشتر از هر کادوی گران‌قیمتی خوشحال کنید.

بهتر است کادویی که برای همسرتان خریداری کرده‌اید را به فرزندتان بدهید تا به مادرش هدیه دهد و لذت این هدیه را برای همسرتان بیشتر کنید. می‌توانید کادو را در جعبه کادو دست ساز مخصوص روز مادر بگذارید.

 

۵- از مرور خاطرات استفاده کنید

 

همه مادران و همسران از مرور خاطرات لذت‌بخش زندگی خود شاد می‌شوند و با دیدن فیلم‌ها و عکس‌های شیرین گذشته غرق در خوشحالی می‌شوند. شما می‌توانید برای این روز عکسی از زیباترین روزهای زندگی‌تان را به او هدیه دهید و یا یک فیلم تهیه کنید و در آن شما و فرزندتان از خاطرات شیرینی که با همسرتان دارید بگویید و از او برای بودنش و عشق ورزیدن به این زندگی تشکر کنید.

می‌توانید یک فیلم از تمام عکس‌ها و خاطرات دوست داشتنی‌تان آماده کنید و برای مادر یا همسرتان ارسال کنید. یک ایده جذاب دیگر سورپرایز روز مادر و روز زن این است که می‌توانید تمام خاطرات شیرین و مورد علاقه او را پیدا کنید و عکس‌ها، یادگاری‌ها و نشانه‌های آن روز را داخل یک باکس قرار دهید و در روز مادر به او هدیه دهید.

عطری که برای او تداعی کننده بهترین خاطرات است را به همراه شکلاتی که از آن خاطره دارد و عکس‌ها و هر چیز دیگر را در یک جعبه قرار دهید و بار دیگر خاطرات خوب زندگی را با هم مرور کنید.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کیک تولد خانگی شکلاتی خیس با تزیین

 

۶- خریدن گل را فراموش نکنید

 

خریدن گل یک ترفند سورپرایز روز زن است. یک ایده برای سورپرایز روز زن این است که به عنوان کادوی روز زن برای نامزد و یا مادرتان می‌توانید یک گل زیبا در گلدانی شکیل به او هدیه دهید و یا کمی فکر کنید و ببینید که چه سبک گل‌هایی را بیشتر دوست دارد و همان گل را با رنگی که دوست دارد برای سورپرایز کردن مادر یا همسر بخرید.

 

۷- این روز را در خدمت مادر و همسرتان باشید

 

این روز را در خدمت مادر و همسرتان باشید

 

بهترین ایده سورپرایز روز زن برای مادر و همسرتان این است: برای روز مادر بیشتر از همیشه به مادر و همسرتان توجه کنید. صبحانه را خودتان آماده کنید. برای او چای بریزید. اگر به چیزی نیاز دارد برایش بیاورید و با این کارهای کوچک به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید و قدر زحماتی را که در زندگی می‌کشد می‌دانید.

برای یک روز هم که شده همه کارهای خانه را خودتان انجام دهید و اجازه دهید این روز برای مادر و همسر شما به روزی خاص و آرامش بخش تبدیل شود.

 

۸- یک کادوی به یاد ماندنی برای مادر یا همسرتان بخرید

 

یک کادوی به یاد ماندنی برای مادر یا همسرتان بخرید

 

ارزش مادی کادو آن‌ قدرها هم اهمیت ندارد ولی بهتر است در این روز حتماً برای مادر و همسرتان یک سورپرایز شگفت‌انگیز تهیه کنید. چیزی که مادر و همسر شما از دیدن آن لذت ببرد و حس خوبی دریافت کند. بهتر است چیزی را به او کادو دهید که بتواند از آن برای خودش استفاده کند.

خرید لوازم منزل و آشپزخانه و چیزهایی که شخصی نیستند را از سرتان بیرون کنید و به دنبال لوازم شخصی و چیزهایی باشید که خود او می‌تواند از آن استفاده کند. اگر دائم با خودتان فکر می‌کنید چه ترفندی برای روز زن و روز مادر به کار ببرم، در ادامه می‌توانید با چند ایده جذاب سورپرایز روز مادر برای مادر شوهر و مادر زن و مادر خودتان آشنا شوید.

 

*عطر و بادی اسپلش

*روسری و شال

*گردنبند، دستبند و انگشتر

*کیف

*جای جواهرات

*پک لوازم آرایش

*پک مراقبتی پوست

*ماساژور صورت یا بدن

*لباس

*ساعت

*یک قاب عکس زیبا با عکس مورد علاقه او

*یک گردنبند سفارشی با اسم یا عکس او

*ساعت هوشمند یا ورزشی

*یک کتاب آشپزی کامل و جذاب

*صندل یا کفش

*لیوان دمنوش

*ست شمع معطر

*اسپیکر قابل اتصال به گوشی

*گوشی موبایل

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین پیامک‌ها و اس ام اس برای تبریک روز مادر و روز زن

 

۹- یک اثر ویدیویی برای روز مادر آماده کنید

 

برای سورپرایز همسر و مادرتان می‌توانید یک فیلم از خودتان و خواهر و برادرها و یا فرزندانتان بگیرید و در این فیلم هر کس هر طور که دوست دارد روز مادر را تبریک بگوید. سعی کنید در این فیلم از صحنه‌های جذاب و خاطرات گذشته نیز استفاده کنید و با گذاشتن یک موسیقی عاشقانه و آرام حس بهتری به آن ببخشید.

سپس این ویدیو را با ورود مادر یا همسرتان به خانه پخش کنید و یا در روز مادر برای او بفرستید. مطمئن باشید که مادرتان با تماشای این فیلم به وجد خواهد آمد و بی‌نهایت لذت خواهد برد.

 

۱۰- برای یک سفر یا یک مکان دیدنی برنامه‌ریزی کنید

 

در روز مادر برای یک سفر یا یک مکان دیدنی برنامه‌ریزی کنید

 

اگر در فکر تدارک خاص‌ترین سورپرایز برای روز مادر هستید، می‌توانید بلیت بازدید از سینما، گلخانه و یا یک مکان دیدنی که برای مادر یا همسرتان جذاب است را تهیه کنید. سپس چند ساعتی را همراه با مادرتان در این مکان سپری کنید و اگر کادویی نیز تدارک دیده‌اید، بعد از گردش به او بدهید تا لذت این روز برای او چندین برابر شود.

 

۱۱- کیک روز مادر درست کنید

 

تزیین کیک روز مادر لاکچری

 

کیک روز مادر یکی از جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین سورپرایزهای روز مادر است که می‌توانید در روز زن تدارک ببینید و این روز خاص را در کنار هم جشن بگیرید. درست کردن کیک روز مادر خانگی کار ساده‌ای است، اما مهم‌ترین موضوعی که باید برای تهیه این کیک خوشمزه در نظر داشته باشید، تزیین کیک روز مادر است.

برای مطالعه طرز تهیه کیک روز مادر به همراه تصاویر متنوع تزیین کیک روز مادر روی لینک مطلب کلیک کنید.

 

 

 

کالابرگ الکترونیک