جدیدترین و شیک‌ترین رنگ موهای تابستان ۲۰۲۱ برای انواع رنگ پوست

جدیدترین و شیک‌ترین رنگ موهای تابستان ۲۰۲۱ برای انواع رنگ پوست


2 شهریور 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
جدیدترین و شیک‌ترین رنگ موها تابستان ۱۴۰۰(۲۰۲۱) برای انواع رنگ پوست

«رنگ مو» مناسب فصل تابستان امسال را انتخاب کرده‌اید؟ اصلا شما هم از آن‌دسته افرادی هستید که عقیده دارند به محض رسیدن فصل تابستان باید رنگ موهای‌شان را بلوند کنند؟ یا مطابق مد روز پیش می‌روید و درباره جدیدترین و شیک‌ترین انواع رنگ موها که تابستان هر سال وارد عرصه مد می‌شود ابتدا کمی مطالعه می‌کنید و سپس موهای‌تان را به دست آرایشگر می‌سپارید؟ در هر صورت بد نیست با در مجله کوروش ما همراه باشید تا با معرفی جدیدترین و شیک‌ترین رنگ موهای تابستان ۲۰۲۱ برای انواع رنگ پوست، در مورد یک رنگ موی تابستانی شیک بهتر تصمیم‌گیری کنید. در سرویس سبک زندگی همراه ما باشید.

جدیدترین و شیک‌ترین رنگ موهای تابستان سال ۲۰۲۱

 

 

هایلات‌ طلایی؛ رنگ مو شیک و تابستانی

 

هایلات‌ طلایی؛ رنگ مو شیک و تابستانی

 

در حالی که تابستان سال ۲۰۲۰ بازار رنگ موهای موج‌دار با تن رنگ سردتر حسابی داغ بود، جدیدترین وشیک‌ترین رنگ موها و رنگ و مش برای تابستان سال قبل و البته امسال یعنی ۲۰۲۱ تن‌های گرم‌تری دارند. درآوردن هایلات‌های طلایی به روش‌های مختلف از بایلاژ و آمبره گرفته تا مش کلاهی و یا درآوردن مش‌ها با تکه‌های فویل، همیشه یک رنگ موی ایده‌آل برای فصل تابستان بوده است.

 

حتی سال گذشته که بیشتر تناژهای سردتر در بورس بود هایلایت طلایی روی زمینه موی قهوه‌ای، نسکافه‌ای و کاراملی یا حتی زمینه طبیعی رنگ مو از جمله جدیدترین و شیک‌ترین رنگ‌ موها بود. اگر موهای‌تان کوتاه نیست این رنگ موی جذاب برای شما بسیار ایده‌آل است. اگر هم موهای‌تان را کوتاه کرده‌اید باز هم درآوردن هایلایت طلایی یا همان رنگ و مش روی موهای‌تان انتخابی شیک برای فصل تابستان ۲۰۲۱ است. انتخاب هایلایت طلایی روی زمینه موی شکلاتی و نسکافه‌ای به خصوص برای افرادی که چشم‌های عسلی و قهوه‌ای میشی دارند سبب جذابیت بیشتر چهره‌شان می‌شود.

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ رنگ مو که در سال ۲۰۲۱/ ۱۴۰۰ ترند هستند

 

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

هایلایت تابستانی با زمینه قهوه‌ای تیره؛ برونته کنید

 

هایلایت تابستانی با زمینه قهوه‌ای تیره؛ برونته کنید

 

هماهنگ شدن با گرمای تابستان و نور خورشید یعنی رنگ موهایی با تن گرم‌تر و تیره‌تر مثل برونته، بلوندهای تیره، تناژهای مختلف رنگ تیره از انواع ماهگونی تا شرابی و آلبالویی و دانه اناری را جدی بگیرید. با این‌که به نظر می‌رسد رنگ‌هایی با تناژ گرم مناسب روزهای سرد زمستان هستند اما به عقیده کارشناسان مد و زیبایی بهتر است برای تابستان امسال کمی گرم‌تر عمل کنید. رنگ موی موسوم به «برونته» چندین سال است که به رنگ موی محبوب به خصوص در میان سلبریتی‌های هالیوود تبدیل شده است.

 

برای رسیدن به رنگ موهای «برونته» یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها درآوردن هایلات‌های روشن‌تر روی زمینه موهای قهوه‌ای تیره است. یک انتخاب جذاب «هایلایت کاراملی» یا «هایلایت بژ» موها با تکنیک «بالیاژ» است که موهایتان را حسابی پر و حتی بلندتر نشان می‌دهد. هایلایت کاراملی به روش «بیبی لایت» (لایت موها از نیمه به پایین)، درآوردن «هایلایت ملایم شکلاتی» روی یک رنگ موی تیره، رنگ «ماهگونی» با تناژ قهوه‌ای، قرمز شرابی و یا بنفش یا ترکیب موهای «هایلایت بلوند با یک رنگ قهوه‌ای موشی یا بیسکوییتی» از جمله جدیدترین و شیک‌ترین رنگ موها به خصوص برای انواع پوست سبزه در تابستان سال ۱۴۰۰/۲۰۲۱ لقب گرفته‌اند.

 

 

بیشتر بخوانید: ۸ رنگ مو جذاب و شیک سال ۲۰۲۱

 

 

بلوند کره‌ای ؛ رنگ مو تابستانی برای پوست‌های سبزه

 

بلوند کره‌ای ؛ رنگ مو تابستانی برای پوست‌های سبزه

 

اگر پوست صورت‌تان سبزه است و به رنگ‌های بلوند خیلی روشن علاقه دارید بهتر است به جای بلوندهای یخی و دودی، رنگ موهای بلوند که تناژ گرم دارند را امتحان کنید. «بلوند کره‌ای» برای انواع پوست سبزه گزینه مناسبی است. اگر دلتان می‌خواهد تناژ موهایتان «پلاتینه» بیشتری داشته باشد «بلوند مرواریدی» به صورت هایلایت روی یک زمینه تیره‌تر هم می‌تواند زیبایی و جوانی چهره‌تان را دوچندان کند.

 

پیشنهاد ما به شما این است که این رنگ‌های بلوند را با تکنیک «بالیاژ» یا «آمبره» روی موهایتان امتحان کنید تا ترکیب ریشه تیره و ساقه‌های بلوند روشن جذابیت رنگ موها و چهره‌تان را دوچندان کند. به این ترتیب زحمت رنگ کردن ‌ریشه‌ها هم از روی دوش‌تان برداشته می‌شود.

 

 

قهوه‌ای شیر‌شکلاتی و بلوند بژ روشن؛ رنگ تابستانی شیک برای پوست‌های روشن

 

قهوه‌ای شیر‌شکلاتی و بلوند بژ روشن؛ رنگ تابستانی شیک برای پوست‌های روشن

 

حالا که قرار است تابستان امسال را با تناژهای تیره‌تر رنگ مو بگذرانیم بد نیست کمی خلاقیت به خرج دهیم و تناژهای مختلف بلوند و قهوه‌ای را امتحان کنیم. اگر پوست صورت‌تان روشن رو به سفید و کمی هم گلگون است رنگ‌های «قهوه‌ای موکا تیره»، «قهوه‌ای شیر‌شکلاتی» یعنی دقیقا رنگ موهای «اسکارلت یوهانسن» در مراسم فیلم کن، «بلوند یخی با کمی تناژ صورتی و دودی»، «رزگلد»، «کاراملی»، «شرابی با تناژ بنفش و آلبالویی» و «قهوه‌ای‌های طلایی و نسکافه‌ای» و «قهوه‌ای قرمز کمرنگ» برای پوست‌های روشن با ته رنگ صورتی و قرمز انتخاب‌های مناسبی هستند.

 

اگر هم پوست صورت‌تان روشن است اما کمی به زردی می‌زند و چشم‌های روشن دارید بهتر است رنگ‌های «برونته»، «بلوند بژ روشن» و «بلوندهایی طلایی و عسلی» را امتحان کنید. یادتان باشد به خاطر تن رنگ پوست‌تان به هیچ‌وجه بلوندهای یخی برای شما مناسب نیستند. اگر هم پوستی روشن و چشمانی تیره دارید سراغ بلوندهای طلایی گرم و هایلایت‌های هلویی بروید. برای درآوردن هایلایت‌های شیک از آرایشگرتان بخواهید که با تکنیک‌های بالیاژ، آمبره و سامبره موهای‌تان را رنگ کند.

 

 

بیشتر بخوانید: ترندهای رنگ مو زنانه و دخترانه بهار ۱۴۰۰/۲۰۲۱

 

 

تناژهای مختلف خانواده قرمز؛ رنگ مویی برای تمام فصول

 

تناژهای مختلف خانواده قرمز؛ رنگ مویی برای تمام فصول

 

رنگ‌ موهای خانواده قرمز از شرابی گرفته تا یاقوتی، ماهگونی و شرابی و اناری و مسی و… وقت و زمان نمی‌شناسند و اغراق نیست اگر بگوییم که رنگ‌هایی برای تمام فصول هستند و همیشه جز جدیدترین و شیک‌ترین رنگ موها به شمار می‌روند. به طور ناخودآگاه هر چه به روزهای گرم‌تر نزدیک می‌شویم تمایل‌مان به رنگ قرمز بیشتر می‌شود، از میوه‌های قرمز و خوش‌رنگ تابستانی گرفته تا انتخاب رنگ قرمز برای رخت و لباس و دکوراسیون منزل. دلیل این امر شاید تابش دست‌و‌دلبازانه نور خورشید است.

 

به هر حال تناژهای مختلف رنگ قرمز همیشه از جمله رنگ‌های پرطرفدار در فصل تابستان هستند. اگر نمی‌خواهید تن قرمز موهای‌تان بیش از حد باشد بهتر است از رنگ‌های قهوه‌ای مایل به قرمز مثل قهوه‌ای ماهگونی، آلبالویی، فندقی و شکلاتی را انتخاب کنید. به عنوان رنگ موی سال ۱۴۰۰ برای تابستان این تناژهای رنگ مو برای خانم‌هایی که پوست تیره دارند بسیار مناسب است. 

 

 

رنگ مو فانتزی با تناژهای جدید؛ رنگ‌های ترند تابستان ۲۰۲۱

 

رنگ مو فانتزی با تناژهای جدید؛ رنگ‌های ترند تابستان 2021

 

سال‌هاست که رنگ موهای فانتزی جای خود را در دل عاشقان مد و رنگ مو باز کرده‌اند و همیشه در دسته جدیدترین و شیک‌ترین رنگ موها محسوب می‌شوند. سبز و آبی برای بهار، صورتی و قرمز و بنفش برای زمستان و تناژهای شیک هلویی، پوست پیازی و نیلی برای فصل تابستان. اگر به تناژهای هلویی و پوست پیازی علاقه دارید و از سوی دیگر دل‌تان می‌خواهد بین فاصله رنگ کردن موهای‌تان زمان بیشتری بگذارید بهترین پیشنهاد این است که با تناژهای صورتی شروع کنید و با هر بار شستن موهای‌تان به رنگ‌های هلویی و پوست پیازی نزدیک‌تر شوید.

 

البته حتما می‌دانید که برای رسیدن به رنگ‌های فانتزی باید با مواد دکلره موهای‌تان را بی‌رنگ کنید. اگر هم قصد ندارید تمام موهای‌تان دکلره کنید بهتر است موهای‌تان را هایلایت فانتزی کنید. پس از رنگ موی بدون کلره در اینجا خبری نیست. از رنگ‌های فانتزی هلویی و تناژهای مختلف پاستلی یاسی و لوندر تا هایلایت‌های فانتزی صورتی، بنفش و سرخابی جز رنگ‌های فانتزی ترند شده سال ۲۰۲۱ که با تکنیک آمبره یعنی از تیره به روشن زیبایی دوچندانی به موهای‌تان می‌بخشند. این رنگ‌ها در تابستان سال ۲۰۲۰ هم ترند بودند.

 

 

بیشتر بخوانید: این ۱۰ اشتباه رنگ موی جدید را به سرعت کدر و بد رنگ می‌‌کند

 

 

 بلوند توت‌فرنگی یا رز‌گلد؛ رنگ مویی برای پوست‌های برنزه

 

 بلوند توت‌فرنگی یا رز‌گلد؛ رنگ مویی برای پوست‌های برنزه

 

یکی از جدیدترین و شیک‌ترین رنگ موها برای تابستان سال ۱۴۰۰ رنگ موی رزگلد است که اتفاقا بسیار هم پرطرفدار است. رنگ موی «بلوند توت‌فرنگی» یا «بلوند رزگلد» از جمله رنگ موهای فانتزی محبوب در سال‌های اخیر و جز جدیدترین و شیک‌ترن رنگ موها است که با تکنیک‌های مختلف اجرا می‌شود و در هر سبکی زیبایی خاص خودش را دارد. رنگ موی رزگلد یک انتخاب شیک تابستانی برای خانم‌هایی با پوست برنزه و سبزه است و از ترکیب تناژهای مختلف قرمز و صورتی به دست می‌آید.

 

 

کالابرگ الکترونیک