۹ مورد از عجیب ترین و ترسناک ترین رستوران های جهان

۹ مورد از عجیب ترین و ترسناک ترین رستوران های جهان


22 آذر 1399 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
عجیب ترین و ترسناک ترین رستوران های جهان؛ 9 رستوران ترسناک دنیا

به نظر می‌رسد ما به دنبال چیزهای منحصربه‌فرد، عجیب‌و‌غریب و غیر سنتی هستیم. در واقع ما انسانها به سمت این موارد جذب می‌شویم؛ شاید این تنها راه ما برای فرار از زندگی روزمره و تلاش برای چشیدن طعم هیجان باشد. به همین دلیل است که در این مقاله در مجله کوروش، ۹ مورد از عجیب‌ ترین و ترسناک ترین رستوران های جهان را بررسی می‌کنیم. ما به شما خواهیم گفت که چرا آنها عجیب و غریب هستند، اما این شما هستید که تصمیم می‌گیرید با شهامت، کدام یک از آنها را امتحان کنید!

 

۱- توالت مدرن؛ رستورانی غیرمعمولی

 

عجیب ترین و ترسناک ترین رستوران های جهان؛ 9 رستوران ترسناک دنیا

 

«توالت مدرن» (Modern Toilet) در تایپه، کشور تایوان واقع شده است. وقتی وارد این رستوران می‌شوید؛ باورتان نمی‌شود که باید در محیطی که دقیقا مثل یک حمام بزرگ است، غذا بخورید و مورمور می‌شوید! هر کسی تحمل غذاخوردن در این رستوران را ندارد. البته اشتباه نکنید؛ این رستوران تمیز است و غذای خوشمزه‌ای دارد. تنها محیط آن کمی شوکه‌کننده است. در این رستوران باید انتظار هر نوع و شکل ظرفی را داشته باشید.

 

۲- نینجا نیویورک؛ مکانی برای عاشقان نینجا

 

عجیب ترین و ترسناک ترین رستوران های جهان؛ 9 رستوران ترسناک دنیا

 

«نینجا نیویورک» (Ninja New York) مکان عالی برای قرارگذاشتن با خانواده و دوستانتان است و برای عاشقان نینجا، مکانی مطلوب است. این رستوران واقع در نیویورک است. در این رستوران، نینجاها بیرون می‌آیند تا سفارش شما را بگیرند. نینجاها غذای شما را روی آتش آماده می‌کنند و حرکات خیره‌کننده‌ای با چاقو برای شما اجرا می‌کنند.

 

۳- غذاخوردن روی یخ؛ رستوران یخی دهکده لینیو

 

عجیب‌ ترین و وحشتناک ترین رستوران های جهان

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

در سفر بعدی خود به فنلاند، می‌توانید به «رستوران یخی دهکده لینیو» (Lainio Snow Village Ice Restaurant) که یکی از عجیب ترین و ترسناک ترین و وحشتناک ترین رستوران های جهان است.

قطعا در این رستوران باید کاپشن و دستکش بپوشید؛ زیرا این رستوران کاملا از یخ ساخته شده است. در واقع، همه‌چیز از دیوارها گرفته تا کف، میزها و حتی کاسه‌ها از یخ ساخته شده است. شام خوشمزه و فضای مطبوع آن، باعث می‌شود این رستوران را انتخاب کنید و غذاخوردن در دل سرما را تجربه کنید.

 

۴- اپک؛ تاریکی و ترس مطلق

 

عجیب‌ ترین و وحشتناک ترین رستوران های جهان

 

درست حدس زده‌اید؛ در رستوران «اپک» (Opaque) که در ایالات متحده واقع شده است، در تاریکی مطلق غذا می‌خورید. گفته می‌شود که این کار باعث تقویت چشایی، لامسه، بویایی و شنوایی قوی‌تری می‌شود و بنابراین طعم غذا را بهتر متوجه می‌شوید. رفتن به این رستوران تجربه‌ای عجیب و ترسناک است و البته به کسانی که فوبیای تاریکی دارند؛ اصلا توصیه نمی‌شود!

 

۵. رستوران لاکی جدید؛ تجربه‌ای در میان گورها

 

عجیب ترین و ترسناک ترین رستوران های جهان؛ 9 رستوران ترسناک دنیا

 

رستوران مخوف «لاکی جدید» (New Lucky Restaurant) در وسط یک قبرستان قدیمی مسلمانان در احمدآباد، در کشور هند ساخته شده است. میز شما در واقع در بین گورها قرار دارد و شما باید جرئت زیادی برای شام‌خوردن در این رستوران عجیب ‌و غریب که یکی از عجیب‌ ترین و وحشتناک ترین رستوران های جهان شناخته می‌شود، داشته باشید.

 

۶- رستوران زیردریای ایتا؛ لذت غذاخوردن با ماهی‌ها

 

عجیب ترین و ترسناک ترین رستوران های جهان؛ 9 رستوران ترسناک دنیا

 

برای یافتن اولین رستوران زیر دریا در جهان، باید از جزیره رنگالی در مالدیو دیدن کنید. رستوران «زیردریای ایتا» (Ithaa Undersea Restaurant) چند متر زیر آب است و غذاهای مخصوصی را ارائه می‌دهد و با منظره زیبایی از تپه‌های مرجانی محاصره شده است. مشتریان از غذاهای تلفیقی این رستوران عجیب‌وغریب لذت می‌برند؛ از غذاهای غربی گرفته تا انواع غذاهای و مالدیوی. البته شما مجبورید بچه‌ها را در خانه بگذارید؛ زیرا این رستوران فقط برای بزرگسالان است.

 

۷- رستوران حمله قلبی گریل؛ با خطر حمله قلبی

 

عجیب ترین و ترسناک ترین رستوران های جهان؛ 9 رستوران ترسناک دنیا

 

رستوران «حمله قلبی گریل» (Heart Attack Grill) در لاس وگاس، نوادا واقع شده و درست همان طور که از نام این رستوران پیداست؛ فقط با قدم‌زدن در آن، سلامتی خود را قمار می‌کنید. می‌توانیم این را با اطمینان بگوییم؛ زیرا تاکنون ۲ نفر در این رستوران، بر اثر حمله قلبی مرده‌اند. به ‌راحتی می‌توانید علت فوت این افراد را درک کنید؛ وقتی که غذای اصلی این رستوران، یک همبرگر ۳ پوندی با تقریبا ۱۰ هزار کالری است!

 

در این رستوران، گارسون‌ها هنگام ورود، به شما یک لباس بیمارستانی می‌دهند. سفارش همبرگر بزرگ ممکن است کمی ترسناک باشد؛ زیرا اگر نتوانید آن را تمام کنید، خدمتکاران شما را کتک می‌زنند! نوشیدنی‌ها در این رستوران در سرنگ‌ها سرو می‌شوند و این رستوران فضایی بیمارستانی دارد. این رستوران خطرناک، جزو عجیب‌ ترین و وحشتناک ترین رستوران های جهان است و برای همه توصیه نمی‌شود.

 

۸- شام در آسمان؛ غذاخوردن در حالت معلق

 

عجیب ترین و ترسناک ترین رستوران های جهان؛ 9 رستوران ترسناک دنیا

 

«شام در آسمان» (Dinner in the Sky) نام یکی از مشهورترین و گران ترین مجموعه رستوران‌هایی است که غذاهایش را در ارتفاع و روی جرثقیل سرو می‌کند. سرآشپزها نیز به صندلی بسته می‌شوند و در هوا معلق هستند و وعده غذایی شما را آماده می‌کنند. به علاوه، شما می‌توانید حداکثر ۲۲ نفر را در میز خود بنشینید، بنابراین این مکان برای یک مهمانی شام بی‌نظیر است.

 

ایده رستوران شام در آسمان، زمانی شکل گرفت که شرکتی متخصص در تأسیسات پارک‌های تفریحی با یک آژانس ارتباطی متخصص در غذا به هم پیوستند و با هم همکاری کردند. نتیجه نهایی همکاری آنها، یک نوع بشقاب پرنده یا شام در آسمان است، جایی که می‌توانید با بیش از ۲۰ نفر از نزدیک‌ترین دوستان خود در بالای سطح شهر و در حالی که از جرثقیلی آویزان شده‌اید، غذا بخورید.

 

۹.  رستوران ربات؛ تجربه خوردن غذا با روبات‌ها

 

چه کسی نمی‌خواهد با ربات‌ها غذا بخورد و این تجربه عجیب و کمی ترسناک را در ذهن خود ماندگار کند؟

در سفر بعدی خود به شهر توکیو در کشور ژاپن، می‌توانید از اجرا و رقص ربات‌ها در «رستورن ربات» (Robot Restaurant) لذت ببرید. این رستوران نیز یکی از عجیب‌ ترین و وحشتناک ترین رستوران های جهان است.

 

 

کالابرگ الکترونیک