ولنتاین کجا بریم | آدرس و عکس ۲۶ کافه و رستوران برای ولنتاین

ولنتاین کجا بریم | آدرس و عکس ۲۶ کافه و رستوران برای ولنتاین


24 بهمن 1401 . زمان مطالعه: 19 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
ولنتاین کجا بریم | آدرس و عکس 26 کافه و رستوران برای ولنتاین

ولنتاین کجا بریم؟ رمانتیک‌ترین کافه‌های تهران برای روز ولنتاین را می‌شناسید؟ این روزها فرهنگ کافه نشینی به خصوص در بین نسل جوان بیش از همیشه پرطرفدار است. اما بهترین رستوران و کافه برای ولنتاین باید فضای دنج و عاشقانه‌ای داشته باشد و سبک و سیاق آن برای نشستن دو عاشق که حرف‌های زیادی با هم دارند، جذاب باشد. دعوت به کافی شاپ یک هدیه سورپرایزی ولنتاینی هم هست.. در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش می‌توانید با مشخصات و لوکیشن کافه‌های مناسب برای ولنتاین در تهران در فضاهای باز و بسته آشنا شوید.

 

 

روز ولنتاین کجا بریم؟

 

بهترین رستوران برای ولنتاین در تهران کدام رستوران است؟ آیا در مورد بهترین کافه‌های مرکز تهران برای ولنتاین اطلاعی دارید؟ در ادامه می‌توانید با چند کافه و رستوران دنج تهران برای روز ولنتاین آشنا شوید.

 

۱- کافه نون

 

روز ولنتاین کجا بریم؟ معرفی کافه رستوران های دنج و دو نفره

 

روز ولنتاین کجا بریم که غذاهای جذاب برای یک قرار دو نفره داشته باشه؟ «کافه نون» یک کافه دنج و دلنشین در میان شلوغی‌های خیابان حافظ در تهران که غذاهای جذابی برای یک میان وعده دو نفره دارد.

این کافه که در لیست بهترین کافه برای ولنتاین در تهران قرار گرفته است، دقیقاً «روبروی تالار وحدت» قرار دارد و می‌توانید انواع پاستا، برگر و دمنوش‌های جدید و خوشمزه را در آن امتحان کنید.

 

۲- کافه Black bear (خرس سیاه)

 

بهترین کافه های تهران برای روز ولنتاین

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

«کافه خرس سیاه» یا «Black bear» از آن کافه‌های لوکس و دوست داشتنی است که حتی اگر ساعت‌ها در آن بنشینید، باز هم خسته نمی‌شوید. یکی از مکان های عاشقانه تهران در «خیابان فرشته» که غذاهای خوشمزه و متفاوتی در آن سرو می‌شود.

کافه Black bear در لیست بهترین کافه ها برای ولنتاین در تهران قرار گرفته و یک مکان مناسب برای قرارهای دو نفره و دوستانه است.

 

۳- کافه آنا پلاس

 

بهترین کافه تهران برای ولنتاین کجاست؟

 

«کافه آنا پلاس» از آن جهت در لیست بهترین کافه برای ولنتاین در تهران جای دارد که ۳ فضای مجزا و مختلف در آن وجود دارد. شما می‌توانید در این کافه به تراس بروید و در میان فضای دلباز و طراحی جذاب این کافه بنوشید و لذت ببرید. یا قرار  عاشقانه‌تان را داخل فضای آرام و دنج کافه آنا پلاس بگذارید.

این کافه بی‌نظیر در مجتمع تجاری گلشن در خیابان اشرفی اصفهانی قرار دارد. یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های این کافه دیزاین زیبا و عاشقانه میز است که می‌توانید از این راه عشقتان را بی‌نهایت سورپرایز کند.

 

۴- کافه باکارا

 

کافه رستوران های دنج برای قرارهای دو نفره ولنتاین

 

«کافه باکارا» که «بالاتر از میدان انقلاب و در خیابان کارگر شمالی، کوچه رهنما» قرار گرفته است، یکی دیگر کافه‌ های دنج تهران برای روز ولنتاین است. یک خانه باغ بزرگ که هر بخش آن به گونه‌ای جذاب و متفاوت طراحی شده و حضور در آن آرامش خاصی به مشتریان کافه می‌دهد.

یک حوض بزرگ در وسط کافه باکارا قرار دارد که اطراف آن با گلدان‌های گل پر شده است. کنار حوض چندین میز و صندلی و تاب و دوچرخه‌ای قدیمی قرار گرفته است. گاهی داخل حوض را پر از میوه می‌کنند که با نشستن کنار آن یاد خانه‌های قدیمی مادربزرگ‌ها بیفتید و اگر دوست داشته باشید می‌توانید قرار عاشقانه‌تان برای روز ولنتاین را روی تراس آن بگذارید.

اگر برای قرار دو نفره روز ولنتاین قصد رفتن به این کافه عاشقانه در تهران را دارید، بهتر است از قبل یک میز برای خودتان رزرو کنید.

 

آدرس کافه های ولنتاین  

استان تهران، تهران، کوچه رهنما

 

اینستاگرام کافه ولنتاین  

baccara_cafe

 

۵- کافه لورکا

 

بهترین کافه های تهران برای قرارهای دو نفره ولنتاین

 

یک قرار عاشقانه در یک کافه مقرون به صرفه و البته جذاب که ظاهری شبیه به عمارت‌هایی قدیمی دارد. «کافه لورکا» در چند جای تهران شعبه دارد که یکی از جذاب‌ترین شعب آن در «بلوار کشاورز، خیابان ایتالیا» واقع شده است.

 

آدرس کافه های ولنتاین  

استان تهران، تهران، خیابان ایتالیا

 

اینستاگرام کافه ولنتاین  

lorca_cafe

۶- کافه خانه ۱۳۰۷

 

ولنتاین کجا بریم؟

 

«خانه ۱۳۰۷» یک کافه متفاوت در «خیابان سمیه، خیابان پورموسی در بن بستی به نام شیرین» است که حال و هوای یک خانه قدیمی متعلق به سال ۱۳۰۷ را برایتان تداعی خواهد کرد. خانه‌ای دنج با طراحی خاص که درست مثل عمارت‌های ۱۰۰ سال پیش طراحی شده و نشستن روی صندلی چوبی آنقدر قلبتان را گرم می‌کند که دوست ندارید کافه را ترک کنید.

اگر به تجربه مکان‌های جدید و آرامش خانه‌های قدیمی علاقه دارید، بهتر است شک نکنید که خانه ۱۳۰۷ از کافه های دنج تهران برای قرار روز ولنتاین و مناسب سلیقه شما است.

 

آدرس کافه های ولنتاین  

Tehran Province, Tehran, PourMousa, Shirin Alley, No. 21, Iran

 

اینستاگرام کافه ولنتاین  

۱۳۰۷house

 

۷- کافه دیاموند

 

آدرس و مشخصات بهترین کافه ها و رستوران ها در تهران برای قرار روز ولنتاین

 

«کافه دیاموند» یک از مکان‌های عاشقانه تهران است که در «خیالان انقلاب، خیابان نجات الهی، خیالان فلاح پور، پلاک ۳۳» قرار گرفته است. یک خانه قدیمی با حیاطی بزرگ و زیبا که فضای آن سرشار از آرامش است.

این کافه در لیست بهترین کافه های تهران برای ولنتاین قرار دارد و انتخاب مناسبی برای افرادی است که به کافه‌های طراحی شده به سبک قدیمی علاقه دارند. یادتان باشد قبل از رفتن به کافه حتماً برای خودتان یک میز دو نفره رزرو کنید.

 

آدرس کافه های ولنتاین  

استان تهران، تهران، منطقه ۶، خیابان فلاح پور، پلاک #۳۳

 

اینستاگرام کافه ولنتاین

cafediamond

۸- کافه حیاط شماره ۶۵

 

عکس و آدرس بهترین کافه های تهران برای ولنتاین

 

کافه «حیاط شماره ۶۵» یکی دیگر از کافه‌های عاشقانه تهران با حس و حالی دوست داشتنی که در «خیابان انقلاب، نرسیده به میدان فردوسی، خیابان موسوی، نبش کوچه اعتماد مقدم» واقع شده است. مکانی دنج و آرام برای قرار دو نفره ولنتاین که خاطره‌ای خاص را برای شما رقم می‌زند.

 

آدرس کافه های ولنتاین  

Tehran Province, Tehran, District 6, Mousavi Street،, No. 32

 

اینستاگرام کافه ولنتاین  

no65yard

۹- کافه نقش وصال

 

رمانتیک ترین کافه های تهران برای ولنتاین

 

کافه «نقش وصال» یک فضای سبز تزیین شده با گلدان‌ها و گیاهان زیبا است که در «خیابان وصال شیرازی، روبروی بیمارستان آریا» قرار گرفته است. این کافه عاشقانه در تهران کافه مناسب برای ولنتاین و قرارهای عاشقانه است و فضای فوق العاده دلنشینی دارد.

 

آدرس کافه های ولنتاین  

استان تهران، تهران، منطقه ۶، خیابان وصال شیرازی، پلاک ۷۰

 

اینستاگرام کافه ولنتاین  

cafe.naghshe.vesal

 

۱۰- کافه خانه فاموری

 

بهترین کافه تهران برای ولنتاین کجاست

 

کافه «خانه فاموری» یک کافه دیگر با حال و هوای خانه‌های قدیمی و حوضچه‌های بزرگ در وسط آن که در «خیابان جمهوری» واقع شده است. این کافه جذاب از کافه های دنج تهران است که فضای زیبا و دوست داشتنی دارد.

این کافه عاشقانه در تهران روزهای شنبه‌ تعطیل است و در سایر روزها به عنوان انتخابی مناسب برای قرارهای دو نفره، به خصوص برای روز ولنتاین، محسوب می‌شود.

 

آدرس کافه فاموری  

MCW6+52W District 11, Tehran, Tehran Province

 

اینستاگرام کافه ولنتاین  

khanehfamouri

 

۱۱- کافه ایوان

 

روز-ولنتاین-کجا-بریم

 

«کافه ایوان» یکی دیگر از مکان‌های عاشقانه تهران برای روز ولنتاین است که در «خیابان لاله زار، بالاتر از جمهوری، تقاطع منوچهری و در پاساژ مرجان» قرار دارد. این کافه در محله‌ای قدیمی واقع شده و طراحی بی نظیری دارد.

در این کافه انواع بازی‌های رومیزی وجود دارد که می‌توانید تا آماده شدن غذا کمی سرگرم شوید و یک شب خاطره انگیز را برای خودتان و عشقتان رقم بزنید.

آدرس کافه های ولنتاین  

Tehran Province, Tehran, ایوان خانه ماهان, کوچه نایبی، پلاک ۲۳، طبقه Vesal Shirazi, Aval, Iran

 

اینستاگرام کافه ولنتاین  

ivancafe1

 

۱۲- کافه رستوران نان و نمک فخرالملوک

 

«کافه رستوران نان و نمک فخرالملوک» یک کافه عاشقانه برای شمایی است که هنوز فکر می‌کنید ولنتاین کجا بریم. ساختمانی که در قدیم متعلق به فردی به نام فخرالملوک بوده و امروزه به یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های عاشقانه تهران تبدیل شده است.

زنده کردن حس نوستالژی و نشستن در خانه‌ قدیمی با طراحی خاص، حس آرامش بی نظیری در روز ولنتاین به شما خواهد داد. این کافه رستوران در «میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه جاویدی» قرار دارد.

 

۱۳- رستوران گردان برج میلاد

 

روز ولنتاین کجا بریم؟ یکی از کافه های دنج تهران برای قرار روز ولنتاین «رستوران گردان برج میلاد» است که مکانی لوکس و متفاوت برای قرارهای دو نفره محسوب می‌شود و نیاز به تعریف کردن ندارد. این رستوران جذاب در «بزرگراه همت غرب و در برج میلاد» واقع شده است.

 

۱۴- کافه گودو یاس

 

«کافه گودو یاس» یک کافه مناسب برای قرار روز ولنتاین است که حس آرامش و نوستالژیک را همزمان به شما می‌دهد و مکان جذابی برای قرار دو نفره روز ولنتاین محسوب می‌شود. این کافه در «خیابان نجات الهی، خیابان محمد و بن بست گل یاس» قرار گرفته و بهتر است قبل از رفتن حتماً یک میز برای خودتان رزرو کنید.

 

آدرس کافه های ولنتاین  

Tehran خیابان استاد نجات‌الهی، خیابان محمدی، بن‌بست یاس، Iran

 

اینستاگرام کافه ولنتاین  

godo.yas

 

۱۵- کافه ویکولو

 

روز-ولنتاین-کجا-بریم

 

اگر هنوز با خودتان فکر می‌کنید که روز ولنتاین کجا بریم بهتر است کمی با «کافه ویکولو» در تهران آشنا شوید. «ویکولو» در زبان ایتالیایی به معنای کوچه است و این کافه رستوران جذاب درست مثل کوچه‌هایی در خیابان‌های ایتالیا طراحی شده‌اند.

صندلی‌های که هر کدام در یک سمت این کوچه عاشقانه قرار دارند. قدم زدن و نشستن در این کافه حس بودن در ایتالیا را برایتان ایجاد می‌کند. این کافه جذاب در «الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه» قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید: بهترین کادوهای ولنتاین برای خانم‌ها با قیمت مناسب

 

۱۶- کافه افست

 

کافه افست، بهترین کافه برای ولنتاین

 

یکی دیگر از بهترین مکان‌ها برای روز ولنتاین، «کافه افست» است. یک کافه دنج با دکوراسیون مدرن و دوست داشتنی که فضای مناسبی برای دونفره‌های ولنتاین است. این کافه در «خیابان انقلاب، بین چهار راه ولیعصر و پل کالج جنب بته جقه» قرار گرفته و به رنگ سفید طراحی شده است.

موسیقی ملایمی که همیشه در فضای کافه طنین انداز است در کنار حال و هوای منحصر به فرد این کافه موجب می‌شود تا بتوانید روز ولنتاین خاص و زیبایی را در آن تجربه کنید. در این کافه می‌توانید هم در فضای داخل و هم فضای بیرون آن بنشینید و خاطره‌ای به‌یادماندنی را در کنار کسی که دوستش دارید رقم بزنید.

 

آدرس کافه های ولنتاین  

تهران، خیابان انقلاب

 

اینستاگرام کافه ولنتاین  

cafe.offset

 

۱۷- کافه موازی

 

کافه موازی برای قرار روز ولنتاین

 

اگر به دنبال یک کافه دنج با سبک کلاسیک و فضایی فرهنگی هستید، می‌توانید ولنتاین امسال به «کافه موازی» بروید. این کافه در «میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، پایین‌تر از نصرت» در طبقه دوم یک خانه قدیمی قرار گرفته است.

فضای کافه آنقدر جذاب و آرام است که دلتان می‌خواهد ساعت‌ها روی صندلی‌های کافه در مقابل کسی که دوستش دارید بنشینید و با هم حرف بزنید. در این کافه فضاهای مختلفی برای جشن، حرف زدن، قرارهای کاری و دورهمی‌ها و حتی مطالعه کردن وجود دارد.

 

آدرس کافه های ولنتاین  

تهران، خیابان انقلاب

 

اینستاگرام کافه ولنتاین  

Movazi Cafe

 

۱۸- کافه فمیلی

 

کافه فمیلی

 

«کافه فمیلی» یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای روز ولنتاین است که در حوالی خیابان پاسداران قرار دارد. این کافه فضای دنج و دوست داشتنی دارد و در دسته کافه‌های مدرن و امروزی قرار می‌گیرد.

کافه فمیلی چندین بخش دارد و شما می‌توانید هم در فضای بیرون کافه و هم فضاهای داخلی آن بنشینید و با خوردن یک نوشیدنی لذیذ، روزی به یاد ماندنی برای خود و کسی که دوستش دارید رقم بزنید.

 

۱۹- باغ رستوران نرگس

 

روز ولنتاین کجا بریم؟ باغ رستوران نرگس اقدسیه

 

ولنتاین کجا بریم؟ «رستوران نرگس» درواقع یک باغ رستوران است و در منطقه اقدسیه قرار دارد. این باغ رستوران معماری خاصی و زیبایی دارد و فضای آن بسیار دلنشین و دوست داشتنی طراحی شده است. اگر برای قرار روز ولنتاین یا هر مناسبت دیگری قصد رفتن به این کافه را دارید بهتر است از قبل چند صندلی برای خودتان رزرو کنید.

در برخی از روزهای خاص سال در این رستوران سالاد بار و دسر رایگان سرو می‌شود و شما می‌توانید در کنار غذای خود از سالادها و دسرهای خوشمزه این باغ رستوران نیز میل کنید.

 

۲۰- کافه امیر سلطان

 

کافه امیر سلطان برای قرار روز ولنتاین

 

اگر به رستوران‌هایی با بافت سلطنتی و تاریخی علاقه دارید، «کافه امیر سلطان» انتخاب بی‌نظیری ست. این کافه در تمام روزهای هفته به جز جمعه‌ها موزیک زنده دارد. فضای این کافه درواقع یک عمارت تاریخی است که خاطرات تاریخی زیادی در قلب آن نهفته است.

زمانی این کافه بخشی از خانه «احمد شاه» بود و بعد به مزون لباس رضا شاه پهلوی تبدیل شد و برای ۴۰ سال به عنوان قدیمی‌ترین کبابی در حوالی لاله زار محسوب می‌شد. این کافه در «خیابان جمهوری، خیابان لاله‌ زار نو و روبروی سینما رودکی» قرار گرفته است.

 

۲۱- کافه دوئت

 

کافه دوئت برای ولنتاین

 

«کافه دوئت» یک کافه برای دو نفره‌های عاشقانه است. محلی لوکس و رمانتیک برای روز ولنتاین که می‌توانید ساعت‌ها در فضای دوست داشتنی کافه بنشینید و یک نوشیدنی یا شام دو نفره را میل کنید. این کافه لوکس فضای بسیار زیبا و خاصی دارد و در محله جردن و پارک ملت قرار گرفته است.

 

۲۲- کافه لیوینگ روم

 

کافه لیوینگ روم برای ولنتاین

 

یکی از جالب‌ترین کافه‌هایی که پیشنهاد می‌شود در روز ولنتاین به آن بروید، «کافه لیوینگ روم» است. کافه لیوینگ روم فضای متمایزی نسبت به همه کافه‌هایی که تا به‌ حال رفته‌اید، دارد. دکوراسیون این کافه درست مثل محیط پذیرایی یک خانه طراحی شده است و شما می‌توانید روی یکی از مبل‌های کافه بنشینید و یک روز متفاوت و دلپذیر را در کافه لیوینگ روم تجربه کنید. این کافه در «زعفرانیه، بالاتر از سه راه آصف و مجتمع تجاری بامیک» قرار گرفته است.

 

۲۳- کافه قصر یخ

 

کافه قصر یخ

 

اگر دوست دارید در روز ولنتاین یک قهوه داغ در دل سرما میل کنید، «کافه قصر یخ» انتخاب ایده‌آلی برای شماست. کافه عصر یخ یک کافه با دکوراسیون یخی و خلاقانه است که درست مثل فضای قطب جنوب طراحی شده است.

شما می‌توانید در این کافه بنشینید و نوشیدنی‌های داغ و وافل‌های خوشمزه آن را امتحان کنید. این کافه از نظر طراحی یکی از خاص‌ترین کافه‌های تهران است که در «شهرک غرب، روبروی میلاد نور» قرار گرفته است.

 

۲۴- کافه چای بار

 

کافه چای بار

 

«کافه چای بار» یکی دیگر از زیباترین کافه‌ها برای دو نفره‌های عاشقانه است که در فضای سبز و در ساختمان کلاه فرنگی باغ انجمن خوشنویسان قرار دارد. شما می‌توانید برای روز ولنتاین روی یکی از صندلی‌های فضای باز کافه بنشینید و یا در صورت تمایل به فضای بسته داخل کافه بریزید.

محیط زیبا و فضای دلنشین این کافه موجب می‌شود تا روزی خاص و به یادماندنی را در آن تجربه کنید. کافه چای بار در «بلوار اندرزگو» قرار دارد.

 

۲۵- کافه گراند حیات

 

کافه گراند حیات

 

یکی دیگر از جذاب‌ترین کافه‌های تهران برای دو نفره‌های ولنتاین «کافه گراند حیاط» است. طراحی دلنشین و آرامش بخش این کافه موجب می‌شود تا گذر زمان را کمتر احساس کنید و تجربه شیرین‌تری را در این روز برای خودتان و کسی که دوستش دارید رقم بزنید. فضای کافه گراند حیاط درست مثل یک تراس بزرگ با گلدان‌های سر سبز و بلند طراحی شده است.

شما می‌توانید روی یکی از صندلی‌های حصیری کافه بنشینید و نوشیدنی‌ها و غذاهای متنوعی را امتحان کنید. این کافه در «منطقه پاسداران و خیابان نگارستان هشتم» قرار دارد و بهتر است از قبل برای رفتن به آن میز رزرو کنید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین کادوهای ولنتاین قیمت مناسب برای پسرها و آقایان

 

۲۶- کافه پاسارگاد

 

کافه پاسارگاد

 

«کافه پاسارگاد» یکی از بهترین کافه‌های رو باز تهران است که طراحی فوق‌العاده منحصر به فردی دارد. این کافه در «غرب تهران و بین اتوبان جلال آل احمد و سازمان آب در پاساژ پاسارگاد» قرار گرفته است و انتخاب خوبی برای افرادی است که دوست دارند روز ولنتاین را در یک کافه روباز سپری کنند.

 

۲۷- کافه رستوران رومی

 

کافه رستوران رومی از بهترین کافه ها برای ولنتاین

 

«کافه رومی» یکی دیگر از بهترین کافه‌ها برای ولنتاین است که می‌توانید یک روز عاشقانه دو نفره را در این کافه سپری کنید. این کافه جذاب در «خیابان شریعتی و بالاتر از پل صدر» واقع شده است. اگر تصمیم گرفته‌اید که ولنتاین امسال به این کافه بروید، بهتر است حتماً از قبل میز رزرو کنید. پیشنهاد می‌شود حتماً دمنوش‌های مخصوص این کافه را با کیک روز امتحان کنید.

 

آدرس کافه های ولنتاین  

QCQP+C29 District 1, Tehran, Iran

 

اینستاگرام کافه ولنتاین  

cafe.rumi

 

۲۸- کافه رستوران مارکوف

 

کافه رستوران مارکوف بهترین کافه برای روز ولنتاین

 

یکی دیگر از بهترین کافه رستوران‌های برای سپری کردن قرارهای عاشقانه و دو نفره، «کافه مارکوف» است. این کافه در «خیابان انقلاب، بعد از چهارراه ولی عصر، خیابان خارک، کوچه شهرود» واقع شده است و برای کسانی که جاهای دنج و خاص را برای ولنتاین ترجیح می‌دهند، انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

استفاده از صندلی‌های رنگی و منظره جذاب و دلباز این کافه موجب می‌شود تا از نشستن در آن سیر نشوید.

 

آدرس کافه های ولنتاین  

PCFX+CPG District 7, Tehran, Iran

 

اینستاگرام کافه ولنتاین  

cafe_markov

 

سوالات متداول

 

روز ولنتاین کجا بریم؟

 

برای روز ولنتاین می‌توانید به کافه‌های دنجی مثل کافه موازی، کافه بلک بیر، باکارا، ایوان و کافه برج میلاد بروید.

 

بهترین کافه‌های مدرن برای روز ولنتاین کجاست؟

 

کافه بلک بیر، آنا پلاس، برج میلاد و آفست بهترین کافه‌ها برای علاقه‌مندان به فضاهای مدرن در روز ولنتاین است.

 

کالابرگ الکترونیک