زیباترین زنان دنیا در این ۱۲ کشور زندگی می کنند

زیباترین زنان دنیا در این ۱۲ کشور زندگی می کنند


28 اردیبهشت 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
زیباترین زنان دنیا

زیبایی معیاری کاملاً نسبی است و چهره و شخصیت هر فرد آن قدر منحصر به فرد و خاص است که می تواند در دسته زیباترین زنان دنیا قرار بگیرد. ۱۹۵ کشور مختلف که زیبایی در هر نقطه از آن تعبیری متفاوت دارد. اما در برخی از کشورها زنان به طور شگفت انگیزی چهره فوق العاده زیبایی دارند. چهره هایی که تمام معیارهای زیبایی و تناسب چهره را در خود جای داده و بیشتر افراد در آن کشورها چنین ویژگی دارند. در سرویس سبک زندگی مجله کوروش قصد داریم به شما کشورهایی با زیباترین زنان دنیا را معرفی کنیم و به شما بگوییم که زیباترین زنان جهان در کدام کشورها هستند.

 

 

روسیه، کشوری با چهره های عروسکی

 

روسیه، کشوری با چهره های عروسکی

 

زیبایی زنان روسیه در سراسر دنیا شناخته شده است. خانم هایی با پوست روشن و چشم های آبی فریبنده که هر کسی را مجذوب خود می کند. چهره خانم های روسی معمولاً بی عیب و نقص و فوق العاده جذاب است که بیشتر شبیه به یک عروسک است. بدون شک زنان روسی در لیست کشورهایی با زیباترین زنان دنیا قرار دارند. این موضوع برای همه دنیا کاملاً شناخته شده و روشن است. زنان روسیه به دلیل داشتن چهره ای خاص و اندامی متناسب همگی مثل مدل هایی زیبا به نظر می رسند.

 

زنان روسی معمولاً صورت هایی گرد با گونه های برجسته دارند. این زنان با شخصیت قوی و اعتماد به نفس بالایی که دارند، بسیار زیباتر به نظر می رسند. این خانم ها به شدت به ظاهر خود اهمیت می دهند و دوست دارند زیبا لباس بپوشند و با آرایش صورت و موها زیبایی خود را دو چندان کند. از همین رو روسیه در لیست کشورهایی با زیباترین زنان دنیا قرار دارند.

 

 

سوئد، کشوری با زیباترین زن های جهان

 

سوئد، کشوری با زیباترین زن های دنیا

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

زنان سوئدی معمولاً بلوند هستند و قدی بلندی دارند. این خانم ها با پوست سفید و چشمان آبی همیشه در رتبه بندی کشورها از نظر زیبایی جایگاه ویژه ای دارند. زنان سوئدی عموما زیاد آرایش نمی کنند، زیرا دوست دارند همیشه به طور طبیعی زیبا به نظر برسند. زنان سوئدی که خون وایکینگ ها در رگ هایشان جاری است، معمولاً اندامی لاغر و متناسب و ظاهر آرامی دارند. بسیاری از مدل های معروف و زیبای دنیا اصالتی سوئدی دارند. پترا سیلاندر، این نوردگرن و دانی کارلسون ۳ مدل معروف هستند که همگی اصالتاً سوئدی هستند و به عنوان زیباترین زن های دنیا شناخته می شوند.

 

 

کانادا، کشوری با زیباترین زنان دنیا

 

حتما بخوانید  16 تکنیک آرایشگران برای افزایش ماندگاری آرایش در فصل تابستان

کانادا، کشوری با زیباترین زنان دنیا

 

در رتبه بندی کشورها از نظر زیبایی زنان، کانادا همیشه در ابتدای لیست قرار دارد. خانم های کانادایی معمولاً صورت های فوق العاده زیبایی دارند. تاکنون زنان کانادایی ۲ بار به عنوان میس یونیورس انتخاب شده و در لیست زیباترین زنان دنیا قرار گرفته اند. زنان کانادایی به طرز لباس پوشیدن خود بسیار اهمیت می دهند و به خوبی از خود مراقبت می کنند. این خانم ها معمولاً تحصیل کرده و با وقار هستند و این موضوع موجب می شود تا بسیار جذاب تر به نظر برسند.

 

 

ایتالیا، در لیست کشورهایی با زیباترین زنان

 

ایتالیا، در لیست کشورهایی با زیباترین زنان

 

در رتبه بندی کشورها از نظر زیبایی، ایتالیا همیشه جایگاه منحصر به فردی دارد. زنان ایتالیایی به شدت شیک و پر زرق و برق هستند. این کشور که به عنوان مرکز مد در دنیا شناخته می شود، زنانی فوق العاده زیبا دارد که به طرز شگفت انگیزی می دانند چگونه لباس بپوشند و چگونه رفتار کنند. مدل های معروفی مثل مونیکا بلوچی، الیزابت کانالیس، نیکولا مینتی و بسیاری از افراد مشهور، اصالتی ایتالیایی دارند. مدل بودن و شیک لباس پوشیدن در ذات بسیاری از زنان ایتالیایی است که با چهره جذابی که دارند، ترکیب فوق العاده ای می شود. زنان ایتالیایی معمولاً پوستی برنزه، موهایی قهوه ای و صورتی جذاب دارند و با استایل خیره کننده و چهره ای مدیترانه ای در لیست زیباترین زن های دنیا قرار می گیرند.

 

 

استرالیا، زادگاه زیباترین سلبریتی های دنیا

 

استرالیا، زادگاه زیباترین سلبریتی های دنیا

 

استرالیا با گنجاندن زیباترین زنان مشهور دنیا در رتبه بندی کشورها از نظر زیبایی جایگاه مخصوصی دارد. اصالت بسیاری از زیباترین بازیگران و سلبریتی های دنیا مثل نیکول کیدمن، مارگو رابی و میراندا کر استرالیایی است. زنان استرالیایی چهره های فوق العاده متفاوتی دارند. از آن جایی که این کشور بسیار مهاجر پذیر است، چهره هایی از تمامی نژادها در این کشور یافت می شوند. خانم های استرالیایی به شدت به ظاهر خود اهمیت می دهند و دوست دارند زیبا به نظر برسند.

 

 

برزیل، کشوری با زیباترین زنان دنیا

 

برزیل، کشوری با زیباترین زنان دنیا

 

برزیل کشوری است که زنان آن از نظر معیارهای زیبایی چهره در دسته متوسطی قرار دارند. اما جذابیت فوق العاده زیاد آن ها در کنار پوست برنزه و اندام ورزشکاری این خانم ها موجب شده تا از آن ها همیشه به عنوان زیباترین زنان دنیا یاد شود. بسیاری از زیباترین ورزشکاران خانم دنیا اصالتی برزیلی دارند. ترکیب نژادهای مختلف در برزیل موجب شده که زنان این کشور رنگ پوست و چهره خاصی داشته باشند.

 

 

صربستان، کشوری کوچک با زنانی زیبا

 

صربستان، کشوری کوچک با زنانی زیبا

 

صربستان کشوری کوچک در اروپای شرقی است. هر فرد با ورود به این کشور محو چهره فوق العاده جذاب این زنان می شود. صربستان زادگاه ورزشکاران زن معروف زیادی است. بسیاری از زیباترین زن های دنیا و مدل ها و سلبریتی های معروف اصالت صربستانی دارند.

 

 

اوکراین، در لیست کشورهایی با زیباترین زنان

 

اوکراین، در لیست کشورهایی با زیباترین زنان

 

به جرات می توان گفت که بسیاری از زیباترین زن های دنیا اصالتی اوکراینی دارند. کشوری که همیشه در رقابت با روسیه قرار دارد و معمولاً شکل ظاهری زنان اوکراینی شباهت زیادی به خانم های روسی دارد. چشمان آبی خیره کننده و پوست سفید از مهم ترین ویژگی های مشترک خانم های اوکراینی با زنان روسیه است. بسیاری از زنان اوکراینی موها و چشمانی تیره دارند که در کنار رنگ پوست سفیدشان، بسیار جذاب تر از زنان روس به نظر می رسند. زنان اوکراینی معمولاً تحصیل کرده و باهوش هستند و شخصیت مستقل، جسور و حمایت گری دارند. که در کنار زیبایی ظاهری، جذابیت بیشتری به آن ها می بخشد.

حتما بخوانید  درباره عطر های زنانه و مردانه برند مهران مدیری

 

 

هندوستان، کشوری با زیبایی شرقی

 

هندوستان، کشوری با زیبایی شرقی

 

زیبایی زنان هندی با چشمان درشت و مرموز و رنگ پوست خاص و تیره ای که دارند همیشه برای تمام دنیا جذاب بوده است. از مهم ترین ویژگی هایی که موجب شده زنان هندی در لیست کشورهایی با زیباترین زنان قرار بگیرند، ویژگی های خاص زیبایی شرقی در چهره این زنان است. موهای حالت دار، تیره و بلند با چشمانی میشی و درشت که زیبایی خیره کننده ای به این زنان می بخشد.

 

 

اسپانیا کشوری با زیباترین زنان جهان

 

اسپانیا کشوری با زیباترین زنان دنیا

 

زنان اسپانیایی فوق العاده زیبا و پرشور هستند. آن ها معمولاً چشمانی تیره و جذاب دارند که معمولاً برق می زند. موهای تیره و پوست زیتونی و برنزه این زن ها در کنار رفتار گرم و لبخند زیبایی که دارند، آن ها را در دسته زیباترین زنان دنیا جای داده است. زنان اسپانیای معمولاً چهره دوست داشتنی دارند و چهره های معروف و شناخته شده زیادی اصالت اسپانیایی دارند.

 

 

ونزوئلا، کشوری با زنان شگفت انگیز

 

ونزوئلا، کشوری با زنان شگفت انگیز

 

ونزوئلا کشوری است که بیشترین تعداد برندگان مسابقات زیبایی را دارد. زنان این کشور در چندین دور در مسابقات مختلف به عنوان زیباترین زنان دنیا شناخته شدند. این کشور در آمریکای جنوبی قرار دارد و به داشتن زنانی زیبا در دنیا شهرت دارد. بسیاری از بازیگران و مدل های معروف مثل گابی اسپینو و نورلیس رودیگز اصالتی ونزوئلایی دارند و به طور شگفت انگیزی زیبا هستند. زنان ونزوئلایی معمولاً قد بلند و کشیده هستند و چهره هایی خاص و منحصر به فرد دارند.

 

 

ترکیه، کشوری با ترکیب زیبایی شرقی و غربی

 

ترکیه، کشوری با ترکیب زیبایی شرقی و غربی

 

ترکیه یکی دیگر از کشورهایی است که زنان فوق العاده زیبایی دارند. زنان این کشور زیبایی خاصی دارند و این موضوع به دلیل ترکیب ژن های شرقی و غربی با هم است. خانم هایی با موهای خرمایی رنگ، چشمانی خیره کننده و صورتی که تمامی جذابیت های شرق و غرب را در خود جای داده است. خانم های اهل ترکیه معمولاً در لیست زیباترین زن های دنیا قرار می گیرند. این خانم ها به ظاهر و طرز لباس پوشیدن خود نیز بسیار اهمیت می دهند. آن ها دوست دارند همیشه مرتب و زیبا به نظر برسند و مطابق مد روز لباس بپوشند.

 

 

منابع: thefoxmagazine، careeraddict، hellotravel

کالابرگ الکترونیک