۶ مدل کوتاهی مو زنانه و دخترانه ۲۰۲۱ برای انواع فرم صورت

۶ مدل کوتاهی مو زنانه و دخترانه ۲۰۲۱ برای انواع فرم صورت


31 تیر 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
مدل کوتاهی موی زنانه

 

کوتاه کردن موها و مدلی که برای کوتاهی مو انتخاب می‌کنید تاثیر فراوانی در زیبایی و تناسب چهره شما دارد. اصولا خانم‌ها با اما و اگر و معمولا با شک و تردید تصمیم به کوتاهی موهای‌شان می‌گیرند و به همین خاطر برای انتخاب مدل کوتاهی مناسب با فرم صورت‌شان وسواس زیادی به خرج می‌دهند. به عقیده کارشناسان زیبایی اگر مدل موی کوتاهی که انتخاب می‌کنید متناسب با فرم صورت شما باشد نه تنها از کوتاه کردن موها پشیمان نمی‌شوید که بسیار هم مورد پسندتان واقع خواهد شد. ۵ مدل کوتاهی موی زنانه ۲۰۲۱ زنانه و دخترانه برای انواع فرم صورت را از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش بخوانید.

 

 

۱-مدل کوتاهی موی زنانه برای فرم صورت پهن، مربعی و لوزی

 

 

1-مدل کوتاهی موی زنانه برای فرم صورت پهن، مربعی و لوزی

 

اگر فرم صورت‌تان پهن، مربعی و لوزی است و تصور می‌کنید به همین خاطر بهترین مدل مو برای شما موهای بلند است و تا به حال مدل موی کوتاه را امتحان نکرده‌اید سخت در اشتباهید.

اگر فرم صورت شما پهن است و صورت بزرگی دارید بهتر است یکی از انواع مدل کوتاهی موی زنانه را انتخاب کنید که چتری کوتاه نداشته باشد.

موهای چتری پهنی و و فرم مربعی صورت شما را بیشتر نشان می‌دهند و توی ذوق شما می‌زند. بهتر است موهای‌تان را زیاد کوتاه نکنید (مدل‌های پسرانه و یک سانتی). بهترین حالت مدل کوتاهی مو زنانه برای شما کوتاهی تا روی سرشانه است.

به این ترتیب هم مدل موهای‌تان کوتاه است و هم در دو طرف صورت شما مو وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها اطراف صورت را بپوشانید و حالت صورت خود را کشیده‌تر نشان بدهید.

 

مدل کوتاهی موی زنانه برای فرم صورت لوزی

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

اکر فرم صورت شما لوزی است باز هم بهتر است از مدل موی کوتاه زنانه که تمام صورت شما را خالی می‌کند صرف‌نظر کنید. در فرم صورت لوزی معمولا قسمت گونه‌ها استخوانی است و فرم صورت در قست پیشانی و چانه کوچک و جمع و جور به نظر می‌رسد. در این صورت بهتر است یکی از انواع مدل کوتاهی مو زنانه را انتخاب کنید که در قسمت گونه‌ها کم پشت‌تر و در ناحیه پیشانی و چانه موها بیشتر باشند.

 

بیشتر بخوانید:

 

۱۰ رنگ مو که در سال ۱۴۰۰/۲۰۲۱ ترند هستند

 

 

۲-مدل کوتاهی موی زنانه برای فرم صورت گرد، کشیده و بیضی

 

مدل کوتاهی موی زنانه برای فرم صورت گرد، کشیده و بیضی

 

در افرادی که صورت گرد دارند معمولا پیشانی کوتاه‌تر است. به همین دلیل بهتر است موهای جلو کوتاه نشوند و در این قسمت بلند باشند.

خانم‌های که فرم صورت‌شان کشیده و استخوانی است بهتر است به مدل موی چتری فکر کنند. چتری مو باعث می‌شود صورت شما پرتر و شاداب‌تر به نظر برسد. از سوی دیگر خانم‌هایی با صورت کشیده معمولا پیشانی بلندی دارند و با کوتاه کردن جلوی موهای‌شان به صورت چتری پیشانی کوتاه‌تر به نظر می‌رسد.

در مجموع کسانی که فرم صورت‌شان گرد، کشیده یا بیضی است تمام انواع مدل کوتاهی موی زنانه را با رعایت نکات گفته شده می‌توانند امتحان کنند.

 

 

۳-مدل کوتاهی موی زنانه برای فرم صورت گلابی شکل

 

اگر فرم صورت شما گلابی است  به این معناست که پیشانی و جمجمه کوچکی دارید و در عوض قسمت گونه‌ها و چانه‌‌تان پهن است. در این صورت بهترین مدل کوتاهی موی زنانه برای شما تمام مدل‌هایی هستند که در قسمت چانه و بالای سر موها پر پشت تر و در قسمت گونه‌ها و چانه موها کم‌پشت تر باشند.

 

 

۴-مدل کوتاهی موی زنانه برای فرم صورت قلبی شکل

 

مدل کوتاهی موی زنانه برای فرم صورت قلبی شکل

 

 

فرم صورت قلبی درست برعکس فرم صورت گلابی است به این معنی که قسمت پیشانی و جمجمه پهن است و فرم صورت در قسمت گونه‌ها و چانه به مرور کوچک و ظریف می‌شود.

اگر فرم صورت شما قلبی است بهترین مدل کوتاهی موی زنانه برای صورت شما تمام مدل‌هایی است که حجم موها در قسمت پیشانی و جمجمه کم پشت‌تر و در قسمت چانه حجیم‌تر باشد. در مجموع افرادی که فرم صورت قلبی دارند بهتر است موهای‌شان را بلند نگه دارند اما اگر قصد کوتاهی دارید مدل‌هایی را که پیشنهاد کردیم امتحان کنید.

 

 

۵-مدل کوتاهی موی زنانه برای فرم صورت مستطیل

 

اگر فرم صورت شما مستطیل است بهتر است بیشتر به فکر کوتاه کردن موهای‌تان باشید تا به این ترتیب حالت کشیده صورت‌تان پهن‌تر و دلنشین‌تر به نظر می‌رسد. اگر قصد دارید موهای‌تان را کوتاه کنید به مدل‌هایی فکر کنید که تا کناره‌های چانه بیایند. در واقع موهای اطراف چانه را خالی نکنید. قد مو را هم سطح چانه نکنید چون در این صورت چانه شما بیشتر به چشم می‌آید. به همین دلیل مدل‌های کپ مصری کوتاه و بلند انتخاب‌های مناسبی برای شما نیستند.

 

 

۶- مدل مو مناسب فرم صورت مثلثی

 

مدل مو مناسب صورت مثلثی

 

افرادی که دارای صورت های مثلثی هستند برای اینکه عرض چانه و گونه‌شان کمتر به نظر برسد، باید مدل موهای خود را برای کوتاهی مدلی انتخاب کنند که شلوغ به نظر برسد. از کوتاهی هایی که خورد هستند و دور قاب صورت را نمی گیرند استفاده نکنید چرا که پیشانی و قسمت سر را پهن تر و چانه را باریک تر نشان می دهند.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

جدیدترین مدل های کوتاهی مو مردانه در سال ۲۰۲۱/۱۴۰۰

۷ تکنیک مهم آموزش میکاپ صورت روزانه و لایت زمستانی

 

کالابرگ الکترونیک