معرفی ۳۰ سلبریتی با بیشترین فالوور اینستاگرام

معرفی ۳۰ سلبریتی با بیشترین فالوور اینستاگرام


9 اسفند 1399 . زمان مطالعه: 19 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
کدام سلبریتی های خارجی بیشترین فالورهای اینستاگرام را دارند؟
فهرست محتوا پنهان

اینستاگرام دومین نرم افزار پرکاربرد دنیا به حساب می آید. این نرم افزار شبکه اجتماعی که در وهله اول محلی برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم است، توانسته فاصله ی کاربران تا شخصیت های معروف و مورد علاقه شان را به فقط یک کلیک یا تَپ کردن ناقابل برساند.

 

اینستاگرام به عنوان بستری رایگان برای به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها و حدود ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه، به پلتفرم عظیم و پرطرفداری در سرتاسر دنیا تبدیل شده است. تردیدی نیست که گسترش اینستاگرام حتی با وجود رقابت شدیدی که از سوی سایر شبکه اجتماعی همچون اسنپ‌ چت و تیک تاک وجود دارد، همچنان نیز با شدت ادامه دارد. وقتی هم که بحث به سلبریتی با بیشترین فالوور اینستاگرام می رسد، اصلا جای تعجب ندارد که شاهد سلطه بی چون و چرای خوانندگان پاپ، ورزشکاران و البته کارداشیان ها در این حوزه باشیم.

برخی از سلبریتی ها حتی تعداد فالورهای اینستاگرامی بیش از جمعیت یک کشور دارند. برای مثال، جاستین بیبر کانادایی، بیش از ۱۶۴ میلیون نفر فالور در این شبکه اجتماعی دارد، ولی کل جمعیت کانادا حدود ۳۷ میلیون نفر است! البته قیاسی که کردیم که اصلا خوب نیست. ولی نشان دهنده قدرت و نفوذ شبکه های اجتماعی در دنیای ماست. حال بیایید ببینیم، کدام یک از سلبریتی ها بیشترین فالورها را در اینستاگرام دارند، ما از رتبه آخر به سمت نفر اول لیست شروع به معرفی می کنیم در نهایت هم به سلبریتی با بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام میرسیم.

 

۳۰. دیوید بکام سلبریتی ۶۵.۴ میلیونی اینستاگرام

 

دیوید بکام سلبریتی ۶۵.۴ میلیونی اینستاگرام

 

با وجودی که دیوید بکام، ستاره سابق تیم فوتبال انگلستان، مدت هاست از ورزش حرفه ای کناره گیری کرده، ولی همچنان هواداران بی شماری در اینستاگرام دارد. شاید بتوان این محبوبیت را با زندگی او با پوش نسبت داد. دیوید بکام در سال ۱۹۹۹ با ویکتوریا ملقب به «پوش»، خواننده سابق گروه موسیقی «اسپایس گرلز» ازدواج کرد و حاصل این ازدواج هم چهار فرزند بوده است. دیوید و ویکتوریا بکام سبک زندگی فوق لاکچری دارند و حتی خانواده سلطنتی بریتانیا نیز در میان دوستان خانوادگی این زوج حضور دارند.

 

۲۹. وین دیزل با ۶۸.۷ میلیون فالوور اینستاگرام

 

وین دیزل با ۶۸.۷ میلیون فالوور اینستاگرام

 

گاهی از اینستاگرام وین دیزل به عنوان «دریچه‌ ای به سوی روح لطیف» او نام برده می شود. این بازیگر و تهیه کننده سینما که بیشتر به نقش های خشن و پر زد و خورد شهرت دارد، نه تنها تبلیغات فیلم های سینمای خود را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد، بلکه تعداد زیادی از عکس های جذاب و بامزه خانوادگی را هم در صفحه خود می گذارد. دیزل بیشتر به دلیل بازی در مجموعه فیلم های اکشن «سریع و خشمگین» مشهور است.

 

۲۸. شکیرا با تعداد ۷۰.۳ میلیون فالوور اینستاگرام

 

شکیرا با تعداد ۷۰.۳ میلیون فالوور اینستاگرام

 

در حالی که بسیاری از خوانندگانی که در اوایل سال های ۲۰۰۰ به شهرت رسیدند، در دوران افول کاری خود به سر می برند، اما خواننده سبک لاتین و پاپ، همچنان در اوج دوران هنری خود قرار دارد و به نظر هم نمی رسد به این زودی ها شاهد افول این ستاره کلمبیایی باشیم. شکیرا در اینستاگرام کلیپ ها و تصاویر زیادی از اجراها و زندگی خانوادگی خود را با هواداران بی شمارش به اشتراک می گذارد.

 

۲۷. دریک- ۷۶،۱ میلیون

 

دریک- ۷۶،۱ میلیون

 

دریک که در اینستاگرام با نام کاربری @champagnepapi شناخته می شود، چنان شهرت و محبوبیتی دارد که می تواند با فالو و آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام به تیتر رسانه ها تبدیل شود. خواننده رپ کانادایی از شبکه های اجتماعی برای نشان دادن زندگی شخصی خ و همینطور اقدامات خیرخواهانه ای که انجام داده استفاده می کند.

 

۲۶. کریس براون- ۷۷ میلیون

 

کریس براون- ۷۷ میلیون

 

کریس براون با وجود حاشیه هایی که در گذشته به وجود آورده بود، خصوصا دستگیری در پی تعرض به نامزدش در سال ۲۰۰۹ که کسی جز ریانا (ریحانا) نبود، طرفداران پر و پا قرصی در اینستاگرام دارد. صفحه اینستاگرام خواننده آر اَند بی مملو از مجموعه ای کلیپ ها و عکس های شوخی طنز، تصاویری از دخترش، کلیپ های ویدئویی از اجراهایش و همچنین جدیدترین طرح های برند لباس او، بِلک پرایمید (Black Pyramid) است. کریس براون از اوایل سال ۲۰۱۹ تاکنون نزدیک به ۲۰ میلیون فالور به دست آورده است.

 

 

۲۵. لبرون جیمز با۸۰ میلیون فالوور اینستاگرام

 

لبرون جیمز با۸۰ میلیون فالوور اینستاگرام

 

لبرون جیمز، ستاره بسکتبال و یکی از برترین بازیکنان تاریخ لیگ اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) از آن دست سلبریتی هایی است که به تازگی خود را به میان ۳۰ سلبریتی پرطرفدار اینستاگرام رسانده است. اِسمال فوروارد ۳۷ ساله تیم لس آنجلس لیکرز در صفحه اینستاگرام خود ترکیبی از پست های خانوادگی، ویدئوها، عکس‌ ها و کلیپ هایی از تمرینات و مسابقات ورزشی را منتشر می کند. پست هایی که با توجه به تاکید بسیاری که بر شخصیت متعهد و حرفه ای او به عنوان ورزشکاری حرفه ای و خوش نام دارند، همواره هواداران پرشمارش را خشنود نگه داشتند.

 

۲۴. کاردی بی ۸۳.۹ میلیونی

 

کاردی بی ۸۳.۹ میلیونی

 

کاردی بی، خواننده موسیقی رپ و ترانه سرا، تا پیش از اوایل سال ۲۰۱۹ در میان ۳۰ چهره برتر اینستاگرام قرار نداشت، ولی حالا فالورهای بی شماری در این شبکه اجتماعی دارد. خیلی از طرفداران این خواننده محبوب حالا به حساب کاربری او در اینستاگرام هجوم آورده اند تا به زندگی خانوادگی او و ایده و افکارش سَرک بکشند!

 

۲۳. زندیا با ۸۷.۹ میلیون فالوور اینستاگرام

 

زندیا با ۸۷.۹ میلیون فالوور اینستاگرام

 

اگر شما از خوانندگان بالای ۳۵ سال باشید، ممکن است اصلا پدیده ای به نام زندیا و محبوبیت گسترده او در اینستاگرام را درک نکنید. این بازیگر و خواننده ابتدا کار خود را از شبکه دیزنی شروع کرد و اخیرا هم در فیلم های سینمایی مانند «بزرگ‌ترین شومن»و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» نقش آفرینی کرده است. زندیا در سال ۲۰۱۳ آلبوم موسیقی بسیار پرفروشی منتشر کرد که باز هم برای او یک موفقیت بزرگ به همراه آورد. موفقیتی که از بیش از ۶۹ میلیون فالور اینستاگرام او به خوبی مشهود است.

 

۲۲. ریانا سلبریتی و خواننده با ۹۲.۳ میلیون فالوور

 

ریانا سلبریتی و خواننده با ۹۲.۳ میلیون فالوور

 

صفحه اینستاگرام ریانا در میان عکس های او از قدم گذاشتن روی فرش قرمز (مراسم های مختلف) تا پست های مختلفش از تعطیلات در نواحی خوش آب و هوای گرمسیری، همیشه میلیون ها فالور خودش را شاد و راضی نگه می دارد. این خواننده و بنیانگذار برند لوازم آرایشی فنتی بیوتی (Fenty Beauty) در اینستاگرام با نام کاربری @badgirlriri فعالیت می کند که بی شک ارجاعی به ترانه مشهورش «دختر خوب بد شد» است.

 

۲۱. الن دی‌جنرس با ۹۵.۲ میلیون فالوور اینستا

 

الن دی‌جنرس با ۹۵.۲ میلیون فالوور اینستا

 

اگر چه الن دی ‌جنرس، کمدین و مجری برنامه‌ های تاک شو، بیش از ۹۵ میلیون نفر فالور در حساب کاربری اصلی اینستاگرام خود @theellenshow دارد، ولی او صدها هزار فالور دیگر در حساب های کاربری دیگر نیز دارد. دی جنرس در صفحه اینستاگرامش اطلاعات تازه ای از امور خیریه و بنیاد حیات وحش خود به اشتراک می گذارد. در عین حال، دی جنرس از دیگر حساب کاربری خود یعنی @theellenshop هم برای تبلیغ کالاهایش استفاده می کند. (همچنین می توانید بسیاری از عکس های الن دی جنرس در اینستاگرام را در صفحه همسر دوست داشتنی اش، پورشا دی راسی ملاحظه کنید.)

 

۲۰. دمی لواتو با ۹۹،۶ میلیون فالوور اینستاگرام

 

دمی لواتو با ۹۹،۶ میلیون فالوور اینستاگرام

 

دمی لواتو، خواننده و ستاره سابق شبکه دیزنی، به دلیل مشکل اعتیادش که همواره با آن دست و پنجه نرم کرده، برای مدتی از از اینستاگرام فاصله گرفته است. به همین دلیل، طرفداران اینستاگرام لواتو هرگاه که او را در سلفی هایش سرحال و سالم می بینند، خوشحال می شوند. این خواننده محبوب در سال ۲۰۱۸ در پی مصرف بی رویه مواد مخدر مدتی در بیمارستان بستری شد. ولی دوباره در اواخر ۲۰۱۹ با انتشار پستی به اینستاگرام بازگشت تا طرفدارانش را از نگرانی در بیاورد.

 

۱۹. کوین هارت سلبریتی کمدین ۱۰۵ میلیونی

 

کوین هارت سلبریتی کمدین ۱۰۵ میلیونی

 

کوین هارت، از آن دسته کمدین های موفقی است که توانسته از مهارت های خود در زمینه طنزپردازی برای حضور در دنیای سینما و موفقیت های بیشتر به خوبی استفاده کند. کوین هارت در صفحه اینستاگرام خود تصاویر و کلیپ هایی از مسائل شغلی خود و همچنین زندگی شخصی خود از جمله دوران بهبودی از یک تصادف رانندگی در سال ۲۰۱۹ را با هوادارانش به اشتراک می گذارد.

 

۱۸. کورتنی کارداشیان با ۱۱۲ میلیون فالوور

 

کورتنی کارداشیان با ۱۱۲ میلیون فالوور 

 

کورتنی کارداشیان با وجود اینکه یکی از کم حاشیه ترین خواهران کارداشیان به حساب می آید، دارای شمار قابل توجهی فالور در اینستاگرام است. اگر چه نام او زمانی با جاستین بیبر پیوند خورده بود. این ستاره برنامه های تلویزیون واقع‌ نما و مادر ۳ فرزند به همراه همسر سابقش اسکات دیسیک، همچنان یکی از کارداشیان های محبوب در فضای مجازی است.

 

۱۷. کیتی پری سلبریتی ۱۱۳ میلیونی اینستاگرام

 

کیتی پری سلبریتی ۱۱۳ میلیونی اینستاگرام

 

کیتی پری نه تنها یکی از پردرآمدترین زنان در موسیقی است، بلکه او یکی از محبوب ترین ها نیز به حساب می آید. در میان لباس های پر زرق و برق و مجلل او تا عکس های پشت صحنه اش از داوری مجموعه «امریکن آیدل» و بعدا نامزدی با اورلاندو بلوم و حالا هم تجربه مادری، به نظر فالورهایش در صفحه اینستاگرام او سوژه کم ندارند.

 

۱۶. مایلی سایرس سلبریتی۱۲۴ میلیونی

 

مایلی سایرس سلبریتی۱۲۴ میلیونی

 

صفحه اینستاگرام مایلی سایرس از ۴۵ پست در زمستان ۲۰۱۹ به ۶۳۵ پست در تابستان سال ۲۰۲۰ رسید. این خواننده و ستاره سابق شبکه دیزنی در تابستان ۲۰۱۸ حساب کاربری خود را پاک کرد. ولی بعدا دوباره یک حساب جدید ساخت. مایلی سایرس در اینستاگرام خود پست های مربوط به رابطه هایش با نامزد و همسرش سابقش لیام همسورث را پست می کرد. این زوج در دسامبر ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند، ولی کمتر از یک سال بعد، در آگوست ۲۰۱۹ از هم جدا شدند.

 

۱۵. نیکی میناژ سلبریتی با ۱۳۰ میلیون فالور اینستاگرام

 

نیکی میناژ سلبریتی با ۱۳۰ میلیون فالور اینستاگرام

 

نیکی میناژ به عنوان خواننده و ترانه سرا در سبک موسیقی رپ، ۱۰ بار نامزد دریافت جایزه موسیقی گِرمی شده است. بسیاری از عکس های یکهویی میناژ با شوهرش، کنت پتی به سوژه های کاربران اینستاگرام تبدیل شده است. این دو در اکتبر سال ۲۰۱۹ رسما اعلام کردند که با هم ازدواج کرده اند.

 

۱۴. کلویی کارداشیان- ۱۳۱ میلیون

 

کلویی کارداشیان- ۱۳۱ میلیون

 

کلویی کارداشیان هم مانند اکثر کسانی که به تازگی مادر شدند، نمی تواند دست از وسوسه به اشتراک گذاری عکس های دختر خردسالش در اینستاگرام بردارد. سوژه بامزه ای که دلخواه بسیاری از فالورهای صفحه او نیز هست.

 

۱۳. جنیفر لوپز سلبریتی ۱۴۳ میلیونی

 

جنیفر لوپز سلبریتی ۱۴۳ میلیونی

 

گاهی به نظر می رسد، جنیفر لوپز برای همیشه مشهور بوده، اما بازیگر و خواننده مشهور برای اولین بار با بازی در فیلم سینمایی «سلنا (۱۹۹۷) به شهرت رسید. این خواننده و بازیگر از آن دوران تاکنون آلبوم های موسیقی و فیلم های زیادی منتشر کرده و سه بار هم ازدواج کرده است. جنیفر در حال حاضر با ستاره سابق تیم بیسبال نیویورک یانکیز، الکس رودریگز نامزد کرده است.

 

۱۲. نیمار فوتبالیست ۱۴۶ میلیونی

 

 

نیمار ستاره فوتبال، یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال در کشور خود برزیل و همچنین در اروپا است. نیمار در تیم فرانسوی پاری سن ژرمن در قلب پاریس، شهر عشاق توپ می زند. نام کامل این ورزشکار مشهور برزیلی، نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور است. دلیلی کاملا واضح که نشان می دهد چرا در میان هواداران تنها به «نیمار» شناخته می شود!

 

۱۱. تیلور سوئیفت- ۱۴۸ میلیون

 

تیلور سوئیفت- ۱۴۸ میلیون

 

تیلور سوئیفت از صفحه اینستاگرام خود برای ارسال عکس های بامزه از گربه ها و همینطور تورهای بی شمارش استفاده می کند. هنگامی که این خواننده در آستانه انتخابات میان دوره ای سال ۲۰۱۸ در یک پست اینستاگرام حمایت خود از نامزدهای حزب دموکرات تنسی (شهر زادگاهش) اعلام کرد، بسیاری این موضع‌ گیری سیاسی او را عامل هجوم رأی دهندگان به پای صندوق های رأی دانستند. او از ژانویه سال ۲۰۱۹ حدود ۱۷ میلیون فالور جدید به دست آورده که خبر از بالا رفتن محبوبیت هرچه بیشتر او می دهد.

 

۱۰. کندال جنر- ۱۵۳ میلیون

 

کندال جنر- ۱۵۳ میلیون

 

کندال جنر مانند بقیه سلبریتی های خانواده معروف خود در اینستاگرام شهرت زیادی دارد. با این حال، او به عنوان تنها کارداشیان بدون فرزند، از صفحه اینستاگرام خود برای ارتقا حرفه مدلینگ خود استفاده می کند. و بله می توانید همواره عکس های یکهویی و ژست های او با لباس های پر زرقو و برقش را در صفحه اینستاگرامش ببینید.

 

۹. جاستین بیبر با ۱۶۴ میلیون فالوور

 

جاستین بیبر با ۱۶۴ میلیون فالوور
جاستین بیبر با ۱۶۴ میلیون فالوور

 

از زمان ازدواج جاستین بیبر با هایلی بالدوین، طرفداران او با سیلی از عکس های متعددی از این زوج در صفحه اینستاگرام بیبر مواجه شدند. طی این مدت بیش از یک ساله ۳۰ میلیون نفر نیز به فالورهای جاستین بیبر در اینستاگرام افزوده شده است. خواننده کانادایی برای اولین بار در یوتیوب و در زمانی که تنها ۱۳ سال داشت کشف شد. این خواننده و نوازنده محبوب موسیقی تین پاپ از آن زمان تا به حال چهار آلبوم رسمی منتشر کرده و همچنان در سن ۲۶ سالگی شانس زیادی برای شکستن رکوردهای زیادی در دنیای موسیقی دارد.

 

۸. بیانسه سلبریتی با ۱۶۶ میلیون فالوور اینستاگرام

 

یانسه سلبریتی با ۱۶۶ میلیون فالوور اینستاگرام 

 

بیانسه با نزدیک به ۱۵۰ میلیون فالور در اینستاگرام، به یکی از محبوب ترین هنرمندان عرصه موسیقی در این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. با این حال، جالب است که خواننده مشهور سبک های آر اند بی و پاپ در اینستاگرام حتی کاری به شوهر مشهورش، یعنی جی زی هم ندارد. در عوض بیانسه از بستر اینستاگرام تنها برای ارسال عکس های خودش با لباس های آخرین مد، کلیپ های کوتاه موسیقی و عکس هایی از خانواده اش استفاده می کند.

 

۷. لیونل مسی فوتبالیست پر طرفدار با ۱۸۶ میلیون فالور

 

لیونل مسی فوتبالیست پر طرفدار با ۱۸۶ میلیون فالور

 

لیونل مسی یکی دیگر از بازیکنان سرشناس فوتبال است که هواداران زیادی در اینستاگرام دارد. برخی او را برترین بازیکن فوتبال طی چند دهه اخیر و برخی هم برترین بازیکن تمام ادوار فوتبال می دانند. ولی جدا از این بحث و جدل بی پایان هواداران فوتبال، بردن شش مرتبه توپ طلای جهان خود به تنهایی توضیح کافی برای جذب بیش از ۴۵ میلیون فالور تنها از اواخر سال گذشته تاکنون است. لیونل مسی آرژانتینی، سال هاست برای تیم بارسلونا توپ می زند.

 

۶. کیم کارداشیان تعداد ۲۰۷ میلیون فالوور اینستاگرام

 

کیم کارداشیان تعداد ۲۰۷ میلیون فالوور اینستاگرام

 

کیم کارداشیان برای مدتی بیش از یک دهه است که از سلبریتی های دنیا به حساب می آید و به نظر نمی رسد که به این زودی ها شاهد افول ستاره اقبال او باشیم. فرمول موفقیت کیم کارداشیان به ظاهر بسیار ساده است، انتشار عکس های مختلف و بامزه ای از بچه هایش و البته عکس هایی کاملا برانگیزاننده از زندگی خصوصی. ستاره برنامه های تلویزیون واقع ‌نما و مادر چهار فرزند، به لحاظ تعداد فالورها در میان خانواده کارداشیان ها، تنها پس از کوچکترین خواهرش کایلی، در رده دوم قرار می گیرد.

 

۵. سلنا گومز رتبه ۵ سلبریتی با فالوور ۲۱۲ میلیون

 

سلنا گومز رتبه 5 سلبریتی با فالوور ۲۱۲ میلیون

 

اگر چه سلنا گومز در سال ۲۰۱۸ توسط کریستیانو رونالدو از تاج و تخت خود در اینستاگرام به عنوان محبوب ترین سلبریتی این شبکه اجتماعی به زیر کشیده شد، ولی همچنان یکی از پرطرفدارترین چهره های این شبکه مجازی است. سلنا گومز چند مرتبه ای برای وقت گذاشتن روی وضع روحی روانی خود به صورت موقتی از شبکه های اجتماعی کناره گیری کرده، و حتی در مورد خطرات استفاده از شبکه های اجتماعی به ویژه برای کودکان صحبت کرده است.

 

۴. کایلی جنر با تعداد فالوور ۲۱۷ میلیون

 

کایلی جنر با تعداد فالوور ۲۱۷ میلیون

 

کایلی جنر نه تنها یکی از پر نفوذترین چهره های دنیای لوازم آرایشی است، بلکه حتی گفته می شود، او برای به اشتراک گذاشتن هر پست تبلیغی در صفحه اینستاگرام خود، ۱ میلیون دلار درآمد کسب می کند. جنر پس از باردار شدن در سال ۲۰۱۷، مدتی از شبکه های اجتماعی کناره گرفت. ولی دوباره در سال ۲۰۱۸ با قدرت تمام بازگشت و اخیرا هم توانست از خواهر بزرگتر خود کیم کارداشیان نیز به لحاظ تعداد فالورها در اینستاگرام جلو بزند تا به محبوب ترین عضو خانواده در اینستاگرام تبدیل شود.

 

۳. دوئین جانسون با  ۲۱۹ میلیون از سلبریتی هایی با بیشترین فالوور

 

دوئین جانسون با  ۲۱۹ میلیون از سلبریتی هایی با بیشترین فالوور

 

دوئین جانسون مشهور به «راک» برخلاف اغلب سلبریتی ها از طریق صفحه اینستاگرام خود مستقیما با طرفدارانش صحبت می کند. همین امر بی شک باعث شده تا کشتی گیر سابق و ستاره سینما در شبکه های مجازی به یکی از درخور احترام ترین و البته محبوب ترین آنها بدل شود. او حتی از هوادارانش می خواهد برایش عکس ارسال کنند.

 

۲. آریانا گرانده- ۲۲۳ میلیون

 

آریانا گرانده- ۲۲۳ میلیون

 

آریانا گرانده، ستاره موسیقی پاپ،‌ در سال ۲۰۱۹ با دو پله صعود توانست، خود را به دومین سلبریتی پرطرفدار در اینستاگرام تبدیل کند و به سلبریتی با بیشترین فالوور اینستاگرام در پله دوم  قرار گیرد . این خواننده قبل از انتشار اولین آلبوم رسمی خود در سال ۲۰۱۳، بیشتر به عنوان ستاره مجموعه تلویزیونی کمدی «ویکتوریوس» شناخته شده بود.

 

۱. کریستیانو رونالدو سلبریتی با بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۶۵ میلیون

 

کریستیانو رونالدو سلبریتی با بیشترین فالوور اینستاگرام ۲۶۵ میلیون

 

کریستیانو رونالدو، فوتبالیست پرتغالی در حال حاضر، مشهورترین چهره در اینستاگرام به حساب می آید. فهمیدن این موضوع هم چندان دشوار نیست. رونالدو با خروارها جام و عنوان فردی و گروهی، محبوب ترین ورزشکار جهان به حساب می آید و عکس های دیدنی از خود در حین بازی فوتبال و همچنین عکس هایی از زندگی خانوادگی و شخصی خود را با هوادارانش به اشتراک می گذارد. چند عکس این فوتبالیست سرشناس به عنوان مدل لباس های زیر نیز اصلا لطمه ای به محبوبیت او نزده است.

 

(نکته تمامی اعداد و ارقام درج شده در این مطلب تا اسفند ۱۳۹۹ به روزرسانی شده اند.)

منبع: delite, wikipedia

 

 

کالابرگ الکترونیک